ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussion in 'MMM clubs' started by Ddees70, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ tassie ja ik heb al heel veel! Al die shampoos en lotions heb ik allemaal al gekocht! Gewoon bij de action van alle flessen 3 hihi...
    En ook al billendoekjes 4 pakken ofzo! Dus heb echt al wel veel in huis! Nagelsetje en veiligheidsspelden etc heb ik allemaal t weekend gekocht! Ook zon standaardjs voor in bad dat je de baby niet continue hoeft vast te houden! Erg fijn! Enne ja hele mooie echo gister! Bijzonder om te zien! En een fijne voorbereiding op de 20wkn echo! Had al zoveel nachtmerdies geHad maakte me zooo druk erover :(
    Hopelijk nu iets minder! :)
    Maar vocht in mijn voeten/ benen heb ik gelukkig nog niet maar wel in handen! Mijn vingers leker wel worsten gister jeetje! Niet normaal! Merk dat ik daar savonds steeds meer last van krijg! Nu is het bijna weg gelukkig! Maar miss dat het er vanavond weer opnieuw is! Ze zeiden dat komkommen vochtafdrijvend is! Gister aaf nog maar gauw een hele komkommer weg zitten eten hihihi...
    Heb jij nog geen last van vocht? Mijn bloeddruk is idd omhoog aan het gaan! Miss idd toch wat minder zout eten ( zoooo moeilijk :( )
    En al mooie fotos gemaakt van de vloer en trap :D

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    Tassie wij gaan over een uurtje voor 4 dagen naar Texel. En dan eind juli naar Frankrijk
    Bbibi ff je gyn bellen. Sterkte.

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    688
    113
    Utrecht
    @Ddees; oh, wat heerlijk, meid! Texel is zo mooi! Heel veel plezier en hele fijne dagen daar!

@Bbibi; heb je al wel contact gehad met de gyn gehad over het vocht vasthouden? Het is heel belangrijk om inderdaad je bloeddruk goed in de gaten te houden. Ik heb daar gelukkig geen last van, mijn bloeddruk is nog steeds over het algemeen laag.
    Enneh, zo'n badzitje voor de baby heb ik ook! Ideaal lijkt mij dat. Ik kan met mijn rechter schouder niet zoveel (ik ben gelukkig linkshandig) of hij subluxeert (net niet uit de kom) en dan is zo'n badzitje echt een uitkomst. Tja, en links is ook niet helemaal 100%.
    Ik zeg weleens dat de baby maar zo min mogelijk van mij moet hebben geërfd (lichamelijk), want ik ben niet helemaal goed in elkaar gezet. Hihi!
    Allemaal aangeboren.
    Ik denk dat ik wanneer de baby er eenmaal is, ik haar het liefst in een scan wil hebben om te kijken naar afwijkingen in aanleg van gewrichten en standen. Natuurlijk doe ik dat niet, maar bij mij heeft het best lang geduurd voordat er onderzoek werd gedaan.

4. ollie85

ollie85 Lid

Jan 25, 2014
    69
    0
    6
    logopedist
    Wat lekker texel!
    Bbibi wat heb je al veel! Leuk he?

Ik was vanochtend nog even op bezoek in dd. Kreeg intralipid infuus. Nou, in twee uur hoor je vanalles vanachter de gordijntjes op de uitslaapkamer. Wij Nederlanders en Duits spreken hahaha. En iedereen vraagt zodra ze ook maar een oog open kan doen hoeveel follikels het waren. Leuk dat we dat toch allemaal doen!

Ik heb sinds gisteren na het inbrengen van de utrogestan zo'n vreselijke buikpijn, kon er niet van slapen. Vanochtend was het nog niet over. Na mijn infuus mocht ik even bij dr. K. Langs voor een extra echo. Ben weer helemaal gerustgesteld. Alles zag er goed uit!
    Morgen word ik gebeld over het welbevinden van de embryo's in de embryoscoop. En wo terugplaatsing. Zaterdag ochtend weer achter de gordijntjes luistervink spelen tijdens laatste intralipid infuus. .

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Dees hele fijne vakantie meis! Geniet ervan! Je hebt wel een heerlijke week uitgezocht qua weer zeg! Lekker!

Tassie nee geen comtact gezocht met de gyn want was gister pas voor het eerst! En ik vind dat nou niet zon paniek om gelijk op zondag te bellen! Mijn handen zijn nu mooi slank dus wie weet was het door het warme weer! Heeft mijn vriendin ook altijd tijdens haar zwangerschap!
    Ik hou het in de gaten en anders geef ik het bij de gyn door! Ik moet donderdag weer
    Op controle! Ga gelijk vragen of ze mijn bloeddruk weer even wilen meten ! Maar wat mankeer jij aan je schouders dan als ik vragen mag? En kun je straks wel je kindje verzorgen dan? Idd fijn zon badsteuntje hihi

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hahaha ollie ik ken het! Je hoort idd zoveel! Maar vond dat ook wel vertrouwd altijd als ik dan andere nederlanders hoorde! Super fijn dat je dan toch bevestigd krijgt dat je niet de enige bent! Hoe is het infuus gegaan? Spannend zeg van je emmys ! He. Je niet even gevraagd hoe het ervoor stond? :)

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Bbibi, ik had vocht in mijn voeten en later ook hogerop in mijn benen. Ook al vanaf 18 weken. En vooral met warm weer. Met mijn bloeddruk was niks mis (zelfs aan de lage kant en ietsje stijgend helemaal tegen het eind). Maar de een heeft het gewoon sneller dan de ander. Bloeddruk ff laten checken is natuurlijk nooit verkeerd, want meten is weten.
    Ja, ons meiske gaat natuurlijk mee komend weekend. Wij gaan naar Berg en Dal, in de buurt van Nijmegen.

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    @ollie: *gniffel* om afluisterpraktijken. Ik duim voor goede embryo's!!

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Wat heeelijk stiertje! Even lekker samen er tussenuit! :)
    En leuke omgeving bij nijmegen!
    En jij dus ook al zo vroeg! Pfff schrok er wel even van!
    Toch typisch hier was het vandaag veeeel minder warm en heb nu gewoon dunne handjes net zoals normaal! Dus dat zou niet zijn als het aan mijn bloeddruk lag toch? Zal toch door het weer komen vrees ik ! Ze zeggen dat het 30gr wordt het weekend! Hoop het niet dan ben ik echt een michellin poppetje :( haha

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Bbibi: ik was bij beide zwangerschappen ook een Michelin poppetje. Zal straks nog een foto van mijn voeten in mijn album plaatsen van een dag voor de bevalling. Beide zwangerschappen begon het vocht al snel. Bij mijn oudste was het een lange, hete zomer, dus dacht dat het daarvan kwam. Maar nu was het grotendeels winter en koeler en had ik het ook. Heb deze keer zelfs een van mijn ringen afgedaan vanwege de dikke vingers. Zo lang je bloeddruk goed blijft is er niets aan de hand.
    @Ddees: een hele fijne vakantie. Geniet ervan!
    @Stiertje: grappig dat je met je weekendje weg straks redelijk dicht bij mij in de buurt bent. Mooie omgeving, al zeg ik het zelf.
    @Ollie: ja, met zulke gordijnen is er weinig privacy... Hihi. Hopelijk delen je embryootjes lekker door en mag je woensdag nog een keer naar DD. Hebben jullie veel reistijd?

Hier inmiddels gearriveerd in ons vakantie appartement. Ging met de nodige obstakels, zoals meestal bij ons. We vertrokken weer veel later dan gepland. Toen zat er een deur niet goed dicht, 500 meter verder nog bleek onze oudste zijn gordel vergeten. Toen nog tanken, file onderweg zijn en bij aankomst bleek de straat afgesloten en moesten we een kwartier omrijden. Bij aankomst vond mijn man het uitzicht tegen vallen en vroeg of er misschien een ander appartement was. Hij kreeg toen diverse sleutels mee om een andere uit te kiezen. Nu dus eindelijk in ons appartement met uitzicht op het meer en het haventje.

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sneeumees hihi ik ben heeeeel erg benieuwd!! Mijn ringen kan ik ook echt niet meer aan! :( horloge zit ook heel strak nu .. Heel vervelend! Maarja als het geen kwaad kan vind ik het geen probleem! Zal donderdag eens vragen of ze nogmaals mijn bloeddruk willen meten!

Fijn dat jullie "veilig" ziin aangekomen! Zo te lezen met idd heel wat hobbels hihihi ... Maar nu dus prachtig uitzicht? Lekker hoor ben best jaloers! Zou ook wel zin hebben in wat daagjes weg! En wat een heerlijk weer! Zal vast genieten worden! Veel plezier!! :)

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    688
    113
    Utrecht
    @Ollie; ja, het is inderdaad erg gehorig vanachter die gordijntjes in DD. Ik hoop dat het voor jou snel woensdag is! Spannend, hoor!

@Stiertje; oh, dat klinkt ook erg fijn, jullie weekend weg! Het wordt erg mooi (warm) weer, dus in ieder geval droog en vooral lekker zwembad weer of zo.......

@Sneeuwmees; zo, dus jullie zijn ondertussen geïnstalleerd?! Heerlijk meid! Lekker genieten met je gezinnetje. Heel veel plezier!

@Bbibi; ja, inderdaad, het schijnt heel erg warm/heet te worden aankomend weekend. Dat is ook niets voor mij. Ik hoop dat het in huis niet al te warm wordt, dat vind ik nog het ergste.
    Oh ja, je vroeg nog naar mijn schouders......ik heb impingement syndroom. Dat is een aangeboren afwijking waarbij de schouderkom te krap is zodat het kapsel en bot geïrriteerd raken. Ik heb bij beide schouders een operatie gehad waarbij de schouderkommen groter zijn gemaakt (bot weggehaald) en de slijmbeurzen zijn verwijderd. Links ging het daarna best goed tot nu toe (geen 100% herstel), maar rechts ben ik daarna nog 2 keer geopereerd waarna ik subluxaties heb gekregen. Deze schouder/arm kan ik niet heel goed gebruiken. Hij is heel simpel uit de kom te duwen met één vinger. Brrr. Heel pijnlijk.

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ohwww bah tassie ! Kippenvel bij het lezen van jou bericht! Brrrr akelig zeg! Zit dat bij jullie in de fam ? Of is dat pure toeval ? En kan jou kindje dat ook erven? Wel vervelend zeg! Wat doe je voor werk? En is dat wel vol te houden?

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Bbibi: heb de foto's in mijn album gezet. Let even niet op de rotzooi op de achtergrond.:) Hopelijk blijft je dit bespaard.;)

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    688
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; :$, ik heb ook even gekeken! Jeetje zeg. En dat was dus al vroeg in de zwangerschap? Wat moet dat pijn hebben gedaan en wat zul je moeite hebben gehad met schoenen dragen. Poeh!
    Hoe was trouwens je eerste nachtje weg?

@Bbibi; ja, het zit in de familie:(. Vandaar dat ik hoop dat onze dochter fysiek niet veel van mij heeft (behalve mijn leuke koppie:D).
    Ik ben werkzaam als secretaresse waarbij ik de hele dag typ. Dat is te doen. Ik heb het meest last van mijn arm/schouder bij vooruit uitstrekken tot aan naar buiten draaien en boven schouderniveau.
    Ik hoop dan ook dat ik de baby op een prettige manier uit bed kan tillen en erin leggen enz. Je moet dan toch iets naar voren bewegen....
    Hihi, ik hou de baby gewoon de hele tijd vast. Nee, hoor, ik zal vast wel van de kraamhulp tips krijgen of zo.

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sneeuwmees jeetje schrikken zeg! Zo zag mijn vriendin er ook uit tijdens haar zwangerschap! Vreselijk! Alleen gek dat jij hier in de winter nog zon last van had! Hoeist op CP/Landal?

@ tassie wat enorm vervelend zeg! En gek dat dit ook erfelijk is! Zijn je familieleden hier ook aan geholpen? Ik zou je kindje echt niet meteen in de scan doen! Super slecht al meteen die stralingen! Maar ik zou het wel goed in de gaten houden! Zie je iets verdachts dan gelijk optijd aan de bel trekken...

Nou dames weet niet of ik het nog gemeld had maar het wordt hier straks dus toch borstvoeding! Gister mijn arts gesproken en het beste advies was toch bv te gaan geven! Was toch beter voor mijn kindje ! Dus dan gaan we dat toch maar gewoon proberen he! Ben blij dat ik het nu weet dan kan ik me erin gaan verdiepen en voorbereiden! Ik twijfel miss ga ik toch maar een keer naar zon bv cursus! Ben toch nig hele dagen thuis en wie weet heb ik er wel wat aan! Even overna denken...

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    688
    113
    Utrecht
    @Bbibi; hihi, dat was een grapje van de scan! Ik zal haar wel heel goed in de gaten houden, maar ja, als ze het heeft, dan heeft ze het.......Mijn 2 tantes hebben het ook, maar dan al vanaf hun jeugd echte luxaties.
    Zo, dus jij ook aan de bv. Spannend, he!? Ik ben ook :cool:gaat lukken en of ik er echt van kan genieten. Daarom wil ik voornamelijk gaan kolven zodat iedereen ons meisje de fles zou kunnen geven. Ik kijk wel hoe het gaat na de ks. Ik moet nog bellen met de kruisvereniging om een borstkolf te huren. Ook is het belangrijk wat ik er allemaal bij zou moeten kopen zoals compressen e.d..

18. ollie85

ollie85 Lid

Jan 25, 2014
    69
    0
    6
    logopedist
    Even een heel snel (tussen de bedrijven door).

Dr K. belde net! Ze ontwikkelen beiden goed! De een iets beter dan de ander. OP dit moment zijn ze beiden Morula`s. Morgen waarschijnlijk blasto`s. Omdat de een iets beter is dan de ander gaan ze morgen beiden terug!
    Is dat verstandig (ik wil niet hard van stapel lopen, maar ik wil als het even kan liever geen tweeling, klinkt dat heel verwend?)

Om 11.05 gaan ze erin!!!

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    688
    113
    Utrecht
    @Ollie; wow, meid, wat een goed nieuws! Ik kan je niet helpen met de keuze maken voor het terugplaatsen van beide of van eentje. Dat moet je echt zelf beslissen samen je man. Jeetje, morgen al.......hmm, misschien alle voors en tegens opschrijven?
    Succes meid morgen!

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    @bv: proberen kan altijd. Ik denk ook dat het het beste is wat je je kindje kunt geven. Maar als het niet lukt, lukt het niet. En dan is er fv.
    Laatst ff meegeschreven in een topic over bv. Maar op een gegeven moment vliegen die wijven elkaar weer in de haren. Nou, dan haak ik snel af hoor.
    Vandaag is ons meiske alweer 8 maanden en geef ik dus ook al 8 maanden bv. We gaan nog ff door!

Share This Page