ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, wat fijn om te horen dat het meegevallen is op de ouderavond, niet te druk over maken, kleuters kunnen zich nog aan alle kanten ontwikkelen hoor.

Bibi, hoe was de echo?

Hier, iemand die ook meegedaan heeft aan moeders voor moeders? Ik heb nu al bijna een fles vol en het is nog maar vroeg op de avond. Moet ik dan gewoon alvast die voor morgen pakken of hoe werkt dat? Ja..enorme zeikerd ben ik;) hopelijk levert dat in dit geval ook eens veel op!

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lets, wanneer heb je de echo? Gezellig he dat plassen voor MVM. Ik heb echt geen 8 volle bussen per week maar 8 halve/ drie kwart lukt me wel.

Ollie, dat is even schrikken. Begrijp dat de arts toch voor punctie wil gaan. Wat is je indicatie dat je in DD bent? Want wat voor de een goed is, is voor de ander niet he? Pof patiënten zijn bv al blij met 4 dus ik ben voorzichtig in wat ik zeg en wil je vooral succes wensen met de kansen.

Klaproos, wat erg! Opnieuw ICSI dat is een flinke dreun. Cryo's is lichamelijk toch een stuk minder belastend. Geestelijk is het allemaal even zwaar.

Bbibi ook weer op de echo en stevig aan het shoppen, leuk!

Hier weinig nieuws, ik ben al dik aan het worden. Nouja het buikje dan he. Een van de twee is al boven het schaambeen uit. Over 3 weken heb ik weer controle en weten we waarschijnlijk wat het gaat worden. Vind ik nu ineens spannend, eerst was ik er nog niet mee bezig.

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaasje, wat leuk om te horen dat alles goed gaat!

Ii heb overmorgen eindelijk de echo! Kan echt nie wachten! Kun je met 6 wk en drie dagen het hartje al zien/horen trouwens. (Of de hartjes)

Ik ben iig de voorraad pregnyl goed aan het aanvullen als ik zoveel plas;) vind het trouwens wel meevallen hoor, plassen in die potjes! Totaal geen moeite mee en ben blij dat ik het mag. De informatrice was nog bijna nooit in de buurt geweest en dat terwijl er heel veel babytjes geboren zijn de laatste jaren hier. Schandalig dus!;)

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Kan wel maar hoeft nog niet Lets. Ik had de echo op 6w1 en toen knipperden ze alletwee. Geniet ervan, al is het ook reuze spannend!

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lets: ik had met 6w2d een kloppend hartje, dus het kan! Fijn dat je zoveel plast voor het goede doel!
    Ollie: beterschap. Balen dat er zo weinig eitjes groeien. Ik had een tp van 2 embryo's (de enige twee die na de embryoscope waren overgebleven) en eentje daarvan is mijn dochter geworden.
    Klaproos: wat naar dat jullie cryo's het niet gehaald hebben. En ik snap jouw irritatie over zo'n topic heel goed!
    Klaasje: ben benieuwd naar je buikje :)

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Klaasje showen showen! :) ben ook heel benieuwd!

Lets goed bezig meid! You go girl! Enne ... Overmorgen alweer echo! Zjeetje schiet al op leuk zeg! Ik had bij 5,3 echo toen wel een vruchtzak met vruchtje maar geen hartje! En week later wel! Bij 6,3 week dus zal vast wel een hartje kloppen hoor meid! Toitoitoi

Klaproos ik vraag me dat toch af he... Maakt dat voor jou verzekering nie uit? Dat je eerst je icsis opmaakt en dan pas hormoonpomoje ? Omdat ze meestal icsi als eindstation zien en je daarna niet meer terug mag!? Zou dat wel even duidelink navrgen lieverd?

@FA nu maak ik me NOG meer zorgen nu je niks hebt laten weten. :( je meld het wel even he als alles goed was meissie😥

@ ollie he meid bah wat balen van je griep *knuf* hoop niet dat alles voor niks was en de punctie niet doorgaat! Enne weinig zegt niks! Lets had er "maar " 2 en zwanger! Stiertje jij had er ook niet veel toch bij F.ayah? En sneeuwmees is niet zwanger geworden en daarna zelfs spontaan! En ik had er juist mega veel maar geen een overleefde tot aan de laatste! Het gaat meer om de kwaliteit niet de kwantiteit! Echt... Al snap ik de teleurstelling! Knuffel

@ sneeuwmees wat goed! Klinkt als een fijn gesprek! Goed dat jullie zo opgelucht terug zijn gekomen! En gelukkig dus geen logopedie! Had jij trouwens nog nagedacht over die spiraal? Ga je dat nog doen ?

Ohja enne klaproos... Niet zo neerbuigend over cryos he meissie!
    Ik en klaasje zijn beide preggy van cryos dusse... Hihi

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ohh en nu vergeet ik t belangrijkste gedeelte! Haha echo was goed! Had weer mijn fijne lieve gynae! Harstikke fijn! Was gewoon blij hem te zien ! Haha stom he? Hij vertelde dat de psych er wel wat
    VOOr voelde mij te behandelen ! Dus krijg binnenkort een oproep !
    En de echo was super! Ze was alweer zooo groot! En liep zelfs 2 dagen voor op schema! 17,1 dag oud ipv 16,6 dag! Dus deze mama is teots <3

8. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Dames even onderweg naar huis vanuit Düsseldorf een snel berichtje. Lees straks of morgen de rest even bij en reageer dan nog op de rest.

Bedankt voor het meeleven. Ik heb mij juist even afzijdig gehouden hier, bang dat het mis was.

Net heel kort bij dr h geweest. Ze was echt niet zoals ik haar kende. 15 seconde echo. 1 kloppend hartje. Waar het bloedverlies vandaan kwam wist ze ook niet. Maar het zat toch goed?! Dus dan maakt dat toch niet uit. Moet zeggen dat ik het toch nog spannend blijft vinden. Uitgerekende datum wist ze ook niet, en wilde ze ook geen moeite voor doen. Binnen 2 minuten stonden we weer buiten. Echt heel raar andere keren nam ze echt rustig de tijd en was ze heel vriendelijk.

Bloedverlies was gisteren een stuk minder. Afgelopen weekend vrij veel. Nu na de echo ook weer meer. Maar kan opgelucht adem halen 1 kloppend hartje. 10 juni volgende echo in ons eigen ziekenhuis.

Maar Lets worden er dan toch twee voor jou?!

Nogmaals bedankt voor het meeleven en de berichtjes! X

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Fieuwwww he he fijn dat je even wat laat weten FA! Geweldig nieuws! Miss was het toch emmy 2? Zoals ik al zei die oichtere test betekend echt helemaak niks iig! Geweldig nieuws meis een kloppend hartje ! Yeah! Weet je zelf wel je uitgerekende datum ofniet?

10. ollie85

ollie85 Lid

25 jan 2014
    69
    0
    6
    logopedist
    Lieve dames, dank jullie wel voor de lieve berichtjes!! Ben alweer een beetje van de schrik bekomen!
    @fireangel, bah zeg, dat is wel stom dat je zo afgewimpeld werd. Gelukkig een kloppend hartje. Een beetje empathie zou je toch mogen verwachten, het is allemaal niet niks.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Fireangel: wat fijn dat alles goed was! Dat maakt het bloedverlies in ieder geval wat minder eng, al snap ik dat je dat het liefst helemaal niet meer wil zien. Jammer dat ze zo weinig tijd ervoor namen. Ze zouden toch moeten weten dat als iemand pril zwanger is en bang is voor een miskraam dat dat best even wat aandacht mag hebben. Op naar een volgende mooie echo op 10 juni.
    @Bbibi: en jij ook al weer je meisje mogen bewonderen? Fijn dat alles goed was en je je favo gyn had. Goh, alweer 17 wkn. Jemig, wat gaat het snel bij je. En ik twijfel nog steeds over een spiraaltje. In principe ben ik nu ongesteld geworden, dus dan zou ik een beetje kunnen bedenken wanneer mijn eisprong zou vallen (en wanneer we uit moeten kijken en voorzichtig moeten zijn). Dus nu neig ik weer naar toch niet doen. Maar dat kan maar zo weer anders zijn (niets zo veranderlijk als een vrouw, hè ;)).
    @Lets: spannend dat je deze week al je echo hebt. De kans is groot dat je al een kloppend hartje zult zien, maar het is ook geen enkel probleem als dat nog niet zo is. Want het zal erom hangen.

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey,
    Fireangel, wat fijn om goed nieuws te horen!
    Hoop dat ze vrijdag wat beter gehumeurd is dan want ik heb haar ook voor mijn eerste echo....en ik loop precies twee dagen achter op je dus ik hoop dat ik net als jij straks een of twee kloppende hartjes te zien krijg....
    Moet je nu nederland naar de gynaecoloog dan of hoe werkt dat precies?

Bibi, fijn dat je hulp krijgt, al vond ik je de laatste tijd hier al veel positiever dus gaat vast goed komen!

Weltrusten!

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @olie fijn dat je al wat geruster bent! Laat je ons even weten hoe het gegaan is vrijdag? Spannend! Morgen lekker een vrije dag neem ik aan? Goed opladen en dan vrijdag een spannende dag!

@sneeuwmees hahaha ja dat is waar! Bij een vrouw kan het ieder moment veranderen ! Ach heeft geen haast toch? Zou geen overhaaste beslissingen nemen! Hij is zo gezet! Maar weer niet zomaar eruit in prenciepe! Dus nog even lekker zo laten!

@lets ja klopt deels wel! Hoe verder ik kom hoe groter mijn vertrouwen! Meek dat ik nog bang ben en onzeker hoor met dagen! Komt gewoon omdat je weet dat niks vanzelfsprekend is in het leven helaas ! En je krijgt geen garanties dusja ... :(
    Ben wel heeeeel benieuwd naar jou vrijdag! Laat je het ons meteen weten? Hihi wie weet net als klaasje wel 2 kloppende hartjes!

Jij en ollie komen elkaar miss wel tegen dus vrijdag? Weer een DD topic date hihi

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    688
    113
    Utrecht
    Fireangel; wow, een kloppend hartje gezien! Wat moet dat een opluchting zijn geweest voor jullie. Wat lijkt mij het eng wanneer je (veel) bloedverlies hebt. En wat een tegenvaller hoe de arts tegen jullie deed. Zij moet toch weten dat een zwangerschap voor iedereen die naar de kliniek komt niet iets vanzelfsprekends is en dat vele leven met angst en stress?! Erg jammer dat ze niet de tijd nam om jullie én gerust te stellen én de bevallingsdatum niet heeft genoemd.
    Heb je al een afspraak in NL gemaakt voor een echo? Ik hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten. Voor nu, van harte gefeliciteerd met het goede nieuws!

@Ollie; heel veel succes, meid, vrijdag! Ik hoop dat de eitjes die er zitten van goede kwaliteit zijn! Enneh, ik hoop dat je je weer beter voelt en dat de griep niet erger is geworden!

@Lets; jij ook heel veel succes vrijdag! Ik hoop dat ook jij een mooi kloppend hartje te zien krijgt (of 2). Mijn duimen draaien!! Ik had zelf de eerste echo in DD "pas" met 7w6d.

@Klaproos; jeetje, wat lees ik nu?! Wat een afschuwelijk bericht moet dat zijn geweest voor jullie dat beide cryo's het niet hebben gehaald. Wat lijkt mij het moeilijk om dan weer jezelf op te peppen voor een volgende behandeling......Meid, ik vind het echt heel erg naar voor jullie en geef je daarom ook een hele dikke knuffel!

@Bbibi; jee, weer mooie foto's erbij van jullie meisje! En inderdaad, wat ga je hard! Het duurt niet lang meer of je krijgt alweer de 20-weken echo.

@Sneeuwmees; wat fijn dat het gesprek op school zo is meegevallen. Jullie zoon doet het gewoon hartstikke goed! Wat zullen jullie je ongelooflijk opgelucht en trots hebben gevoeld de hele weg terug naar huis!

@ego; gisteren even een off-day gehad. Ik was weer eens slap en flauw en daardoor ook weer wat emotioneel. Ik verveelde mij ongelooflijk terwijl ik niets kon doen......Maar ja, vandaag weer een nieuwe dag! Ik slaap ook zo kort, nu weer om 6 uur opgestaan. Van de vk moet ik echt 's middags even gaan slapen, maar om de één of andere reden lukt dat niet. Ik merk dat ik vaak overdag echt heel erg moe ben, zodat mijn ogen echt dichtvallen...... Ik hoop dat ik snel gebeld wordt door de winkel waar ik de kinderwagen heb besteld (dat zou eind mei/begin juni zijn) zodat ik er alvast mee kan rondrijden:p. Ik wil dan de wagenbak opmaken om te kijken of ik inderdaad alles in huis heb. Er zit onderop een vrij grote mand en ik denk dat de katten dat een heerlijk gaan vinden. Hmmmm. Daar moet ik nog iets op gaan verzinnen.

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Owjaa, ollie heeft de punctie vrijdag idd. Hoelaat heb je die.. Ik moet om 9u daar zijn maar als ik fireangel hoor zijn we daar zo weer klaar. Als ik je niet zie in ieder geval succes en hopelijk dan toch vier eitjes en vier mooie bevruchtingen!

Heb vannacht weer erg raar gedroomd over dd haha. Ik had wel vijf verschillende artsen die even keken, allemaal nieuwe. Niemand wist of ik de suprefact en prednisolon moest blijven gebruiken. En of het er een of twee waren konden ze niet zeggen. Ze zagen er twee maar dat kon ook een weerspiegeling zijn, wat je toch allemaal bij elkaar fantaseert in je slaap. (Komt van de hcg heb ik gelezen dus wellicht een goed teken;))

Tassie, wat irritant dat je je zo verveeld en niks kunt! Ik heb de eerste drie maanden van het jaar veel tvseries gekeken, toen ik geen werk had. Wellicht iets voor jou? Heb nog wel wat aanraders...

Liefs xx

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Tassie: een van mijn katten ging ook onderin het mandje liggen, zo grappig. Ik heb er een foto van gemaakt.
    @FA: fijn van kloppend hartje (heel fijn zelfs), maar wat irritant van die dokter zeg!
    @Lets: nu jij nog! En rare dromen, dat herken ik, had ik ook tijdens de zwangerschap. Ze waren vooral zo levensecht dat ik na het wakkerworden altijd even nodig had om me te realiseren dat het een droom was.

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    688
    113
    Utrecht
    @Stiertje; hihi, leuke beesten, hè, die katten! Ik moet echt bedenken dat ik het mandje controleer voordat ik de deur uitga (wanneer ons meisje er is). Stel je voor.......dat ik er onderweg achter kom dat er een kat in ligt te slapen.

@Lets; oh, dat is inderdaad een gekke droom! Ik droom eigenlijk niet anders dan anders. Ik heb praktisch elke nacht (ook voordat ik zwanger was) wel één of meerdere levendige dromen. Ik kan ze zelfs soms beïnvloeden, zo bizar. Hoewel dat toch al wel enige tijd geleden is bedenk ik mij nu.
    Ik kijk dagelijks wel wat programma's terug op de pc die ik volg. Het enige is dat wanneer ik mij niet lekker voel, ik alleen maar liggen zonder iets te doen waarbij ik geconcentreerd moet kijken.
    Het gaat vandaag wel weer beter gelukkig. Erg lief dat je met mij meedenkt! Enneh, ik ben benieuwd naar de andere tips:).
    Trouwens, wie weet, weer een DD date vrijdag!!??

@ego; straks gaan we naar de woonboulevard aan de A'dam Arena. Gelukkig zijn de winkels open. Lekker naar de Prenatal (is daar best groot) en andere winkels. Even er tussenuit.

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk tassie, shop ze!

Aanraders had ik qua tvseries haha; chicago fire (mooie mannen;))
    Under the dome, pretty little liars, the blacklist, rizzoli and isles, etc.. Ligt er net aan waar je van houdt...
    Maar ook dat verveelt natuurlijk na verloop van tijd...

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: wat leuk! Lekker shoppen straks! En vervelen is inderdaad niet prettig. Heb het zelf al gehad met de regenachtige dagen van de laatste week en dan vlieg je onderhand wel tegen de muur op. Heb je geen digitale foto's van jullie vakanties? Misschien een idee om daar digitale fotoboeken van te maken. Ik vind het zelf altijd erg verslavend en de tijd vliegt voorbij. Het is maar een tip! Maar vandaag hoef je je gelukkig niet te vervelen.
    @Lets: nog een dagje! En aan je dromen te horen, hoef je over je hcg geen zorgen te maken. Heb je dr. S. morgen? Hopelijk heeft hij morgen wat meer tijd (al vrees ik in DD het ergste).

20. ollie85

ollie85 Lid

25 jan 2014
    69
    0
    6
    logopedist
    @lets, heel veel succes morgen! Ik moet om 11 uur pas daar zijn. ..dan zit jij waarschijnlijk al lang weer in de auto terug naar huis. Veel succes!!

Deel Deze Pagina