ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussion in 'MMM clubs' started by Ddees70, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Arie: lief dat je zo op iedereen reageert. Inderdaad heb jij je schade weer dubbel en dwars ingehaald. Niet prettig als het zo heftig is, maar kan me voorstellen dat je wel blij bent dat je weer 'gewoon' ongesteld geworden bent.
    @Knorretje: mooie banner, meid! Dat soort banners zien we graag.
    @Bbibi: geloof die echoscopiste maar je nu echt moet gaan genieten. Dit kindje blijft de komende 29 wkn lekker bij je, hoor. Dus wen er maar aan! Inderdaad grappig om te zien dat op zo'n termijn alles al 'werkt', hè?

Hier een eenzame avond. Mijn man was gisteren geveld door buikgriep, vandaag ging het wel weer en hij moest vanavond weer werken. Ons (oudste) zoontje hoest al 2 dagen zijn longen uit zijn lijf en ook op school vallen ze met bosjes neer, lijkt het wel.
    Vanmorgen had hij al iets verhoging (nog geen koorts), maar hij wilde hoe dan ook naar school. Vanavond was hij zo hangerig en had zulke blosjes, toen bleek hij 39 graden koorts te hebben. Hij vroeg zelf al of hij naar bed mocht. Dat wil wat zeggen. Dus sinds half 7 is hij al naar bed.
    De jongste was eerst wat onrustig ivm krampjes, maar viel uiteindelijk ook in slaap en heb ik ook in zijn bedje gelegd en slaapt ook nog. Raar om zo ineens de handen 'vrij' te hebben. Toch is het niet leuk als je kind ziek is, dus ben al een paar keer naar boven naar zijn bedje geslopen om bij hem te kijken en de jongste houd ik continue met een oog in de gaten op de babyfoon. Ik ga zo lekker op bed tv kijken en de laptop gaat mee. Zodat ik gelijk standby bent als er een van de twee me nodig heeft.

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,333
    689
    113
    Utrecht
    Och, Sneeuwmees, het zit je ook niet mee....Je hebt het "er" maar druk mee. Wat sneu voor je zoontje dat hij ziek is. Ik kan mij voorstellen dat het je ook wat onrustig maakt. Ik bedoel dat je toch gaat controleren om te kijken hoe het met hem gaat. En dan ook nog tussendoor op het schermpje kijken hoe het met de jongste gaat. Ik kan mij voorstellen dat je dan ook niet rustig/ontspannen zit op de bank beneden.

@Bbibi; hihi, de kleine meid is hier weer actief. Ik begin al tegen haar te praten. Hoezo verliefd???
    Enneh, ik heb op Ned1 gekeken naar de Hersenstichting. Bah, ik had het eigenlijk niet moeten kijken, wat verschrikkelijk eigenlijk die hersenaandoeningen met al die persoonlijke verhalen. Brrr.
    Ik ga nu naar bed toe. Toedeloe!!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ sneeuwmees pffff jij hebt het er idd maar druk mee zeg :( wat sneu voor je oudste manneke dat hij zo ziek is! :( en vooral als hij vraagt of hij zelf naar bed toe mag dan moet het wel heeeeel erg zijn sneu! En je man die is dus wel weer goed genoeg om te werken? Klinkt idd als niet zon gezellige aaf voor jou :( hoelaat komt je man thuis? Of moet hij tot snachts werken? Enne hihi ik hoop het idd dat hij of zij 29 weekjes nog lekker blijft zitten :)

@tassie wat lijkt me dat toch heerlijk! Dat maakt het toch opeens veel echter he? Ik zie op het scherm de kleine heel erg druk bewegen! Maar voelen doe ik er niets van! Zo gek he.. Deze
    Vrouw dacht dat ik het kindje wel eerder zou voelen dan 20 weken ! Volgens haar ben ik zo slank dat al ligt de placenta voor ( wat nog oon veranderen plus zat hij ook beetje opzij) dan nog omdat ik zo slank ben dacht ze dat ik de beeb echt wel eerder zou voelen! Dus ik hou mijn zintuigen open en wacht met spanning af hihi

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Tassie: heerlijk is dat gevoel van je kleintje, hè? Mis het nu nog wel eens, dat heerlijke gewroet in je buik. Dat vond ik het leuke van zwanger zijn.
    @Bbibi: ik ben absoluut niet de slankste en voelde mijn eerste kindje met 17 wkn. Dus dan zal jij het waarschijnlijk wel eerder al gaan voelen. Alhoewel je de eerste plopjes vaak nog niet durft te herkennen als bewegingen van je kindje. Je verwart het makkelijk met je darmen nl. Bij mijn tweede zwangerschap voelde ik de plopjes al met ruim 13 wkn, ondanks dat mijn placenta ook voor bleek te liggen. Blijft bijzonder... zucht...
    Mijn man heeft een dag- of nachtdienst. Als hij een nachtdienst heeft, moet hij rond 7 uur beginnen tot het einde van zijn rit. De tijden zijn nooit precies hetzelfde omdat de fabrieken waar hij moet lossen per keer anders kunnen zijn. Maar meestal verwacht ik hem tussen 4 en 6 uur 's morgens weer thuis. Maar gelukkig bellen we dan wel veel. We hebben zelfs een speciaal abonnement afgesloten dat we altijd gratis naar elkaar kunnen bellen, omdat het anders erg in de papieren liep.

Zit inmiddels met mijn laptop in bed en ondertussen tv te kijken en te wachten op de laatste voeding van mijn jongste zoontje. Heb hem al een paar keer even gehoord en zie hem wel bewegen, maar hij houdt zich nog steeds gedeisd. Heb ook net nog even de temperatuur van mijn oudste zoontje opgenomen en die was nu 38,5. Wel lager, maar zakt nog niet heel hard. Zie niet dat hij zich morgen kiplekker voelt en dat de temperatuur enorm gekelderd zal zijn. Maar bij kinderen weet je het nooit.
    Als dat wel zo is, moet ik weer aardig het gas eronder hebben om de een weer gevoed en de ander weer aangekleed en al op tijd op school te krijgen. Maar zoals hij er nu bij ligt, denk ik niet dat school haalbaar is.
    Wilde gisteren net kaartjes bestellen voor een theater voorstelling in de buurt. Het leek me leuk even iets 1-1 met mijn oudste te doen. Maar ik werd onderbroken gisteren toen ik net aan het bestellen was en heb de bestelling weer afgebroken. Misschien een voorteken omdat hij gisterenavond ineens verhoging bleek te hebben en nu echt ziek is. Zo te zien waren er nog kaartjes genoeg en anders haal ik ze bij de kassa van het theater zelf. Maar daarvoor moet hij dan wel binnen 2 dgn voldoende hersteld zijn. Dus nog even afwachten.

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ahh wat sneu! Hoe gaatie nu met de oudste? Blijft hij lekker een dagje thuis hij mama en broertje? En bij papa dus vandaag overdag dan neem ik aan als hij vanacht heeft gewerkt? Lijkt me toch lastig die wisselende diensten! Zien jullie elkaar wel geregeld? En leuk dat je naar een theater wilde met je zoon! Is dat al binnenkort of verwacht je dat hij dan wel beter zal zijn?
    En ja joh zo snel met 13'weken! Wooow ! Is een embryo dan al groot genoeg om te kunnen voelen? Bizar! Ik ben erg benieuwd! In het zkh zeiden ze dus je gaat hem niet voor de 20 wkn voelen vanwegen die placenta en gister de verlos bij de pretecho die zei weer van wel! Die dacht dus makkelijk ervoor!'nouja tot de tijd dat we hem voelen gaan we wekelijks echos laten maken :)

@all goodmorning!

Arie beetje geslapen ondanks de pijn?
    Lets hoe voel je je zo na de ingreep? Valtie mee met de pijn meid?

6. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Dames even een kort berichtje, druk, druk, druk.

@zwangeren: gefeliciteerd met de positieve echo's.
    @wachtenden & bezig: succes en sterkte.

Weet iemand of DD morgen en maandag dicht is?? ivm goede vrijdag en pasen?
    Ik verwacht nl tussen morgen en dinsdag mijn ovulatie en moet dan bellen om onze cryo's te ontdooien. Misschien dadelijk DD maar even bellen hoe ik dat aan moet pakken. Maar misschien dat een van jullie het weet?

Mochten de cryo's goed ontdooien kan mijn man niet mee voor de terugplaatsing ivm gigantische drukte op het werk. Ik weet van de vorige terugplaatsing dat hij ook zijn handtekening moest zetten op de papieren. Is er iemand die ooit een terugplaatsing heeft gedaan waar je man/vriend niet bij kon zijn? Hoe moet je het dan regelen??

7. Lets, fijn dat er niets gevonden is meissie! Of had ik dat nou al geschreven? Ik ben het helemaal kwijt.. ;)

Knorretje, gefeliciteerd met je goede echo!

Arie, Wat kl/ote dat je zoveel pijn hebt.. Ellendig :(

Sneeuwmees, hier de afgelopen week precies hetzelfde. Hoesten, koorts, hij klaagde over keelpijn en hoofdpijn.. Arme kind zat ook helemaal vol. Lag 's nachts te snurken, echt absurd! Ik hoop dat het bij jullie snel weer beter gaat!

Hier; Gister de intake gehad in het Bronovo en de eerste indruk is echt geweldig. Wat een lieve mensen allemaal! Arts wilde nog even een echo maken, dus we hebben ons kleintje weer gezien, alles prima in orde.. Maar.. Toen moest m'n bloeddruk gemeten worden. Arts kon hem niet vinden, dus stuurde me door naar de verpleegafdeling voor de automatische meter. Die kon 'm eerst ook niet vinden, maar op m'n andere arm wel, bij de eerste meting was hij 163/109 :( Moest een half uur blijven, zodat hij om de 5 minuten gemeten kon worden, maar lager dan 133/98 is hij niet gekomen. Volgens de arts kan het echt nog niet door de zwangerschap veroorzaakt worden. Ik heb gevraagd of het door de spanning kon komen en dat was volgens hem goed mogelijk. Ik moet vandaag weer terugkomen voor een gesprek en ik denk dat ik alles dan maar op tafel ga gooien. Ik hang meestal de blije zwangere uit, omdat iedereen (en ikzelf eigenlijk ook) dat van me verwacht, maar als het zoveel invloed heeft op m'n lichaam, is het misschien toch tijd om eerlijk te zijn. Ik moet vanmiddag weer minstens een half uur aan de automatische bloeddrukmeter, ze gaan controleren of m'n nieren nog goed werken en ze willen m'n urine alvast controleren op eiwitten, zodat ze de hoogte daarvan al vroeg in de zwangerschap bepaald hebben. Ik moet waarschijnlijk sowieso iets gaan slikken wat het bloed iets verdunt en afhankelijk van de uitslagen van vandaag ook bloeddrukverlagers..

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    FA wow wat ga jij snel! Alweer de volgende tp? Spannend meid !
    Wat betreft opening durf ik je niet te zegfen misschien idd verstandig vandaag daar al even over te bellen?
    Wat betreft tp zonder man moet je dan meteen ecen navragen ! Vorig jaar was dit nog geen probleem! Dan konden ze het formulier mailen man handtekening zetten en mee nemen! Maar sinds dit jaar. ( is er tegen ons gezegd) dat dit niet meer mocht. De tp ging niet door als ik mijn man niet zou meenemen ( ik had toen ook echt een probleem want man was mega druk op zijn werk!) uiteindelijk was mijn cryo tp gelukkig op zaterdag waardoor hij gelukkig gewoon mee oon anders had ik een maand van jan joker hormonen genomen! Misschien ligt het eraan wie je spreekt? ( had ik het idee) zorg dat je iig geen irma aan de telefoon krijgt ;) haha! Succes meid!

@shaddixxx jeetje wat schrikken! Hopelijk is het vd spanning en is hij vandaag beter!

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    @FA: denk wel dat ze in DD rondom Pasen meer dagen dicht zijn dan in NL. Ff proberen te bellen? Ik heb voor m'n werk veel met Denemarken te maken, die zijn vanaf vandaag al onbereikbaar :(
    @Shaddixxx: balen zeg, van hoge bloeddruk. Denk dat eerlijk zijn wel handig is :). Snappen ze toch ook wel? Iig fijn dat ze je goed in de gaten houden.
    @knorretje: joepie, een goede echo!
    @Bbibi: idem!
    @sneeuwmees: veel balletjes tegelijk in de lucht ... Pas ook goed op jezelf hoor.
    @tassie: bijzonder he, dat je met z'n tweeen bent! Geniet er maar van, want voor je het weet is het voorbij en is ze er. Wat natuurlijk ook wel fantastisch is. Ik merk nu dat het gevoel van zwanger-zijn al best weer ver weg is. (Hoop het nog een keer mee te mogen maken!)

Nog ff een knuf voor alle meiden die nog met lege handen staan. Natuurlijk leuk (en hoopvol!), zoveel nieuwe zwangerschappen en baby's hier, maar het blijft confronterend als je aan 'de andere kant' staat! Ik denk aan jullie!

10. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    pfff krijg ze niet te pakken. Eerst steeds in gesprek en nu blijft de telefoon gewoon overgaan!

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Fireangel: heb ook geen idee hoe de feestdagen voor dd vallen. Misschien hebben ze wel een beperkte openstelling voor noodgevallen omdat ze anders wel veel dagen dicht zouden zijn en er natuurlijk al wel behandelingen gestart zijn. Inderdaad even bellen. Ik weet dat het in mijn NL zkh absoluut niet mogelijk was om zonder partner een tp te kunnen hebben, maar hoe dat in DD is? Gelijk maar even vragen.
    Bbibi: de komende weken maar goed op kleine plopjes in je buik letten. Anderen vinden het ook weer op een soort gekriebel lijken. In het begin is het nog zo zachtjes en onregelmatig dat je het waarschijnlijk niet gelijk door hebt. En mijn man werkt maar 2-3 diensten per week, dus we zien elkaar behoorlijk veel. Als ik weer aan het werk ben zal dat wel een stuk minder zijn, want ik ben dan lange dagen van huis.
    @Shaddixx: wat fijn dat het zkh zo goed voelde. Ook goed dat ze je goed in de gaten gaan houden met je bloeddruk. Misschien hebben ze ook maatschappelijk werk van het zkh die je een beetje kunnen helpen. Je hebt het nodige voor je kiezen gehad en een zwangerschap na zo'n lange weg in de mmm is ook erg spannend natuurlijk.
    @Stiertje: lukt het afbouwen van de bv een beetje of was je daar nog niet mee begonnen.

Mijn man is vannacht weer doodziek geworden tijdens zijn werk. Dus die begint weer van voor af aan. Mijn oudste zoontje had vanmorgen nog bijna 39 graden, dus die heb ik ziek gemeld. Gisterenavond was ik in afwachting van mijn jongste zoontje voor de laatste voeding, maar meneertje bleef maar door slapen. Geen probleem natuurlijk, maar als je hem ieder moment verwacht slaap je zelf ook niet. Uiteindelijk om half twee werd hij wakker. Gevoed en terug in bed. Maar daar was meneer het niet zo mee eens. Had krampjes dus nog maar even bij me genomen. Toen weer in bed, maar ruim twee uur later meldde hij zich al weer. Ondertussen kwam mijn man dus doodziek thuis. Weer mijn zoontje in bed gelegd, maar een uur later weer aan het huilen. Inmiddels was het al half acht en was ik net aan het voeden toen mijn oudste zoontje zich weer meldde. Ben dus gesloopt op dit moment. Houd wel mijn hart vast dat ik zelf straks ook niet ziek word. Je kan er niets aan doen maar vraag me wel af hoe dat dan allemaal moet. Ik hoop en duim nog maar even dat het mijn deurtje nog maar even voorbij gaat.

12. mikka

mikka Actief lid

Mar 31, 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Sorry dames dat ik op het moment niet meer zo actief mee schrijf maar ben zo druk met van alles en nog wat dat het er bijna niet van komt.

Even snel hier en daar teruggelezen, zag dat klaasje 2 kloppende hartjes heeft gezien, Gefeliciteerd!!! Super leuk.

Lamaris, ik was in Nederland ook "zogenaamd" moeilijk te stimuleren, ook 2 x ivf afgebroken bij 1 en 2 follikels. Toen overgestapt naar DD en meer hormonen mogen spuiten en had uiteindelijk 11 follikels en zie mijn banner :D.

Iloontje, morgen D-DAY??? als ik het nog goed heb onthouden??? Spannend!!!! Alvast heel veel succes.

Shadixxx, vervelend dat er nu weer wat "problemen" zijn met de gezondheid. Hoop dat jullie het onder controle krijgen en lekker genieten van het kleine wondertje in jullie buik! 't is jullie gegund meid.

Sneeuwmees, ook druk druk druk met de kleine (en grote ;)) mannen dus. Ik kan me ook nog niet voorstellen dat ik onze ukkie in zijn/haar eigen kamertje zou laten slapen, helemaal aan de andere kant van de gang...haha..... Wil het wel proberen hoor, maar dat zien we wel allemaal als hij/zij geboren is.

Bbibi, jij gaat ook al snel zeg, 11 weken alweer.
    Wil je ons ook vertellen wat het geslacht is of houden jullie dat lekker voor je? Ik begin wel steeds nieuwsgieriger te worden of het jongen of meisje is maar vind de verrassing toch ook wel heel speciaal. Shop me nu al suf met witte en grijze pakjes dus dat zou dan misschien alleen nog maar erger worden:).
    Voel de kleine ook echt super goed bewegen, placenta ligt aan de achterkant dus dat is dan misschien een "voordeel" maar ik voelde het ook al vrij vroeg en bent toch ook niet echt super slank ofzo.

Nou, volgens mij ben ik er nog een hoop vergeten maar 't is ook zoveel om terug te lezen, knuffel weer voor iedereen!!!!

13. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    C.laudia van DD aan de lijn gehad. Morgen, zaterdag en maandag zijn ze gewoon tussen 9 en 12 te bereiken. Rest van de dag dicht. Voor tp moet de man inderdaad aanwezig zijn. Zonder hem mogen ze niet terugplaatsen. Dus dan moet hij het maar gewoon op zijn werk vertellen en andere tijden werken (ook al hebben ze bezoek uit Israël).

@Loontje: heel veel succes/sterkte morgen. Geniet van je laatste dagje zwanger.

@Botala: Fijn dat jullie voor jezelf een beslissing hebben kunnen nemen. Tijdens de zwangerschap zit je kleintje in ieder geval nog goed bij je, dus inderdaad een beetje proberen te genieten. Daarna zal het wel zwaar worden voor jullie. Zeker omdat je er nog een tweede kleintje bij hebt. Denk aan jullie!

@iedereen die nog met lege handen staat: ook aan jullie denk ik en hoop ik dat er mooiere/betere tijden mogen komen!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @FA: fijn dat je ze toch aan de lijn hebt gehad. Kan je man niet vast een collega in vertrouwen nemen en alvast een plan B bedenken voor het geval hij op een drukke dag weg moet. Wij hebben het ook een keer gehad met mijn man's werk en hij had zijn baas al ingelicht en alvast samen naar een oplossing gezocht voor het geval dat.. Hopelijk valt alles toch een beetje gunstig.
    @Mikka: jullie gaan dus ook voor de verrassing. Ja, veel verder dan grijs/witte kleertjes kom je dan niet, hè? Maar die kleertjes blijven hoe dan ook schattig om te kopen.

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @FA daar was ik dus al bang voor! Vorig jaar mocht dat nog gewoon maar
    Volgens mij hebben ze daar heel veel problemen mee gehad en daarom mocht het niet meer! Balen he heel het traject kost al zoveel vrije dagen dat het ook wel eens fijn is als je even alleen kunt gaan vond ik ! Ik ben sowieso veel meer vrij als mijn man dus ik wikde hem ook niet altijd belasten met de afspraken in DD! Heel vervelend !

@stiertje tuurlijk ga jij dat nog eens mee maken! Ik ben het even kwijt wanneer wilde jij nou echt weer naar DD? Zodra de bv gestopt is ?

@ mikka leuk weer wat van je te horen! Ik snel? Jij gaat snel ! Jou kindje is over een week gewoon al levensvatbaar! Wat een mijlpaal! Wat goed hoe voel je je? Fijn dat je de kleine allemaal al zo goed voelt ! Enne ik vind de tijd bij mijzelf echt kruipennnn hihi maar dat zal iedereen van zichzelf vinden denk ik zo!

@ sneeumees! Poehhhh als ik alleen al jou berichtje lees wordt ik al moe! ( en dan na te gaan dat ik nog niks gedaan he. Vandaag en lekker in bed lig! Haha) wat een heftge nacht zeg! Je man dis toch weer ziek helaas! Hij kan beter even goed uitzieken ! En je oudste manneke dus weer wat hogere koorts! Beide onder de wol dus! En moeders maar weer zorgen zeker? Jeetje waar haal jij de energie nog vandaan?

@ eens met stiertje en FA! Zeker een heeeeele dikke knuffel voor de niet zwangere dames! Ik hoop ook echt met heel mijn hart dat jullie ook snel mogen volgen! Klaproos Sierra arie lets dees lamaris boboke en de andere dames die mee schrijven/lezen! Dikke knuf! Xx

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Bbibi: in het radboud zkh is het ooit eens voor gekomen dat iemand een tp heeft gehad terwijl ze achteraf in scheiding lagen en de man van niets wist. Een beetje a la Divorce op tv. Sindsdien waren ze in mijn zkh heel streng daarin. Maar kan me voorstellen als er geen vuiltje aan de lucht is en je man echt een probleem heeft op z'n werk dat dat een hoop gedoe en stress geeft.
    Hier de hele morgen nog niets gedaan. M'n jongste zoontje zit weer in zijn buik-kleef modus bij mij. Heb nu ook wel alle kinderprogramma's voorbij zien komen. M'n oudste zoontje lijkt wat fitter
    Koorts was nu ook gezakt en meneer dacht wel weer even buiten te kunnen spelen. Nu afwachten hoe het met mijn man gaat. En dan mijn verpleegster pakje maar weer uit de kast halen.

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Hahaha, verpleegsterspakje! Tsja, zieke mannen he. Wat dat betreft tref je het niet met je 'mannenhuishouding'. Ik duim voor je dat jijzelf niet ziek wordt!
    @afbouwen van de bv: ik ben daar nog niet actief mee begonnen. Eerst maar eens de operatie achter de rug hebben. Maar ik merk met kolven wel dat het heel langzaam minder wordt, omdat de kleine dame ook al bijvoeding krijgt en dus ook iets minder drinkt bij mij.
    @Bbibi: waarschijnlijk na de zomer weer naar DD. Maar eerst moet m'n cyclus weer terug zijn. Anders werkt 't niet natuurlijk :)

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Wooow wat een verhaal sneeuwmees! Kan me voorstellen dat ze dan wat strenger worden! Ergens begrijp ik het ook! Alleen is het niet handig en ligt DD niet ff naast de deur dat je met een half iirtje weer terug bent helaas! Fijn dat het met de oudste weer wat beter gaat!

@stiertje! Logisch dat je eerst de operatie afwacht! Dat is voor nu even de hoogste prio ofcourse! En daarna kun je nog maar zien. :)

19. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    1,268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneewmees, een hele ziekenboeg bij jou. Nu maar hopen dat het jou voorbij gaat.
    Wel vermoeiend hoor.

Stiertje, de operatie komt langzaan aan steeds dichterbij. Spannend hoor.
    Het afbouwen van de bv kan idd wel na de operatie.

Vandaag bij de gyn geweest, bijna een uur moeten wachten en het stelde niets voor.
    Een paar snelle vragen en een echo (dat was wel weer leuk natuurlijk ) en ik heb het hartje gehoord.
    Volgende week woensdag naar de vk. Jammer genoeg heeft onze vk geen echo-apperatuur. Daarvoor moeten we weer naar een andere stad.

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

Feb 6, 2011
    1,007
    0
    36
    Ik heb weer een beetje proberen bij te lezen, maar kan helaas niet alles onthouden van iedereen.
    Maar Botala, ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie dat jullie voor deze keuze zijn gesteld. Ik wil je zo graag een hele dikke knuffel geven. Een dapper besluit hebben jullie genomen. Denk aan jullie.
    En Knorretje, wat geweldig, een kloppend hartje. Gefeliciteerd!
    En Klaasje, jij zelfs twee. Wat een grote verrassing of niet? Super! Geniet ervan. En natuurlijk ook gefeliciteerd.
    Oh Loontje, morgen is dé dag! Heel veel succes. Goh jeetje wat is dat voorbij gevlogen voor mijn gevoel. Kan me nog zo herinneren dat je vertelde dat je zwanger was.
    Lets, dus je gaat bijna weer beginnen. Heel veel succes!
    Sneeuwmees, hoe gaat het met je mannetjes? En de verbouwing helemaal klaar thuis? ;)
    Bbibi, 11 weken nu... En weer een mooie echo. Super! Ga maar van je zwangerschap genieten :)
    Shadixxx, wat geweldig dat je zwanger bent. Gefeliciteerd! En fijn dat alles goed gaat.
    Fireangel, bijna een tp van cryo's. Spannend! Kan me niet voorstellen dat ze én vrijdag én maandag dicht zijn. Bij mij zeiden ze ook expliciet dat de man erbij moet zijn.
    Stiertje, hoe gaat het met jullie kleine meisje? Ik lees in je handtekening dat ze bijna geopereerd wordt. Wat spannend zeg. Zie je er tegenop?
    Ik hoop dat ik zo'n beetje op iedereen heb gereageerd. Liep errug achter. Sorry allemaal. En de 'nieuwe' mensen: ook jullie heel veel succes in dit traject. Toch fijn om het met elkaar te delen.
    En diegenen die ik vergeten ben; tis niet bewust... ;) Maar hoop voor iedereen hetzelfde: uiteindelijk zo'n heerlijk frummeltje in onze armen.
    Good luck allemaal!

Share This Page