ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha sneeuwmees, ik vind zulke boeken altijd prachtig maar juist vreselijk om ze te mk;)!!

Morgen krijg ik dokter h, zelfde als fireangel dus, ik merk al dat ik nog wat vragen op moet schrijven dus;) voordat ik weer buiten sta.mal kan ik dat mens evengoed wel om te nek vliegen dat het gelukt is hoor!

Ollie, bah wat laat ben je, was ik de laatste keer ook...(maar wel met goed resultaat) heel veel succes en ga voor je duimen! Om elf uur ben ik al lang weer thuis!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @lets succes morgen meis

@ollie ook succes morgen meid!

@ tassie veel plezier vandaag in arena vandaag ! Altijd leuk shoppen daar!

@all jullie nog leuke dingen gedaan vandaag?
    Wij zijn naar van asten in tilburg gegaan! Knoop doorgehakt na lang twijfeken vandaag maar gewoon advies gevraagd en meteen maar hoopa gekocht! Dat treuzelen en tenendraaien is echt niks voor mij! Dus aerosleep koudschuimmatras en topper aerosleep gekocht! Was nu in de aanbieding als je het samen kocht dus hoppa maar meteen gedaan! Nog een licht roze deken van jollein erbij gekocht!
    En had al roze bloemetjes lakentjes van de hema en fucshia roze hieslakens van de wibra! Dus wordt zooooo leuk haar bedje! En helemaal blij met haar kamertje tot zo ver! Morgen krijg ik zon heeeeele foute roze barok stoel voor op haar kamer! Die waren nu in de uitverkoop bij een winkel in baarle! Dus super leuk! De basis blijft grijs en strak! Maar de assecoires roze ! En dan dus een foute stoel in haar kamer! Love it :)

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Bbibi, goed bezig met shoppen dus! Leuk hoor.
    Hier vandaag ook druk geweest. Mijn schoonouders waren er. Vriendlief en schoonvader hebben een deel van het dak gesloopt (gaan we vernieuwen), dus nu hebben we een openluchtdak ;) Schoonmoeder heeft zich met de kleine beziggehouden. Kon ik mooi onze werkkamer opruimen. Dat is een nieuwe kamer in het verbouwde gedeelte. Maar er stonden nog veel dozen met boeken van mij en het was er door het klussen ook alweer stoffig geworden. Dus veel dozen uitgepakt, boeken geordend in de kast en gestoft en gestofzuigd. Het ziet er weer netjes uit! (For the time being dan ...)

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Pfff druk dagje gehad dan stiertje!'
    Zag de foto voorbij komen idd op fb !
    Jullie tuintje staat er ook orachtig bij!
    Hoe gaatie met de schaapjes?

5. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lets en Ollie, veel succes morgen.

Bibi, wat ga je snel. Bijna al op de helft en al lekker inkopen aan het doen.

Sneeuwmees, gelukkig viel het mee bij je zoontje op school.

Klaproos, wat rot dat je cryo's het niet hebben gehaald.

@ de rest, en ierdereen die het nodig heeft een dikke knuffel en een zwaai.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @knorretje! Ja mijn man vind dat ook... Ikzelf nog niet echt.. Heb het pas 5 weken geleden wereldkundig bekend gemaakt terwijl ik het voor mijn gevoel al maanden geleden verteld heb! Dus gevoelsmatig vind ik het nog steeds niet echt snel gaan! Miss na de 20weken? Dan schiet het voor mijn gevoel al wat meer op hopelijk! Wanneer heb jij je. 20weken echo ?

@ lets en ollie heeeeel veel succes nogmaals gewenst dames!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: klinkt als een schattig kamertje. En ja, lekker fout houd ik ook altijd van... Hihi
    @Lets: veel succes morgen. Hopelijk nemen ze de tijd.
    @Ollie: succes morgen bij de punctie. Hopelijk toch nog een verrassing in aantal eitjes.
    @Stiertje: zo te horen weer allemaal flink druk geweest vandaag. Lekker dat je zelf even de handen vrij had en je schoonmoeder even lekker tutten met de kleine meid. Iedereen happy! Zit het dak weer dicht?
    @Tassie: en lekker geshopt vandaag?

8. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Lets succes vandaag. Ik hoop dat dr h weer haar oude vertrouwde zelf is. Ik ken haar als heel rustig en iemand die de tijd voor je neemt. Dus wie weet is dat dadelijk gewoon weer beter. Ik ben echt heel benieuwd hoeveel het er zijn. Bijna net zo nieuwsgierig als bij mijzelf.

Ollie sterkte vandaag. Ik duim voor een positief resultaat voor jullie.

Knuffel voor de rest!!!

9. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Tassie tip voor jou: wagen en box vast klaarzetten en opgeblazen ballonnen erin leggen. Katten komen er maar 1x in en daarna nooit meer! (Behalve als je hele eigenwijze beestjes hebt). Maar dan weten ze dat vast voordat de kleine er is.

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    688
    113
    Utrecht
    @Lets en Ollie; heel veel succes vandaag!!! Lets, ik duim voor een mooi kloppend hartje! Ollie, ik duim voor goede kwaliteit eitjes!!!

@Stiertje; jeetje, dat is nog eens een verbouwing. En wat lekker dat jij hebt kunnen aanrommelen tussen je spulletjes. Heerlijk!

@Bbibi; het kamertje wordt echt erg leuk als ik het zo lees! Ik ben benieuwd. Ik heb net nog maar eens een lijstje gemaakt met wat wij nog echt nodig hebben.....hmm. toch nog wel wat. Ik zou graag een makkelijke stoel willen op de babykamer voor het voeden. Alleen geen schommelstoel (geen ruimte meer), maar iets van een relaxstoel.

@Fireangel; bedankt voor de tip! Ik wil in ieder geval over een paar weken de box alvast in de kamer zetten zodat de katten sowieso kunnen wennen aan een nieuw obstakel in de kamer.

@all; gisteren lekker even rondgekeken hier en daar bij de Arenaboulevard. Bij de Prenatal nog een spenenketting gekocht en een reisdeken voor in de maxicosi. Alles bij elkaar iets van 2 uurtjes weggeweest en thuis naar de Giro zitten kijken.

11. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Fireangel Gefeliciteerd met je hartje
    Lets en Ollie succes vandaag.

Rest Zwaai & Knuffel

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heeey, echo was goed, het wordt er 1 ;)
    Hartje was nog niet te zien, was nog iets te vroeg.
    Kon alleen het vruchtzakje met embryo zien..minuscuul nog dus, 4mm.
    Dr h nam redelijk de tijd, maar ze moest weer naar de OK daarna.

Nu de gynaecoloog bellen en daarna lekker een weekendje weg!!

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Fijn, Lets! Eentje is ook mooi, toch? (Herinner me van mezelf dat ik toch stiekem een heel klein beetje teleurgesteld was bij het zien van 1 hartje; hoe snel je dan 'greedy' wordt he ...) En dan straks in NL de volgende echo? Geniet van je weekendje weg!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: wat fijn! Gefeliciteerd! Geniet van het mooie nieuws en van je weekendje weg.
    @Ddees: mooi onderschrift (en heel erg waar)!

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zeker, ben met een ook tevreden, vond het meer jammer dat het hartje nog niet te zien was...
    Enige nadeel van eentje zeiden wij, is dat je als je een tweede wil waarschijnlijk het hele traject nog een keer in moet, maar goed dat zien we dan wel weer en voor nu ben ik al superblij!

Neem aan dat ik nu de gynaecoloog moet bellen?

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: je kan zeker je gyn gaan bellen voor de volgende echo in te plannen. Neem aan dat die al tussen de 7-8 wkn zal zijn, dus al weer redelijk snel. Wil je onder controle blijven bij de gyn? Of ga je naar een vk?

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lets, wat bijzonder he om ineens iets in je baarmoeder te zien ipv altijd maar die verdrietige leegte. Dat het hartje nog niet klopt, komt wel! Ik zou idd de gyneacoloog bellen ( en je huisarts) en dan ook meteen een verloskundige praktijk voor een volgende afspraak.

En wat je schrijft tweede, volgend traject etc. Zo raar maar daar denk je ineens aan nadat je jarenlang zorgen maakt over uberhaupt een zwangerschap. Allemaal normale emoties... Heel eerlijk, ik wil na de bevalling ook verder met een volgende poging, ik zit met die rottige, naderende overgang. De wens voor een groot gezin ( 4 kindjes) is er altijd geweest bij ons. Als het er niet in zit, dan is dat zo maar ik wil de droom wel najagen.

Ollie, ik duim voor je punctie vandaag! En ook meteen voor mooie bevruchting.

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mm ze hadden de komende drie weken geen tijd, maar kon ook naar verloskundige bellen...dus dan ga ik dat maar doen..

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wat voor een vreemd ziekenhuis heb jij toch? Dit antwoord is echt ongepast. Vond het ook al behoorlijke knuppels dat ze geen zwangerschaps-bloedtest af konden nemen.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: logisch dat je je dromen najaagt. Ik heb ook altijd gedroomd van een groot gezin. De weg naar een tweede zwangerschap was een lange weg, met veel obstakels, onzekerheid en verdriet en letterlijk een race tegen de klok vanwege mijn leeftijd. Uiteindelijk kwam mijn droom uit dat ik nog een kindje mocht krijgen. Mocht het toch niet gelukt zijn, dan kon ik mezelf later niet verwijten dat ik er niet alles aan gedaan had.
    @Lets: jemig, de komende 3 weken geen tijd. :( Dat is balen. Hopelijk heeft de vk wel een gaatje de komende weken.

Deel Deze Pagina