ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: kwam al even spieken of je al terug was. Hoop dat je lekker aan het rond stuiteren bent.

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Sneeuwmees, ook ik kwam even kijken of er al een berichtje van Bbibi was.
    Ik hoop ook dat Bbibi aan het dansen en springen is!!! Meid, ik hoop zo op goed nieuws voor jullie!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Heeeeel lang verhaal! Anderhalf uur geduurd! Eerst bloeddruk meten ! Wachtkamer, afspraak stagair over ziekte en medicatie, wachteuimte, toen gesprek gynae. ( super leuke vent! Hij vond ook dat ik naar osych moest maaaar ik mag wel als ik dat wil wekelijks komen voor een echo dus dat hebben we gelijk afgesproken! Super lief) ! En de echo was SUPER!!! Daarna wachtkamer bloedprikformulier halen en afspraak inplannen, toen langs internist ( moest van gynaecoloog) , toen gegeten ( ik viel om) en toen nog bloedprikken! Nu super moe ook van bloed geven!

Maar de echo was mooi hartje was goed kindje bewoog en super duidelijk alles gezien! Het was echt al een mooi groot kindje ( 5,5 cm) zo lief <3

Dus op naar de psych! Ze vonden het allemaal echt nodig <3

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: zie je nu wel dat kleine uk het prima naar z'n zin heeft bij jou? Gefeliciteerd met de goede echo. En nu dan echt proberen te genieten, hè? Met wekelijkse echo en psych moet dat zeker gaan lukken. En nu vanmiddag verplicht maar iets gaan baby shoppen. Gewoon omdat je het verdiend en omdat het leuk is iets voor kleine uk te kopen.

5. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh super Bbibi. Een heel tevreden ukkie in je buik dus. Gefeliciteerd! Ga er maar van genieten. En zoals onze gyn toen zei: Ga het maar geloven, het is echt zo!
    En nu mag je het ook iedereen vertellen....
    Jullie weekend kan niet meer stuk.
    Fijn zo'n prettige, lieve, meedenkende gyn.

6. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ben blij. Vanochtend een Clearblue-test met 3+ erop. Daar hoopte ik zo op. Geeft me toch ietsje meer vertrouwen. En ook de test is weer donkerder. En nu maar hopen dat volgende week de echo een kloppend hartje zal laten zien....

Bijgevoegde bestanden:

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    @Bbibi; wow, meid, wat een ongelooflijk goed nieuws! En wat een ontzettende meelevende en begripvolle artsen daar! Wow, meid, ik vind het zo ongelooflijk fijn voor jullie! En wat dapper en goed dat je het verteld hebt. Ik hoop dat je nu inderdaad wat meer kunt gaan genieten, want een zwangerschap is zo'n bijzonder iets. En, zoals Sneeuwmees ook al heeft gezegd: ga vanmiddag wat leuks kopen voor jullie kindje!

@Ploon; nou, die testen liegen er niet om, hoor! Nu inderdaad aftellen tot de echo. Ik hoop zo dat jullie een mooi kloppend hartje te zien krijgen.

@ego; vanmiddag met mijn moeder naar de babyzaak geweest waar wij ook de kinderwagen hebben besteld. Aangezien mijn ouders en oma de kinderwagen betalen, wilde ik de wagen ook graag latten zien. Mijn moeder heeft zo wat de hele winkel leeg gekocht:). Hihi, weer een hele garderobe erbij.

8. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, sorry om het te zeggen , maar het zijn je eigen woorden , je bent geschift :D
    Nee hoor... ik vind het super dat de echo zo mooi was en de arts zo begripvol.
    En met de extra echo's en de psychische hulp moet het goed komen.
    Probeer te genieten. En idd iets leuks voor de baby kopen is het begin.

Ploon, nog een weekje wachten op de echo. Ik duim voor een mooi klopend hartje.

Tassie, wat lief van je ouders en oma om de kinderwagen te betalen. Dat is een groot kado. En je moeder (toekomstige oma) heeft goed haar best gedaan lees ik wel.
    Het is ook zo verleidelijk al die kleine kleertjes.

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ploon die testen liegen niet. Wat zijn ze mooi. Ik duim voor een mooi hartje volgende week.
    Bbibi wat ben ik blij voor je dat je weer een goede echo hebt gehad. En dat je alle hulp en begrip krijgt van de gyn. Sterkte en ga alsjeblieft genieten. . . Geniet een beetje voor mij ;)
    Tassie gaat het elke dag een stukje beter met je? Al is het maar een klein beetje. . . Niet zo gek als je dan wat gaat doen dat je weer moe ed bent, je hebt natuurlijk geen conditie meer.
    Sneeuwmees Dikke knuffel. Je hebt het niet altijd even makkelijk.

Zwaai naar iedereen.

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Knorretje, ja, mijn moeder gaat helemaal los. Ik had dat al wel verwacht:).
    Ondanks dat dit al haar 5e kleinkind wordt en zelfs 4e kleindochter.
    Al die kleine kleertjes zijn ook zo schattig. Hihi, ze wordt nu al verwend.

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Hoi Ddees, hoe is het met jou?
    Het gaat inderdaad overall wel wat beter met mij. Ik probeer nu heel langzaam aan wat op te bouwen. Helaas moet ik mijzelf nog terugfluiten en ik word door mijn ook teruggefloten, omdat ik anders te veel en te snel wil.
    Ik ben eigenlijk al aan het denken om weer aan het werk te gaan, maar er zijn zat momenten waarop ik weet dat het nog te vroeg is en daar baal ik wel van.

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ploon, wat een supertesten!

Bibi, fijn dat de echo goed was en lief van de gynaecoloog dat je vaker mag komen. Wel goed dat je ook hulp gaat zoeken!

Hihi tassie wat leuk dat je moeder zo enthousiast is en helemaal los gaat...zou mijn moeder ook wel doen als het zover is;) en jij doe rustig aan.

Zo, vanmiddag ff twintig min. met groep 8 meegerend met de koningsspelen...pff rood hoofd nog steeds!!
    Vanavond ff bijtanken. (Lees slapen!) want morgen weer naar dd. Gelukkig niet al te vroeg dus dat scheelt...

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: en ben je al een beetje aan het genieten?
    @Tassie: het is wat met die blije oma's. Toen ik zwanger was van mijn oudste zoontje had mijn moeder ook per ongeluk expres ineens weer iets gekocht.
    @Ddees: wat ben je toch een schat. Altijd een lief woord voor iedereen, terwijl je het zelf ook niet makkelijk hebt. Het siert je zo!
    @Ploon: had net op Facebook zitten kijken en toen ik jouw mooie test zag wilde ik de 'vind ik leuk' knop zoeken, maar die zat er natuurlijk niet...hihi. Mooie testen inderdaad. Nu op naar een mooie echo!
    @Lets: jij lekker druk aan het sporten geweest. Hopelijk even je hoofd leeg gemaakt. Morgen weer een ritje voor de boeg. Hopelijk is er weer een verstopt eitje bijgekomen.

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Hoi Lets, dat klinkt wel gezellig zo'n sportdag/Koningsdag. Het weer was ook prima, toch? Had je ook nog op school ontbeten? En nu heerlijk vroeg je bedje in en dan morgen hopelijk een goede echo met een mooi aantal follikels. Spannend, joh. Ik duim echt voor een hoopgevende echo!!

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helemaal mee eens sneeuwmees, ddees is altijd zo lief voor iedereen!!

Jep we kregen ook ontbijt, maar vond t vrij karig;) (een pak hagel voor 32 kinderen?? Een pot pindakaas, een pot pasta, een paar smeerkaasjes en dat was het wel qua beleg. Verder wat groenten die de kinderen smorgens helemaal niet eten en verder qua drinken alleen melk. En een miniappel) en zo'n tubesjaal ding..prachtig de hele dag om mijn hoofd gehad... Was heerlijk weer ja!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: het was inderdaad heerlijk weer! Inderdaad een beetje karig beleg voor zo'n grote groep. Je zou verwachten dat ze dat toch beter uit hadden moeten rekenen. Is alles weer goed gegaan met het spuiten van de orgalutran? Waarschijnlijk weer een blauwe plek erbij.;)

Hier ook een heerlijk dagje gehad. Het was fantastisch weer, dus veel gewandeld en buiten gezeten. Zwangerschapsverlof is zo gek nog niet.;) Mijn oudste zoontje was na het eten in slaap gevallen op de bank, dus die heb ik slapend om moeten kleden en naar boven moeten tillen. Die ligt nu uitgeteld in bed.
    Mijn jongste zoontje was ook in slaap gevallen en had ik in de kinderwagen gelegd met het idee even de 'ronde' te doen. Buitenspeelgoed opruimen voor het slechte weer komt, keuken opruimen, speelgoed binnen opruimen en de was aanzetten. Inmiddels draait alles en staat alles weer veilig binnen.
    M'n zoontje slaapt nog steeds in de kinderwagen. Ik laat hem maar lekker slapen tot hij zich meldt voor de volgende voeding.
    Nu onverwachts ineens de handen vrij en zonder lawaai GTST kijken. Heel bijzonder!;)

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, fijn dat je er even van hebt kunnen genieten! En lekker rustig gtst kijken;)

T is nu nog een rode plek met bultjes..;).was alleen zo stom om twee witte shirtjes over elkaar aan te hebben, waar nu in beiden bloedvlekjes zitten...dus die zitten nu in de was...

18. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Ego, zegt mijn man tegen mij, kan het niet wat sneller gaan? Ben je echt niet bijna 12 weken ? Hij weet wel beter hoor :D . Maar hij kan bijna niet wachten om het te vertellen. Zo lief.
    Ik ben ook begonnen met moeders voor moeders. Stinkt wel trouwens die flessen.
    Maar goed.... we weten maar al te goed waar het voor is dus ik zal goed mijn best doen.

Lets, veel succes morgen en ik hoop op een een groter aantal follikels dan eerder deze week. Hopen dat koningsdag jou een beetje geluk brengt.

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sneeuwmees dankjewel meis! Heb je adies opgevolgd! Cadeautje in het zkh uitgezocht en gehad van mam! En de winkel waR ik de vorige keer zo ontzettend emo werd dat ik besefte dat ik daar binnenkort mocht gaan kopen voor mijzelf ipv een ander heb ik de spulletjes die ik al zoooo lang wilde gekocht ( neutraal!) :) met zilver! Dus leuk!
    Jij heerlijk genoten van je dagje?

@tassie lief van je wijffie! Jij dus ook lekker genoten en verwend vandaag? Heeeerlijk!

@ploon meid wat een prachtige testen! Dit zit helemaal goed! Wanneer had je je echo?

@mona jij nog bedankt meissie? Hoe gaatie met je lieve manneke? X

@ dees meid wat een lief berichtje van je! Je bent een schat! Tengenover jou voel ik me zon zeur en wil ik niet klagen! Jij hebt het recht onzeker te zijn en toch ben ik dat juist! Ik heb zon respect
    Voor je in alles hoe je ermee omgaat en verder
    Gaat ! Ik vind je een geweldige vrouw! Wilde ik graag even gezegd hebben *knuf*

@lets dankje meis! Jij morgen DD? En dan begin vd week punctie he ? Zie je er tegenop? En zat je inmiddels al aande prednison of pas na tp?

@ knorretje mag je zeggen hoor meid want is gwn zo! Ik heb gewoon echt "een probleem".. En dat moet ik gewoon onder ogen gaan zien! Dat dit gewoon niet zo kan! Ook naar mijzelf toe niet en Eker niet naar de baby! Ik ben zo angstig wat als hij of zij geboren wordt? Ben ik dan ook zo extreem? Ik heb daar gewoon "wat" hulp bij nodig en die ga ik nu als het goed is krijgen! En ben zoooo blij met mijn gyn! Eigenlijk super bot en direct! Maar daar hou ik echt van hihi!

Meiden morgen een drukke dag dus wss niet online! Ik wens jullie een hele leuke koningdag! Hier vandaag wat mensen ingelicht! Opa oma schoonzus en 2 beste vriendinnen ! Die kende mijn traject en waren zo mega gelukkig <3 terwijl er een van helaas geen kinderen kon krijgen dus wS dubbel om te vertellen! Maar het luchte me wel op!
    Spreek jullie zondag :)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: ben zo trots op je!!! Een paar mensen het nieuws verteld en wat gekocht! Heel goed van je! Ga vooral zo door. Veel plezier morgen en tot zondag!
    @Knorretje: schattig dat je man niet kan wachten om het te vertellen. Ik heb toen met mijn man afgesproken dat als hij iemand in vertrouwen wilde nemen om het alvast voor de 12 wkn met iemand te delen dat ik daar alle begrip voor had. Ik kon immers alles op zp kwijt. Kon merken dat hij daar toch wel behoefte aan had en hij heeft toen een vriend en een goede vriendin ingelicht.

Deel Deze Pagina