ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    Hoi Loontje, nou het is je vergeven, hoor!!:)
    Ik kan mij heel goed voorstellen dat je het ontzettend druk hebt met je gezinnetje. Gaat het wel goed met jullie? Heb je al een beetje een ritme ondertussen?
    Gelukkig is het mooi weer vandaag en de komende week. Kun je bij jullie lekker buiten zitten in de tuin?

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Loontje: blijf maar lekker in de meeleesmodus hoor. Tuurlijk heb je het druk.
    @ego: rustige nacht gehad gelukkig. Hopelijk mogen er vandaag wat slangetjes af en kan ik haar wat makkelijker oppakken. Kabouter trekt trouwens ook regelmatig de plakkers van de monitor los. Gaan er weer allerlei piepers af ... Gelukkig weet ik inmiddels hoe ik ze terug kan plakken.
    Gisteravond kwamen de vader en oma van het baby'tje nog, gelukkig. Maar er schijnen met die moeder nogal wat problemen te zijn. Ik vond ook al dat ze me wat vreemd aankeek, een paar dagen geleden. Ik vind het idd wel heel sneu voor zo'n kleintje dat haar moeder haar niet komt troosten als ze huilt. Bah, niks aan. Maar eigenlijk vind ik het wel pittig genoeg dat m'n eigen kind hier ligt, dus kan ik het er niet zo goed bij hebben.
    Hopelijk morgen naar huis! Nog ff afwachten vandaag.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: hopelijk blijft je dochtertje het zo goed doen dat ze morgen weer lekker naar huis mag. En inderdaad sneu als er nu al zoveel mis is in de familie bij dat buurkindje in het zkh. Zeker als je in ons clubje lieve meiden hebt die met lege handen staan en een kindje zoveel liefde kunnen geven. Hoe oneerlijk is dan een kindje wat noodgedwongen in zo'n situatie moet opgroeien met een moeder die nog niet eens bij haar kindje is.
    @Tassie: kun je, nu het de komende dagen zo lekker is, niet een paar dagen in de buurt met de caravan weg. Mocht je je niet helemaal fit voelen kun je in ieder geval lekker op een ligbed bij de caravan liggen en ben je er toch even uit. Voel je je goed dan kun je samen er even op uit. Als de kleine er is zit je in zo'n roller coaster dat het er ook niet snel van komt.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: herkenbaar de drukte en de vermoeidheid en dan is jouw dreumes nog een stuk jonger dan de mijne. Dus je zal zeker je handen vol hebben. Bij mij vroegen ze op het consultatiebureau hoe het met onze relatie was en of we ook wel eens samen iets gingen doen. Heb haar toen maar gezegd dat het momenteel meer voelde als een bedrijf runnen en draaiende houden ipv een huwelijk. Klinkt leuk me-time en tijd voor elkaar, maar dat komt vanzelf wel weer (hopelijk:cool:).

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ tassie niet schuldig voelen meid tegenover je man! Het is ook zijn kind wat je draagt! En hij is vast allang gelukkig dat het zo zoveel jaar is gelukt dat hij graag in huis voor jullie bezig is lieverd! Jij mag niet stressen!

@stiertje mooi te horen dat je mupke het zo goed doet! Morgen naar huis ?

@sneeumees hoegaatie met jou? En de kids? Je collegas nog op bezoek gehad ? Leuk geweest?

@loontje lekker aan je eigen denken meid! En aan de kindjes is veeeeel belangrijker dan een forum! Alleen komen kletsen als jetijd en zin heb!

@lieve lieve arie ik heb vandaag je pakketje ontvangen lieverd! Heeeeeel erg fijn en heeeeeel erg lief! Ontzettend bedankt!
    Volgende week dus met vakantie? Lekker hoor! Hie is het weer daar nu? En heb je wel oppas voor al je diertjes kunnen regelen? Hoe gaatie verder?

@all hoe gaatie met de rest vd dames?

@hier vandaag een hele leuke dag gehad! Geluncht met vriendinnen ! Werd ik weer verwend met cadeautjes!
    Vervolgens kwam ik thuis en lag er een enveloppe van het zkh op de mat ik denk huhhhh wat is dat? Had die lieve gynaecoloog mij fotos per post gestuurd van mijn meisje en van haar hartslag!!!! Echt zoooo onwijs lief! Werd er zooo gelukkig van! Wat een schat is die man !
    Toen bij vrienden lekker in de tuin gezeten in de zon! Daarna naar accupunctuur ff chillen! En net op het teras uiteten geweest voor mijn man zijn nieuwe baan/functie! Dus lekker dagje genieten! Morgen weer even kijken bij ons meisje! Zinin!

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Bbibi: wat een geweldige gyn ! En heerlijk zo een dag zeg, was ook heerlijk weer vandaag

@Sneeuwmees: hihi die vraag heb ik nog niet van het cb gehad. Wij zijn 2 weken terug nog een avondje naar Guido Weijers geweest, maar verder ook niet. Liggen nu ook uitgeput op bed naar Surinaamse (er is een feestje in de straat) muziek te luisteren ;) .... Ik word er helemaal vrolijk van !

@Stiertje: hoe gaat het met je meisje ? Al verlost van wat slangetjes ?

@Tassie: ja het gaat allemaal lekker en langzaam aan vinden we ons ritme. Nou onze tuin moet nog even aangepakt worden, hopelijk deze zomer nog.

Morgen is onze kleine meid alweer 1 maand oud, gaat zoooooo hard :$

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ja geweldig he loontje? Zooo meelevend en denkend deze man ! Zo blij met hem! En een maand alweer ! Jeetje wat gaat het hard zeg !

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; wat lief van je, maar wij gaan echt niet weg. Er moet nog best wel wat gebeuren in huis en wij hebben de keuze gemaakt om dan maar niet weg te gaan.........Het voelt voor mij gewoon wat tegenstrijdig, maar mijn man heeft gezegd dat hij al aan het idee gewend is en dat hij het niet erg vindt.
    Hoe was jouw dag vandaag? Heb je nog kunnen genieten van het mooie weer?

@Bbibi; zo, wat een ontzettend lieve gynaecoloog, zeg! Wow! Wat een leuke en ontroerende verrassing. En dan ook nog eens gezellig genoten met je vriendinnen (en verwend met cadeautjes) en uit eten met je man! Nou, wat een heerlijke dag heb je gehad! Helemaal top!

@Stiertje; weet je al of je dochter echt naar huis mag morgen? Ik hoop het zo voor jullie!

@all; vandaag hebben we wat plantjes gehaald voor binnen en buiten. Ook erg gezellig. Natuurlijk werd ik niet lekker, maar dat werd mooi opgelost met heerlijke kibbeling! Hmmm! Dat was lang geleden. En ik knapte er zienderogen van op.
    Verder lekker op het dakterras gezeten en ik heb zelfs een boek gelezen. En, schaam, schaam, ik heb tegen de buren gezegd dat ik zwanger ben, nou ja, eigenlijk zag hij het toen wij met elkaar aan het praten waren. Hihi! Ja, we zien of spreken ze echt haast niet. Ik was al even bang dat ze er pas achter zouden komen als de baby geboren is. Hihi! En nu zit ik af en toe mee te kijken naar het voetballen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de meeste echt niet ken, nog nooit van gehoord zelfs.

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    @Loontje; jee, wat gaat de tijd snel, zeg! Alweer 4 weken.

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Meiske ging heel goed vandaag: infuus, monitor en epiduraal zijn er al af. Nu alleen nog blaascatheter en wondcatheter. Maar helaas ook een beetje verhoging: 38,3. Nu met paracetamol wel weer gezakt naar 37,6 maar goed. Wel beetje spannend. Nu eerst slapen en dan zien we morgenvroeg wel weer.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: fijn dat het goed gegaan is vandaag. Hopelijk was het eenmalig wat verhoging, zodat ze morgen toch lekker mee naar huis mag. Hoe houdt ze zich in het zkh? Slaapt ze goed?
    @Tassie: klinkt als een relaxte dag. En lekker nieuwe plantjes gekocht. Dat fleurt gelijk de boel al op. Als jullie je erbij neergelegd hebben dat je niet weg gaat, is het ook goed. En zo te horen vermaakt je man zich prima met klussen. En hebben jullie niet zoveel contact met de buren dat hij nu pas zag dat je zwanger was? Hier in de straat is ook een ware babyboom. Laatst toen het koningsdag was, zagen we een stelletje boven aan de straat met een wieg zeulen, die ze op de rommelmarkt gekocht hadden (dus dan zal ze wel zwanger zijn). Gisteren kwamen we een overbuurvrouw in de AH tegen (die altijd aan het werk zijn en die je nooit spreekt). Ze wilde ineens heel belangstellend naar ons zoontje in de kinderwagen kijken. En toen kwam even later het hoge woord eruit. Ze was ook zwanger. Dus dat is nummer 2. En dezelfde dag kwam mijn vader dat iemand 3 huizen verderop ook al zwanger is. Allemaal blijkbaar rond oktober. Dus dat wordt druk met baby's en voor ons zoontje in ieder geval straks speelkameraadjes genoeg in de buurt.;)
    @Loontje: wat knap dat jullie er al op uit zijn geweest met zijn tweetjes. Ik merk dat mijn navelstreng nog wat te strak zit :), want ik kan me nog moeilijk ertoe zetten erop uit te gaan. Weet niet wat het is, maar ben de laatste week ook emotioneler en het lijkt wel dat sinds mijn zoontje doorslaapt de vermoeidheid alleen maar erger wordt. Dus even een off-week gehad. Zal wel door de hormonen komen. Had even de 'hoop' dat ik ongesteld zou worden, omdat ik zo kribbig was, maar dat was dus toch niet zo.
    En ons cb vraagt dat altijd zo af en toe. Nu, met 8 wkn, plannen ze altijd een dubbel consult in om dingen uitgebreider te bespreken. Dus of het je relatie veranderd heeft, of er ingrijpende dingen zijn gebeurd, hoe je het moederschap ervaart enz. Dit blijken ze te moeten van de gemeente, om zo evt. te rapporteren als blijkt dat er redenen zijn dat het bij ons thuis niet goed gaat en dat ze in moeten grijpen.
    @Bbibi: de twee collega's zijn geweest en het was gezellig. Even lekker zitten roddelen. Wel confronterend dat ik zeer snel weer moet gaan werken en weer middenin al het gedoe op ons werk zit. Merk nog dat alles waar ze het over hebben nog een beetje een ver van mijn bed iets is, maar ja, dat duurt niet lang meer.:(
    Verder gaat alles zijn gangetje. Onze jongste doet het eigenlijk heel erg lekker. Hij slaapt overdag al beter en langer, dus dan heb je (zeker in de ochtend) de handen even vrij voor het huishouden, want dat hoopte zich ook alleen maar op. De oudste zoekt nog regelmatig de grenzen op en gaat er het liefst een beetje overheen. Maar we mogen niet klagen op het moment. Hij zegt nog steeds iedere dag hoe blij hij is met zijn broertje en als ik zie hoe lief hij voor hem is, dan sterkt me dat weer dat het achteraf de moeite (en al het verdriet en onzekerheid) waard is geweest, om alles geprobeerd te hebben voor een broertje voor hem.
    Verder kwakkelt mijn moeder enorm met haar gezondheid. Het is altijd een enorme sterke vrouw, die als ze iets mankeerde het altijd af deed, dat het wel vanzelf over zou gaan en gewoon doorging.
    Ze liet in ieder geval nooit haar werk schieten, omdat ze het vervelend vond als er op haar gerekend werd en ze zou niet komen.
    Nu heeft ze vorige week haar werk afgezegd en dat wil dus wat zeggen. Ze heeft enorme maagklachten en de medicatie helpt niet echt. Maak me dus enorm veel zorgen en merk dat ik daardoor ook erg in gedachten ben en aan het piekeren.

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @stiertje goed te horen dat er al zoveel weg is gehaald bij haar! Wel balen van de koorts! Gelukkig houden ze haar goed in de gaten! Duimen dat de koorts zakt en jullie lekker samen naar huis mogen!

@tassie jaaaa ontzettend lief he die gynae! Zon fantastische vent , nu al helemaal mijn held! Ik hoop echt zoooo dat hij mijn bevalling gaat doen ! :) en ohh ik snap het helemaal van je buurman hier nig zo een ! Het is dat hij bevriend is met vrienden van ons dat zij het hem verteld hebben maar anders wist hij het ook niet want hij zit altijd in het buitenland voor zijn werk. Vond het wel moeilijk voor hen want ik weet vie die vrienden van ons ( onze oude buren) dat zij ook geen kinderen kunnen krijgen! Dus vind het wel heel dubbel en moeilijk voor ze nu ik wel zwanger ben! Hoop dat het hen ooit ook lukt! Die vrienden zouden de kliniek van ons doorgeven de naam want zij is een poolse maar zij woont in duitsland! Dus is zij natuurlijk goed verzekerd dus wie weet kunnen ze ook gaan! :)
    Jij dus lekker wat plantjes gekocht! Leuk dat je toch even lekker mee bent gegaan met je man! En kibbeling jummm ik krijg honger van je!
    Wanneer krijgen ee weer een nieuwe buikfoto te zien?? :)

@sneeuwmees fijn dat het zo leuk was met je collegas! Gelijk weer even alles besproken wat je dus moest weten? Hihi
    Meek hetzelfde hoor zit sinds februari overspannen thuis en als ik dan al die verhalen hoor denk ik pffff hoef het eigenlijk allemaal niet te weten! Blij dat ik lekker thuis ben! Erg eigenlijk he?
    Wanneer moest je ook alweer aan de slag?
    Fijn dat je mannekes het beide zo goed doen! Dan weet je zeker dat het de moeite is geweest! :)

13. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.333
    689
    113
    Utrecht
    @Stiertje; hopelijk mag jullie dochtertje lekker naar huis vandaag. Ook voor jou fijn in je eigen huis. Of vind je het een beetje eng/spannend?

@Sneeuwmees; Dat lijkt mij ook wel "gek", dat je weer tussen je collega's bent en dat je de verhalen hoort over het werk terwijl je er helemaal uit bent. Ik moet er zelf ook helemaal niet aan denken om ooit weer aan het werk te gaan. Ik ben nu zo ver dat ik die collega's eigenlijk niet meer hoef te zien, het werk was al niet boeiend.......
    Wij wonen niet echt gezellig. Het is een beetje lastig uit te leggen, maar wij wonen in een blokje van 3 eengezinswoningen met daarnaast nog een blokje van 6 eengezinswoningen en tegenover ons staat een flat. Er is zeer weinig contact. In mijn rijtje van 3 wonen geen kinderen. Wij wonen op de hoek. Er wonen in de flat voornamelijk ouderen. Wij delen met z'n allen een plein dat tussen de woningen en de flat ligt en de parkeergarage onder het plein en de woningen en flat.
    Toen wij de pleegkindjes hadden kregen we van een paar mensen felicitaties. Van mensen die wij nooit spraken/spreken. Men dacht volgens mij dat het geadopteerde kinderen waren, ook al legden wij uit dat het om pleegkinderen ging. Toen de pleegkinderen plots weg waren, heeft niemand tot op heden aan ons gevraagd hoe of wat. Zo gek. Volgens mij hebben ze dus het idee dat wij de kinderen maar weggedaan hebben of zo......Ik bedoel, dat ik mij niet kan voorstellen dat niemand zich heeft afgevraagd waar ze zijn gebleven en waarom.
    Er is echt heel weinig contact hier en een woonwijk is het niet.
    Daarom willen wij hier graag weg. Wij willen graag in een woonwijk wonen waar het wat rustiger is (een groot dorp), maar waar wel allerlei faciliteiten zijn. En wij willen heel graag een huis met een tuin en natuur dichtbij.
    Hihi, wat een verhaal. Maar ja, het is op zich wel een beetje apart hoe wij wonen. Het huis zelf is super, alleen hij staat op een hele verkeerde plek.

@Bbibi; zie hierboven de uitleg hoe wij ongeveer wonen. Het is echt een beetje ieder voor zich.....Jammer. Niemand heeft ook een voortuin of een achtertuin. Alleen ons rijtje van 3 huizen hebben het dakterras opgefleurd met allerlei planten. Er zijn weinig kinderen hier, ja in het andere rijtje huizen wonen een aantal gezinnen en tegenover ons ook een paar gezinnen (in de flat beneden).

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Meiske gaat goed. De verhoging lijkt weg. Vanmorgen hebben ze de urinecatheter eruit gehaald, dus nu moet ze zelf weer gaan plassen. We wachten nu op de komst van de uroloog. Die moet de wondcatheter eruit halen, en denk ik nog even de wond bekijken. En als ze dan zelf geplast heeft, hoop ik heeeeel erg dat we naar huis mogen. Ben zo klaar met dit leven op de vierkante meter! En kabouter is er ook wel klaar mee.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: ik heb het huis van mijn opa en oma gekocht en ben in deze buurt opgegroeid. Vroeger was het hier ook gezelliger en iedereen speelde en praatte met elkaar. Maar nu komen er allemaal vreemden in de huizen als ze verkocht worden, waar je geen contact mee krijgt. Zo heb ik voor het eerst in jaren met de buurvrouw schuin tegenover gesproken die nu zwanger is. Moet eerlijk zeggen dat ik echt niet zou weten hoe haar man eruit ziet. Dus dat soort dingen vind ik jammer. Maar is blijkbaar hoe het tegenwoordig gaat.
    @Bbibi: die gyn van jou zou wel een lintje mogen. Ik had ook zo'n geweldige fertiliteitsarts. De blijdschap van haar toen ik alsnog zwanger bleek. En ik heb haar toen ook een geboortekaartje gestuurd ook om haar te laten weten dat de zwangerschap goed gegaan was. Toen kreeg ik een heel aardig kaartje van haar. En de assistente van de ferti afdeling belde me zelfs op toen ze het kaartje hadden ontvangen. Maar zulke schatten zijn zeldzaam. Ik zou rond die tijd maar het werkrooster van die gyn vragen, zodat je weet wanneer je 'mag' bevallen... Hihi
    @Stiertje: hoe is het nu met je meisje? Koorts weg en goed geslapen?

Hier vannacht nachtdienst gehad. Ik had de jongste nog even wakker gemaakt voor nog wat voeding en lag er pas om half een in. Om twee uur stond de oudste huilend naast het bed. Ging ervan uit dat hij een knuffel kwijt was. Maar hij bleek overgegeven te hebben. Dus om twee uur kind in bad gezet en gewassen. Bed verschoond en de wasmachine aan gezet. Zitten we net fris gewassen even beneden moet hij weer overgeven. Dus weer alles verschoond. Uiteindelijk van 2-5 uur met hem bezig geweest en om 6 uur meldde de kleine zich weer. Nu dus gebroken uit bed gekomen. Met mijn zoontje gaat het wel weer. Maar even zien wat vandaag brengt. Nu eerst maar de laatste wasmachine aanzetten. Zucht...

16. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Stiertje fijn dat het goed gaat met de kleine, wanneer mag ze naar huis?
    Arie77 relax ! ! ! Ik ben altijd erg zenuwachtig voor de vakantie, zie altijd erg op tegen de reis.
    Loontje geeft niet hoor als je af en toe maar zoiets als dit roept. Wel alles goed?
    Bbibi jij doet goed je best om te genieten. Ga zo door meisje.
    Tassie geniet van de kleine dingen die nog wel gaan hoor, en je vooral niet schuldig voelen. Je man denkt gelukkig heel goed met je mee. Koesteren hoor zo'n man. (ik heb gelukkig ook zo'n man, maar vroegere relaties waren niet zo). Zit het er in dat jullie met een paar jaar wel kunnen verhuizen. Wel fijn dat je woning je wel bevalt.
    Sneeuwmees fijn dat je kindjes aan het wennen zijn. Sterkte met je moeder. Jeetje wat heb jij een nacht gehad. Hopelijk kan je vandaag een tukje doen. Is je man wel thuis?

Ego vanmorgen weer wat bloedverlies en nu ook een stukje vlies van 2-3 cm. Zou dit dan eindelijk het zijn? ?
    Zo nu lekker genieten van het mooie weer.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @tassie wat jammer dat he zo ongezellig is in jullie omgeving? Waar ergens woon je? Of zet je dat miss liever niet op zp? Maar jullie zijn nu het hele huis aan het opknappen.. Maar doen jullie dat voor de verkoop dan ipv voor jullie zelf?

@stiertje goed nieuws!

@sneeuwmees jaaaa mijn gyn hoort idd een lintje te krijgen! Zon fijne vent! Ik zei ook al tegen mijn man dat ik hoopte dat hij mijn bevwlling zo doen! Mijn vriendin die is bevalling in het kraamhotel in kijn ziekenhuis, zij is dus bevallen met een verloskundige .. Maar beide keren is haar bevalling echt een horrorbevalling geweest ( detaills zal ik maar wchterwegen laten..) dus zij is daarna alsnog naar het OK gebracht en overnieuw alles "open gemaakt" en weer opnieuw gehecht onder altehele narcose ( zon ravage...) en dat heeft ook die gynaecoloog gedaan! ( mijne..) dus zij kent hem ook! Zij heeft toevallig vd week een gesprek met hem staan om te praten over een eventuele 3e zwangerschap dat ze zich goed wil voorbereiden! Hihi

En pfff jij hebt Het er echt maar druk mee! Nu ben je nog thuis en vrij maar hoe ga je dat in vredesnaam doen als je straks weer moet werken? Dan hou je dat toch niet vol zo? Ik heb echt respect
    Voor jou!

@dees idd we ziin het aan het proberen! Ene dag gaat beter dan de andere! Aan alle kanten wordt ik gesteund en geholpen dus heel fijn.
    En wat gek dat het zo een lange nasleep heeft bij je! Miss was het toch nog een stukje restweefsel wat was achtergebleven inderdaad! Ben je alweer begonnen met de pil? Hopelijk is het bloeden ju klaar en kun je het een plaatsje geven... En dan hopelijk de laatste succesvolle poging komende zomer! Knuf

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: kan maar zo nog een restje zijn. Wie weet was dat wel het laatste stukje waardoor je steeds maar door bleef vloeien. Ben je al begonnen met de pil?
    @Bbibi: ik had ook een weerzin om bij een vk te bevallen. Die van mij hadden soms van zulke domme dingen die fout gingen, dat ik er weinig vertrouwen in had om die thuis aan mijn bed te hebben als ik zou moeten bevallen. Ben daarom ook wel blij dat het een ks is geworden en een 'gewone' bevalling onder begeleiding van 2 gyn's (en voldoende hulptroepen binnen handbereik als het nodig mocht zijn).
    @Stiertje: wat fijn dat het zo goed gaat. Hopelijk snel groen licht van de arts. Aansterken kan ze toch het beste in de eigen vertrouwde omgeving.

De nacht was inderdaad heftig. Ik vroeg me vanmorgen ook af hoe zoiets toch zou moeten als ik weer aan het werk zou zijn. Mijn jongste kwam vanmorgen ook al 2 keer eerder met voeden en denk dan ook gelijk hoe dat moet als ik aan het werk bent en hij meer en eerder voeding wil hebben (en of ik dan voldoende bv ontdooid op voorraad heb).
    Soms loopt het me echt over de schoenen (zoals nu) en zie ik even door de bomen het bos niet meer. Ik had de was pas weggewerkt, maar nu draait machine 3 weer en inmiddels ligt er al weer wat en dan moet ook nog alles weggewerkt worden.
    Heb zelfs nog 2 wasmanden klaar staan die ook nog in de kast geruimd moeten worden. Mijn man had vannacht nachtdienst, dus die kwam pas om half 6 in bed. Die zal zo wel wakker worden.
    Wil ook nog even bij mijn moeder kijken. Ik hoorde dat vannacht de huisartsenpost geweest is, omdat ze veel maagpijn had. Maak me dus enorme zorgen. Net kwam mijn vader al weer dat ze nog niet goed is. Dus waarschijnlijk zometeen weer de huisartsenpost bellen en dat zal betekenen dat ik zo ook nog mee naar het zkh moet.

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @mees: even heftig dus. Probeer zoveel mogelijk in het nu te leven. Je weet toch niet hoe het komt met de voeding. Ik zou zeggen: koop iig 1 pak kunstvoeding voor nood. Dan kun je altijd dat nog geven. Spannend met je moeder. Hoop dat ze zich snel weer ok voelt. Heb je nog broers/zussen met wie je die zorg kunt delen?
    @ego: we zijn weer thuis! Heerlijk!

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Stiertje fijn weer thuis
    Sneeuwmees Sterkte

Ik wilde wachten tot ik weer ongesteld word en dan met de pil beginnen. Ik verwacht komende week.

Deel Deze Pagina