ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: meid, wat kl*te. Kan me je gevoel helemaal voorstellen. Huil maar lekker, hoor!

2. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Kan wel janken gaan deze poging afbreken volgende maand 450 menopur

3. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    O sorry staat er 2x

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Salcia: Balen meid :( gooi het er maar uit hier, daar zijn we voor !

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: kun je gelijk weer van start, als je nu weer ongesteld wordt?

6. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ja maar ja dat duurt 2 weken nog dus dan half feb kan iknog maar 1x vergoed krijgen wordt eind maart43

7. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Voel me zo leeg en mislukt........

Sorry voor ego meiden

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: snap het gevoel van dat zwarte gat. Je gaat vol verwachting zo'n poging in en rekent al vooruit wanneer evt. punctie e.d. kan gaan vallen en ineens valt alles weg. Geef maar even toe aan die gevoelens van teleurstelling en verdriet. Verwijt jezelf niets, want je hebt nu eenmaal niet in de hand hoe je lichaam reageert en hebt daar geen invloed op. Ik hoop dat je toch snel weer doorkan en dat die 450 IE al die eitjes tevoorschijn toveren. En snap de spanning van die leeftijdsgrens (heb zelf ook grijze haren van de stress gehad, omdat iedere maand er 1 is in die richting). Maar we gaan er gewoon vanuit dat de volgende poging de enige poging is die nodig is om je dochtertje dat brusje te geven. Is er nog een kans om die follikels die er nu zitten op de spontane manier te 'benutten'?

9. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Mees lief gezegd! Hoe oud was jij bij ivf of zelf betaald?
    Nou ik weet nu dus echt niet meer wanneer ei is... Hij is nu 10 mm de grootste

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: ik heb mijn ivf-pogingen gehad toen ik 40-41 was. Ik heb 3 pogingen gehad en ik was naar PNO overgestapt zodat ik in ieder geval nog de 4e poging vergoed zou krijgen. Die zou ik dan krijgen toen ik 42 zou worden (maar toen bleek ik spontaan zwanger). Mijn man en ik hadden afgesproken dat we evt. pogingen dan zelf zouden betalen tot ik 43 zou worden. Misschien kun je binnenkort met ovulatietesten je ei een beetje traceren en proberen te benutten. Dan voelt het misschien toch allemaal niet zo voor niets deze maand. Stel dat je eitje zo'n 2 mm per dag groeit, dan zou die met 5-7 dagen toch moeten springen.

11. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ze vergoeden tot 43 hoor niet 42.
    Ja dacht ik ook 5 dagen. Wat ik zo raar vind is dat bmslijmvlies in 3 dagen van 4 naar 7 mm is gegaan en eitjes pas 7 en 10 zijn nu

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: ik weet dat ze tot 43 vergoeden, maar toen ik 42 ging worden en nog niet zwanger, begon bij mij de paniek toch toe te slaan. Kunnen ze er geen escape IUI van maken? Dat doen ze vaker als een ivf-poging afgebroken wordt. Heb je toch nog steeds ietsjes meer kans.

13. Salcia

Salcia Fanatiek lid

7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Ging ze overleggen maar nog niks gehoord heb ook niet meer gehoord nog dus wert t niet

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Salcia: zou dat dan via DD gaan? Die zijn vrijdagmiddag altijd vrij, toch? Of kun je een escape IUI via je eigen zkh regelen? Zou zonde zijn als je zoveel eitjes en een maand voorbij laat gaan. Hoop dat er toch nog een oplossing komt.

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Lets&Mees,ik had vandaag al een echo moeten hebben (dag 8) en dan orgalutran vanavond. Nu ga ik dus vanavond orgalutran spuiten zonder echo en daar waren ze niet zo blij mee en ook niet omdat ze me nu morgen hebben moeten inplannen. Dat laatste is denk ik nog niet zo erg. Scholtse kennende zal ie wel zagen over de Nederlandse ziekenhuizen. Vind het ook gaar,wil ik gewoon een fm in Nederland,moeten er eerst weer gesprekken komen *gaap*

trouwens heeft de apotheek nog een vette fout gemaakt door maar 1 naald orgalutran mee te geven ipv 4. Hopelijk kunnen ze nog aan meer komen en anders morgen in DD maar ja het is zaterdag.

Salcia,dat is kut :( Sterkte..Ik hoop ook op een escape IUI.

16. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Salcia balen om nu te stoppen, maar anders zou deze poging weggegooid zijn. Vervelend dat je leeftijd zo tegen werkt. Ik heb het de eerste keer ook gehad dat ik moest stoppen, gelukkig was ik nog "jong" genoeg.
    Hele dikke knuffel. Hopelijk gaat het de volgende keer lukken.

Klaproos hoe laat moet je morgen in DD zijn?
    Wij om 10.15

17. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Salcia jeetje was ontzettend balen zeg... Hoop voor je dat je een escape IUI kunt krijgen sterkte meis....
    @Klaproos loopt bij jou ook niet vlekkeloos zeg wat een gedoe allemaal succes....

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Salcia wat balen zeg!! Toch te weinig groei??
    450 menopur, pff dat is veel of niet.. Ik had maar 75...
    Sterkte meid!

19. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Dees,10:25 :D zouden ze maar 10 minuten rekenen voor een echo of zo? Ik heb een knalrode bril op dus ben nogal herkenbaar hihi.

Nou ik heb geen orgalutran meer dus. Geen idee hoe ik dit weer ga oplossen.

20. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @salcia dat is balen maar misschien volgende ronde een optimaal resultaat??!!
    In Nederland waren wij soort van uitbehandeld omdat ik bijna niet reageerde op 225ie menopur. Had iedere x maar 2 follikels. Vervolgens in DD 2 x 225 ie menopur (dus 450ie totaal per dag) en resultaat 8 eicellen!! Dus hoop dat het bij jullie ook die kant opgaat. Die 450ie had ik wel echt last van maar resultaat is het meer dan waard geweest.

Deel Deze Pagina