ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Ja Lets. Die bedoel ik. Succes!

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb 2 testen in mijn album gezet...misschien kan iemand meeturen....
    Ga nu naar de kruidvat;)

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees, hoe is t bij jou gegaan vandaag?

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets Jeetje wat een onzekerheid. Net wat stiertje zegt maandag bloed laten prikken. . . .Dat duurt dan nog wel ff, maar dat is wel duidelijker dan een streepje, meestal. (houd er wel rekening mee dat als het nog niet voldoende is je dan volgende week nog een keer moet. Ik wil je niet bang maken, maar wel realistisch zijn. Ik ben in Nederland ook wel eens voor een 2e keer bloedprikken geweest). Lets het kan langzaam op gang komen lees ik wel eens. Ik ga ook elke keer nog een paar dagen langer door met de meds zelfs als ik geen streepje heb. Dan denk ik altijd, misschien dan toch. . . . Sterkte met deze onzekerheid. Het is vaak in grote ziekenhuizen (eigen lab) als je 's ochtends prikt het 's middags de uitslag hebt. Lief dat je toch ook nog aan mijn denkt. Dikke knuffel
    Sneeuwmees wat een horror verhaal, goed dat je toen je gevoel volgde en het gezegd hebt. Kan me heel goed voorstellen dat je nu weer een ks wilt.
    Oei Klaproos dat valt tegen, gaan jullie wel door en heb je nog medicijnen kunnen krijgen? Wanneer ga je naar de immunoloog? Dat moet toch al helemaal klaar zijn voordat je een evt tp krijgt? Was wel ff leuk he zo.
    Ploon die koffiecorner moet iemand anders maar opzetten, ik hoop toch alleen nog voor de infusen terug te hoeven. ;)

Ego: Vanmorgen 2 emmy’s teruggekregen. Kwaliteit Blasto 4ab & 3bc. De foto krijg ik nog. 2x 1 snuifje superfact voor de ondersteuning. Dinsdag 11 februari mag ik testen. Dinsdag om 7.30 2e infuus.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: fijn dat je er 2 teruggeplaatst hebt gekregen. Waren er nog cryo's? En ben een leek, maar dacht dat dit toch goede kwaliteit embryo's zijn? Nu lekker broeden en met behulp van de infuzen moet het 11 februari gewoon raak zijn. Hoef je tussen nu en je testdatum nog maar 1 keer zo'n infuus te hebben?
    @Lets: ik vind ze beide positief. Het zou mij verbazen als je op twee verschillende testen indrooglijntjes zou hebben. Ik had ook zo'n test met een kruis en het streepje van het kruis was bij mij ook vrij moeilijk te zien, al hoef ik bij jou niet te turen. Hoeveel buiten de afleestijd was het? Je hoeft er ook niet met de stopwatch bovenop te zitten, dus op een paar minuten meer of minder hoeft dat niet aan te hangen. Bij mij verscheen op mijn KV-test pas na 10 min. een streepje, terwijl dat officieel binnen de 5 min. moest verschijnen en alles buiten deze tijd zou vals positief zijn. Ik heb toen zelf ook naar DD gebeld toen ik onzeker was over mijn lichte streepje. Zij begonnen toen gelijk dat ik maar een echo moest laten maken, terwijl er op een echo als je net op je NOD zit amper wat te zien is. Ik zou dus even een voorraadje KV-testen inslaan en 's morgens (en/of) 's middags testen. Ik blijf nog steeds goede hoop houden.

6. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    #266 Ddees70, 1 feb 2014
    Laatst bewerkt: 1 feb 2014
    Dit waren de enige 2 nog. Die 3e was de volgende dag al gestopt met delen.
    4AA is de beste blasto, dus 4AB mogen we heel erg tevreden over zijn. Die website is daar wel duidelijk in. Hoop dat ik gauw de foto's krijg.
    Of ik na het 2e infuus nog meer moet hangt van de bloedtest af die ik er dinsdag bij krijg.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: heb net de website nog even bekeken, maar dat is inderdaad een hele mooie kwaliteit en al goed ver doorgedeeld! Hopelijk doen de infuzen goed z'n werk! Ben heel benieuwd deze poging (jijzelf waarschijnlijk nog meer). Met al die bezoekjes van jou mag je onderhand wel je eigen serviesgoed in DD hebben. Een echte koffiecorner (met goede koffie en thee en wat lekkers bij de koffie) zou geen overbodige luxe in DD zijn, zeker gezien de lange wachttijden en de lange reistijden.
    @Lets: al thuis van het kruidvat?
    @Klaproos: dat zijn nog niet heel veel follikels, maar het is toch ook pas de 1e fm? Wat zeiden ze in DD? Wanneer moet je weer voor een fm?

8. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Lets, dat is zeker een mooi resultaat. Wij hadden een 4AA dus een 4AB is ook echt een toppertje!! Hoop dat het net zo mooi afloopt als bij ons.

@Lets, wat balen zeg die onzekerheid, maar het advies van sneeuwmees is wel het beste denk ik. Koop wat testen van hetzelfde merk en dan morgenvroeg testen en maandagochtend ook weer met hetzelfde merk, denk dat je dan het beste kunt vergelijken. Of toch de digitale met het aantal weken erbij? Die hadden wij ook en gaf een duidelijke uitslag. Maar snap dat je nu geen vertrouwen meer hebt in de digitale.

@Iloontje, ik voel me goed!! Heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes, ook niet gehad. Ben wat meer moe maar voor de rest echt niks. Heerlijk natuurlijk maar heeft me ook wel onzeker gemaakt. Maar buikje begint nu goed te groeien, ga een dezer dagen maar eens over op zwangerschapsbroeken. Knoopje begint vort strak te zitten :).

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pfoe wat was het druk bij de kruidvat, nog wat bekenden ontweken en heel geïnteresseerd naar advil gekeken haha;)
    Maar we hebben de test. Morgen weer een poging wagen.
    Ook even lekker wat afleiding gehad in het centrum. Voel me nu weer net zoals gisteravond iig...;) in spanning...

De ene test, niet de clear blue, was wel pas meer na een uur zo denk ik. Iig ga ik maandagochtend eerst de huisarts bellen voor verwijzing bloedprikken zodat ik dat zsm kan doen dan.
    De clearblue met kruis was wel binnen de afleestijd zo, al heb ik de foto later gemaakt maar dat zag er hetzelfde uit.

Ddees, wat fijn dat je er nu twee aan boord hebt, ga ook voor je duimen!!

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#270 Klaproos, 1 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2014
    Scholtse was eigenlijk best wel positief. De eitjes waren nog klein en ik zit nog heeel vroeg in m'n cyclus. Baarmoederslijm was er ook nog nauwelijks. Of hoe noem je dat? Nog dun. Dus er konden er nog veul meer komen zei ie. Kan wel kloppen want ik ben vorige week vrijdag gaan bloeden maar dat ik écht ongesteld word met mega buikpijn was pas woensdag. Het is dat je op het eerste rood moet tellen maar ik tel eigenlijk liever op de dag dag ik dus echt vet buikpijn heb. Haha sorry snappen jullie het nog? Trouwens ik heb verscheinde mensen laten kijken naar mijn test uitslagen en iemand zei dat ik waarschijnlijk aan de prednison moet om zwanger te worden/blijven. Had niet anders verwacht en dit klopt met mijn voorgevoel. Dinsdag afspraak met die immuunoloog,hopelijk helpt ie me anders is het einde oefening vrees ik. Trouwens in DD was de apotheek gewoon open dus heb mn spuiten:D

Lets,he bah kut!!!Snap ook dat je geen vertrouwen hebt in die digitale. Ik blijf duimen ;) die testen in je album vind ik trouwens allebei positief.

11. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Klaproos is het nog gelukt met de medicijnen?
    Lets sterkte

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: fijn dat de afleiding je goed gedaan hebt. Ben erg benieuwd naar je test morgen!
    @Klaproos: fijn dat dr. S. tevreden was. Als je inderdaad zo aan het begin zit, kan er nog van alles gebeuren. Ook fijn dat je je spuiten hebt. Weer een zorg minder. Doe je de volgende fm nu weer in DD?

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx voor het meekijken dames.
    Ik heb toch nog wel wat hoop..ben erg benieuwd naar de test morgenvroeg. Nu lekker all you need kijken;)

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Uhm ja, weer een heel dun streepje op de kruidvattest...ik weet ook nie meer wat ik er van moet denken. Zie album.
    Vanavond nog eens doen en morgen bloedprikken...

15. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Maar Lets een streepje is wel een streepje. En een streepje betekent dat je zwanger bent. Het komt er niet voor niets.
    Als ik alle foto's bekijk van je testen staat er overal wel een streepje. Dat is een goed teken!
    Maar je hebt groot gelijk dat je morgen gaat bloedprikken.
    Maar ik heb goede hoop voor je.

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Ddees; wat een goed nieuws! 2 goeie blasto's aan boord! Succes met wachten!

@Klaproos; als ik het zo hoor, is het waarschijnlijk nog echt te vroeg om te zeggen dat het tegenvallend is. Waarschijnlijk was het inderdaad nog te vroeg in de cyclus. Spannend, hoor, maar mijn duimen draaien voor je, hoor!

@Sneeuwmees; ik begrijp je helemaal, wat betreft je wens voor een keizersnede, ook gezien de klachten aan je bekken/heupen. Ik heb zelf een afwijkende stand van mijn bekken waardoor ik niet wijdbeens kan liggen:) en ook niet met opgetrokken benen. Brr, dat doet zo'n pijn!

@Lets; jee, meis, volgens mij ben je "gewoon" zwanger, hoor. Hoeveel testen moet je nog doen om het te gaan geloven:). Misschien anders een paar dagen afwachten en dan weer een test doen? Wat een onzekerheid, he?!

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Lets, ja hoor, deze zijn positief!! Super!! Morgen bloedprikken dan weet je een duidelijke waarde, maar ik kan hier niet omheen hoor! Het blijft natuurlijk altijd spannend!

@Klaproos, oh ik dacht dat de 4 eitjes alles was, maar er kunnen nog genoeg bijkomen. Wbt dat bloeden en die buikpijn..... je moet inderdaad wel écht het bloedverlies als dag 1 houden hoor, dit is de dag dat je hormoonhuishouding in het begin van de cyclus is, daarna gaat het lichaam weer klaarmaken voor een nieuwe cyclus en dat gaat ook gebeuren tijdens het bloeden en buikpijn! Ik ben blij dat je je er wel aan gehouden hebt, want het is echt niet goed om teveel zelf te dokteren, ze hebben er in DD echt wel over nagedacht en dat zie je wel aan de resultaten! Heb vertrouwen in de dokter!

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha tassie, waarschijnlijk de hele kruidvat nog leegkopen.
    Nee ik vraag morgen de huisarts even voor een bloedtest, dat heeft dd ook aangeraden gisteren. En ik doe vanavond nog een kruidvattestje...ik vind die pippetjes wel lastig haha..als je handen trillen..
    Ik zit nu iig ip drie heel licht positieve testen en op drie negatieve...
    Maar, ik heb wel weer hoop!

Oeh en tassie ga jij dan met keizersnede bevallen als je niet goed kunt liggen of hoe doen ze dat dan? Wat vervelend zeg!

19. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ploon jammer dat de anderen het niet gered hebben, maar wel een mooie emmy on board, succes met broeden!
    Vertrouwen in mijn lichaam is helaas ver te zoeken. In het begin voelde ik nog wel eens mijn borsten of baarmoeder, maar sinds een paar dagen niks meer. Ben bang dat het straks weer een ma zal zijn bij de echo of al een miskraam voor die tijd.
    Vit D is ook nog steeds niet opgelost. De gevaren van een boost voor het vruchtje zijn niet helemaal duidelijk dus hoge dosering wil de ha niet aan (kan ik ook begrijpen) maar hij wilde pillen van 800ie verschrijven. Tsja ik heb al 2000ie dus dat zal niet veel doen. ook een hoop gezeur over Duitse waardes en Nl waardes en "wij doen dat niet zo" dus vrijdag maar bloed laten prikken zodat we in ieder geval ook een NL referentiewaarde hebben. Hopelijk maandag of dinsdag uitslag.

Sneeuwmees wat leuk dat t kamertje al zo goed als af is. Wel vervelend dat je nu nog verplicht moet gaan shoppen ;):D

Mikka wow wat ga jij ook al snel joh! Gelukkig was alles goed

Monatoetje geniet van je verlof!

Loontje nu al zo lekker eigenwijs, dat belooft nog wat :D

Salcia wat ontzettend balen :( Dikke knuffel

Ddees jeej 2 mooie emmy! Ook jij succes met broeden en nog de ritjes naar DD voor de infuzen. Jullie hebben er ook al behoorlijk wat kilometertjes opzitten na deze poging

Lets oh wat een spanning, maar wat er hier al gezegd is, een streep is een streep! Hopelijk wordt ie snel donkerder. Succes morgen met de bloedtest en hopelijk snel uitslag en duidelijkheid

Klaproos hopelijk groeien er nog een aantal mee

Sorry als ik niet op iedereen reageer maar jullie gaan ook zo snel :D

Fijn weekend allemaal nog!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: je bent gewoon zwanger, meid! Het streepje is niet te missen en 3 verschillende soorten testen die allemaal streepjes, kruisjes of het woordje zwanger geven, dat kan geen toeval zijn. Kijk maar eens in mijn album. Die waren in het begin zelfs nog minder duidelijk en ik ben toch echt zwanger.
    @Boboke: die eerste weken zijn inderdaad vreselijk. Je wilt zo graag bevestiging voelen en schiet in de stress als je minder of niets voelt. Heeft bij mij ook de nodige traantjes gekost als ik even 'niets' voelde. Heb vertrouwen in je kleine ukje en in je lichaam. Zo'n spontaan wondertje. Dat betekent dat dit kleine ukkie zo graag bij jullie wilde zijn, dat moet voorbestemd zijn. Wanneer heb je je eerste echo?
    @Tassie: jij gaat ook al weer als een speer. Hoe is het verder met je bekkenklachten, want jij was het toch die last had van de onderrug? Jezelf in ieder geval maar goed in de gaten houden met je heupklachten en op tijd naar de fysio gaan. Je lichaam krijgt straks nogal wat te verduren. Ik mag me nu om de 2 weken weer even los laten trekken en masseren. Op dat moment niet prettig, maar het geeft na een dag of 2 toch weer even verlichting.

Deel Deze Pagina