ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Botala: meid, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje en zoontje! Wat een spectaculaire manier om ter wereld te komen. Waarschijnlijk kunnen jullie er later smakelijk om lachen aan de keukentafel, maar kan me voorstellen dat jullie dit nu even een plekje moeten geven (omdat je ineens veel eerder dan gepland op deze spectaculaire wijze ouders bent geworden). Fijn dat de kleintjes het zo goed doen. Ik neem aan dat jij zelf nu ook voorlopig even in het zkh moet blijven? Nou, meid, geniet van je rijkdom!!

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: wat leuk om je ouders zo op het verkeerde been te zetten en ze naar zo'n mooie locatie mee uit te nemen. Jullie hadden ook nog eens prachtig weer, dus alle ingrediënten voor een geslaagde lunch. Nu maar even bijkomen van de warmte van gisteren. Ik dreef 's nachts ook altijd mijn bed uit toen ik zwanger was en dan ook nog eens versterkt door de warmte.
    @Bbibi: het eerste wat mijn man zei toen we elkaar voor het eerst ontmoeten is dat hij niet zo 'betrouwbaar' is met banen. Hij wisselt makkelijk van baan en zeker als hij werk niet leuk vindt of de sfeer is slecht, gaat hij 'gewoon' op zoek naar ander werk. Of hij vindt het ook leuk om heel veel verschillende dingen uitgeprobeerd te hebben. Dus als hij weer iets tegenkwam wat hem leuk leek, ging hij dat weer proberen. Hij had altijd een spaarpotje en woonde alleen, dus kon dat ook makkelijk. In dat jaar dat onze oudste geboren is, had hij zijn appartement met een flinke overwaarde verkocht, dus had een flink appeltje voor de dorst. Toen ons zoontje geboren was, had hij een baan die hij vreselijk vond. Hij had toen zoiets van, waarom zou ik met vreselijke tegenzin naar mijn werk gaan en kostbare tijd van mijn pasgeboren zoontje missen. Dus toen vroeg hij of hij ontslag mocht nemen... Snap dat jij er bij je man meer bovenop zit, zeker als er anders een mooie promotie door zijn neus geboord kan worden. Mijn man is helemaal nooit bezig met promotie, wil alleen maar 'leuk' werk hebben. :cool:

3. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Botala gefeliciteerd! Jeetje nou je kunt niet zeggen dat er niet heel goed op je werd gelet :)
    Gelukkig gaat alles goed met beiden.
    Ga meeduimen dat alles met je zoontje naar omstandigheden goed zal blijven gaan. Geniet er in ieder geval met zijn allen van en sterkte

4. ollie85

ollie85 Lid

25 jan 2014
    69
    0
    6
    logopedist
    @Botala, Hartelijk gefeliciteerd met je zoon en dochter! Wat een verhaal. Hopelijk mogen ze snel en gezond met je mee naar huis!

Vandaag iets heel aparts meegemaakt.
    Ik ging observeren op een basisschool groep 1/2. Ga ik naast een jochie van 5 zitten dat ik nog nooit heb gezien.
    Hij: ik weet waarom jij hier bent.
    Ik: oh ja? Waarom dan?
    Hij: jij hebt een baby in je buik.
    Ik: nee hoor.
    Hij: had je dan een baby in je buik?
    Ik: eh nee...(tja, tegen een kind van 5 zeg je niet ja joh, ik heb vorige week 2 embryo's terug laten plaatsen )
    En toen moesten we stil zijn van de juf...
    Ik ben heel benieuwd naar zondag... ik heb nog altijd flinke menstruatie krampen, die heb ik altijd 4 a 5 dagen voor ik ongesteld moet worden dus het broekloeren is gestart...

5. do27

do27 Actief lid

6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames,

ben ik weer even!! ontzettend hectische weken gehad, dus weinig tijd om hier mee te lezen/ schrijven!

mijn man heeft een eigen bedrijf en we hebben een aantal weken geleden besloten om er mee te stoppen, wegens de crisis is het gewoon niet meer haalbaar om door te gaan, we willen een faillissement voor zijn en daarom nu bezig met bedrijfs beëindiging!
    mijn man kan weer aan de slag als vrachtwagenchauffeur, dit heeft hij vroeger altijd met veel plezier gedaan! echter was zijn rijbewijs bijna verlopen dus hij moest "even" worden verlengd!
    aangezien hij groot rijbewijs heeft moet je je daarvoor medisch laten keuren, bij deze keuring moest hij ook urine inleveren! toen werd door de arts gevraagd of hij al lang diabetes had :(:$ dus mijn man, nee ik heb geen diabetes!! nou... wel dus, hij bleek suiker in zijn urine te hebben en dat gebeurt alleen wanneer de waarde boven de 10 is!

we dachten even geen ziekenhuis in en uit te moeten maar dat werd dus even anders! op woensdag heeft hij de medische keuring gehad, hij moest toen vrijdags nuchter bloed prikken, had hij een waarde van bijna 20!! met zpoed naar het ziekenhuis op de eerste hulp, daar allerlei onderzoeken gehad, hartfilmpje bloeddruk, bloed afgenomen uit de slagader omdat ze ook het bloedgas moesten meten... het opname bandje lag zelfs al klaar!! gelukkig daalde de waarde goed nadat hij insuline had gekregen en mochten we met tabletten onder de arm weer naar huis!
    de woensdag erna moesten we naar de internist en siabetes verpleegkundige, daar de medicijnen omhoog gezet aangezien de waardes nog veel te hoog waren! de dag erna voelde hij zich erg moe en loom, s'avonds toch maar even gemeten, was de waarde 24!! veel en veel te hoog dus! weer naar de spoed , en na een en grondige check up weer naar huis met het advies de volgende dag de interneist te bellen! zo gezegd zo gedaan, en vanaf die vrijdag moet hij 2 keer per dag insuline bij hem zelf spuiten!!
    we hebben het nu redelijk stabiel gelukkig, en hij wordt goed in de gaten gehouden!

3 juli staat onze intake voor dusseldorf, we hebben besloten daar wel heen te gaan, maar nog niet gelijk te starten, we willen eerst de suikerziekte rustig en stabiel hebben en alles hebben afgesloten mbt de zaak van mijn man! ik ben aan de ene kant erg verdrietig dat we niet starten, aan de andere kant wil ik ook niet volledig gestressed het traject in gaan maar pas wanneer alle stress weg is!!

sorry voor mijn lange verhaal!!

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Do: zo, dat is heftig wat jullie allemaal meegemaakt hebben. Mijn man is ook vrachtwagenchauffeur, maar kan me niet herinneren dat hij voor zijn keuring urine heeft moeten inleveren. Aan de ene kant een geluk bij een ongeluk dat ze het op deze manier ontdekt hebben, want van suikerziekte kan je erg beroerd worden en lijkt me zeker niet prettig als dat ontregeld is en je moet de hele dag achter het stuur zitten. Bij mijn moeder hebben ze onlangs ook bij toeval suikerziekte ontdekt en ook dat wil maar niet echt goed zakken. Ineens zijn wel veel puzzelstukjes in elkaar gevallen van dingen die ze de laatste tijd voelde en vooral het niet lekker voelen, slecht slapen, moeheid e.d. Hopelijk is het bij je man snel onder controle.
    Kan me voorstellen dat je dan even niet ook nog een behandeling in DD erbij kan gebruiken. Sterkte met alles!

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.330
    681
    113
    Utrecht
    @Do; Jee, dat is schrikken! Maar wat goed dat hij dat urineonderzoek had en dat zo het balletje aan het rollen is gegaan. Ik hoop dat hij zich snel beter voelt en dat de glucosewaarden ook onder controle komen.

@Ollie; oh, wat bizar, echt een kippenvel moment. Nou, nog even wachten en wie weet!! Mijn duimen draaien!!

@Botala; hoe is het vandaag gegaan met jou en je kindjes?

@Ddees; hoe is het met jou?

8. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Ollie nou idd spooky zeg. Duim dat die kleine jongen gelijk heeft.
    Ergste dagen van het hele traject. Broekloerdagen. Daarnaast vond ik het ook wel bijzonder. Zwanger of niet toch kreeg je heel even het trotse gevoel dat je zwanger zou kunnen zijn. Sterkte nog.

Do jeetje wat heftig. Gelukkig dat dit uit de test is gekomen.
    Is niet niks allemaal.
    Logisch dat je nog even niet wilt starten.
    Die paar maanden extra maken echt niet uit.
    Gezondheid is nr. 1

Tja hier heel veel gezeik door ongeluk. Meteen vakantie op slag vergeten helaas.
    Auto moet nog naar nl komen maar is vrijwel zeker total loss. Gelukkig heeft mijn vriend een autootje kunnen kopen in afwachting van..
    We werken toch ieder in een andere stad en vriend heeft wisseltijden.
    Ook koerier cq vrachtwagenchauffeur. Ene dag busje andere dag vrachtwagen rijden.
    Ik heb nog stijve nekspieren..hij na ct scan is gebleken scheurtje in nek.
    Mag nu niet zware dingen tillen enz..zolang als hij pijn voelt.
    Moet vanzelf genezen..gelukkig geen wiplash. Maar ja bedrijfsarts inschakelen want is werken dan wel goed?
    Verder morgen naar dd maar absoluut geen zin. Nijg nog steeds naar afzeggen.
    Denk toch dat ik al aan het afsluiten ben..
    De gedachte aan alle onzekerheid met maar 1 follikel en na alle ellende van vorige keer. Ben nu weer een beetje mezelf. Enige angst als we stoppen. Kan ik ermee leven?
    Sorry hoor maar wat een rotjaar. Heb niet eens gehuild na ongeluk. Zo afgestompt was ik. Voorheen flipte ik compleet. Nu doorga ik alles gewoon

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ollie wat bijzonder! Ik geloof dit kindje maar al te graag. Houd nog even vol!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Ollie wat bizar zeg wat een verhaal!

Tassie lief van je meissie! En wat fijn dat je ouders zo blij verrast waren! En wat eenheerlijk weer heben jullie gehad! Jammer dat je zo slecht hebt geslapen! Hopelijk wordt het gauw beter nu het koeler wordt!

Sm nou dan heeft je man ook groot gelijk ook hoor! Als die optie er was en hij ook gemotiveerd opzoek gaat naar iets anders exalles aan grijpt geef ik hem groot gelijk! Goed van hem! Mijn man is heeeeel moeilijk en heeft ook een tijd in de ww gezeten ik heb hem gemotiveerd te gaan studeren savonds en dat heef hij gedaan en goed afgerond! Hij heeft nu sinds. 5 kaar een suuuper goede baan. ( bankwezen, mijn oude werkgever), en dan gooit hij er met de oet na kan daar slecht regen!

@do wat heftig dat jullie moeten stoppen met jullie bedrijf zeg! :( rotcrisis en wat schrikken van je man! Mijn broer heeft ook diabetes maar dan type 1 ( auto-immuun) rotziekte! Hopelijk hebben ze hem gauw onder controle! En kunnen jullie daarna starten in dd!

@ arie ach lieverd knuffel! Zoveel gezeik met de auto ja? En je man dus problemen met zijn nek! Hoe gaatie met jou verder? Morgen dis dd? Heel veel succes meid!

@@ all: vandaag toch wat meegemaakt! Ik had weer controle in het zkh en was gelukkig weer goed! Wat denken jullie opeens schrikt de vlos en zei woooooow zag je dat en idd je zag een hele bult uit mijn buik komen! Oftewel ons meisje wat het er niet mee eens dat de verloskundige heel haar huisje ( mijn baarmoeder) zat te betasten dus ze werd wilt en shopte dus blijkbaar! Het vreemde is.. Ik zag het wel maar voelde niks! Raar toch haha! Ze had dit nog nooit meegemaakt zo vroeg in de zwangerschap zei ze! Wel leuk teken van leven! Hoop het vaker te mogen zien! Hihi

11. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Bbibi dank je. Ik voel me niet zo. Al die onzekerheid morgen weer.
    Ms valt het mee.
    Super eindelijk heb je leven bewijs gezien haha.
    Ms moet je zelf ook maar momentjes met je meisje zoeken.
    Ws zal ze op jouw handen ook wel gaan reageren.
    Wel heel bizar dat je niets voelt.

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Snap ik meissie. :( knuf!
    Heb je morgen gesprek met Dr S ?
    Ik ben zoooo benieuwd wat hij gaat zeggen!
    Als hij nig een kansje ziet wil je er dan nog wel overna denken meid ?
    En ja bizar he! Ik probeer er vaak voor te liggen en erop te letten. ( ik werk niet dus ben hele dagen thuis dus heb de tijd) maar echt niks hoor... En voel het gewoon niet als af en toe prikjes dat zou ze wel kunnen zijn want dat wordt wel steeds iets meer..

Maar de borrels vlinderrtjes plopjes waar iededeen het over heeft, nope hier niet gevoeld hahaha

Succes mrg meis!

13. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Zo alles weer gelezen.
    Botala GEFELICITEERD ! ! ! !
    Deebje Welkom er is je al veel uitgelegd. Gezellig mee kletsen en vragen, je moet ook in DD zelf meedenken.
    Arie77 Ik voel wel een beetje hetzelfde . . .
    Ollie wie weet . . . succes nog even
    Lets gelukkig is je bruin gestopt. Op naar je volgende echo.
    Do heftig eerst alles maar weer onder controle en dan beginnen in DD
    Tassie ik heb het gevoel dat we dicht bij elkaar wonen. . . Wat vervelend dat je nu extra last hebt van de warmte.
    Bbibi jouw kindje gaat niet meer bij je weg. Rare gewaarwording als je buik plotseling gaat bewegen.
    Sneeuwmees Jakkie maandag weer aan het werk. . .

Lekker genoten van de zon (& regen) op Texel. Zondag met de familie naar de Apenheul geweest.
    Inmiddels 3 weken aan de pil en het bevalt me best goed.
    Ik ben er nog steeds niet uit of ik nog een poging wil/ga doen. Ik zie er zo tegen op. En als ik stop, moet ik dan aan de pil blijven of is er iets anders. . . Als ik maar geen menstruatie meer heb, daar ben ik zo klaar mee. Altijd maar ellende en ik mag niet eens zwanger worden. . . .
    Klinkt wel negatief, maar ik voel me eigenlijk wel positief. Ben na de mk wel meer onzekerder geworden dan dat ik al was.

Ik lees nog wel steeds mee, maar heb vaak niet de puf om te reageren.

Dikke knuffel voor iedereen.

14. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Ddees dat dacht ik al.
    En vind het al zo ongelofelijk knap dat je zoveel hebt kunnen doorstaan.
    Ik geloof best dat na deze mk bij jou de klap vele malen groter is geworden.
    Zelf zeg ik nog steeds liever helemaal nooit weten hoe het is om zwanger te zijn dan wat jij hebt moeten meemaken.
    Wil dus toch tegen je zeggen feit dat wij beiden ons nog hier begeven is toch dat we het nog niet helemaal los kunnen laten.
    Wat je zegt voel me nu goed en dan de ongi ellende.
    Je beschrijft precies wat ik voel.
    Gemixte gevoelens over morgen dus.
    Ms als ik daar de deur binnenga dat het anders voelt?
    Nu zegt mijn gevoel echt keihard stoppen maar aangezien ik maar 1 follikel heb kan ik ook niet ff wachten tot ik spijt krijg.
    Pfff waar is die glazen bol voor ons allemaal!
    Ddees gooi het hier gewoon uit hoor..en als je even geen zin hebt dan niet.
    Doe ik ook. En ik voel me altijd welkom hier :)
    Ook jij sterkte met je keuzes maken

15. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Bbibi. Jep half 12 bij dr. S.
    Geen idee wat hij gaat zeggen. Is 3 mnden geleden. Kan je nagaan hoe ver jij al bent!
    Ik ben in ieder geval de beslisser nu bij ons..ja of nee.
    Lekker makkelijk maar niet heus.
    Ik ga morgen op mijn gevoel af. Sowieso als nog wat waag maar 1 x nog.
    Geen gedoe afbreken enz.
    Dat trek ik niet nog een keer. Al die pijn enz.
    Zou best kunnen dat dat je meisje is die je voelt.
    Zal best verschillend voelen bij zwangere dames.
    Gaat het verder weer een beetje met je hondje en man?

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ollie: spannend! Wie weet is dat jongetje wel heldervoelend. Gebeurt wel vaker, dus succes die laatste dagen.
    @Arie: jemig meid. Het zit jullie ook niet mee. De vakantie die jullie juist even wat rust en afleiding moest bezorgen, bezorgt jullie nu nog heel wat naweeën. En snap dat je tegen morgen op ziet. Laat het over je heen komen en wie weet kan dat gesprek het ook voor jezelf helderder maken of je nog verder wil of niet.
    @DDees: fijn te horen dat jullie lekkere dagen hebben gehad. Was ook al benieuwd of je inmiddels al een poging had gedaan een afspraak te maken bij die nieuwe immunoloog, maar zo te horen ben je er nog niet uit.
    @Bbibi: wat bijzonder dat je buik al bewoog. Dat mis ik wel hoor. Mijn zoontje kon ik al wel snel voelen en als ik met de angel sound of de vlk met de doppler of echo apparaat wilde luisteren werd dat steevast met een paar schopjes getrakteerd. Erg grappig om mee te maken. Net of hij boos was.

Hier drukke dag gehad. Mijn man moest een dagdienst werken. Dus 4x per dag van en naar school inclusief maxi cosi in en uitpakken en meeslepen. M'n zoontje gaat langzaam richting de 6 kilo, dus een heel gewicht. Tussen de bedrijven door nog de was gedaan en keuken en kamer gesopt en gedweild en boodschappen gedaan. Vanavond had ik eten gekookt en ik had de oudste beloofd dat we gingen picknicken. Dus ovenschaal, plastic bordjes en bestek mee met drinken en toetjes. Lekker met elkaar op een deken in een mooie botanische tuin zitten eten en drinken. Mijn man en zoontje lekker aan het ravotten en voetballen.
    Nu iedereen total loss hier. Welterusten allemaal!

17. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Sneeuwmees..klinkt als een drukke maar wel ongelofelijk gezellige dag.
    Maakt het denk ik wel waard.
    Ik heb afgezegd voor vandaag. Heb email gestuurd. Zo nog even bellen..verzetten naar september als het kan.
    Teveel tegenzin. Sta er nu niet achter.
    Is voor het eerst dat ik dit doe.

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sm dat klinkt als een heerlijke dag ! Nouja... Wel heel druk maar wel een hele leuke afsluiter! Wat bijzinder dat jij en je nan daar echt allemaal in mee gaan wat je zoontje wilt! Jullie luisteren ook echt naar hem ( dat doen de meeste voowassene niet) dus echt heel goed zeg ! Nu nog even hard genieten van je laatste weekendje verlof met je gezinnetje!

@dees knuffel voor jou lieve meid! Logisch dat je vaak de puf niet hebt! Al moet ik zeggen dat ik toch heeel blij ben dat je nog mee komt lezen en soms kletsen! Zo ook voor arie en de andere niet zwangere dames ! Lijkt me ook zon lastige beslissing! Aan de ene kant stoppen want je bent gewoon "op".. Miss niet lichamelijk maar dan geestelijk! Logisch na zoveel behandelingen! Maar aan de andere kant was de voeige keer wel de succesformule uiteraard! Miss als je nog net iets hogere dosis prednison nam en of nog een extra intralipid infuus dat het wel blijvend zou lukken! Welke keuze je ook maakt, je moet er zelf. 100% achter staan en de energie voor heben. Wat zegt je man ervan ?

@arie opzich logisch dat jou man de beslissing aan jou overlaat! Voor mannen kan het dan miss mentaal ook best zwaar zijn maar wij vrouwen moeten het uiteindelijk doorstaan natuurlijk!
    Ben zoooo benieuwd wat Dr S gaat zeggen! Ik kan me haast niet voorstellen dat zelfs HIJ gaat zeggen stop er maar mee...
    Maar goed net zoals bij dees die keuze moet jijzelf maken en kan niemand anders voor jou maken! Zou willen dat ik je kon helpen maar helaas gaat dat niet :( .. Wat je ook kiest, hopelijk heb je iig een goed gesprek bij Dr S en heb je een goed gevoel als je eenmaal de knoop door hakt! Veel sterkte vandaag!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Huh arie echt waar??? Toch maar afgezegt? *slik* ...
    Had je niet graag toch al gehoord van Dr S hoe wie en wat?
    Zodat je de hele zomer kan nadenken , en juist weet wat je opties zijn?
    Als ne er niet goed bij voelt moet je het niet doen meis! Lekker voor jezelf kiezen! En eerst even de ellende van de vakantie afronden *knuf*

20. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.330
    681
    113
    Utrecht
    @Arie; Jeetje, wat een nare nasleep van jullie oh zo welverdiende vakantie. En dan je man toch nekletsel. Poeh! Inderdaad een goed plan om naar de bedrijfsarts te gaan.
    Ik wil je heel veel succes wensen vandaag in DD. Het is, denk ik, in ieder geval weer fijn om met dr. S. te praten over hoe jullie er op dit moment in staan en wat hij denkt. Wie weet opent het weer nieuwe perspectieven.

@Bbibi; een pittige tante heb je in je buik zitten! Gek is dat hè, dat je je buik ziet bewegen. Maar eigenlijk nog vreemder dat je het niet voelt.
    Hmmmm.......Wat ik wel eens doe als ik op de bank hang (wat nogal eens gebeurt op een dag), dan duw ik met mijn vingers in mijn buik op momenten dat ze al actief is. Ze gaat dan echt terugduwen. Gisteren was ze aan het draaien en keren en echt vlak tegen mijn ribben aan. Oeh, dat was niet echt prettig. Hihi, ik heb haar toen naar beneden geduwd. Hup, daar ging ze weer draaien en keren. Soms voel ik een smal hard dingetje wat een knie, voet, schouder o.i.d. kan zijn. Zo grappig!

@Ddees; Wat fijn dat jullie zo genoten hebben op Texel. Het is zo'n mooi eiland. En alles is goed te fietsen (zeker met een elektrische fiets). En dan ook nog naar de Apenheul. Hihi, geen aapje meegenomen?? Ik vind dat zo'n mooi dierenpark. Ik kan wel uren kijken naar alle fratsen die de aapjes uithalen. Hihi! Vooral die doodskopaapjes zien er zo schattig uit. Smelt! Ehm, ja, het zou best kunnen dat we dicht bij elkaar wonen....Ik stuur je anders wel een PB, want zo op een openbaar forum...
    Heb je het er ook met je man over, over je twijfels om verder te gaan met behandelingen of om te stoppen? Het is ook niet allemaal niet niks wat jullie hebben meegemaakt. Toch zie ik het bij jou best positief in, omdat je wel zwanger bent geweest. Ik hoop niet dat ik nu te ver ga, maar wie weet, als je inderdaad extra medicijnen gebruikt om je immuunsysteem aan te pakken tegen afstoting, of zo. Een miskraam, ook een hele prille, zou mij ook super onzeker maken. Maar misschien ook wel gesterkt door te voelen dat je misschien toch op de goede weg zit.
    Ik weet het ook niet, meis, het is natuurlijk helemaal aan jou en aan je man. Ik begrijp zo dat het een innerlijk gevecht is voor je. Je hebt waarschijnlijk nog even de tijd nodig om alles nog even rustig op een rijtje te zetten, alle voors en tegens. Je weet het, je kunt hier alles kwijt! We zijn hier allemaal om elkaar te helpen en te steunen. En daarom krijg je van mij een hele dikke knuffel, gewoon omdat je het verdient!!

@Sneeuwmees; Jeetje mina, wat heb jij een drukke dag gehad gisteren! Weet je wat mij vooral lastig lijkt, dat je natuurlijk nog een baby'tje hebt die je moet voeden, verschonen en die ook nog tussendoor slaapt, én je andere zoon moet naar school gebracht worden en weer opgehaald enz.
    Dat lijkt mij zo ingewikkeld!? Ik bedoel, je kleinste houdt daar natuurlijk geen rekening mee. En vergeet je de tijd niet soms? En dan natuurlijk ook nog het huishouden. En ook nog tijd voor gezelligheid, zoals gisteren picknicken. Wow!! Ik heb echt bewondering voor jou!! Je doet het toch maar allemaal. En natuurlijk, je hebt geen keuze, maar toch......petje af, meid!

Deel Deze Pagina