ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Lets: geweldig ! Ben blij voor je, gefeliciteerd !

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: even snel, visite staat voor de deur! Maar GEFELICITEERD!!!!

3. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lets, gefeliciteerd WOW:D
    Zie je wel, een knorretje dus ;)
    Heb je ook al een afspraak voor de eerste echo ? Of doe je dat in nederland.
    Nogmaals gefeliciteerd en probeer te genieten.

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    @Lets; wow!!! Van harte gefeliciteerd, meid! Wat geweldig! Jippie!! Oh, ik ben zo blij voor jullie!

@Sneeuwmees; hoe is het gegaan met je zoontje? Ik hoop niet dat hij al te veel last heeft/krijgt van de prikjes. Enneh, wat een drukte ineens qua belangstelling vanuit je werk. Ik hoop dat je een gezellige middag hebt gehad.

@Ddees; hoe is het met je man? Is het goed gegaan?

@rest zwaai, zwaai!

5. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie, ik zag net in je banner dat je over 100 dagen bent uitgerekend. Grappig.

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey, thanx dames, kan het nog niet geloven!
    De eerste echo is 30 mei! :)
    Net even rondje ouders gedaan, die hadden het ook niet meer!

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoe moet ik nou tellen hoeveel weken enzo?
    Vanaf je eerste cyclusdag?

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend

Je punctiedag als eisprong, dus daar 2 weken bij optellen.

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets GEFELICITEERD Nou beginnen de volgende "klinning weeks".
    Klaasje willen jullie weten wat het gaat worden? En zo ja deel je het dan met ons? Zo nee is het ook goed he. Lekker laten verrassen.
    Stiertje Succes
    Sneeuwmees zo heb je niks en zo een huis vol. Hopelijk wordt de kleine man niet ziek van z'n prikjes. Hoe ging het?
    Tassie & Bbibi buikfoto's ?

Hier alles goed gegaan, morgen zal hij wel weer goed kunnen gaan zien.
    Eigenlijk wil ik geen poging meer, maar toch wel, maar als ik het nu niet meer doe, doe ik het nooit meer. Dat gedoe met een immuunarts die ik niet kan verstaan staat me ook wel tegen, maar zonder heeft geen zin is toch wel gebleken. We hebben nog ff om na te denken. Eerst de zomer maar voorbij.

10. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lets, 14 dagen opgeteld bij je punctiedatum = 4 weken zwanger. Je punctiedatum fungeert dan als ovulatie moment.

Klinkt mooi he, 4 weken zwanger. Fijn dat je je ouders ook al gesproken hebt. Geniet van deze dag, het is echt de jouwe!

Over het geslacht, we willen het graag weten! Met 16 weken hebben we oa echo waarop het goed zichtbaar zou zijn. Ik weet dat het al eerder kan maar het is goed zo, we leven echt van moment naar moment. Ben er op dit moment ook niet zo mee bezig, alles is welkom!

11. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets durf je al een banner aan? Ik heb nooit spijt gehad dat ik het al zo vroeg gemaakt had. Dan had ik dat ieder geval toch mee gemaakt.

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Waaah, Lets, van harte gefeliciteerd meissie!!!!
    Wij inmiddels geïnstalleerd in het zkh. Wachten wachten wachten. Morgenvroeg om 8 uur als eerste aan de beurt.

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Lets wooooow wat een geweldig nieuws meid!!!!! Super!!! Zo zie je je hebt er niet veel nodig maar net de juiste!!! En de prednison heeft dus toch wonderen gedaan? WAUW top meis proficiat!

Dees fijn dat het goed gegaan is!

Knorretje nu je echo? Spannend!! :)

Sneeuwmees je dagje overleefd met
    Mannen aankleden strijken etc? :)

@rest zwaai zwaai

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    JEEEEEJ!!!!:D
    Ik had al zo'n idee, geweldig nieuws!!

15. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net weer terug van de echo. De baarmoeder ligt bevenop mijn blaas. Dus dat kan de reden zijn dat ik dus zoooo vaak moet plassen. Maar ik moest het wel goed in de gaten houden.
    Alles is helemaal goed. Precies op schema.
    De beeb is veel aan het bewegen, dat zag er zo grappig uit dat ik erg moest lachen.
    Ik zal even een foto in mijn album zetten. Daarop is bij het hoofdje een handje te zien.

Ddees, fijn dat de operatie goed is gegaan.

Stiertje, succes met wachten.

16. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Lets super gefeliciteerd. Schelen we maar 3 dagen met uitgerekende datum dus jij 21 januari dan!!

Leuk!!! Gefeliciteerd!

17. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx voor alle lieve reacties!

Haha volgens mij ik 20 jan..volgens internet;)
    Scheelt bijna niks nee, leuk! Kunnen we tegen die tijd samen keukenkastjes schoonmaken;)

Knorretje, fijn dat alles goed is! Wel irritant van je blaas!

Ddees, ook fijn dat bij je man alles goed gegaan is.. Moeilijke beslissing denk ik ja of je wel of niet het traject weer ingaat..xxx

18. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Lets: alleen denk ik dat een van ons twee 1 kleintje krijgt en de andere twee. Wie 1 en 2 weet ik niet... Spannend!

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: fijn dat de operatie van je man goed gegaan is. Hopelijk heeft hij niet te veel last erna. En kan me voorstellen dat je steeds twijfelt tussen wel of geen poging doen. Misschien even de vakantie afwachten, zodat de batterij weer goed opgeladen is, voordat je aan een poging begint. Kun je niet terug naar dr. P. Die was toch ook in DD voor zichzelf begonnen? Ik dacht dat met die man qua taal beter te communiceren was (al reageert hij niet goed op mails). Lijkt me lastig om juist bij zo'n ingewikkelde materie met een arts in een andere taal te moeten praten.
    @Knorretje: fijn dat alles goed was met de kleine uk! Lastig dat je bm op je blaas ligt. Ik had het zelf ook wel eens, als ik uit bed kwam, dat het letterlijk voelde of het kindje bovenop mijn blaas zakte (met plotselinge aandrang tot gevolg). Ik zou wel proberen als je moet plassen een beetje te wiebelen, zodat je blaas in ieder geval goed leegt, maar dat doe je vast al wel.
    @Lets: het gevoel van ongeloof zal nog wel een paar weken aanhouden. En het is inderdaad nu tijd voor een mooie banner. Je hebt er immers zo lang op moeten wachten!

Vanmorgen naar het cb geweest. Mijn zoontje was sinds maandag niets aangekomen, zelfs 5 gram afgevallen. Was dus even slikken. Hij zit nog wel netjes op de gemiddelde lijn en te zien was dat hij qua lengte ineens een enorme groeispurt heeft gemaakt. Denk dat zijn energie nu dus in de lengte is gaan zitten ipv in het gewicht. Denk dat hij nu ook minder aankomt, omdat hij sinds een paar dagen 's nachts vrijwel doorslaapt en dus een hele voeding mist, maar overdag ook niet echt meer of langer drinkt. Zal allemaal dus nog wel een beetje in balans moeten komen.
    Verder dus twee prikjes gehad. Wat is dat toch zielig. Je ziet dat gezichtje vertrekken met een 'wat gebeurd me nu'-blik. Gevolgd door hartverscheurend huilen. En dat in allebei de beentjes.
    Hij heeft duidelijk pijn aan zijn beentjes. Zo zielig. Hij is ietsjes warmer, maar heeft nog geen koorts. Vanmiddag had ik hem gevoed en wordt dan meestal getracteerd op enorme lachjes, maar nu kon er geen lachje vanaf.:( Ga hem zo nog maar eens wakker maken om wat te laten drinken. Gelukkig zou het morgen weer beter met hem moeten gaan.

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Meisjes! Het was een heel werk maar heb een nieuw album aangemaakt! Ik heb van iedere week een foto geupload van de zwangerschap TOT week 13 ( afgelopen 2 weken staan nog niet op telefoon !) ook fotos van buik! En 1 van mijzelf toen ik een paar weken zwanger was voor de meiden die geen fb hebben kunnen dan even een gezicht zien bij de forumnaam ;)
    Ben wel van plan die foto weer uit album te haken vind dat
    Toch eng op internet! Maar dan kunnen jullie ff spieken ;)

Sneeuwmees ohwjee knuffel! Lijkt me ook zoooo verschrikkelijk die prikjes ! Zooo sneu hoe gaatie nu met hem?

Dees knuffel lieverd! Lijkt me ook niet makkelijk :(

Lets meid ben zooooo blij voor je! Echt geweldig dat het gelukt is denk je zelf 1 of. 2?

Deel Deze Pagina