Thanx voor het kijken bibi! Hoeveel weken kun je tellen na de innesteling? Ik denk toch dat ik die vier dagen voor testdatum pas gehad heb toen ik zon steken had in mijn buik! Het blijft idd mm werk!
Kan makkelijk hoor lets! Dat de innesteling later was! Je leest het echt veel vaker! Dus het zegt nog helemaal niks! Dat kloppende hartje is echt het belangrijkste! En dat deed het nu mooi! Dus gaat goed komen ! We duimen allemaal voor jou!
@Lets: gefeliciteerd met het kloppende hartje. En ja, het is mm-werk, dus een mm verschil is maar zo een paar dagen voor- of achteruit. Dus lekker genieten en op naar de volgende echo? Wanneer mag je weer? @Ollie: ik heb ook nooit wat van mijn innestelingen gemerkt. De keren dat ik wel wat dacht te voelen, was het loos alarm en werd ik gewoon ongesteld. @Bbibi: het leek mij ook leuk om 9-9-9 te gaan trouwen, maar ik bleek begin 2009 zwanger te zijn (eerder dan we verwacht hadden). Mijn man wilde graag als een gezin (met dezelfde achternaam) zijn als de kleine geboren zou worden, dus toen hebben we alles vervroegd. Ik wilde zelf niet hoogzwanger met dikke toeter gaan trouwen, dus toen moesten we haast maken. En we wilden graag op zaterdag trouwen met een leuke datum (dus toen is het 6-6-9) geworden. We hadden nl. iets met een 6 (omdat we elkaar ooit ook op 6 januari voor het eerst hebben ontmoet, op 6 mei in ondertrouw zijn gegaan, op 6 juni getrouwd en op 6 juli is mijn jarig). Dus vandaar. Ik was overigens 23 wkn zwanger toen we trouwden. Hier weer terug na onze midweek. Extra zuur dat als je je auto weer staat in te laden het zonovergoten weer is en echt zomers. Gisterenavond nog bijna weggewaaid en nodig gehad. Maar goed, het is niet anders en we hebben alles kunnen doen wat we van plan waren. Inmiddels is de eerste wasmachine al weer bijna klaar en de nodige tassen al weer uitgepakt.
@Sneeuwmees; ja, zul je net zien, he, is het vandaag mooi weer. Nou ja, kan je was lekker buiten drogen. Wat gaan jullie morgen doen op jullie feest? @de temperatuur blijft voorlopig de hele dag stabiel in huis. Het wordt hier normaal gesproken snel warm in huis en dan blijft het ook zo lang hangen. Nu is het 21.5 graden C. binnen. Dat is goed te doen. Verder heb ik vanmiddag een dutje gedaan op de bank. Ik voel me soms net een bejaarde. Heeft iemand van jullie nog speciale plannen ivm de Pinksterdagen en/of het mooie weer?
Sneeuwmees, gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wat grappig al die gebeurtenissen met de 6 in de datum. Lets, super dat je een kloppend hartje hebt . Bij mij werd er in dd wel gemeten maar verder weinig over gezegd. Een dag later bij de gyn weer gemeten, ik was toen 7+1 en de meting kwam toen op 6+3. Maar ze zei dat het moeilijk meten is omdat het nog zo klein is. En daarom ook niet altijd correct. Bij de echo die ik bij de vk kreeg met 8+5 was de meting 8+3. (Uitwendige echo) Bij de termijn echo met 11+0 klopte het precies. Probeer je niet al te druk te maken. Ollie ik heb niets van de innesteling gevoeld. Ik had wel zere tepels, maar ik dacht dat dat van de utro kwam. Maar ben al een paar weken gestopt, maar mijn tepels zijn nogsteeds gevoelig. Verder geen geen aanwijzingen. Succes nog met wachten.
@Tassie: vandaag (of inmiddels gisteren) was onze trouwdag. We zijn toen dus teruggekomen van vakantie en 's avonds zijn we gaan eten bij een pannenkoeken restaurant. Dat is lekker buiten en met een speeltuin voor de oudste. Die was zo druk geweest in de speeltuin dat hij thuis gelijk naar bed kon. De jongste ligt inmiddels ook weer in zijn eigen bedje. We hadden wat dingen laten schilderen tijdens onze vakantie vanwege de verflucht. Ondanks dat het goed gelucht is tijdens onze vakantie, ruik je toch nog wat. Gelukkig goed weer zodat we de ramen goed open kunnen laten. De oudste heeft morgen zijn eerste verjaardagsfeestje van zijn beste vriendje van de klas. Hij is al weken zenuwachtig omdat dat vriendje had gezegd dat hij op z'n feestje mocht komen. Ben dus benieuwd. Eerste pinksterdag gaan we naar een dag van de Morris minor club. We hadden een foto van zo'n auto in ons geboortekaartje verwerkt en dat vonden ze zo leuk dat ze er zelfs aandacht aan besteed hebben in hun clubblad en we een mooie bos bloemen kregen voor de naamgenoot. Dus mijn man leek het leuk naar zo'n dag te gaan. Tweede pinksterdag moet hij 's nachts werken, dus 's middags slapen, vroeg eten en zit ik dus alleen die avond en nacht. De dinsdag na Pinksteren moeten we met onze jongste naar school komen. Ze besteden altijd nog een keer aandacht in de kring aan een nieuw broertje of zusje en het is de bedoeling dat dat broertje dan mee mag naar school en ze een soort van kraamvisite naspelen in de kring. Ben heel benieuwd. Vooral hoe onze oudste het allemaal ervaart.
@Sneeuwmees; jullie hebben dus wel lekker genoten gisteren van jullie trouwdag! En, oh, wat leuk en ook wel spannend voor je oudste zoon om naar een verjaardagsfeestje van een vriendje te gaan. Weet je wat ze gaan doen? Moet één van jullie daar bij zijn? Hij is toch nog wel jong. Ga je thuis een zwembadje opzetten voor je zoontjes (en jezelf)? Wat leuk trouwens dat ze op school extra aandacht schenken aan het feit dat er een broertje of zusje is geboren. Dus jij mag gezellig met beide zoontjes naar school. @ego; ik ben al vanaf 5 uur opgestaan. Poeh, ik had allemaal harde buiken en ik lag echt niet meer lekker ontspannen in bed. Nu ik wat meer rechtop kan zitten voelt mijn buik al wat minder gespannen. Ik had gelezen dat die harde buiken ontstaan door het groeien van de baarmoeder, zeker nu in de laatste termijn. En de baby is ook lekker wakker geworden. Nou, ik ga verder met suffen op de bank. De katten zitten mij gek aan te kijken en wilden eigenlijk direct al eten krijgen toen ik beneden kwam.
Haha, die katten. Ze kunnen je zo aan gaan zitten staren dan he, als ze willen eten. Wij zijn een weekendje weg in de buurt van Nijmegen. Kabouter heeft helaas wat minder goed geslapen in haar logeerbedje, dus ik ben nog een beetje duf. We willen zo gaan kijken in de tuinen van Appeltern. Een groot complex waar je lekker inspiratie op kunt doen. Met hopelijk ook wat schaduw, want het wordt warm!
@Stiertje; oh, wat leuk dat jullie daar naartoe gaan. Ik ben benieuwd wat je er van vindt. Ik ben er nog nooit geweest, maar het staat wel op mijn "to do list". Ik hoop dat er voldoende verkoeling is. Het is nu al erg warm buiten. En wat sneu van jullie meisje dat ze niet zo lekker geslapen heeft in haar logeerbedje. Het is natuurlijk ook zo anders dan thuis. Hebben jullie een eigen logeerbedje/campingbedje mee? Tja, en als je kind niet of nauwelijks slaapt, dan slapen de ouders vaak ook niet goed. Jullie hebben wel een een goed weekend uitgekozen om er tussenuit te gaan met volop mooi weer. Hoewel, voor mij is het wel veel te warm. @ego; mijn man is de deur alweer uit. Hij moest alweer naar het ziekenhuis. Wel jammer, hoor. Ik weet niet hoe laat hij thuis komt, want soms komen er nog wel meer patiënten binnen voor behandeling. Ik ben echt bekaf en voel me net een zombie, tja, wat wil je, om 5 uur al op??? Hihi, ik heb er al 5 uurtjes opzitten.
@Tassie: jij hebt er inderdaad al een dagtaak op zitten. Dus logisch dat je een beetje in begint te kakken. Misschien vanmiddag even wat bijslapen als dat lukt. Vervelend ook van je harde buiken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat (volgens mij) nog nooit heb gehad tijdens mijn zwangerschappen. Maar van anderen hoor ik altijd dat het erg onprettig aanvoelt. En ja, ik vind het zelf ook wel spannend dat hij nu een hele middag naar een kinderfeestje gaat. Wat ze gaan doen, weet ik niet. Maar ze moeten allemaal als piraat verkleed komen. Dus alle kleren liggen al weer klaar. Ik weet niet of ze thuis iets met piraten-dingen doen of echt weggaan met de kinderen (moet er ook maar niet aan denken, want ik vind dat best eng). @Stiertje: vervelend dat jullie meisje zo slecht geslapen heeft. Ze merken het vaak gelijk als er iets anders dan anders is. Hopelijk gaat het aankomende nacht beter. Onze oudste sliep altijd slecht op vakantie. Ging compleet over de vlos als hij op vakantie moest slapen. Tot ik een keer naar Derek Ogilvie zat te kijken en toen bleek dat een kindje slecht sliep sinds een verhuizing. Toen zei Derek tegen de ouders: hebben jullie haar wel verteld dat jullie gingen verhuizen. Ik zat toen echt te kijken hoe belachelijk dat was, want het was een baby. Later bedacht ik me dat het voor ons zoontje inderdaad ook iets heel engs moest zijn op vakantie gaan. We pakten de auto in en zetten hem in het autostoeltje en gingen dan weg en kwamen dan ergens aan, gingen alles uitpakken en gingen dan in een vreemd huisje zitten. Logisch dat ons zoontje dat niet snapte. Voor het zelfde geld gingen wij stiekem weg als hij lag te slapen. Of hoe lang en waarom we in zo'n huisje waren, was voor hem natuurlijk ook niet duidelijk. Toen heb ik ook, terwijl hij amper 2 jaar oud was, een keer uitgelegd dat we naar een huisje gingen en dat we daar allemaal gingen slapen. Ik dacht nog, ik lijk wel gek, want hij leek het niet te snappen. Maar het gekke is wel dat hij vanaf dat moment wel beter sliep op vakanties. En katten. Ja, ik heb vannacht ook weer bedolven gelegen onder mijn twee katten. Ze hadden me natuurlijk gemist de afgelopen week en dachten vannacht we gaan de schade maar even inhalen.
@ sm alsnog proficiat met je teouwdag! Wooooow wat zagen jullie er geweldig mooi uit! Jou jurk echt geweldig zeg! Stond je echt prachtig! En nog zwanger ook dus tijdens het trouwen? Bijzonder zeg! En wat een mooie datums leuk verzonnen! Vandaag dus een spannend dagje zo zonder je oudste! Opzich ook wel ff lekker quality time met de jongste toch? De moeder van die kindjes past vast Goed op @ stiertje appeltern is zo mooi en zo leuk! Wij zijn er 2 jaar terug geweest met mijn ouders! Leuk hoor! @dees alweer terug uit Texel? @tassie jeetje 5 uur er al uit? Dat was al optijd! En je man dus toch weggeroepen om te werken? Das jammer meid! Wonen jullie vlakbij zijn week ofniet? En vanmiddag dan maar even middagdutje doen misschien ? @hier net terug van acupunctuur! Toch altijd weer even fijn ontspannen momentje en ecen bijkletsen en weer veel goede info ook over bv enzo! Man is naar vrijgezellenfeest! Had ik ook van vriendin maar durf het echt nog niet aan met besmettingsgevaar met mijn immuunsysteem en prednison! En hsb ook totaaaaal de energie niet! Baalergens wel maarja vind mn beeb belangrijker en gelukkig heb ik lieve vriendinnen die dat 200% begrijpen! Dus ze houden me via foto-updates op de hoogte dus dat vind ik wel leuk! Zo even de hindjes uitlaten ( schoonouders zijn dagje naar duitsland) en dan ga ik naar mijn oude woonplaats even theetje doen bij pap en mam , en eten bij broer en schoonzus! Dus als ik thuis kom lekker slapen op de bank vanaaf denk zal wel kapot zijn na zon dagje hihi...
@Sneeuwmees; ik ben benieuwd hoe je manneke het heeft gehad vandaag op het feestje. En allemaal verkleed als piraat. Leuk, hoor. Ik kan mij zo goed voorstellen dat het voor jou best spannend is. Ik ben benieuwd wat ze gedaan hebben. Hier is het praktisch de hele dag al bewolkt. Ja, die harde buiken zijn best lastig. Ze gingen ook niet weg toen ik in bed lag, vandaar dat ik was opgestaan zodat ik op de bank in een andere houding kon zitten/hangen. En dat was goed. De kleine meid was ook druk. Mijn buik gaat soms echt op en neer. @Bbibi; een gezellig dagje heb je vandaag met allerlei afspraken. Wonen jouw ouders ver bij jou vandaan? Ik kan mij voorstellen dat je niet bent meegegaan met het vrijgezellenuitje. Uiteraard wel jammer, maar wel erg fijn dat je vriendinnen je goed begrijpen. Ik denk dat je inderdaad vanavond uitgeteld bent, maar zo lang het door leuke dingen komt is dat helemaal niet erg, toch? Lekker vroeg op de bank in slaap sukkelen voor de tv. Heerlijk. Mijn man moet binnen 30 minuten op het werk zijn als hij achterwacht heeft. Het gaat namelijk veelal om spoedgevallen (o.a. inwendige bloedingen door aneurysma's of anderszins). Hij werkt voornamelijk met bloedvaten. @all; ik heb net geslapen, wel wat kort (40 minuutjes), maar toch. Even wakker worden. Hihi. Mijn man was trouwens om ca. 12.30 uur weer thuis. Gezellig.
Heerlijk van het weer aan het genieten. Hoewel het hier bewolkt is, is het lekker warm buiten. Echt super. Bij ons in de stad (lees stadje) hebben we op fb een weggeef pagina. Hier kun je dingen die je weg wilt doen opzetten en anderen kunnen dan reageren en meeloten. Ik heb op deze mannier een dikke stapel met rompertjes en boxpakjes gewonnen. Ik heb het net opgehaald. Echt een grote tas vol met allerlij maten. En alles ziet er nog heel mooi uit. Dus de wasmachine mag aan het werk. Tassie, jij was idd echt vroeg vanochtend. Bibi, jammer van het vrijgezellenfeestje, maar ik begrijp je wel. Maar als ik het zo lees heb je nu ook wel een leuke dag.
Ghrrr meiden ik moet echt even stoom afblazen ben zoooo boos ! Ik doe continue zo mijn best om zo goed mogelijk voor de baby te zorgen! Ik kom momenteel buiten mijn familie om nergens! Waarom niet wegens besmettingsgevaar! Veelte bang dat mijn immuunsysteem dan activeerd en ik NOG meer prednison nodig heb! Mijn man doet net of hijhet begrijpt maar stiekem doet hij dat niet! Al heb ik het hem wl. 100x uitgelegd! Nu komt er NIEMAND hier binnen... Ik wik dat niet tot de 25 weken ( levensvatbaarheid) .. Nou hou ik iedereen buiten maar hem lukt dat niet hij is te zwak! Ikga niet mee naar vrijgezellenfeesten. ( dit was al nr 2 sinds ik zwanger ben en nr 3 komt eraan) en hij wel maar ik was even eten bij mn broer laat hij AL die mannen hier binnen! Met vervolg dat ze gaan en als ik thuis kom GELIJK met de fles dettol aan de slag kan en heeeel de benedenverdieping incl wc en deurklinken etc kan poetsen! Terwijk ik godver niet voor niks thuis blijf *zucht* ... Zo is het iedere keer iets! Hij heeft er het schijt aan en laat mij lekker hele dagen thuis! Gaat zelf overal naartoe ieder feestje naar al zn vrienden alles ... En laat mij continue alleen! Maar vervolgens ik kan dus alleen maar thuis zitten in mijn quarantene gebied .. Ben ik er niet laat hij de bacteriebronne. Binnen *zucht* ik wordt er ZOOOOOOO moe van! Hoe kan ik nou alles mijden terwijl hij het continue opzoekt ( ook bij zieken op bezoek gaat enzo , uhhh hallo dan neem je die virussen mee naar huis) ... Ik krijg het maar nietttt aan zijn verstand! Ben net aan de tel helemaal door het lint gegaan! Sta ik om half 10 savonds terwijk ik al moe ben helemdag voor de honden heb gezorgd nog weer heeeel mijn huis te postsen door HEM! Terwijk ik dat donderdag al helemaal gedaan had! Hoe the hell krijg ik dit aan zijn verstand? Jullie tips want ik ben ten einde raad! Ik heb alles maar dan ook alles voor mijn zwangerschap over! Maar wordt er zo een beetje moedeloos van omdat ik er echt helemaal alleen voorsta! Ik heb al gezegd dat hij anders maar lekker bij zn oudeds gaat inwonen tot ik de. 25 weken passeer! Ik snap dat dat overdreven is maar als dat de enige optie is omdat hij het anders niet begrijpt zal het toch zo gaan gebeuren! Jullie ideeen over hoe op te lossen ? Ben zooo boos en zooo verdrietig
Meiden ben weer terug van vakantie. Moet nog ff bijlezen. Op zich wel redelijke vakantie gehad alleen met schoonouders 7 dagen pfffff dat de ik niet meer.. mag ze wel hoor maar wat vermoeiend. Heb niets bijzonders gedaan en daarom gisteren al naar huis gereden niet wetende heel dd uitloop..28 u over de reis gedaan en auto ws total loss achtergelaten..zijn aangereden in de file.. wat een ellende..net bakken geld uitgegeven. We zijn gelukkig nog heel dat dan weer wel dus ik klaag niet te hard. Verder doordat we bijna niets deden snachts veel wakker en nadenken dus over mmm weer malen en niet meer weten of ik nog doorwil. Zo dat was ff mijn klagen haha. Wel zijn mijn kindjes wel weer blij om mij te zien haha. Lekker weer alle geluiden en gedraal om me heen. Bbibi zo hihi dacht dat ik aardig los kon tegen mijn vriend. Maar geef je groot gelijk. Snap je onzekerheid qua ziek worden en tja doet je man zulke lieve dingen ahum. Hoe je dat moet aanpakken dat is een goeie..na 20 jaar zoek ik ook nog de gouden formulie. Geeft het ms indruk als een ander er met hem over praat? Je vader of een goede vriend van hem? Wisten zijn vrienden hoe je erover denkt? Of anders zorg ervoor dat hun het wel weten. Over het weggaan is lastig maar volgens mij gingen jullie samen altijd overal naaryor toch? Ms toch een beetje naast je neerleggen? Is denk ook de manier waarop jullie normaal leven toch? Ms verkeerd begrepen hoor maar dan is het denk lastig om van hem nu te verwachten dat hij nu ook thuis blijft. Snap jou ook wel hoor maar als je beiden heel sociaal bent is dat nu denk lastig. Of probeer het daar rustig over te hebben. Ms beseft hij dat helemaal niet zo erg. Mannen blijven helaas op een andere planeet. Ik merk ook nog steeds in deze mmm dat wij verschillend denken en ook verschillend denken goed te doen naar elkaar. Levert veel frustratie op. Probeer je niet te druk te maken..volgens mij heb je best een lieve man..denk daar maar aan
@Bbibi: vervelend dat je man niet echt door lijkt te hebben hoe spannend de zwangerschap voor je is. Ik denk dat hij zich van geen kwaad bewust was door met zijn vrienden naar jullie huis te gaan. Ik heb ook zo'n man. Ik lees regelmatig op fb dat er bij de overburen van allerlei ziektes heersen. Toen ik zwanger was, bleef ik dan ook zoveel mogelijk bij hun uit de buurt (of het kwaad kon of niet, ik nam liever geen risico). Maar dan ging mijn man ook heerlijk met ze staan te ouwehoeren of zorgde hij ervoor dat de buurkinderen gezellig bij ons kwamen spelen. Terwijl ik ook in alle staten was om allerlei ziektes waar ze me mogelijk mee konden besmetten (ik had nl. ook niet voor alle kinderziektes voldoende antistoffen). Natuurlijk is niet alles uit te sluiten en kan niet alles kwaad, maar ook ik was en ben een type die dat soort dingen niet onnodig opzoekt. Ik denk ook dat je een hele lieve man hebt, die het beste met je voor heeft, maar die net als de meeste mannen niet altijd verder nadenkt dan neus lang is. Hopelijk heb je het inmiddels weer goedgemaakt met hem. @Arie: welkom terug weer! Jemig, meid wat een ellende met de terugreis en ook nog eens aangereden. Het lijkt wel of jullie niets bespaard blijft. En heel bijzonder hoe jij toch altijd zo positief blijft. @Knorretje: je boft maar weer dat je zoveel gewonnen hebt. Dat soort dingen zijn nooit aan mij besteed, want ik heb niet zoveel geluk in het spel (wel in de liefde gelukkig...hihi). @Tassie: mijn zoontje is weer heelhuids terug en hij had het leuk gehad. Ze zijn ergens naar een speeltuintje op loopafstand gegaan en moesten een schat opgraven. Knap hoe mensen zo origineel kunnen zijn. Legt de lat wel hoog voor het kinderfeestje van onze zoon in september...hihi.. Bijzonder, hè, dat bewegen van de buik. Ik kon daar zo van genieten en mis mijn buik soms best wel (ondanks dat ik er een heerlijk mannetje voor teruggekregen heb). Ik had jullie laatst toch verteld van die kennis die haar hele buik ontstoken had en mogelijk onvruchtbaar zou zijn. Jullie raden het nooit, vorige week voelde ze zich 'anders' en heeft toen een zw.test gedaan en ze blijkt dus zwanger. Ze is blijkbaar net zwanger geraakt voordat alles ontstoken is geraakt. Het was en is nog wel even spannend, want ze slikte zware pijnstillers, een zware dubbele kuur antibiotica en ze heeft ook nog een ct-scan ondergaan. Allemaal dingen die niet echt ideaal zijn als je zwanger bent. Maar waarschijnlijk loopt het allemaal met een sisser af, omdat het allemaal zo pril in de zwangerschap was. Hoe bijzonder kan het leven dan lopen. Zo lig je in het zkh en hoor je dat je waarschijnlijk nooit meer een tweede kindje kan krijgen en dan blijk je zwanger te zijn.
Pfff ben nog boos! Nouja kan beter zeggen "weer"... Heb helemavond in coma gelegen op de bank! Was zo moe! Maar hij is (nog) niet thuis! Heb ook gezegd dat hij van mij niet thuis hoeft te komen .. Dat hij maar lekker bij zn ouders gaat slapen! Dus ben benieuwd of hij dat gaat doen! Vermoedelijk niet want komt dan straks weer "jankend" aan. ! Dus ik wacht het even af.. Weet nl dat vriendinnen ze nu zijn halen haha.. Maar vorige week hebben we het daar ook al over gehad en de week ervoor ook al! Ik heb ook geen antistoffen tegen de. 5e ziekte helaas dus blijf bij ieder kind uit de buurt! Lukt me heel goed want ik ben enorm perfectionistisch in alles en consequent! Al onze vrienden weten ervan ook van ons quarantene gebied ! Dus snap die mannen ook niet helemaal! Wss dat hun daar ook het kwaad niet van inzien en dus gewoon zo erg moesten plassen dat ze daardoor toch er het lak aan hadden en dachten we gaan naar binnen! ( de reden was dat heel de mannengroep bij ons naar de wc moesten!) .. Fijn ik speel wel als zwangere wc-juf totaaaal geen probleem AHUM... Ik blijf het herhalen we hebben er voroge week zon ruzie om gehad en dan nu gebeurd het weer! Ik verwacht echt totaaaal niet van mijn man dat hij nu thuis blijft! Dat kan ik echt wel alleen! Maar het heeft voor mij weinig zin overal weg te blijven als hij alles opzoekt en binnen haalt! Het enige wat ik wil is dat hij ook "voorzichtiger" is en dus gwn niemand binnen laat! Hoe moeilijk is dat? Hij kan toch overal naartoe? Laat mij en mijn huis dan met rust denk ik dan Arie leuk dat je een redelink fijne vaka tie hebt gehad maar jeetje wat schrikken! Hoe is het gebeurd in de file? Niet all risk verz? En nu? Denk je eerder thuis te komen en dan dit wat vreselijk meid! Het zit je niet echt mee he knuf! En je diertjes dus wel meteen opgehaald? Heeeerlijk! Dus weer lekker kunnen kroelen @sm waaaaat? Wat een verhaal van die vriendin van je? Bizar! Dus ze is thuis nog spontaan zwanger geraakt en toen het zkh in geweest ? Maar ze hebben in haar bm gekeken toch? En niks gezien en niks beschadigd? Wat een bizar verhaal maa hoe bijzonder zeg! Dat is wel echt een wonder dit!!! Dan weet je toch zeker op zulke momenten daf er iets goddelijks is he? Alsof het meant to be is! Vind dat altijd zulke speciale verhalen!
@Bbibi: nog steeds boos? Begrijp je volkomen. Je doet zo je best alle risico's uit te sluiten en leeft daardoor als een kluizenaar (niet lullig bedoeld) en dan zou het fijn zijn als je niet zo overvallen wordt door onverwachts bezoek. Heeft de arts je ook aangeraden voorzichtig te zijn? En ze hebben die kennis helemaal bekeken. De vorige keer hadden ze het wel over een vermoedelijk eiblaasje gehad, maar dat bleek dus achteraf van een zeer prille zwangerschap te zijn. Toen ze positief testte moesten ze gelijk naar het zkh omdat ze een bb zwangerschap vermoedden, maar het zat toch op de goede plek in de bm.
Bbibi ik snap je ook wel hoor. Hadden ze soms flink wat biertjes op of zo? Hadden ze toch ook wel ergens een boom kunnen gaan zoeken ))? Het blijkt maar weer, soms komen mannen en vrouwen van een verschillende planeet. En vergeet niet, als je zwanger bent, kun je door de hormonen ook nog eens extra heftig reageren. Daar kunnen andere mensen (lees: mannen) zich natuurlijk niet altijd in verplaatsen. Hoe dan ook: ik hoop dat jullie het inmiddels weer goed gemaakt hebben ...
@ego: we hebben het heerlijk hier in ons hotelletje. Gister naar de Tuinen van Appeltern geweest. Echt de moeite waard, heel mooi! 's Avonds pannenkoeken gegeten. En toen wilde kabouter weer niet slapen. Krijsen toen we haar in het campingbedje legden. Dus uiteindelijk heeft ze tussen ons in geslapen. Maar ik ben wel een beetje brak nu. Straks nog een bezoekje aan vrienden. En dan lekker weer naar huis.