Tassie niet te gauw weer willen werken hoor. Ga eerst maar eens conditie opbouwen anders hou je het niet vol. Aan jezelf en je kleine uk denken hoor. Sneeuwmees inmiddels wel weer water? Dan een andere dag naar Ikea. Heb je wat bijzonders nodig? Knorretje fijn dat het goed gaat met je Lets succes met de punctie Ollie die tijd vliegt voorbij hoor. prednison en lipid infusen zouden dan wel moeten helpen hoor. Succes. Bbibi goed zo je bent een inhaal slag aan het maken. Fijn dat je toch gaat proberen te genieten.
Tassie, zou me niet te druk mk. Over je collega's hoor..moet heel eerlijk zeggen, op mijn vorige werk was ook een collega die langdurig afwezig was ivm burnout..ik wilde steeds wel smsen ofzo, maar stelde het steeds uit...geen idee waarom hoor, heb haar later nog wel een keer een berichtje gestuurd en ben later nog wel een keer met haar gaan wandelen.. Maar op een of andere manier ben je op je werk met je werk bezig en als je thuis bent weer met hele andere dingen...denk niet dat ze vanalles over je denken maar op het werk gewoon minder aan je denken...of uitstelgedrag zoals ikke...nu gewoon lekker aan jezelf en de kleine denken!!! Sneeuwmees, nog wat leuks op het oog bij ikea? Ja is heel irritant als je niet weet hoelaat mensen ong. Komen! Ddees, thanx voor je succeswens! Jij denkt ook overal aan! Ego, vanmiddag na de acupunctuur nog lekker gaan shoppen. Goed geslaagd ik vroeg me af of je troost of afleidingsshoppen ook kunt declareren bij de verzekering Heb wel het idee nu dat ik de eitjes voel zitten ofzo,,beetje raar gevoel daar...niet pijnlijk ofzo maar meer vol ofzo.. Hopelijk een goed teken! Helaas morgen om half elf pas aan de beurt dus mag vanaf vanavond nog een hele tijd nuchter blijven...
@Lets; Dank je voor je eigen visie/ervaring op het geheel (mbt collega's). Hihi, dat zou wel mooi zijn, he, dat je het afleidingshoppen kunt declareren. Jee, inderdaad moet je heel lang nuchter blijven morgenochtend. Ik weet niet of je ook heel vroeg op moet voor de reis naar DD, maar dan is het helemaal erg. Zeker omdat je als je wakker en actief bent alles begint te werken en energie nodig heeft in je lichaam. Ik hoop dat je "lekker" kunt slapen vannacht en dat de reis morgen voorspoedig verloopt. En dan mag de dokter lekker gaan grabbelen en graaien! Hihi, het lijkt wel een verlaat Pasen. Ik hoop dat er mooie eitjes bij zitten voor jullie! Ik ben benieuwd of de nieuwe behandeling echt heeft gewerkt, meis! @Ddees; Dank je voor je lieve reactie. Het is gewoon een erg lastige situatie. Ik vind dat ik donderdag langs moet gaan om mijn neus te laten zien. Gewoon kort. Dan hebben ze in ieder geval ook eens mijn buik gezien. Trouwens, wanneer deze week krijgt je man de staaroperatie? Is hij er een beetje rustig onder? @Sneeuwmees; wat fijn dat de visite gezellig was. Hoe is het trouwens met het waterprobleem? Enneh, wel jammer dat je niet naar de Ikea bent gegaan, maar ja, misschien morgen? Heb je iets speciaals op het oog? @Knorretje; ondanks dat jullie baby niet heel goed te zien was, toch het hartje zien kloppen! Enneh, aftellen voor de termijnecho. Al met al goed nieuws. @Bbibi; waar ben je? Ben je al aan het rondlopen met je kinderwagen met mupske erin???
Thanx! Overigens tassie weet niet of het duidelijk was, maar ik keur het niet goed hoor dat ze niks laten horen ik weet alleen hoe het soms kan gaan...
Hihi, Lets, dat had ik begrepen, hoor. Zoals jij het beschreef kan ik mij wel voorstellen hoe zoiets kan gaan. Maar inderdaad, het blijft vreemd en niet leuk. Ik word er ook wat onzeker van. Maar ja, genoeg over mij..... Heel veel succes morgen, he!!
Meiden ik ben al ff niet meer actief geweest, dus vast een hoop gemist. Voor de meiden die het kunnen gebruiken hele dikke knuffel !
@Lets: veel succes morgen! Mijn punctie was ooit om 12.30 uur, niet prettig als je zo lang nuchter moet blijven. We gaan weer voor je duimen! We zijn toch nog naar de ikea gegaan, ondanks dat het al laat was. Ik was op zoek naar een kastje voor bij mijn oudste zoontje op z'n kamer. Dus eerst lekker gegeten in het restaurant en toen op jacht naar een kast. Gelukkig al vrij snel geslaagd, maar dan moet je nog een half uur de hele route door de winkel afleggen. Nu lekker op tijd naar bed. Morgen gaan we naar mijn schoonouders, dus weer een drukke dag voor de boeg.
Sneeuwmees, fijn dat het nog allemaal gelukt is en je geslaagd bent bij ikea! Thanx voor alle succeswensen, zal morgenmiddag/avond een keer laten weten hoe het gegaan is. Tussen acht en half negen rijden we weg thuis, is te doen, probeer zo lang mogelijk te slapen dan is nuchter blijven niet zo erg. Heb alleen wel keelpijn en beetje verkouden, kon door de hormonen komen dat je slijmvliezen opzetten...jeujj..dus niet drinken vind ik het ergst! Loontje, hoe is het met je dochtertje? En natuurlijk ook met je zoontje? Alweer een beetje gewend?
Hier gaat alles lekker. Dochtertje is tot nu toe heel tevreden. Heel lief meisje. Ons zoontje doet het ook goed, al is het ff wennen natuurlijk, maar dat moeten we allemaal. Voor de liefhebbers heb ik wat foto's in m'n album gezet van ons dochtertje.
@loontje goed te horen dat het allemaal zo goed gaat! Ga zo eens kijken ! @ lets kinderwagen is antraciet met zandkleur/ beige! Zal als hij helemaal schoon is een foto maken en in album zetten! Succes morgen meid! @tassie hahH nee niet mee aan de wandel! Had druk vandaag in huis veel te doen! Heb een oppas hondje! Hond van mn vriendin is aanhet logeren! Dus weer wat drukker in huis met 2.. Ik twijfel heel vaak over een 2e hond maar toch altijd als ik heb opgepast dan ben ik altijd gelijk weer genezen haha! Morgen aaf wordt ze opgehaald! @kinderwagen: alles wAt ik kon wassen heb ik gedaan en dat was VEEL! Kap, dekje, en buggy hoes in lichte was, en de kinderwagenbak zelf is soort harde stof/kunsstof maar mocht op 30 gr en ook de mand onderop en het matrasje in een donkere was! Meiden echt ik ging over mijn nek! In dat mandje onderop zat vol spinnenwebben ECHT VOL en ook zilvervisjes! Bahhh dat iemand zo iets durft te verkopen! Blij alles gewassen te hebben ! Zelfs mijn man stond ervan te kijken hoe prachtig er nu opeens alles uit zag , echt als nieuw! ( vanisch doet wonderen haha)... Nu nog de ombouw ff dettolen! En de buggy zit zelf met dettol en schrobben en hij is als nieuw! Ik heb via internet nog een parasolletje en voetenzak van bugaboo gekocht dus van het weekend kan hij in elkaar.. @sneeuwmees goed dat je manneke Zoveel was aangekomen! Super! Hoe was het met je vriendin vanmiddag? @FA ging jij nou ook morgen naar DD? Zo ja succes en fijne vakantie! @dees overmorgen toch je man? Succes meis! @knorretje balen vd echo al is het fijn te zien dat hij zo gegroeid was en de hartslag goed duidelijk was! Jij gaat idd erg snel zeg!!
Als dat oppashondje nu maar niet in die vers-gedettolde bugaboo gaat springen. Kun je nog een keer! Hahaha!! Bbibi ik wil jou aan het eind van de zwangerschap wel eens zien; jij gaat vast he-le-maal los met schoonmaken. Keukenkastjes enzo Dat schoonmaakvirus had zelfs mij, notoire niet-huisvrouw, flink te pakken.
@Lets: de dokters hebben nu waarschijnlijk je eitjes al veilig gesteld. Maar nogmaals veel succes! Hopelijk een mooie opbrengst. @Bbibi: wat zonde dat die mensen zo slordig om zijn gegaan met zo'n dure kinderwagen. Maar je hebt hem zo te horen weer helemaal spiksplinternieuw opgepoetst. Ik vrees ook het ergste, zoals Stiertje zegt, als jij nesteldrang gaat krijgen....hihi... Je bent nu al niet te houden. Met mijn vriendin was alles gezellig als vanouds. We zijn van kinds af aan met elkaar opgegroeid, gingen naar dezelfde scholen, speelden altijd buiten met elkaar. Ons leven is ook aardig synchroon verlopen. We hebben allebei op late leeftijd (met 6 maanden verschil) een zoontje gekregen en bleken zelfs 2 jaar later met een paar maanden verschil allebei een miskraam gehad te hebben. Zij wilden ook een tweede kindje, maar zij heeft na nog een miskraam besloten het bij een kindje te houden. Ik had een beetje de angst dat het voor haar misschien toch pijnlijk zou zijn dat ik uiteindelijk toch een tweede kindje had gekregen, maar dat bleek gisteren absoluut niet het geval te zijn. Ze was een paar weken geleden zelfs overtijd en was toen in paniek geraakt, omdat ze alle babyspullen al weggedaan had en niet meer op een zwangerschap zat te wachten. Dus dat stelde mijn schuldgevoel wat ik had, wel wat gerust. @Loontje: je hebt inderdaad een schattig dochtertje! Fijn dat het zo'n tevreden meisje is. Ons zoontje is ook een tevreden mannetje, maar als het meneertje niet zint, dan laat hij dat ook merken ook, en heb je er letterlijk je handen vol aan...hihi.. Logisch dat het allemaal wennen is, dat herken ik hier ook wel. Het duurt even voordat iedereen weer even in het nieuwe ritme zit en aan het nieuwe plekje in het geheel gewend is.
Hahaha die opruimwoede en schoonmaakwoede heb ik idd altijd al ! Hoop niet dat ik het nog erger krijg! Heb het nu al vaak dwangmatig pfff wordt ik al moe van mijzelf! Was het bij jou ook zo erg aanhet einde? En nee alles hangt op zolder schoon aan de waslijn dus hondjes kunnen er niet bij hihihi @sneeuwmees ja snap je niet he? Dat mensen idd zoooo slecht en slordig met hun spullen omgaan? Bahbah! Maar gelukkig zie je er helemaal niks meer van en is alles nu lekker fris en schoon.. Gister nog een voetenzak en parasol besteld dus dan is de kinderwagen compleet! Plus vanmiddag een maxi cosi kopen met isofix degeen die ik erbij kreeg heeft dat niet plus heeft een lelijke kleur dis die krijgt mn moeder hihi.. Fijn dat het zo gezellig was met je vriendin! En ook een opluchting dat ze dus toch niet jaloerss gevoelens had! Lijkt me toch ook dubbel en moeilijk! Vind ik ook met mijn vriendin die heeft uiteindelijk geen kindje gekregen via de mmm en zijn anderhalf jaar terug gescheiden na. 12 jaar! En hij heeft al een nieuwe relatie en is zwanger en ieder koment uitgerekend! En zij staat met lege handen! Ging echt met knikkende knietjes vertellen hoor
@bibbi: Ik hoop dat we morgen naar dd mogen voor tp. Als het goed is zijn onze embryo's nu hard aan het delen en groeien! Het vertellen aan anderen die geen kinderen kunnen krijgen of ook zo lang bezig zijn blijft lastig. Al weten veel mensen ook dat het ons zo ontzettend veel moeite heeft gekost! Dames ik probeer morgen nog even snel een berichtje te posten of alles goed is gegaan. Dan ga ik richting mijn moeder want we vliegen donderdagochtend al heel vroeg!!
@Bbibi: zal niet makkelijk zijn voor je vriendin nu haar ex wel een kindje krijgt. Sneu voor haar. Wij hadden voor buitenlandse kennissen ook een kinderwagen gekocht via mijn. Een hele mooie voor 50 euro. Laatst zag mijn moeder dat de bak voor oud vuil in hun schuur geflikkerd lag en helemaal vies. Dat doet dan wel even pijn. Kan zelf wel wat van je schoonmaak woede gebruiken. Ben nog steeds op drie keukenkastjes blijven steken.
Hey dames, was pas laat aan de beurt en heb tot nu sinds ik thuis ben liggen slapen. Mijn moeder kwam me thuis wakker maken. Iig opbrengt, 8 eitjes..weer een beetje meer dus... Nu flink duimen voor veel bevruchtingen!
@Lets; wat vervelend is dat, he, dat je terwijl je nuchter bent en natuurlijk ook wat gespannen, ook nog eens lang(er) moet wachten. Heb jij al in die relaxstoel gezeten in de wachtkamer? Hihi, elke keer als wij er waren zat er al iemand in. Het ding maakt wel een herrie. Wat fijn dat je een goede opbrengst hebt! Dat ze maar bevrucht mogen worden en goed gaan delen tot toppertjes!! @Bbibi; hihi, ik zag gisteren echt de hele tijd voor me hoe jij aan het wandelen was met je nieuwe kinderwagen met daarin mupske. Hihi, ik had echt last van binnenpretjes. Trouwens, nu ik het toch heb over de kinderwagen: niet normaal, zeg, hoe die eruit zag! Schaamteloos! Gelukkig dat er zoveel wasbare onderdelen zijn en gelukkig dat jij zo'n "poetsmadam" bent! Hihi...... @FA; oh, wat spannend voor jullie!! Mijn duimen draaien voor een zeer goede tp!! En natuurlijk alvast een hele fijne vakantie!