Hahaha idd stiertje! Nog een paar maandjes geduld! Ik zou graag bv geven! Maar weer niet of dat kan en mag met chronisch pfeiffer en CMV! Moet ik nog met mijn arts overleggen maar vrees helaas van niet Loontje oh goed geregeld! Schiet het wl een beetje op?
@Loontje: we leven met je mee, meid. Voor je het weet worden de weeën en mag je 'aan het werk'. Sterkte en succes! @Tassie: volgens mij lijken we wel op elkaar. Ik had het toen ik net bevallen was in het zkh en moest gaan douchen. Omdat je natuurlijk net bevallen bent, vloei je natuurlijk enorm. Vond dat zo erg, maar je kon er niets aan doen. Toen ik klaar was met douchen, kwam de verpleegkundige bezorgd vragen of het wel ging, of ik niet duizelig was e.d. Ik zei dat het goed ging en dat ik er zo aankwam omdat ik even de douche ging schoonmaken. Die verpleegster heeft me toen duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling was. Maar ik had het grotendeels al opgeruimd, want ik zou me de ogen uit de kop schamen dat te laten liggen voor een ander. En ook met de kraamhulp. Die begon al gelijk, wat ik wilde eten voor ontbijt e.d. Nou, het zweet brak me uit, iemand die in de keuken mijn ontbijt klaar zou staan te maken en ik op de kont op de bank zou zitten. Of dan hoorde je ze boven los gaan in de badkamer of slaapkamer of moest je je voeten optillen omdat ze met de dweil of stofzuiger eronder door moest. Oh, wat was dat afzien. @Bbibi: jouw spellingcontrole heeft een voorspellende gedachte...hihi.
Ik kom even spieken naar een nieuwe update van Loontje's bevallingsavontuur. Hihi!! Meid, ik hoop dat het goed vordert en dat je snel je kleine meid in je armen mag houden. @Waaah, Bbibi, ik moest ook enorm lachen om jouw spellingfout!! Hihi, inderdaad misschien wel een voorspellende schrijffout! @Sneeuwmees; Oh, ja, wat jij beschrijft, dat zou ik ook doen. Mijzelf heel groot houden en zelf de "troep" opruimen. En dan inderdaad als de kraamhulp in huis is. Ik had het al toen ik wist dat mijn ouders zouden komen om schoon te maken in huis. Ik was expres vroeg opgestaan en heb echt waar mij helemaal uit de naad gewerkt. Vreselijk, wat was ik beroerd. Maar ja, ik wilde echt niet dat ze een niet-schoongemaakt huis zouden aantreffen. Ik had geen puf meer om boven ook nog te gaan schoonmaken. Maar wat denk je, mijn moeder had het toilet beneden schoongemaakt, ja, nadat ik deze ook al had schoongemaakt die ochtend!!!, maar ja, toen moest mijn vader naar de wc. Oh, en hij moest dus naar boven. En ja, de badkamer had ik helemaal niets aan gedaan. Ik zat me beneden op te vreten. Ja, dat wordt nog wat met de kraamhulp. Ik weet zeker dat ik vooraf eerst zelf grondig ga schoonmaken of mijn man aan het werk zet. Ik heb trouwens een eerste afspraak bij mij thuis staan voor de kraamconsulente.
Nee joh, Loontje, we vinden het juist fijn te horen hoe het met je gaat (spreek ik voor mezelf). Good luck!
Ok, mocht iemand het toch niet prettig vinden gewoon zeggen hoor. Het schiet niet op Ontsluiting is al vanaf 12 uur 3cm. Wel al een ruggenprik genomen, want die rugweeen trek ik niet. We gaan nu tot 16 uur aankijken en anders het infuus weer hoger zetten. Deze was uit gezet voor de ruggenprik en dan moet je weer opnieuw beginnen met ophogen. De kleine heeft elke keer een dip na een wee, vandaar dat hij nu even niet verder opgehoogd wordt.
Zeg Ploon, pas jij je onderschrift even aan? Dag ICSI poging, hallo zwangerschap! Spannend hoor Loontje! Tassie, beterschap, al die beroerdheid bwegh! Lets, gaan met die spuiten meid! Zelf heb ik weinig kwaaltjes, 's ochtend en tegen m'n etenstijd wel misselijk dus ik moet goed opletten dat ik op tijd en genoeg eet. En 's avonds een darmenbuik. Gisterenavond tijdens een etentje vroeg een collega of ik soms nodig moest plassen. Eeeehhh...
Nou al een darmenbuikje klaas? Gaat snel bij jou zeg! Maar zal ook wel met 2 wondertjes! En slim dat je optijd genoeg eet! Je moet nu 3 zieltjes voeden! @sneeuwmees hahaha nou wie weet idd is een voorspellende gedachten voor over een half jaartje dan denk hihihi @tassie ohhh zo herkenbaar wat jij en sneeuwmees schrijven! Ik ben zelf ook zon schoonmaakfreak! Bij nij mag altijd onverwachts bezoek komen met rondleidinf want het is altijd opgeruimd en schoon ! Ik moet er niet aan denken dat ik straks misschien tijdelijk niks kan! Dan raak ik echt in paniek! Gelukkig is miin schoonmoeder ook zon schoonmaaktante en heel behulpzaak! Dus als het zover oomt denk ik dat zij iedere dag wel even komt poetsen! Zij woont hier gelukkig ook maar een straat vandaan.. Spannend loontje! Balen dat je op de 3 cm blijft hangen! Hopelijk gaat het nu wat opschieten met de ontsluiting! Spannend...! Hiernet verwend door schoonmoeder! Ik wilde graag al een tijd voor kijn chihuahua een tuigje ipv een ( strass ) halsband! Ik kan haar nooit corrigeren met blaffen omdat ik het sneu vind aan haar te trekken terwijk ze een halsbandje om heeft! Dan wordt ze opgehanhen aan haar nekje! Dus net met schoonmoeder naar dierenwinkel geweest en alle maarjes en merkjes en kleurtjes gepast! En uiteindelijk 1 gevonden die haar goed zat en die heb ik ( mijn hond) gekregen van haar! De kleine liep er helemaal blij de winkel mee door dus denk dat ze wel tevreden ermee is! Dus ik ook weer gelukkig met mn mupke <3 Dames nog leuke plannen met pasen?
@Loontje: kan niet voor anderen spreken, maar ik vind het fijn en bijzonder om dit zo mee te mogen maken. Hopelijk heb je snel meer ontsluiting. Je zal onderhand wel moe zijn. @Bbibi: mijn man en ik hebben altijd bijna echtscheiding als we op vakantie gaan. Ik werk me dan helemaal uit de naad om het huis helemaal schoon te maken. Ik heb er zo'n hekel aan na een vakantie in een vies huis thuis te komen. Hij kan dat absoluut niet snappen. Heb ooit eens het bed nog even snel verschoond terwijl hij al in de auto zat te wachten. We zouden even ergens naar toe gaan en dacht slim te zijn dat ik even snel het beddengoed in de machine zou gooien omdat het dan klaar zou zijn als we terug zouden komen. Staaltje van multitasken vond ik zelf. Maar hij was not amused en moet dat nog regelmatig aanhoren als we weggaan.
@Loontje, ook ik vind het juist bijzonder om met je mee te lezen. Ik hoop wel dat je snel voldoende ontsluiting hebt zodat je mag gaan persen. Maar poeh, bevallen is echt topsport, dat blijkt maar weer eens. We leven hier allemaal met je mee, meid. @Bbibi; ach, je mupke wordt maar verwend! Wat leuk, he, zo'n beestje. Ik moet er altijd van glimlachen als ik zulke lieve verhaaltjes lees. Zit zij ook graag bij je op schoot? Ik bedoel uiteraard je hondje en niet je schoonmoeder . Heerlijk is dat, een diertje op je schoot. Zo lekker ontspannend en gezellig. @ego; Ehm, ik denk dat jullie toch wel wat driftiger zijn met schoonmaken dan ik, hoor. Ik gebruik vaak het moment van bezoek als het moment om vooraf snel schoon te maken. Niet dat het smerig is in huis, hoor, maar het is voor mij wel een extra stimulans om nog eens extra schoon te maken. Het huishouden doen is voor mij gewoon al best lastig aangezien ik chronische schouderklachten heb. Ik ben al 4 keer geopereerd (1x links en 3x rechts). Ik ben nu al aan het nadenken hoe ik straks de baby ga verzorgen. Het in en uit bed tillen, in bad doen, verschonen enz. enz. Hihi, volgens mij kom ik op jullie over als één of andere kneus........
Owww, kletsmiepen..hebben jullie allemaal vrij vandaag ofzo? Loon niet, die is druk bezig en superhard aan het werk. Pff ben net thuis, echt hoofdpijn, maar goed dat is van ongesteldheid en 32 drukke kids vandaag mijn laatste spuitvrijedagje, morgen gaat het weer beginnen! Eindelijk weer actie!
@Tassie: ik ben ook niet zo'n poets miep als zou moeten. Zou willen dat ik dat was, maar is onbegonnen werk om het altijd spik en span te hebben en te houden. Maar heb wel de tick als ik bezoek krijg of op vakantie ga dat ik dan helemaal los ga. @Lets: ja, we hebben een vreselijk drukke dag zoals je ziet. Continue checken op nieuws van Loontje en haar aanmoedigen langs de zijlijn. We zijn er maar druk mee. Fijn dat het voor jou snel weer gaat beginnen.
Kom op Loontje!! Je kunt het!! Hihi, we zijn allemaal aan het coachen hier op ZP! @Lets; Yes, je gaat weer beginnen, meid! Ik wens je echt heel veel succes en hoop vurig dat dit je laatste keer is, omdat je dan 9 maanden lang mag broeden!!!
@Loontje: vind het ook knap dat je tussen het puffen ons steeds netjes een update stuurt. Wie weet heb je je kleine meid inmiddels al in je armen. Zo niet, dan knuffel voor de laatste loodjes.
Oeh loontje spannend meissie! Wie weer ben je inmiddels wel mama! Vind het echt zoooo spannend en leuk om te lezen! X Sneeuwmees oh zoooo herkenbaar! Pfff ik ben dis wel poets " verslaafd" kan ook niks uit handen geven! Lastig Hoe gaatie met jou alweer wat oogeknapt? En de oudste? Tassie jaaaa mupke is weer verwend! En ze vind het tuigje super! Net met uitlaten helemaal blij en gelukkig dus gaat super! Mijn chihuahua is heelllllll erg kroelerig! Vooral bij man en mij! Wil hele dagen bij je ligen kroelen en kussen! Heerlijk! Zij geniet er echt van ju ik thuis ben! Is dat hij jou poezenbeesten ook zo? @ lets bijna weer beginnen dus? Spannend meissie! Dit moet jou rinde worden!
Loontje inmiddels zul je wel bevallen zijn denk ik Van harte gefeliciteerd iig. Goede vriendin van mij is vandaag ook bevallen van een zoontje