Lets gefeliciteerd. Heb je niet nog een ander ziekenhuis iets verder weg die je kan bellen? Klaasje wat ben jij gezegend dat je dan nu al 2 kindjes mag verwelkomen. Dan heb je al de helft van je dromen. (Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar wees ook blij met wat je wel mag krijgen. Dat zal je ongetwijfeld wel zijn. Ik bedoel dit niet rot ofzo kan het soms niet goed omschrijven wat ik bedoel.)
Lets: mocht je nou nergens terecht kunnen volgende week of zo, dan zijn er ook altijd nog pretechobureaus als laatste escape. Want ik snap dat je toch wel heel graag een hartje wilt zien. Maar wat onnozel zeg: de komende 3 weken geen tijd. Pff. Ddees: ik snap heel goed wat je zegt. Count your blessings. Dat doe ik elke dag. Maar ik snap Klaasje ook. Ik wil ook heel graag een brusje voor onze kleine meid, en als het nodig is stap ik weer de MMM in. Dit jaar nog.
@Lets; ik kwam even spieken of je al nieuws hebt.......en ja goed nieuws!! Ik hoop ook voor je dat je eerder terecht kunt voor een nieuwe echo. Als je eenmaal het hartje hebt zien kloppen, ben je toch weer meer gerustgesteld, lijkt mij. @Ddees; inderdaad een mooie tekst. Wanneer gaan jullie eigenlijk met vakantie? En waar gaan jullie naartoe? Hoezo nieuwsgierig?? @ego; ook ik heb altijd een wens gehad voor een groter gezin (3 kinderen), maar ik ben ook wel zo realistisch dat ik denk dat dat niet gaat lukken. Ik word 40 als de eerste net een maand of zo oud is en mijn man is alweer 44. Ik weet uiteraard ook niet of een 2e snel komt.... Na een keizersnede moet je sowieso 1 jaar wachten. Ik hoop dat ik toch eerder groen licht krijg (6-9 maanden). Ik zie ook op tegen een nieuwe ivf-behandeling, maar ik wil echt heel graag een 2e, roep ik nu......Nou ja, we wachten wel af hoe het verder met deze zwangerschap gaat en hoe het straks met de kleine is. Ik voel mij echt gelukkig en bevoorrecht om straks eindelijk te kunnen zeggen dat wij een gezinnetje vormen. Wie had dat gedacht? De internist belde net de schildklieruitslagen door: TSH 0.37 mIU/l, FT4 16 pmol/l. Dus erg mooi en netjes. Ik voel mij nu ook wel weer wat minder gejaagd. Ik ga dus door met de 4 tabletjes en zal over 6 weken opnieuw mijn bloed laten testen.
Fijn dat je goede uitslagen hebt gekregen, Tassie. Zo'n gejaagd gevoel lijkt me heel vervelend. Toen ik op nacontrole was na de keizersnee, was de gyn heel relaxt en realistisch. Hij zei: laat de natuur gewoon lekker z'n gang gaan. En als je toch snel weer zwanger wordt, kom je gewoon bij mij en maken we een plan. Een geplande ks kan altijd een optie zijn. Maar goed, toen wist ik nog niet dat het zo lang zou duren voordat ik weer ongesteld zou worden Ik zou ook het liefst 3 kids willen, maar ook ik ben zo realistisch om te denken dat dat niet meer gaat lukken. Of dat moet met heel veel mazzel een tweelingzwangerschap worden (en dan de eerste mazzel om überhaupt nog een keer zwanger te worden). Maar dromen mag altijd, toch?
Hey. Na een nieuw telefoontje waarin ik zei dat we van dusseldorf perse naar de gynaecoloog moesten en niet naar de verloskundige heb ik voor volgende week vrijdag een afspraak kunnen maken
Zeker dromen mag. Als je niks meer te wensen hebt is het niet leuk meer. Ik snap heel goed dat je weer in het traject stapt voor een brusje. We gaan komende week een paar dagen naar Texel, wordt knap weer dus. . . En dan laatste 2 weken van jullie naar Frankrijk ( Savoie, 45 minuten van af Lyon, richting Geneve) Goed zo Lets op naar een mooi hartje
Ik schreef het er al duidelijk bij, dromen en proberen je droom waar te maken maar en ik heb ook zeker vrede met als er 2 kindjes zijn. Het gesprek kwam zo naar voren, dat kan toch? Het rare alleen is dat je je in de MMM moet verantwoorden waarom je meer kinderen zou willen. Ik ben nl van mening dat je uberhaupt als MMM koppel al veel meer dankbaar bent door wat je doorstaan hebt. Als je natuurlijk zwanger kunt worden hoef je niemand te verantwoorden dat je een groot gezin wil. Ik doe dan ook mijn eigen ding en ga voor de dingen die voor mij belangrijk zijn. Uiteraard gun ik alle wensmama's zonder kindjes heeeeeeeeel erg een kindje. Het is alleen niet zo dat wanneer ik een kindje krijg het er bij een ander niet komt. Het is niet het toewijzen van een beschikbare baby. Let's goed gedaan, ik communiceer eigenlijk ook altijd in die stijl. Krijg er ook medicatie mee voor elkaar etc.
@lets, gefeliciteerd! !! Ik ging om 11.45 onder zeil en om 14.00 was ik weer thuis. Toen ik na de narcose even naar de wc ging zag ik dat ze een doekje in mijn vaginale hadden gestopt om het bloeden te stelpen. Ik dacht, dat moet er wel uit met plassen. Bleek dat er een meter gaas in zat! Hahaha heb zo gelachen, voelde me net hans kazan, kwam geen einde aan! Er zijn maar 3 eitjes uitgehaald...Dus nu afwachten. Het was de allereerste poging voor mij. Hier leren we weer van. Volgende keer een dosis va 175 of 200 gonal f zei dr. K. afwachten wat er morgen van terecht is gekomen op het lab. We zien het wel en anders in augustus op naar de volgende poging!
Fijn dat je er weer bent Ollie. 3 rijpe eitjes uit 4 zichtbare follikels is een nette score hoor. En eerst in het nu, volle energie en kans naar deze 3.
Hahaha echt waar ollie? Dat heb ik helemaal niet gehad! Maar bloede ook niet of minimaal nu hopen op 3 mooie bevruchtinen Sneeuwmees hoe gaatie met je jongens? Nog lekker van je laatste weekjes verlof aan het genieten? FA jij nog aan het nagenieten van het goede nieuws? Lets jammer dat je geen kloppend hartje hebt gezien! Kan makkelijk zijn dat je innesteling iets later is geweest niks om je druk over te maken! Ik had met 5,3 week ook alleen een vruchtzakje met een vruchtje van 4mm erin en ook geen kloppend hartje! Een week later bij. 6,3 opeens 8mm en een kloppend hartje! Dus het kan erg snel gaan meid! Goed dat je volgende week weer een echo hebt! Goor nu genieten van het goede nieuws! @stiertje & dees ik snap wel wat jij bedoelt stiertje van dat hebberig worden ! En toch vind ik dat ik dat van mijzelf niet mag toestaan! Ik he. Altijd maar een kindje gewild! En denk nu al aan een tweede en de naam voor de tweede die leuk zou staan bij de naamvan dit kindje! Mijn man betrapte mij er ook al op en heeft gezegd dat hij daar uberhaupt nog geen eens over wil nadenken nu! En groot gelijk heeft hij! Ik wordt dan ook boos op mijzelf! Dit kindje is niet eens geboren en ik denk al na over nummer 2... Terwijk ik vind dat je uberhaupt eens dankbaar mag zijn met wat je krijgt! Dat het uberhaupt is gelukt! Dat er zooo veel mensen met leve handen staan zoals dees klaproos arie boboke en vele andere dames! Nee ik laat het niet toe.. Vind dat een beetje egoistisch...al snap ik het gevoel en de wens! Dikke knuffel lieve dees! Tassie jij bent weer goed geslaagd dus! En nog niet alles nee? En jij hebt nog wel zoveel gekocht... Hihi wat moet je allemaal nog? @all wij vandaag dus die barok stoel gekocht! Hij is zooooo leuk ! Helemaal leuk op ons kamertje! Ook het vogelhuisje met uiltjes wat we hebben laten maken is vandaag binnen gekomen! Zo onwijs leuk! Het wordt echt helemaal naar mn zin
Klaasje en ander ik bedoel het ook niet naar, gelukkig kunnen we hier over onze dromen en gevoelens praten. En ik gun het iedereen, maar ook mezelf. Blij zijn met wat je krijgt en hopen op meer. Lijkt mij wel een mooie zin om dit af te sluiten
Mooi plaatje dees ! Zo is het maar net Hopelijk ligt er voor jou en de andere meiden ook nog een mooi beebje te wachten op jullie in het verschiet! Ik blijf duimen voor jullie! X
Ddees, idd heel goed gezegd!! En wat fijn dat we dat hier kunnen zeggen! Bbibi, wij hadden het ook al over een tweede toen ik nog zwanger was, dus ik vind dat niet vreemd. Dingen kunnen ook veranderen toch?
Ollie, ik duim voor mooie bevruchtingen. Lets, een goede echo en nu op naar een kloppend hartje. Ddees, mooie afbeelding. Ik snap alle dames hier trouwens wel over de wensen. Eerst ben je al dolgelukkig en mag je je handjes dichtknijpen als je zwanger wordt, en als je dan eenmaal zwanger bent durf je stiekem al een beetje te dromen van nog een kindje. Maar Ddees, ik hoop echt zo dat jij zwanger mag worden. Hier bij mij gaat alles zijn gangetje . Niet veel bijzonders te melden. En over verder gezinsplanning , zoals ik er op dit moment over denk ga ik echt niet meer de mmm in. Maar ja... misschien denk ik er over een jaar wel anders over . Maar nu moet ik er niet aan denken. En natuurlijk voor alle wensmoeders hoop ik dat jullie ook dit geluk mogen hebben.
@Ddees: mooie tekst. Fijn dat we hier met elkaar mogen dromen en hopen. @Ollie: fijn dat je het weer achter de rug hebt en dat er drie mooie eitjes zijn gevonden. Ik schrok wel van die meter gaas. Ik moet zeggen dat ik nooit veel gevloeid heb na een punctie. Hebben ze niet gezegd dat ze iets geraakt hebben tijdens de punctie? Ik duim voor een maximale bevruchting. Bbibi: ik geniet nog steeds met volle teugen, al hangt de datum dat ik weer moet beginnen als een zwaard boven mijn hoofd. Ben ook nog steeds moe, dus vraag me af hoe dat moet als ik weer moet werken. Vanmorgen ook nog zitten janken toen mijn man en een vriendin even grappig dachten te zijn over dat ik weer moet gaan werken. Verder werkt mijn man 2 diensten per week en heeft hij een geweldige baas, maar nu blijkt hij toevallig net op mijn eerste werkdag een nachtdienst te hebben. Dus dat zal pittig worden.
@sneeuwmees, het gaas was nog overwegend wit met hier en daar Een bloedspetter. Misschien iets dat dr. K.issler vaker doet.? Geen idee of ze iets geraakt hebben. Ben nu wel behoorlijk beurs, maar denk dat dat erbij hoort? Nu duimen voor bevruchtingen en dan wo terugplaatsing. .. (hopelijk)
@Ollie: oh, ik dacht dat het een doordrenkt gaasje was, vandaar. Misschien hebben ze altijd een doekje tegen het bloeden bij iedereen, alleen waren ze het bij jou vergeten. Laat de zaadjes maar goed hun best doen vannacht. En dat beurse gevoel kan inderdaad. Ze zijn toch even aan het 'wroeten' geweest om die follikels aan te prikken. Hopelijk voel je je morgen beter.
@ stiertje dat blijkt maar weer idd! Nog gedacht meer kindjes te willen eerlijk gezegd.. En nu opeens wel, waarom? Misschien hormonaal ik weet het niet! Ik heb besloten er nu niet voor open te Staan! Eerst 1 en dan kijken we wel! Aan de pil ga ik sowieso nooooooot meer! @ollie spannend meis! @knorretje nee voor jou geen mmm meer? Ik zou dat normaal ook altijd zeggen en nu denk ik er alweer zoooo anders over meek ik! Ik weet nu wel wat tot een succes is gebleken! Mochten we besluiten over een paar jaar de mmm in te gaan zou ik wel weten hoe ik het meteen zou willen en sla je alle stappen nederlands clomid iui etc over dus dat scheelt wel vind ik! Maarja liever denk ik even helemaal niet meer aan de mmm hihi.. @sneeumees ach meis *knuf* ik kan het me zoooo mega goed voorstellen ! Vooral die eerste week dat je er weer doorheen moet echt vreselijk gewoon ... Maar inmiddels he. Je gelukkig wel weer een aantal collegas gezien en gesproken toch? Dus stapje hij beetje groei je er toch weer naartoe.. Balen van je man zijn dienst! Valt dat niet te ruilen ?
@Ddees; wat een mooie tekst met plaatje, heel treffend. Ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat ik zo ontzettend hoop dat ook jij op een dag zwanger zult zijn. Je bent zo'n lieve meid! @Ollie; waah, jeetje wat zal dat schrikken zijn geweest toen je naar de wc ging! Hihi, en dat je het er uit moest trekken. Wat apart! Maar het allerbelangrijkste is toch uiteraard de punctie en het telefoontje van vandaag! Spannend, meid! Ik hoop op goed nieuws voor jullie. @Sneeuwmees; ik kan mij zo voorstellen dat je nog helemaal niet wilt denken aan het weer gaan werken. Zeker als je zelf nog zo moe bent. Het lijkt mij ook zo heerlijk om thuis te zijn met kindjes.....Ik hoop nog steeds op een wonder zodat ik helemaal niet meer hoef te werken. Hihi, helaas, de loterij nog niet gewonnen. @all; het is weer lekker zonnig! Heerlijk de zon die in huis schijnt. Ik wens jullie allemaal een fijne dag!
Trouwens, wat zijn jullie een nachtbrakers, zeg!!!! Ik zie nu pas de tijdstippen van de laatste berichten. Ik red dat niet, hoor. Ik word zelf vroeg wakker, vannacht al om 3.30 uur. Ik ben blijven liggen, maar ik had wat steken laag in de buik en de baby was ontzettend druk. Mijn buik gaat soms echt op en neer. Ik had het idee dat ze echt heel laag lag met d'r hoofd of zo. Niet prettig. Uiteindelijk toch weer in slaap gevallen tot 7 uur. Heel netjes.