ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes morgen ddees en klaproos!

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @klaproos en Ddees: succes vandaag meiden !

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Argh dames...hebben wij weer. Clear blue digital. Eerste test begon te knipperen van ongeldigheid daarna gaf ie toch aan niet zwanger. Wij helemaal in zak en as uiteraard... Maar omdat ie foutmelding gaf na een uur weer geprobeerd. (Je moet een uur wachten voordat dat uit het scherm gaat). Toen weer dezelfde foutmelding en nu geeft ie aan zwanger... Nou weten we het ook nie meer...mijn vriend is nu snel een twee verschillende nieuwe testen halen. Hoop dat het niet erg is dat we de urine zolang bewaren...hadden het in een potje gedaan gelukkig. En nog niet gedronken dus neem aan dat als ik weer plas dat nog als ochtendurine telt? Aargh vreselijk dit...

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Lets: jeetje meid wat ontzettend spannend. Ik ga heel hard duimen !
    Urine bewaren kan volgens mij helemaal geen kwaad.

5. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh Lets wat spannend. Moest vanochtend al steeds aan je denken. Ik hoop dat de laatste uitslag de juiste was ;)
    Wat vervelend zeg dat die testen niet goed werkten.
    Ik duim voor je toi toi toi

6. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Loontje, wat vervelend zeg die jeuk. Hopelijk wordt het snel beter. Wat vreemd toch eigenlijk wat een zwangerschap met je kan doen. De meest vreemde kwaaltjes komen om de hoek kijken. Ach, als ze maar snel over zijn.... Maar vervelend is het wel.
    Haha, een eigenwijs meisje. Heerlijk toch. Zo heb je mooi wat echo's achter elkaar. Leuk spieken naar jullie dochter.
    Botala: groei je al? Je hoort toch zo vaak dat je snel groeit, als het niet je eerste zwangerschap is.... Kun je je broeken nog aan?
    Sneeuwmees: toch fijn dat het wel goed gaat met jullie mannetje op school de hele dag. Wel vervelend hem dan zo achter te laten met die dikke tranen, maar gelukkig is daarna waarschijnlijk snel over. Kan me voorstellen dat je dat heel moeilijk vindt.
    Waarom hoop je eigenlijk op een keizersnede?
    Klaproos: wat vervelend dat het niet verloopt zoals je zou willen. Hopelijk kunnen ze je vandaag wat meer duidelijkheid geven. Misschien zie je Ddees wel in DD? Lees nu dat jullie kort na elkaar de afspraak hebben. Ddees, je kunt er wel een koffiecorner beginnen voor alle mensen van dit forum die jij daar treft ;)
    Salcia: wat onwijs k^%$# zeg dat je de poging moet afbreken. Dat is echt een hele grote teleurstelling. Dat is wat je echt niet hoopt. Je wilt gewoon door met waar je aan begonnen bent. Wat shit zeg. Misschien een stomme vraag; maar kun je deze maand zelf zwanger worden (deze wonderen hebben we hier vaker gezien ;))? Er groeit natuurlijk wel wat..... Maar ik weet niet of het kan, hoor. Daar voor ken ik jouw geschiedenis niet.
    Of misschien inderdaad een escape IUI. Vrienden van ons zijn in oktober hiermee zwanger geraakt... :)
    Boboke, hoe gaat het nu met jou? Een beetje vertrouwen in je lijf? Ben je al iets verder of je iets kunt doen tegen het tekort? Ik hoop het voor je. Over 13 daagjes de echo... Doe je die in DD trouwens of in NL?
    Ego: ben vrij rustig. Probeer er niet te veel aan te denken (de ene keer makkelijker dan de andere keer). We zien wel wat het gaat brengen. Mag maandag 10 februari testen, vanwege de Pregnyl die ik wel moet zetten (woensdag laatste - 1500IE). Dus dat duurt nog eventjes.
    Mijn man vindt dat ik positiever moet denken. Hij denkt dat ik er niet in geloof. Al weet ik niet wat ik kan denken. Ik weet dat het waar is wat hij zegt en ik doe ook echt mijn best. Maar het is ook niet dat ik heel negatief erin sta. Gewoon afwachtend.

Lets...... hoe is ie????

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    4 testen nu, 1x clearblue digital zwanger, 1x clearblu digital niet zwanger, 1x clearblue normaal, heel vaag streepje, 1x ander merk plus geen streepje...
    Oftewel we weten nog helemaal niks...net naar dd gebeld ze gaan het overleggen en bellen vandaag terug,

Jullie nog tips....?

We zitten op dag 10 volgens dd en dat was een goede dag om te testen...

8. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh jeetje, wat een onzekerheid Lets.
    Ik denk dat je vandaag zo weinig kunt doen, maar morgen weer moet testen. Ben benieuwd wat DD zegt.
    **duim**duim**

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net de laatste digitale van het pakje gedaan, dit keer wel goed uitgevoerd geeft ie aan en nu staat er weer niet zwanger...daar gaan we dus maar voorlopig vanuit...misschien morgen nog eens..maar pff ik vertrouw nu geen een test meer eigenlijk.

Thanx voor het meeleven dames jullie zijn lief.

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Lets: ach jee, wat een onzekerheid. Misschien kun je ergens een hcg-bloedtest laten doen? Sterkte!!

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Lets: wat een onzekerheid zeg :(
    Ben benieuwd wat DD adviseert. Ik blijf voor je duimen.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: meid, wat een spanning, maar op zich heb je toch al 2 verschillende testen gedaan, waarbij hij zwanger aangaf en een vaag streepje. Dat verschijnt toch ook niet zo maar. Die met zwanger/niet zwanger schijnen ook meer hcg nodig te hebben (volgens mij 50 hcg), terwijl de KV en CB weekindicator vanaf 25 hcg zijn. Overigens zijn de KV testen de laatste tijd ook erg licht in het begin en duurt het echt voordat ze goed opgedroogd zijn (die 5 min. klopt niet echt altijd). Kijk maar eens in mijn album hoe licht de KV was op mijn NOD. Echt een tuurstreepje en ik bleek toch echt zwanger te zijn. Ik zou (maar heb makkelijk praten) een voorraadje KV testen inslaan en die vandaag doen en morgen en overmorgen. Dan heb je 1 soort en heb je makkelijker vergelijkingsmateriaal. En een tip, test ook 's middags. Mijn middagtesten waren donkerder dan de ochtend. Overigens kun je die CB weekindicatie testen wel al snel doen, want die hebben ook maar weinig hcg nodig. Ik heb goede hoop!!

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Bah Lets, wat een onzekerheid. Tja ik ben ook bang dat je nog een dag (of 2....) moet wachten en dan weer opnieuw. Ik zou geen digitale kopen, die zijn duur en nu wel heel onzeker. Je hebt een streepje dus er is wel ''wat'' loos. Hoop dat je morgen of overmorgen duidelijkheid hebt. (en dan graag de positieve duidelijkheid ;) )

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: je hebt, as we speak, nu de tp van hopelijk 2 mooie wondertjes. Had je geen succes van tevoren gewenst, maar weet dat ik aan je denk.
    @Klaproos: jij ook veel succes vandaag. Ben benieuwd wat dr. S. te zeggen heeft en of het je nog lukt ergens Orgalutran vandaan te halen.
    @Salcia: hoe is het nu? Nog wat gehoord van DD over een escape IUI?
    @Ploon: herken het wel, die teleurstelling als het anders loopt dan je gedacht had. En om dan de moed erin te blijven houden. We hebben gelukkig al vaker gezien dat als je er niet in gelooft, het toch zo maar kan gebeuren. Dus hopelijk lukt het je die positieve vibe weer terug te vinden. Had je nu nog pregnyl gekregen of mag je na 10-11 dgn ook al testen?
    En waarom een keizersnee. Ik ben de vorige keer nogal geschrokken toen ik hoogzwanger was van mijn zoontje. Ik was onder behandeling bij de vk en helemaal van plan romantisch thuis te gaan bevallen met alles erop en eraan. Bij de laatste controle zei de vk nog dat het kindje ook al mooi met het hoofdje naar beneden lag. Tot ik zelf zei, dat ik daar blij mee was, omdat bij de laatste echo het kindje nog in een onvolkomen stuit zat. Toen zei ze dat nu ik dat zei, dat wat beneden zat ook wel het kontje kon zijn. Ik ben toen doorverwezen naar het zkh. Kindje inderdaad in een onvolkomen stuit. Mijn zoontje bleek rond de 8 pond geschat te worden en het hoofdje van hem bleek groter dan gemiddeld. Dus ten strengste verboden überhaupt natuurlijk te bevallen. Dus daar ben ik wel van geschrokken en heb me toen vaak afgevraagd. Wat als ik toen niet gezegd had dat het kindje in een onvolkomen stuit zat, wat als de vliezen onverwachts gebroken waren. Dat is nogal een risico bij een stuitligging, wat als ik lekker romantisch thuis aan het bevallen was van een kind van 8 pond in stuit met een groter hoofd dan gemiddeld wat vast zou komen te zitten. Allemaal visioenen die ik toen na de geboorte van mijn zoontje lang heb gehad. Voor mij is daarmee toch wel een wolk overgedreven over natuurlijk bevallen en is er toch ook wel een lichte angst erin geslopen. Daarnaast heb ik erge bekkenklachten en lichte artrose in mijn heup. Voor mij is het dus ook enorm pijnlijk om überhaupt lang in zo'n spreidstand te liggen. Laat staan als er ook nog mensen aan mijn benen gaan duwen en trekken e.d. Dus als het moet, dan moet het. Maar ik stribbel zelf niet tegen als de gyn toch een keizersnee zou willen.;)

15. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hoi allemaal

nou ik heb helaas maar vier eitjes ondanks 120 eh puregon. Ze waren nog erg klein. Wie weet groeit er nog meer maar ik denk het niet :(

Ik heb dees gezien dat was leuk! Even nog gekletst. Ik duim voor je dees!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    OEH Klaproos, das niet zo'n mooie score:(. Ga je wel verder? Of toch afbreken?

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey klaproos, wat jammer zeg!

Pff dusseldorf geeft aan dat we het beste bloed kunnen prikken.
    Uiteraard gaat dat nergens op zaterdag en zondag...dus we zullen tot maandag moeten wachten. Hebben nog overwogen naar dd te rijden om bloed te prikken maar dan zouden we de uitslag ook pas maandag of dinsdag hebben.
    Dus het blijft onzekerheid. Aan de ene kant wil ik er nie meer vanuit gaan, aan de andere kant blijf ik hopen.

Zou het hcg 10dg na nog zo laag kunnen zijn dan? En welke testen meten goed hcg?

18. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Lets wat een onzekerheid zeg. Bah!
    Ik had kruidvat 2-voor-5-euro testen.
    Ideaal. Na 10 minuten prima af te lezen. Zelfs tuurstreepjes waren na 10 minuten goed te zien.
    Volgens mij had sneeuw mees het ook over deze testen.
    Ik zou ze kopen en morgen ochtend deze doen. En dan maandag weer.
    Spannend hoor!

19. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Lets wat een onzekerheid allemaal balen zeg... Maar geef de moed niet op bij mijn oudste 3 kinderen testte ik ook altijd wat later positief en altijd met de kv testen die geven het snelst resultaat...
    @Ploon ik groei mega het is natuurlijk al mijn 4e zwangerschap en dan ook nog een tweeling kan al 4 weken mijn eigen broeken niet meer aan... En ik lijk al zo'n 4 maanden zwanger haha echt een bolle buik....
    @Sneeuwmees ik zou in jou geval ook het zekere voor het onzekere nemen hoor na je vorige bevalling. Als je je prettiger voelt bij een keizersnee kan je dat dan niet gewoon aangeven dat je dat wil?
    @Klaproos Balen meis bestaat er geen kans dat ze nog gaan groeien? wat zeiden ze ervan in DD??

20. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx ladies voor alle lieve reacties. Sorry ben even niet in the mood om op de rest te reageren...
    Op naar de kruidvat dus.
    Zijn dat die 2 voor 5 euro testjes die je met zon pippetje er in moet druppelen die jullie bedoelen?

Deel Deze Pagina