ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal!

@Knorretje; een zeer geslaagde moederdag! Enneh, inderdaad heel veel meiden in de familie. Wij zijn van onze families de laatste in de rij met gezinsuitbreiding. Aan mijn mans kant zijn er 8 kleinkinderen (hij heeft 1 broer en 2 zussen) en aan mijn kant 4 kleinkinderen (ik heb 1 broer). Voor mijn ouders wordt dit hun 4e kleindochter.

@Bbibi; wat ontzettend lief en attent van je om een kaarsje aan te steken voor iedereen die helaas nu nog met lege handen staat. Heel lief!

@Lets; ik hoop dat je vandaag genoeg afleiding hebt!!!

@Rest: zwaai, zwaai!!!

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    @Stiertje; wat een lieve foto van jullie dochter!!

3. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Dames even stiekem snel een berichtje vanaf het werk. Ik heb net naar dusseldorf gebeld kreeg een bandje. Vanwege ziekte zijn zeee beperkt bereikbaar. Voor dringende gevallen moet je eeeeeen ander nummer bellen. voor spoedgevalllllllen dr. scholtes. Kan ik dat nummer bellen voooor een afspraak voor de eerste echo?

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Hoi Fireangel,
    Ik zou geen spoednummer bellen voor het maken van een afspraak voor een eerste echo. Natuurlijk begrijp ik dat je zo snel mogelijk de eerste echo wilt regelen.
    Zijn ze gesloten in verband met vakantie? Anders misschien een mail sturen naar I.rma? Ik had de eerste echo in DD bij 7w6d, zo "laat" ivm vakantie van dr. S. Het hartje was ook al goed te zien toen.

Kun je het al een beetje geloven??

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Eens met tassie ! Snap dat je het graag meteen doorgeeft maar zou daar ook geen spoed voor bellen! Ik zou idd alvast een mailtje sturen en als je niks hoort vd week nogmaals bellen :)

Hoe voel je je vandaag tassie? :)

Hier vanmiddagwesr echo! Even kijken bij de uk of ze het nog zo goed doet <3

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Hoi Bbibi,
    Vandaag de echo bij de gyn? Leuk! Heb je ook gelijk controle?

Ik heb mijn baas gebeld en het viel mee. Ik was alleen erg emotioneel vanwege opgekropte angst/stress. Bah, ik ben echt een jankerd. Ik was dat altijd al, maar sinds ik zwanger ben........vreselijk.
    Maar ja, ik heb uiteindelijk toch maar gezegd dat ik graag ouderschapsverlof wil opnemen en vakantie. Ze vroeg mij om dit per mail naar haar te sturen en toen was het: "nou, dag" en ze hing op. Dat was wel heel raar en nu voel ik mij daar natuurlijk weer rot over. Gelukkig was het eerste deel wel gewoon gegaan. Ze zei het te begrijpen, dus daar ga ik maar vanuit. Ze zei wel weer zoals eerder ook dat als ik mij goed genoeg voel, ik dan maar langs moet komen om mijn collega's te zien.
    Nou ja, dat zit er voorlopig gewoon niet zo in, denk ik zo. Dus, ja er is een kans dat ik mijn collega's helemaal niet meer zie.
    Straks word ik gebeld door het UWV.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: ontzettend lief van je! Ik hoop dat de kaarsjes zo'n positieve straling hebben dat de volgende Moederdag iedereen zwanger of bevallen mag zijn.
    @Tassie: dat wordt dus lekker katten met elkaar, zoveel meiden onder elkaar.;) Kon je het goed volhouden zo'n lange intensieve dag?
    En proberen naast je neer te leggen wat je baas mogelijk kan denken (zeg ik zelf stoer). Ik moet zelf ook afleren te denken en in te vullen wat een ander mogelijk zal denken. En ook al mocht ze er iets van denken. Het is jouw recht om ouderschapsverlof op te nemen. Dus je moet je er niet schuldig over voelen. Dat zijn de zorgen die horen bij het baas zijn en daar word je baas ook voor betaald om dat soort 'problemen' op te lossen.
    @Fireangel: wat apart dat ze om die reden een bandje aan hebben staan. Je zou denken dat het alleen voor dingen geldt die echt niet kunnen wachten..... Kun je geen mailtje sturen met de vraag om een afspraak te maken. Dan kan je er, als het te lang duurt, deze week altijd nog achteraan bellen.
    @Lets: nog twee nachtjes slapen (en dus ook nog steeds geen bloed)! Klinkt positief (zonder je valse hoop te willen geven).

Mijn Moederdag was wat saai. Ik had vrijdag al mijn cadeautje gehad. Ik wilde graag nieuwe handdoeken hebben voor onze nieuwe badkamer. Nu hebben we een allegaartje van allerlei soorten en kleuren en wilde dus graag een soort en een kleur. Maar die ik gezien had waren bij de Ikea en omdat mijn man dit weekend moest werken, heb ik dus vervroegd afgelopen vrijdag mijn eigen moederdagcadeautje al mogen uitzoeken.
    Gisteren kreeg ik wel een zelf geknutseld kistje van mijn oudste zoontje. Dat was wel heel ontroerend.
    Mijn man had zaterdagnacht een nachtdienst gehad en was pas 's morgens laat teruggekomen en die sliep dus tot halverwege de middag. Het weer was ook niet echt om over naar huis te schrijven, dus vooral binnen gezeten (en dat is toch al niet mijn sterkste punt).;). Mijn man voelde zich wel wat schuldig dat hij me niet die Moederdag kon geven die hij graag had gewild. Dus uit 'schuldgevoel' had hij gisterenmiddag alles opgeruimd, het huis gestofzuigd, de was aangezet en de afwasmachine ingeruimd.
    Maar goed, besef me goed dat ik zelfs met een 'saaie' Moederdag nog bevoordeelder ben dan veel meiden van hier.
    Vandaag begin van een nieuwe week, met alweer regen. Wil zodadelijk nog wel naar het weeguurtje van het cb gaan, dus hopelijk wordt het nog even droog. Aan de ene kant niet nodig, want woensdag heb ik een afspraak daar (en dan wordt hij ook gewogen, gemeten). Maar dat maakt me niet uit. Ben nu wel erg nieuwsgierig hoeveel hij weegt. Zeker nu hij soms ook meer tijd tussen de voedingen laat (en je toch wilt weten of dat geen negatief effect heeft op zijn groei en gewicht). Hij slaapt nu 's nachts een uur of 6-7 achter elkaar, dus slaapt bijna door. Zit nog wel een beetje met de voedingen overdag als ik weer ga werken. Mijn ervaring is dat ik altijd minder kolf dan dat ik 'live' voed en dus begint de stress een beetje toe te slaan of ik straks wel voldoende voeding heb. De ene keer slaapt hij 3 uur, de andere keer 4 uur tussen een voeding. Soms meldt hij zich na 2,5 uur weer of slaapt hij wel eens 5 uur (ook afhankelijk hoe lawaaiig het in huis is). Dus dan is de stress er weer of ik dan wel voldoende melk op 'voorraad' in de koelkast heb als hij bij mijn man wat vaker komt of onrustiger is.

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Tassie ja heb idd weer controoe ! Maar stelt nooit wat voor als alleen de echo en die wil ik altijd maar AL TE GRAAG! Hihi :)

Fijn dat het gesprek redelijk is meegevallen aan de tel met je baas! He. JE het ook nog gehad over je collegas? Of bespreek je dat de volgende keer toch maar met de arbo ? Waarom vraag je anders niet of je collegas een keer naar jou komen? Ik ga ook niet naar het werk ivm besmettingsgevaar! Maar
    Collegas en baas komen wel hier bij jij thuis als ze niet ziek zijn! Dan zit ik iig in mijn eigen ontsmette huis! Hihi..
    Fijn dat je vakantie en ouderschapsverlof geen probleem is!

@sneeumees jammer idd van het weer! Wij hebben gister ook continue in de regen gelopen over begraafplaats en crematorium bahbah heel jammer maarja niets aan te doen! Lief van je zoo tje dat hij zelf wat gemaakt had! Hebben ze dat op school gedaan? Leuk hoor ! En je man dus iig je verwend met een cadeau en een opgeruimd huis? Dat is toch super lief! Hier van mijn man niks gehad maarja hoeft ook niet ik zeg maar zo "het moosite cadeau heeft hij nij gegeven uit eigen zak" hahaha! ;) mooier had niet gekunnen!
    Daarnaast heeft hij al de kinderwagen gekocht en krijg ik volgende week zaterdag de kinderkamer.. Dusja dat zijn dingen waar ik veel blijer mee ben! Al waren de cadeautjes van mijn ouders en broer toch ook wel erg lief en leuk hihi .. Succes met wegen :)

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; wat lijkt mij dat ontroerend dat je van je kindje iets zelfgemaakts krijgt. Ik weet nog dat ik als kind echt zenuwachtig was en bijna niet kon wachten tot het echt Moeder- en Vaderdag was. Hihi!
    En inderdaad het is ontzettend balen met dit weer! Het is niet echt uitnodigend om erop uit te gaan, zeker niet met kinderen. Maar ja, de hele tijd binnen zitten is ook niet echt altijd gezellig.
    Verder ben ik het helemaal met je eens wat betreft het invullen van iemands gedachten over mij. Het is zo'n lastig iets, een hele vervelende eigenschap. Ik ben zo onzeker en bang dat ik anderen teleurstel of dat anderen boos op mij zijn.
    Toch ben ik ook trots op mijzelf dat ik het toch heb gehad over ouderschapsverlof. Ik was echt bijna van plan om dat niet te doen aangezien ik al zo lang thuiszit. Ik vermijd soms het liefst lastige situaties.

@Bbibi; ga je alleen of gaat je man met je mee op controle?
    Ik heb het niet gehad over niets horen van mijn collega's, incl. mijn baas. Ik zal het de volgende keer wel bespreken met de bedrijfsarts hoe daarmee om te gaan en wat eigenlijk "normaal" is.
    In ieder geval verwacht ik helemaal niets meer van ze.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: ben ook trots op je dat je erover begonnen bent. Ken mezelf ook maar al te goed. Toen ik het aan wilde kaarten, heb ik het op z'n minst ook 10 keer uitgesteld. Ik wilde er tijdens mijn R&O over beginnen en had van tevoren zelfs een hele strategie uitgedacht hoe ik het moest brengen en dat ik het maar aan het einde van het gesprek moest doen voor het geval we hierover 'uit de bocht' zouden vliegen. Denk dat wij in veel opzichten op elkaar lijken. Maar hopelijk is er nu een last van je schouders af (ik voelde mezelf altijd stukken 'lichter' nadat ik dat gedaan had).
    @Bbibi: jij weer lekker ukkie spieken vandaag! Krijg je ook steeds een echo-fotootje mee? Anders heb jij straks al een heel plakboek vol, voordat de kleine geboren is...hihi... En ja, zulke cadeautjes uit eigen zak zijn onbetaalbaar...hahaha..

Hier weegmomentje weer gehad. Mijn zoontje was alleen maar iets meer dan 3 ons aangekomen (terwijl ik op 5 had gerekend/gehoopt). Dus even slikken. Hij zit nog steeds mooi in het groene vak en is dus goed. Dus moet en mag niet zeuren. Maar ik heb dan altijd gelijk het idee dat ik dan iets niet goed heb gedaan of hem te weinig gevoed heb. Terwijl ik merk dat hij vooral in de lengte ook behoorlijk is gegroeid de laatste tijd. Dus moet maar denken dat hij dan de energie in de lengte heeft benut ipv gewicht. Maar is even moeilijk schakelen en stom, want het was gewoon goed.
    Nu de dweilemmer maar eens vullen. Mijn man is mijn zoontje naar school brengen en boodschappen doen, dus kan ik mooi even poetsen.;)

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sneeuwmees: snap dat je liever had gezien dat junior meer was gegroeid. Maar hij geeft zelf wel aan wanneer hij iets nodig heeft. Da's het 'nadeel' van borstvoeding: je weet niet precies hoeveel hij krijgt. Maar heb vertrouwen in jezelf in de kleine: als 't goed is, krijgt hij precies genoeg. En anders zou hij wel vaak gaan vragen, waardoor jij weer meer melk gaat aanmaken.
    Vrees voor te weinig voeding als je weer aan het werk bent, herken ik wel. Bij mij was het ook een tijdje zo dat ik het net kon bijbenen. En toen wilde ze ook nog eens geen kunstvoeding. Gelukkig is ze nu aan de bijvoeding (fruit, brood, rijstwafel, groente) en heb ik toen ik laatst een weekje vrij was een beetje kunnen 'sparen', dus ik heb nu wat reserve.
    Maar ja, het komt zoals het komt. Misschien blijk je wel genoeg te kunnen kolven. En mocht dat niet zo zijn: de meeste baby's lusten gelukkig ook Nutrilon (alleen die van mij niet :)).

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Jaaaa hier was weer alles goed met ons meisje ! Ze lag er dit keer rusrig bij! Lekker te slapen! Had ook daarvoor net vollop gegeten ! Dus denk dat ze mee lag uit te buiken hihi! Ze was alweer. 9cm inmiddels!
    Suuuper lieve arts ( klaasje jou jonge arts! Maar ik kende hem al ik ga je binnenkort even pb-en).. Hij was zo lief! Heel geitresseerd en dat ik idd maar wekelijks moest komen kijken bij ons kindje als geruststelling! Was totaal geen moeite! En dat ik een noodnummer kreeg waarnaar ik mocht bellen savonds en in het weekend als ik onzeker was! Zo lief! En ik mocht gerust vaker komen als ik me onzeker voelde! Echt zooo lief! Alles was goed en kreeg idd weer 2 fotootjes mee! Weer een echo voor volgende week donderdag gepland! En 18juni de 20wkn echo :) volgende maand al jeetje wat schiet het dan opeens op he? Dus voel me echt helemaal ontspannen en fijn !

Ook komende zondag nog een echo! Super lief dat bureau wat bij ons een jongen constateerde hsb ik mee gemaild! En zij vonden de toestand ook vervelend dat wij nu in onzekerheid gebracht zijn dat we kosteloos terug mogen komen voor nog een echo en zij nogmaals vaan kijken ! Netjes netjes of netjes? Heeeeel klantvriendelijk! Dus pluspunten in mijn ogen!

@ tassie snap dat het lastig is met je baas te bespreken! Denk ook meer dat een arbo daar meer een geschikt persoon voor is! Voel je je al iets rustiger nu ? Nu dit weer achter de rug is meid?

@sneeumees vervelend daf je manneke "maar " 3 ons was aangekomen :( aan de andere kant goed te weten dat hij toch voldeed aan de marges! En het is denk ik wel wat stiertje zegt, hij geeft het vast zelf wel aan ! Je doet alles wat je maar kunt en je geeft hem eten wanneer hij wil dus meer kun je niet doen! Je bent een goede moeder!

Stiertje moest jou kleine meisje deze week onder het mes? Zie je er heel erg tegenop ofniet? Wordt het een heftige ingreep?

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: moet ook niet zeuren, want de kleine man oogt tevreden en soms meldt hij zich iets eerder dan de andere keer. Maar over het algemeen slaapt hij netjes tussen de voedingen door en ga er maar vanuit dat als een kind niet genoeg krijgt, hij ook niet tevreden slaapt tussendoor. Maar de bv kan me soms wat onzeker maken, zeker op momenten van wegen.
    Wil de komende weken proberen ook alvast een voorraadje aan te gaan leggen, zodat de overgang naar weer werken met kolven wat minder stressvol zal zijn. Moet, voor mezelf, ook wat strenger zijn met kolven straks. Bij mijn oudste zoontje merkte ik al snel dat ik het kolven vaak uitstelde tot een moment dat het het beste uitkwam op het werk (maar dat moment was er vaak niet echt). Met als gevolg dat ik vaak in de lunchpauze zat te kolven of om 5 uur nog, terwijl dat vaak niet echt relaxed was (en dat wel zou moeten).
    Het scheelt wel dat we een in ieder geval altijd een pak met flesvoeding in huis hebben, dus mocht het vastlopen en ik een keer niet genoeg hebben, dan hoeft de kleine man geen honger te lijden.;)

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: wat lief van die arts! Fijn dat een arts zo begripvol is (dat maak je wel eens anders mee). En ook heel netjes van dat echobureau dat je nog een keer gratis langs mag komen. Jouw kleine meisje wordt straks vast een fotomodel met al die aandacht en vele foto's.;):D Ja, een zwangerschap lijkt lang met 40 wkn, maar na die 12 wkn gaat het echt in sneltreinvaart. Zeker die laatste 10 weken. Hoe is het nu met je buikje? Begint die al te groeien? Wel lekker om straks in de zomer lekker je buikje te kunnen showen. Mijn buik was goed zichtbaar in het najaar van vorig jaar en omdat ik natuurlijk 4 dagen van vroeg tot laat van huis was (en in het donker pas thuiskwam), hoorde ik van diverse mensen hier in de buurt dat ze niet geweten hebben dat ik zwanger was. Dat vond ik wel rot om te horen. Dus lekker pronken straks, hoor!!

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    @Stiertje; jullie dochtertje moet toch morgen al naar het ziekenhuis? In ieder geval heel veel sterkte!!!

@Sneeuwmees; ik kan mij zo voorstellen dat je toch onzeker bent of je zoontje voldoende groeit en dus ook voldoende binnenkrijgt met de bv. Gelukkig is hij goed gegroeid en zit hij nog steeds prima binnen de marges.
    Als ik jou zo inschat, doe jij er alles aan om je zoontje goed te laten drinken, beter dan dat kan gewoon niet, hoor!! Enneh, ik denk inderdaad dat wanneer je zoontje honger heeft, hij dat wel laat merken, hoor.
    Het lijkt mij ook erg eng wat de bv betreft en het voldoende aankomen in gewicht of niet. Gelukkig kan jij naar zo'n inloopspreekuur bij het cb om je zoontje te laten wegen. Erg fijn en geruststellend!
    Oh ja, het wordt echt beter weer deze week. Lekker je oudste zoon een beetje buiten laten spelen of zo? Heerlijk!

@Bbibi; wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo'n lieve en meelevende arts hebt! Wow, meid, wat vind ik dat geweldig voor je. Ik merk nu pas dat het echt belangrijk is om zoveel mogelijk stress te vermijden. En gelukkig denkt men echt met je mee om het voor jou zo ontspannen mogelijk te maken.
    En weer een mooie echo van je meisje, slapend en al. En dan mag je ook nog eens terugkomen bij het echobureau voor een gratis echo. Dat is zeker een hele goede service!

@ego; ik ben vandaag echt brak van gisteren. Er komt niets uit mijn handen, behalve dan dit getyp. Ik denk dat ik vanavond vroeg naar bed ga.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: kan me voorstellen dat je vandaag een off-day hebt. Had ik zelf ook altijd dat je de dag erna vaak een beetje 'instortte'. Vanavond lekker met een kopje thee op de bank en op tijd naar bed.
    Kijk inderdaad verlangend naar de weerberichten. Ben zo gevoelig voor slecht en donker weer. Bah! Dus hopelijk snel weer zon, zodat ik erop uit kan, of in ieder geval lekker een deur open kan gooien (zonder dat die eruit waait).

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @stiertje oh is de operatie morgen al? Jeetje gaat snel!

@sneeuwmeez nou idd heel bijzonder he zon lieve meelevende artsen! Heb ik ook nog nooit meegemaakt! Geeft me toch echt een soort rust nu! Iedereen is zo meegaand en lief.. Dus ik krijg nu eindelijk de tijd te ontspannen! En dat bevalt me heeerlijk! Echt even bijkomen van alle ellende afgelopen jaar! Dat van het CB, is dat normaal dat je zo mag inlopen inlopen? Is dat overwl denk je? Of alleen in jullie woonplaats? Buikje is al heel erg zichtbaar! Heel gek eigenlijk veelste vroeg! Zelfs al veel verpleegkundige die ik ken van de fertiliteit in mijn zkh zitten steeds met grote ogen te kijken! Vandaag ook al! Wooow je hebt echt al een flinke buik en dat al zo vroeg! Haha tja ik kan er ook niks aan doen.. Mijn baarmoeder groeit schijnbaar al goed omhoog dus mijn darmen hangen helemaal naar buiten! Dus een bolle darmenbuik !

@tassie pffff meid wij kunnen elkaar een hand geven! Ben ook zoooo moe vandaag! Na het zkh wilde wij nog naar prenatal dus 10min rondgelopen stond ik aan de kassa werd ik spontaan niet goed! Zweten vlekken zien helemaal onpasselijk! Mijn man is bij de kassa blijven afrekenen en ik ben gauw in de Uto gaan zitten met een fles water! De rest vd middag weer op de bank geslapen! Net gekookt en gegeten ben nu weer best moe! En nou komt er nog een vriendin ook straks! Pfff eigenlijk echt geen energie voor.. Maarja zij is heel lief en meelevend dus ze zal hopelijk wel optijd naar huis gaan ( duimduimduim) haha

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ohh stiertje ik zie nu 15mei staan! Dus nog even geduld dus rot donderdag! Spannend.. :)

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    @Bbibi; oh, meid, gatsie, ik hoop dat het bij jou alleen vandaag was dat je je zo voelt. Enneh, die buik, bij mij was het toen ook al goed te zien. Ik denk dat het toch te maken heeft met het feit dat je veel rust/zit/ligt, net zoals bij mij. Mijn baarmoeder zit blijkbaar nu ook best hoog voor deze termijn. Ach, zo lang het met de baby goed gaat, klaag ik zeker niet.

@Stiertje; ja, Bbibi, heeft helemaal gelijk, jullie kleine meid wordt donderdag geopereerd. Ik dacht alleen dat ze morgen al opgenomen zou worden? Sorry, hoor, ik weet het niet meer precies. In ieder geval zeer spannende dagen voor jullie.

@Sneeuwmees; ik word goed verwend door mijn man. Hij heeft gekookt (de laatste aantal dagen deden we dat samen), haalt drinken voor mij uit de keuken en is nu thee aan het zetten. En, hij is ook nog eens verder gegaan met het leggen van de vloer. Hij is zo'n lieverd!

@Lets; hoe was je vol geplande dag vandaag?

20. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Bibi super weer een goede echo!

Stiertje spannend het komt nu echt dichtbij.

Sneeuwmees: een metertje op je borsten hoeveel melk erin gaat zou wel makkelijk zijn.

Bedankt voor jullie berichtjes terug. Zelf niet gedacht aan mailen. Kreeg vrij snel een mailtje terug dat Ellen mij later zou terugbellen. S middags een telefoontje gehad. Ze was echt super vriendelijk en enthousiast, had gerust kunnen bellen maar lijn was vrij veel overbezet dus ze vond dit een goede oplossing. 28 mei mag ik komen voor de eerste echo. Spannend. Ben nu al veel misselijk en kokhalzen, wel heel fijn geeft toch bevestiging want verder vind ik het nog steeds heel spannend en blijf ik nog broekieloeren.
    Zwangere/bevallen dames hebben jullie meteen een afspraak gemaakt in je eigen ziekenhuis of gewacht tot na de echo in Düsseldorf?

Deel Deze Pagina