ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussion in 'MMM clubs' started by Ddees70, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ sm nee we hebben het bijgelegd! Hij kwam thuis en ik was woest ! Ik vroeg of hij zn spullen kwam pakken! Dus hij zei ja en ging naar beneden! De hond was natuudlijk blij hem te zien en sprong uit bed ook naar beneden ( zucht, overloper! Haha ) maar vervolgens hoorde ik de deud beneden en ging hij dus echt weg! Toen coelde ik wel even een moment van paniek! Want waar ging hij snachts om 14.00 uur naartoe zwerven? Dus gebeld kreeg ik voicemail! Nog meer zweten en paniek en toen had hij zn tel toch aangezet en nam op! Toen flink boos geworden wn hij begreep het! Hij gaf zelf aan daf het iss toch handig was als hij niet thuis zou wonen die weken zodat er niemand zou komen en het dan tenminste niet aan hem zou liggen als wr wat gebeurde... Maar ik vind dat hij maar mans genoeg moet zijn en zijn vrienden juist moet insteueren! Het is maar nog 6,5 week! Kleine moeite toch? Ik kan dat toch ook? Ben ik dan zooo bazig en streng? Of hij zo soft? Uiteindelijk is hij thuis gekomen en ronduit verteld over zijn dag die heel erg leuk was! Wat ook fijn is voor hem! Maar we moeten nog even bespreken hoe we het nu gaan doen!

En waf een verhaal joh van je vriendin! En gek dat ze zo meteen gezefd hadden dat ze geen kids kon krijgen terwijl dat dus wel is! Zo snel doe je toch niet zulke uitspraken? Zoooo bizar!
    Wat zal zij emotioneel in een rollercoaster zitten! Pfff maar wel met een heeeel posi einde hihi

@stiertje zucht idd mannen en hormonen! Geen goede combi idd! Wn mannen kunnen gwn niet logisch nadenken! Wat voor ons heeeel vanzelfsprekend is moet voor hun worden uitgezaagd... Haha

Wat fijn daf jullie het zo naar jullie zin hebben! Heerlijk! En de tuinen zijn prachtig he! Nog ideeen opgedaan? Jammer dat jullie meisje zo slecht slaapt! Ligt dat aan dat campingbedjd? Of vreemdd omgeving?

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    687
    113
    Utrecht
    @Bbibi; jemig, meid, wat een stress en spanning! Bah, het is helemaal niet fijn dat je je niet serieus genomen voelt door je man in deze.
    Ik hoop dat je het echt nog eens rustig kan bespreken met hem en dat jullie het bijleggen, want (onnodige) spanning is helemaal niet goed voor je. Heeft hij al uitgelegd hoe het kwam dat ze gisteren met z'n allen bij jullie thuis waren aan beland? Ja, voor toiletbezoek, maar was hij het helemaal vergeten of durfde hij zijn vrienden niet tegen te spreken? Of was hij zo onder invloed van alcohol en kon niet meer helder nadenken?
    Ach, meid, ik kan mij voorstellen dat het je frustreert, omdat jij alles doet om besmettingsgevaar te verkleinen/voorkomen. Misschien had je hem het huis moeten laten reinigen met Dettol. Nou ja, in ieder geval hoop ik van harte dat jullie erover kunnen praten met elkaar en elkaar stevig vastpakken!

@Stiertje; Klinkt als een hele gezellige dag gisteren! Jammer dat jullie dochtertje en jullie zelf niet goed aan nachtrust toekomen. Ik wens jullie nog een fijne dag bij jullie vrienden en dan (helaas) weer terug naar huis. Oh ja, hoe regelen jullie dat met de verzorging van jullie dieren? Hoe gaat het eigenlijk met de schapen en de lammeren? Hoeveel lammeren zijn er eigenlijk geboren? En hou je ze allemaal? Dat zou betekenen dat het natuurlijk wel erg veel schapen worden zo bij elkaar.

@Sneeuwmees; Dus jullie zoontje heeft het erg naar zijn zin gehad gisteren op het verjaardagsfeestje? Wat een leuk idee van die mensen om naar een schat te graven in het speeltuintje. Heb je foto's gekregen? Hihi, al die kleine piraatjes met een schepje gravend naar een schat.
    En jee, wat een verhaal over die kennis! Wow, wat bijzonder en wat een omschakeling, van praktisch onvruchtbaar naar een spontane zwangerschap. Ik hoop met je mee dat het met de baby goed gaat ondanks alle pittige medicatie.

@Arie; jeetje, ik schrik helemaal van je verhaal! Gatsie, wat eng, zeg, om aangereden te worden. Is er iemand achterop jullie geklapt? Heb je echt geen last van je nek of schouders of zo? Gelukkig kunnen jullie het in ieder geval nog navertellen. Maar, jeetje, jullie auto total-loss. Wat een strop, zeg. En jullie vakantie was ik niet helemaal wat je ervan verwacht had, begrijp ik zo. Althans, het duurde iets te lang met je schoonouders samen. Heb je goed weer gehad? Was je wel wat uitgerust? Ik wil je even een knuffel geven, want wat een narigheid weer op jullie pad. Het moet nu echt klaar zijn, hoor!! Lieve Arie, nogmaals een knuffel!

@Knorretje; wow, wat een leuke prijs heb je gewonnen! Super, zeg. Alleen het uitpakken van het kledingpakket is al een feest op zich, lijkt mij.

@ego; nou, het is hier nog steeds super bewolkt en het heeft ook al geregend. Verder is mijn man weer aan het klussen. Ik was vannacht om 3 uur:$ al wakker en heb wakker gelegen tot een uur of half 5. Vreselijk. Ik had last van mijn been (restless leg) en kon met moeite stilliggen. Uiteindelijk na liggen vervelen in bed toch maar weer gaan liggen en in slaap gevallen tot 7 uur.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Bbibi: fijn dat jullie het weer bijgelegd hebben, want stress over een ruzie is ook niet goed voor je bloeddruk. In het vervolg maar afspreken dat er geen spontane acties meer komen, of dat hij eerst belt zodat je zelf kunt bepalen hoe groot het risico is en of je dat wil nemen. Ik denk dat hij het voorlopig wel uit z'n hoofd laat om zomaar met vrienden binnen te komen vallen.
    @Stiertje: wat leuk dat jullie gisteren een heerlijke dag hebben gehad. Helaas afgesloten met weer slechter geslapen. Als wij een midweekje weggingen gingen wij vaak al de donderdagavond naar huis ipv de vrijdagmorgen. Mijn man voelde er weinig voor om een nachtje extra slecht te slapen om dan de volgende ochtend wakker te worden en gelijk na het ontbijt te moeten haasten om het huisje uit te gaan. Maar goed, jullie hebben het fijn gehad en vanavond allemaal maar op tijd naar bed en in je eigen bed weer (is toch altijd het lekkerst).
    @Tassie: vervelend dat nachtbraken, hè? Ik ging altijd met mijn telefoon liggen spelen, maar daar was je ook snel mee klaar. Ben zelfs wel eens 's nachts 24 kitchen gaan kijken op bed. Op de een of andere manier werkte dat bij mij altijd rustgevend. Je bent in ieder geval goed getraind straks voor de gebroken nachten.

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    687
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; hihi, ja, ik kan straks "nachtdiensten" draaien thuis:D. Poeh, lijkt mij echt zwaar, want ik heb normaal gemiddeld minstens 8 uur slaap nodig per nacht. We zullen wel zien.......Ik was afgelopen nacht maar in bed gebleven en af en toe met een jaloerse blik gekeken naar mijn slapende man. Als ik uit bed ga, dan kijk ik meestal naar de zender ID (allemaal misdrijven). Hihi, erg gezellig.
    Vanmiddag willen we nog even de deur uit (ik weet alleen niet waar naartoe). Ik ben al sinds afgelopen woensdag of zo niet meer buiten geweest/weggeweest:$. Op zich zou ik best veel willen doen, maar ik kan gewoon niet zo lang meer lopen. Het is zo vermoeiend en helaas ook pijnlijk. Ik heb trouwens wel gisteren een buikband gekocht, zo één met klittenband. En ik merkte gisteren dat ik al wat makkelijker kan opstaan uit mijn stoel. Dus wie weet, gaat het lopen ook wat beter.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Tassie: heb je ook last van bekkenklachten dat je een buikband hebt? Ik heb zelf toen ook bekkenfysio gehad. Niet dat die het kunnen verhelpen, maar vaak wel even goede tips geven hoe je het beste kunt zitten, opstaan en bijv. omdraaien. Ik heb toen ook zw. zwemmen gedaan, ook erg lekker als je last van gewrichten, bekken of wat dan ook hebt (en gezellig). Misschien wel lekker om er even op uit te gaan. Zeker als je al dagen binnen hebt gezeten. Zou ook niet weten wat je kunt gaan doen, veel winkels zullen wel dichtzijn. Misschien even naar het strand, beetje uitwaaien (met hopelijk nog wat zon straks) en lekker loungen in zo'n strandtentje. Het is hier nog erg bewolkt en het heeft net geregend. Hadden we ook even niet ingecalculeerd.
    @Bbibi: nog vergeten te zeggen. Heb gisteren zo'n setje van Tommie Tippee flessen gekocht. Was een aanbieding. Volgens de man van de winkel was dat inderdaad een goede zet omdat het goed aansluit bij bv. Als dat niet mocht lukken is er nog maar een 'wapen' en dat is de medela Calma fles. Maar om daar gelijk mee te beginnen vond ik ook zo wat. Een fles kost al ruim 18 euro en die spenen zijn ook al 13 euro per stuk (als ik het goed gezien heb). Dus wie weet lukt het hier mee. Heb net wat melk afgekolfd en wil dat dit weekend weer gaan proberen. Houd je op de hoogte.

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    687
    113
    Utrecht
    @sneeuwmees; Ik hoop dat het voeden/drinken lukt met die flessen. Het klinkt in ieder geval wel hoopvol. Wanneer ga je het uitproberen? Hihi, ik ben helemaal niet nieuwsgierig.
    Wat die buikband betreft, ik heb hem aangeschaft, vooral omdat ik last heb/krijg van mijn zware buik. Het trekt behoorlijk en met die band wordt de buik iets gelift. De band geeft tevens stevigheid aan mijn rug. Nou ja, ik moet 'm nog gaan uitproberen met echt lopen/wandelen. Op zich vond ik het heel fijn gisteren dat ik makkelijker kon opstaan met de band.

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    687
    113
    Utrecht
    We gaan naar Johanneshof in Castricum. Even wandelen (hopen dat het goed gaat) en daarna lekker wat drinken met een gebakje nuttigen. Heerlijk!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ tassie tja de reden was idd dat hij gwn geen nee durft te zeggen! Mijn man drinkt geen alcohol ;) haha dus nee niet onder invloed! Ik heb normaal een hele nette degelijke man hoor maar zulke momenten is hij "te goed voor deze wereld" en durft hij geen nee te zeggen . Hij weer hoe ik erover denk! Want ik kreeg gelijk een sms bij mijn broer van bieb, sorry maar er is hier 6 man binnen geweest! Moesten pissen ! Heb ze gelink uit huis gezet ik kon er niks aan doen. Als ik straks thuis ben maak ik alles zelf schoon!
    Dus ergens doet hij het goed dat weet ik ook wel! Maarja dan moet ik wachten tot hij 2.00uur snachts thuis komt? En hij snapt niet dat als ik eerder naar huis ga ik alsnog in die bacillen zit.. Dus oftewel gelijk de deur open gezet voor frisse lucht en gelijk begonnen met schoonmaken. En daar heb ik na zon lange dag exht geen zin in! Dan ben ik moe en wil ik gwn slapen met mn hondje op de bank :( en vind ik het niet eerlink dat hij lekker zit te feesten en ik weer aan de pkets sta door hem.. Dus dat was het hele probleem :(

Jou manneke dus weer hard aanhet werk? Wat heb jij tich een goede vent! En wat voor een buikband heb je gekocht? Nog een met leuke tekst of print?

@sm ik ben heeeeeeel benieuwd hoe de flessen je bevallen! Alle ervaringsverhaken zijn welkom :) dan ben ik vast voorbereid straks hihi... Hier regende het ook al vanmorgen! Nu is het droog en komt al een beetje de zon door! Denk dat wij niet heel veel zullen doen na zon nacht als vanacht hahaha..

@stiertje heeft jou meisje eigenlijk helemaal niks meer last
    Of overgehouden aan haar operatie?

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    687
    113
    Utrecht
    @Bbibi; Gelukkig heb je in ieder geval nog met je man kunnen praten op een rustige manier. Dit zal vast niet snel nog een tweede keer gebeuren.
    Ehm, nee, het is een ondersteunende buikband met klittenband voor ontlasting van de buik en rug. Er staat dus geen print of tekst op. Het is ook voor onder je kleding te dragen.

@all; nou, wij zijn weer terug van weggeweest. Poeh, ik heb me toch een stuk gelopen, zeg. De eerste keer sinds ik thuis zit dat we in de natuur hebben gewandeld. Het was heerlijk, maar wel afzien op een gegeven moment. We hebben Schotse Hooglanders gezien. Zo leuk die beesten.
    En we hebben inderdaad daarna wat gedronken en een lekkere appelpunt met slagroom gegeten. Hihi, en nu lig ik weer lekker op de bank. Moe, maar voldaan.

10. Botala

Botala Actief lid

Nov 2, 2013
    167
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Lieve allemaal,

sorry dat ik een hele tijd niks van me heb laten horen. Ik zat niet goed in mijn vel. heb in het begin nog wel meegelezen maar had de fut niet om te reageren. Later lukte ook het meelezen niet meer.
    Het gaat nu gelukkig weer wat beter.
    De kindjes doen het gelukkig erg goed en groeien boven gemiddeld dus dat is heel positief. het nadeel is dat ik een enorme buik heb. Lopen wordt steeds lastiger en ook houd ik erg veel vocht vast heb zelfs als steunkousen pfff heel charmant... Met dit warme weer in mijn jurkje met steunkousen is ma Flodder er niks bij haha.... maar goed nog even volhouden... Ik hoop vanaf nu weer mee te kunnen schrijven. inlezen zal niet echt lukken daar is het teveel voor. ik pak vanaf hier de draad weer op....

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    687
    113
    Utrecht
    @Botala; ik had je al "gesproken" via pb. Maar nogmaals, welkom terug!!
    Je werd gemist!

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Fijn dat je er weer bent, botala.
    Wij zijn weer thuis. Hopelijk vannacht weer eens lekker slapen. Maar toch was het een heerlijk weekendje. Morgen reageer ik nog wel wat uitgebreider.

13. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom terug botala!

Bibi, wat een verhaal weer...gelukkig is het weer wat bijgelegd. Misschien een rare vraag, maar ik vroeg het me af, gewoon nieuwsgierig hoor, ben je niet bang dat je hondjes bepaalde bacteriën meedragen eigenlijk?

De rest, sorry energie is even gezakt, erg druk leuk weekend gehad maar nu vallend de oogjes bijna dicht, dus zwaai!

Hier, Pff ik ben vanmiddag echt geschrokken, had bruine afscheiding in mijn inlegkruisje en een beetje bij afvegen. Niet veel maar wel bruin. (Hadden wel voor het eerst weer seks gehad, met de hand weliswaar...sorry voor de details maar we zijn hier wat gewend)
    Ik helemaal overstuur enzo... Mijn moeder gebeld, maar die zei dat je een miskraam meestal toch wel in een keer goed kreeg ipv beetje en dat ze bij mijn zwangerschap ook dat gehad had..) gelukkig was dat het enige bruine wat ik gezien heb en is het de rest van de dag niet teruggekomen dus ik ben inmiddels weer iets gerustgesteld. En op internet gelezen dat na hartactiviteit de kans op miskraam toch ook al wel een stuk kleiner is. Verder slik ik ook nog prednison e.d. Dus hopelijk doet dat zijn werk, Pff wat blijft het toch spannend zo!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Botala: fijn dat je er weer bent. Zal best pittig voor je zijn dit warme weer en dan ook nog eens een megabuik. Worden je kindjes nog eerder gehaald omdat het een tweeling is?
    @Stiertje: hopelijk vannacht lekker bijslapen allemaal. Goed te horen dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad.
    @Tassie: wat goed dat je zoveel hebt kunnen lopen. Hopelijk lukt het vanaf nu wat vaker. Ook fijn dat je zoveel baat hebt bij je buikband.
    @Bbibi: helaas heeft ook de Tommie tippee fles ook geen succes gehad. Ook uit deze fles dronk hij maar 20cc terwijl dat toch zeker wel 150cc moet zijn. We blijven proberen deze week, maar vrees het ergste.
    @Lets: meid, dat zal zeker schrikken zijn geweest. Gelukkig is het nu weer weg. Vermoed dat er gisteren toch iets beschadigd is geweest. Die eerste termijn is inderdaad een zenuwslopende periode.

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    687
    113
    Utrecht
    @Stiertje; ik hoop dat jullie allemaal lekker hebben kunnen slapen afgelopen nacht. Heerlijk weer in jullie eigen bedje.

@Lets; oh, dat is niet fijn, bruin bloedverlies. Maar inderdaad, ik denk ook niet dat het wat te betekenen heeft. Het klinkt dus als oud bloed, het ging gepaard (als ik het goed begrijp) zonder krampen......nee, ik zou mij inderdaad maar niet druk maken. Het kan heel goed te maken hebben met de gezellige momenten tussen jou en je man:).

@ego; yeah! Ik heb goed geslapen! Ondanks dat het warm was, heb ik toch heerlijk kunnen slapen. Nog helemaal rozig van het buiten wandelen denk ik.

16. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, wat jammer dat het nog niet lukt met de nieuwe fles...

Stiertje lekker geslapen?

Tassie, fijn dat je nu goed hebt geslapen! Knap je meestal ook een stuk van op!
    Nu krijg ik een arme vriend, want voorlopig dus even geen 'gezellige momenten' meer haha. En het waren er toch al zooooo weinig dit jaar, maja, dat is vrij normaal met dit traject he;)

Vandaag gaan we op zoek naar een nieuwe auto!

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,331
    687
    113
    Utrecht
    @Lets; oh, wat spannend, Lets. Heb je al een bepaalde auto op het oog?

18. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een station waarsch, merk type nog niet...met het oog op de toekomst;)
    En mijn oud klein lief autootje is ook aan vervanging toe.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Lets: leuk een nieuwe auto. En kan me voorstellen dat je de gezellige momenten maar even uitstelt (ondanks dat het geen kwaad kan), maar de schrik zit er goed in. Tijdens mijn zwangerschap vond ik dat ook te eng, dus hier was het ook 8 maandjes rustig aan het front.
    @Tassie: fijn dat je zo goed geslapen hebt, dat wordt dus vaker wandelen als je je goed voelt. Misschien 's avonds even een klein blokje rond lopen met je man?

Hier gisterenavond weer de twijfel wat ik onze jongste aan moest trekken. Zijn kamertje is zo warm, want daar staat de hele dag de zon op. Dus vollop luchten, ventilator erbij voordat hij naar bed ging. Mijn man stelde voor hem alleen onder een lakentje te leggen met romper en t-shirtje. Ik twijfel dan weer of dat later op de nacht niet te koud wordt. Toch maar gedaan. Normaal ook zijn deur op een haakje, maar nu had mijn man een hekje van een traphekje voor de open deur gezet, zodat het niet te warm zou worden. Maar dan maak ik me weer zorgen of de katten er niet alsnog overheen springen en bij hem in bed gaan liggen. Maar dat is gelukkig niet gebeurd. Schrok zelf om 9 uur wakker vanmorgen en schrok dat ons zoontje zich nog niet gemeld had en maak me dan altijd weer zorgen. Maar meneertje bleek nog heerlijk te slapen en meldde zich alsnog een kwartier later.

20. mikka

mikka Actief lid

Mar 31, 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ladies, Hier weer terug van heeeeel lang weg geweest. Onze laptop vertoont kuren en ik kan al weken niet op internet :x. Nu heeft manlief dit weekend de laptop van zijn werk meegenomen dus denk zal ff snel een berichtje plaatsen. 't is op dit moment echt te veel om alles terug te lezen, sorry!!

Hier alles goed, nog 2 1/2 week werken en dan gaat het grote genieten beginnen!! :D. Tot nu toe gaat alles heel voorspoedig, nog geen last van de warmte gehad maar vandaag toch nog maar wat luchtige kleding gekocht en die spijkerbroeken zitten ook niet meer zo lekker. (ben toch nog maar 7 kilo aangekomen, maar buikje groeit goed). Zijn nu met de laatste dingetjes voor de babykamer bezig en moet nog wat kleine dingen aanschaffen, voor de rest alles in huis dus kunnen aan het wassen slagen.
    Afgelopen weekend nog 2 nachtjes samen weg geweest naar zee, was heerlijk en voorlopig laatste "vakantie". Voelde wel lekker om nog ff weg te gaan.

Meiden, ik probeer jullie in de gaten te houden, maar als ik niet reageer dan weten jullie waarom!

p.s. had ik al vertelt dat er met de niertjes van onze kleine niks mis is?! Met 32 wk echo gehad en alles was helemaal goed. Dus die "zorg" zijn we ook weer kwijt. Kindje ligt qua groei keurig op het gemiddelde dus we gaan zo door!!

Share This Page