Iui afgelopen maandag - nu al vijf dagen bloedverlies

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Saar81, 19 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen:
    Ik heb afgelopen maandag mijn 4e iui gehad. Nu heb ik al vanaf dinsdag elke dag licht bloedverlies: afwisselend bruin, propjes en helderrood. Ik dacht eerst dat het een klein wondje in de baarmoedermond was, omdat ze wat moest duwen met het slangetje. Maar nu duurt het wel erg lang, 5 dagen dus al. Ook vandaag was het weer deels helderrood.

Heeft iemand dit ook zo lang gehad? Een evt menstruatie lijkt me 1 dpo best wel heel onwaarschijnlijk (en innesteling ook).

Ik hoop dat iemand kan helpen !

2. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Heb hier geen ervaring mee maar ik zou in jouw plaats wel al lang eens naar het ziekenhuis, waar je in behandeling bent, gebeld hebben.
    Want normaal is dat toch niet...

3. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor je reactie! Als ik gewoon thuis was, had ik misschien ook al gebeld. Maar ben van huis omdat mijn man is opgenomen voor een week, en het is nogal intens, dus loop rond als een zombie.

Het is ook eigenlijk pas gister dat ik het lang vond duren, tot die tijd vond ik het nog niet zo raar.

Als het vandaag nog aanhoudt, bel ik misschien ff.

4. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    België - Limburg
    Oei, dat er nog bovenop meid :(...
    Toch maar bellen hoor als het blijft!!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Inderdaad even bellen.

Het kan zijn dat je progesteronwaarde veel te laag is geweest. Dat duidt erop dat je geen goede eisprong hebt gehad en dat je baarmoederslijmvlies meteen na de eisprong afgebroken wordt. Dat kan resulteren in bloedverlies.

Heb je voor de IUI Pregnyl gespoten of nog op een andere manier ondersteuning van het progesteron gehad?

6. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt, meiden!

Ik heb Puregon gespoten en Pregnyl. 3 dagen voor de iui zijn bloedwaarden bekeken. Maar je zou gelijk kunnen hebben, Jippie, ik wist niet dat dat kon.

Ik ga morgenochtend meteen bellen. Vandaag had ik alleen nog bruinverlies.

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In principe zou je met Pregnyl een goede eisprong moeten hebben en dus ook een progesteronwaarde die hoog genoeg is. Laat je even weten wat de gyn er morgen van vindt?

8. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, dan zal dat het niet zijn. Apart he?
    Ja, ik laat het zeker weten, ben zelf ook wel erg benieuwd!! Ik gok dan toch op een wondje in de baarmoedermond, dat dan blijkbaar niet goed heelt.

9. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nu een week na de iui. Heb net gebeld, want had ook gister nog bloedverlies. De verpleegkundige weet het niet, dus ik moet afwachten. Ze zei dat er door de eendenbek iets geschampt kan worden, maar daar krijg je hooguit wat bruine afscheiding van, geen helderrood bloedverlies. Dat helderrode bloedverlies zou dan weer evt door een innesteling kunnen komen. Maar ja... Helemaal onduidelijk dus!! En afwachten weer, nou, dat doe ik al bijna drie jaar, dus dat moet lukken ;)

10. Saar81

Saar81 Fanatiek lid

16 apr 2012
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloedverlies lijkt afgelopen. Nog een weekje geduld.

Deel Deze Pagina