ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees echo duurt nog even, 14 februari. Lijkt ook extra lang te duren omdat ik natuurlijk al op 12dpo positief getest heb. Ik weet dat ik vertrouwen moet hebben in dit spontane wondertje, maar het valt niet mee :)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boboke: ik herken het helemaal en voel weer opnieuw wat jij nu doormaakt. Die eerste 12 wkn waren een hel voor me. De weg naar de echo was bij mij altijd of ik naar de slachtbank gebracht werd. En bij iedere (goede) echo, als ik dat flikkerlichtje maar weer even gezien had, kon ik letterlijk weer even ademhalen. Mocht je het moeilijk hebben, dan slepen we je er doorheen.

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees dat is lief dank je wel :)

4. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#284 Klaproos, 2 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2014
    Dit is zooo herkenbaar:$

boboke,we slepen je er idd doorheen!!!

Jippie,wat jij zegt,zeggen ze in DD dus ook ;) ook al ben je ongesteld,follikels groeien toch en sommige vrouwen zijn wel 10 dg ongesteld. Dus ben blij me eraan gehouden te hebben hihi.

dees,medicatie,,yup gewoon gelukt!! Ik wilde hier niet zeggen dat ik wist van je tp,maar nu je het zelf heb gezegd: ik duim voor je en hoop op een wonder. Stomme vraag he,maar heb jij ook prednison gehad?

ik krijg trouwens blauwe plekken van die orgalutran. ligt dat eraan omdat die naald dikker is of omdat ik slecht spuit? Iemand die het weet? Ik heb nooit veel hoeven spuiten voor IUI dus tsja;)

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boboke, wat spannend! Pff en ik snap dat twee weken wachten nog erg lang is dan hoor!

Klaproos, ik had cetrotide maar dat is scheen hetzelfde te zijn als orgalutan want die heb ik gekregen toen de cetrotide op was. Ik had daar ook meer last van dan van de andere spuiten en ook wel eens een blauw plekje. Vond die naald er ook lastiger ingaan, dus ik denk dat het wel vrij normaal is.

6. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Lets ohh wat ontzettend spannend maar ik zie ook echt streepjes hoor..
    @Ddees wauw top 2 mooie emmy's dit wordt de volgende tweeling.... Blijft natuurlijk nog heel erg spannend ik duim voor je...
    @Klaproos wat fijn dat dr S positief was er komen er vast nog wel een aantal bij....
    @Boboke sterkte meis die onzekerheid is killing maar heb vertrouwen....

Ego hier alles ok de misselijkheid begint nu steeds meer af te nemen... We wachten op de uitslag van de NIPT test (begin nu toch wel een soort van zenuwachtig te worden). vrijdag weer afspraak bij de gynaecoloog.

Fijne zondag allemaal

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Botala: fijn dat de misselijkheid begint af te nemen. Dan voel je je al gelijk meer mens. Succes met het wachten op de uitslag. Zal allemaal goedkomen!
    @Klaproos: ik had van de plat-legger spuitjes ook altijd kleine blauwe plekjes. De Decapeptyl was het ergst. Ik heb dat eens 5 weken moeten spuiten en toen was er bijna geen plek meer te vinden waar nog geen blauw plekje zat. Het lijkt wel hoe kleiner de spuitjes, hoe venijniger de prikjes zijn.

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Klaproos Ik heb de vorige ronde prednison gehad, maar ik had het idee dat mijn follikels niet goed groeide, we hadden die ronde ook geen bevruchtingen. Ook dokter S ziet de waarde van prednison niet, het is zo'n rotzooi. Hij ziet wel de waarde van het infuus.
    Ik had van de menopur ook blauwe plekken, doordat we elke keer een bloedvat wisten te vinden. Ik prikte hoofdzakelijk links van mijn navel, daar deed het minder zeer dan rechts, maar daar zaten wel meer bloedvaten.
    Botala fijn dat je je beter gaat voelen. Ik ben al blij als er maar 1 zou blijven zitten, maar 2 zijn ook welkom
    Boboke & Lets blijven geloven ! ! !
    Boboke kan je dokter S niet om een recept vragen voor vit D3
    Wij hebben tot nu toe 11760 km gereden in een jaar tijd naar DD

9. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Is het een goed gevoel dat ik steekjes heb bij mijn baarmoeder? Ik word nu al gek ;)

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: er lijkt in ieder geval wat te gebeuren daar binnen. Dus laat de steekjes, krampjes e.d. maar komen.;)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Heb voor de liefhebbers weer 3 nieuwe foto's in mijn album toegevoegd.

12. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Jeetje Sneeuwmees, dat is me een verhaal wel over je bevalling. Kan me heel goed voorstellen dat je een keizersnee wil. Heb je hier naar gevraagd? Gezien je vorige traumatische ervaring willen ze dan niet overgaan tot een ks ook deze keer? Ik hoop het echt voor je.
    Pregnyl: ik spuit het nu 3x na de tp. Dus mag een dag later testen dan normaal. Woensdagavond laatste Pregnyl en maandag testen.
    Ddees: we gaan er gewoon vanuit dat die koffiecorner inderdaad niet door jou opgezet gaat worden. Dinsdag nog één keer naar DD en dan noooooit meer.
    Ben benieuwd hoe jouw blasto's eruit zien. Wil je de foto dan hier plaatsen? Ben blij voor je met zulke mooie blasto's. Moet goed komen!
    Mikka, fijn dat je je goed voelt. En heerlijk helemaal geen kwaaltjes. Een leuk moment om over te stappen op zwangerschapskleding. Ik vond het een verademing. Al vond ik mezelf in eerste instantie meer op een rollade lijken dan iemand die mooi zwanger was. Maar toch ben ik er 9 maanden trots op geweest.
    Klaproos, ik hoop dat je er iets meer vertrouwen in kunt krijgen. Met een eerste fm is vaak nog maar zo weinig te zien en is het baarmoederslijmvlies nog niet dik. Wanneer mag je weer?
    Boboke, ik vind het zo vervelend voor je dat het zo onzeker is nu. Had je maar wat kwaaltjes (al zijn die nog zo vervelend), die je wat zekerder zouden maken. Willen ze niet op hcg prikken? Om te zien of het goed stijgt zodat je weet dat de zwangerschap goed verloopt?
    Ik zou dan trouwens ook niet die vit.D. boost nemen als dit ook maar iets schadelijk zou kunnen zijn voor het kindje.
    Botala, spannend de uitslag.... Maar die is vast goed. Helemaal nadat je die kansberekening hebt gehoord. Komt goed. En fijn dat de misselijkheid afneemt. Je bent ook alweer over de 12 weken. Een magische grens toch.
    Ddees, misschien waren die steekjes wel de innesteling :)

13. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Sneeuwmees dat is een prachtige zwangere buik geworden. Schattig dat je zoontje praat tegen de baby en een mooie tekening heeft gemaakt. Leuk voor later of voor in een lijstje in de baby kamer.

14. Botala

Botala Actief lid

2 nov 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Ddees snap dat je nu al gek wordt dat wachten is echt killing....
    @Sneeuwmees geweldige foto's. Haha zo leuk om je zoontje te zien praten door het "gaatje".

15. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey dames,
    Ik wil graag mee komen kletsen. Wij gaan voor onze derde icsi ook naar DD.
    Tot nu toe heb ik de inteke gehad, en de afspraak voor de uitgangsecho staat op 17 feb. Dan krijg ik ook te horen hoe de behandeling gaat verlopen

Als er iemend nog tips voor me heeft hoor ik het graag

Knorretje ♡

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Knorretje: welkom, hier! Om tips te kunnen geven is het misschien handig een beetje van jullie voorgeschiedenis te weten. Met name de reden waarom jullie naar DD uitwijken (en waarom het in NL niet wilde lukken).

17. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier even meer over mij.
    Mijn man heeft veel te weinig levende zaadcellen en daarom werden wij doorgestuurd naar het umcg.
    Hier hebben wij twee keer icsi gedaan.
    De eerste keer hebben we veel pech gehad. Ze werken daar met het lange protocol. Eerst de pil, dan decapeptyl en dan de puregon.
    Bij de eerste stimulatie ontwikkelden er niet genoeg follikels. Deze poging werd afgebroken en daarna doorgestart. De dosis werd verhoogd, met als resultaat overstimulatie. Ik heb toen geen tp gehad en mijn emmy's gingen de vriezer in. Van deze cryo's ben ik niet zwanger geraakt.
    Poging twee ging beter. Weer hetzelfde protocol, maar iets minder puregon.
    Er waren veel eitjes gevonden, en er volgde deze keer wel een tp. Hiervan werd ik zwanger, maar met zes weken een mk. Ik had nog zes cryo's in de vriezer. Deze zijn in de loop van de afgelopen maanden teruggeplaatst. Maar zonder resultaat.
    Wij hebben besloten om naar DD te gaan om de pogingen die ik nog vergoedt krijg optimaal te benutten.
    Ik had hier en daar gelezen dat ze daar toch even anders werken dan in nederland.
    Bij het intakegesprek kwam al naar voren dat ik een korter protocol ga krijgen, en mijn amh is geprikt. Dat bleek overgens goed te zijn. Volgens dokter S ben ik gevoeliger voor de medicatie dan anderen.
    17 feb de uitgangsecho en het bespreken van de behandeling.
    Dus dan weet ik meer.....

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey knorretje, welkom hier..
    Maar heb het vage idee dat ik je ken van een ander topic, al weet ik even niet meer welk.
    Iig alvast veel succes!

19. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Hmm ik prik ook links en rechts van m'n navel en daar zitten de blauwe plekken. Het is maar een klein prikje maar wel met een botte naald. En als ie erin moet doet ie zeer. Maar ach,het hoeft maar 4x en nu nog maar 2. Ben allang blij dat ik niet aan de deca hoef ;)

Dees,ik weet niet precies wat die infusen inhouden en hoe dat schijnt te helpen? Ga meer voor de aspirine en anti stollingsmiddel. Maar ik denk dat ik echt pednison moet. Afijn,we zien wel wat die arts ervan zegt as dinsdag. Als ik prednison moet wil ik dat ook liever als ik dus zwanger ben ivm afstotingsverschijnselen. Zie het nut er niet van in het te gebruiken voor een zwangerschap. Ik zou maartje84 wel es hierover willen spreken,zij heeft geloof ik ook een overactief immuunsysteem gehad maar zij heeft al genoeg aan d'r hoofd vrees ik.

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi Knorretje "gezellig" dat je hier mee komt kletsen.

Deel Deze Pagina