ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: inderdaad wat een wedstrijd! Bij die penalty dacht ik ook dat het al voorbij zou zijn, maar dat ze zo terug zouden komen! Ik had ook voor mijn verlof alle papieren ingeleverd. Mijn baas moest alleen nog ondertekenen, maar had weer allerlei smoesjes dat ze weg moest enzo. Mijn verlof is nu dus bijna afgelopen en volgende week neem ik hoe dan ook al vrij. Maar het maakt me wel onrustig omdat ik er weer om moet vragen en het zou niet voor het eerst zijn dat ze zegt dat dingen anders afgesproken zijn dan in werkelijkheid of trekt ze uit het niets haar keutel in. Dus dat maakt het beginnen met werken ook nog moeilijker. Daarom had ik het papierwerk dus voor mijn verlof ingeleverd willen hebben, zodat ik die stress niet zou hebben, maar heb dat nu alsnog. Het is dat je die aanvraag nodig hebt voor de ouderschapsverlofkorting, anders had ik gewoon gedaan of mijn neus bloed en nergens meer om gevraagd.
    Ik moet straks ook nog op vaderdag-jacht. Had een boekje voor mijn vader besteld, maar heb het nog steeds niet binnen. Dus nu de post afwachten en maar bellen. Mijn vader is ook zo'n onmogelijk iemand om wat voor te kopen, dus was al blij dat ik iets had. Dan nog voor mijn man op pad. Hoop vanmiddag even ongestoord weg te kunnen.

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @arie goed dat je sjaggie bui voorbij is! Nu proberen even lekker niet aan te denken en gewoon tot aan september ook een beetje proberen te genieten van het weer en je diertjes en andere leuke dingen! Niet te streng zijn voor jezelf!
    Had jou zusje nou wel of geen kinderen? Ik geloof het niet toch? Heeft zij al wel een partner en een kinderwens?

@ tassie idd een heeerlijke wedstrijd! Ik heb hem niet gezien verder hoor! Alleen vanaf 10.20uur ofzo! Ik was eerst met mijn ouders lekker uiteten en daarna had ik afspraak bij acupunctuur! Manlief was bbqen en voetbal kijjen bij vrienden! Dus heb hem gauw aangezet toen ik terug kwam ! Jij een drukke dsg voor de boeg zo te zien? Gelukkig is het niet heel warm vandaag! Miss hou je het dan wat langer vol ?

@sm jij dus ook nog lekker de wedstrijd gekeken? En vandaag dus ook op pad voor vaderdag! Ga je ook nig wat regelen voor je man? Of hebben de kids al iets gemaakt voor hem? :)

@ klaasje bedankt voor de tip! Ik heb het geluk dat ze heel makkelijk zijn oo het werk! Plus dat mijn duo-baan-collega heeel graag meer wilt werken dan 24 uur ( ik werk ook 24) dus als ik een dag minder oak kan zij een dag meer nenen! Ideaal dus! :)

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Stiertje nig bij je schoonouders gekeken? Hihi

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: mijn zoontje heeft inderdaad op school iets voor mijn man gemaakt, maar ik moet ook nog iets kopen. Had vorige week al even snel wat rondgekeken toen ik in de stad was, maar was met mijn man en zoontje en die kwamen iets eerder terug dan verwacht (had ze even naar de speelgoedwinkel gestuurd zodat ik even mijn handen vrij had). Maar heb al wel in mijn hoofd wat ik wil kopen, dus straks 'alleen' nog even gaan kopen.
    Heb bij bol.com gekeken en de status van mijn vader's boekje staat op verzonden. Dus even de post afwachten en anders in de boekwinkel maar even snel een boekje kopen. Een hoop stress altijd om iedereen weer te verwennen met vaderdag.
    En ja, de wedstrijd heb ik ook gekeken. Mijn zoontje kwam me even gezelschap houden, dus dat was wel even gezellig. Maar het is toch prettiger om een wedstrijd met 'gelijk gestemden' te kijken, want mijn zoontje snapt niets van hoe het werkt. En het is nu eenmaal heerlijker om de ontlading te voelen en beleven met elkaar als er een goal valt.
    En bij mijn oudste had ik ook zo'n collega die graag meer wilde werken, dus dat was toen ook ideaal, omdat zij er ook een belang bij had om alles in goede banen te laten lopen. Dus we konden toen goede afspraken maken over de werkverdeling e.d.

5. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Bbibi. Ik heb 2 zussen. 1 heeft al 2 grote kids en mijn zusje een kindje binnenkort 1 jaar en dat dwars door de pil heen. Jammer dat mij dat nou nooit is overkomen.
    Ben nu in huis aan het rommelen. Wordt lange dag. Italie pas om. 2400u!
    Gaan dus eerst lekker naar de film en dan pas voetbal kijken.
    Mmmm ja vaderdag was het al weer vergeten. Wij geven binnenkort wat..
    Moeten kijken voor nieuwe kanaries.

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.330
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; is het nog gelukt met een cadeau kopen voor Vaderdag?
    En, nog belangrijker, is het cadeautje voor je vader nog bezorgd met de post?

@Jij had ook een hele gezellige avond gisteren! Leuk, uit eten met je ouders en daarna naar de acupuncturist geweest. Dus je was helemaal zen toen je thuis kwam? Hihi, en toen ook nog eens de monsterscore van het Nederlands elftal.

@Arie; Dus jij bent ook al een aantal keren tante. Heb je een beetje een goede band met je neefjes/nichtjes? Het blijft toch wel confronterend, zeker wat je jongere zusje betreft die door de pil heen zwanger is geraakt.
    Mijn broer heeft 4 kinderen (2 tieners en 1 kleuter en 1 peuter). Dat mijn schoonzus zwanger was van de laatste, hoopte ik ook vurig dat ik ook zwanger zou zijn. Nu wordt hun jongste dochter 3 in september, dat is nog niet zo'n ramp qua leeftijdsverschil. En, we zien ze ook niet zo vaak, ja alleen op verjaardagen waardoor wij dus meer daar zijn dan zij bij ons. Zij komen misschien eens per jaar bij ons langs.
    Kom jij of komt je vriend uit Italië, omdat jullie die voetbalwedstrijd willen zien? En wat laat, zeg! Erg leuk om dan eerst naar de bioscoop te gaan. Weet je al welke film je wilt zien?

@all; ik ben weer terug van het winkelen. Wat een hel. Ik ging achterop bij mijn man wat al niet lekker zat. Verder doet het echt pijn bij het lopen en de baby ging terwijl ik de Hema binnenliep anders liggen zodat ik een pijnscheut kreeg aan de onderkant. Ik kon even niet meer lopen, maar moest stil blijven staan. Poeh! Ik heb gelukkig wel wat kunnen kopen van mijn lijstje waaronder ook wat voor mijn vader. Ik lig nu weer op de bank, ik ben echt gebroken en moe. Hihi, alles doet zeer. En, ik weet het, het wordt nog veel zwaarder.......
    Morgen een drukke dag voor de boeg: eerste boodschappen doen, doen wij altijd op zondag en daarna mijn ouders ophalen en dan met z'n vieren naar mijn broer in Limburg. Mijn oudste nicht (13) viert haar verjaardag.
    Het is 2 uur heen en 2 uur terug met de auto en dan blijven we daar meestal tot een uur of 6/7 uur. Dussss...........

7. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Tassie ben al een tijdje tante v.a. mijn 16e.
    De grote meiden zitten in frankrijk dus tja elkaar zien niet zoveel helaas.
    Die van mijn zusje ja ik had ook gehoopt gelijk te kunnen lopen.
    Helaas niet gelukt. Jammer dat je ze niet zo vaak ziet. Door de afstand denk?
    Achterop de fiets? Hihi lukt dat nog?
    Nou rust maar goed uit vandaag. Wordt dan een lange dag morgen.
    Mijn schoonvader komt uit italie. Vandaar dat we gaan kijken.
    Gaan lekker naar godzilla. Heerlijk zulke films.

Bah kat net jong musje gepakt..ondanks dat ik musouders hem zag aanvallen kon ik geen jong musje vinden. Kennelijk goed verstopt want 5 minuten later hoorde ik mijn kat mauwen. Helaas nek denk gebroken. Bah ben echt een dierenfreak en dit wil ik nou net niet.
    Vorig jaar zelfs vogeltje naar de opvang gebracht.
    Nu zijn musouders aan het zoeken..weet het is natuur maar kat speelt alleen maar dus zo zinloos. Van de week al een kikker. Blegh.

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.330
    681
    113
    Utrecht
    @Arie; och, gossie, arme vogeltjes. Tja, katten blijven roofdieren. Ik vind het al vreselijk als ze achter vlindertjes aan zitten. Ik wil later als ik groot ben:D een huis met een tuin (wij hebben nu een dakterras) en tja ik weet niet zo goed hoe dat met de katten moet. Ik wil ze naar buiten in de tuin laten gaan dan, mits de tuin helemaal is afgezet zodat ze er niet uit kunnen. Maar ja, ik wil dus ook een diervriendelijke tuin om vogels aan te trekken en muisjes en egeltjes. Maar ja, die katten, die zullen natuurlijk gaan jagen en dat wil ik echt niet......Ik kan dat echt niet aanzien.
    Ik had al gedacht aan een kattenren in de tuin, maar dat is niet zo heel fraai en je moet dan echt een grote tuin hebben.
    Oh en je schoonvader komt uit Italië. Hij woont nu in Nederland en ga je dan ook bij hem thuis kijken vannacht?
    Het is inderdaad vooral de afstand waardoor we elkaar niet zo vaak zien. Maar daar komt nog bij dat zij het altijd druk hebben. Verder passen ze niet met z'n allen in één auto, maar moeten als ze met het hele gezin komen in optocht rijden met 2 auto's. Ik moet daar altijd lachen eigenlijk.
    Enneh, achterop de fiets zitten. Nou het was erg lastig en eigenlijk niet voor herhaling vatbaar.
    Ik ga inderdaad nu verder niets meer doen. Straks hockey kijken.

9. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ow ik loop maar een stuk of 6 pagina's achter met reageren;)

Ollie, wat bijzonder, die opmerking van dat kindje! Kinderen voelen soms volgens mij heel onbewust aan waar je mee bezig bent. Ik stond tijdens mijn spuitperiode voor groep 8 les te geven en ik moest eerder weg i.v.m. follikelmeting. Juf,waarom moet jij eerder weg? Ben je zwanger? Of heb je een miskraam gehad? (uhm nou....dat zat er ook behoorlijk dichtbij, maar gelukkig was dat slechts een follikelmetingen, waarvan ik nu zwanger ben!)

Do, jee zeg wat heftig dat je man inneens in een ziekenhuistraject beland! En dan nog het verdriet om het verlies van de zaak,bah het zit jullie niet mee. Succes bij de intake in DD. Hopelijk gaat jullie wel e.e.a. duidelijk worden tijdens dit gesprek en heb je toch weer soort van 'iets om naar uit te kijken'

Arie, jee ook jij een heftige periode. Dapper besluit om het gesprek af te blazen, maar zeker doen waar jij je goed bij voelt! Sterkte meid!

Ddees, ook jij succes met de beslissing wat je gaat doen...dikke knuffel!

Stiertje, toch nog voetballen kunnen kijken? Hoe gaat het met je meisje?

Knorretje, lekker rustig aan doen he meid!

Deebje, gewoon blijven volgen, in het begin is het idd moeilijk erin te komen, maar het geeft niet als je af en toe binnen komt vallen om wat te vragen hoor. (wat mij betreft;)) Fijn dat je je eerste afspraak hebt staan!!!

Tassie, het is wat met je werk..kan me voorstellen dat dat erg lastig is. Als ik een ding wel door dit traject geleerd heb, is dat je persoonlijke geluk, en in dit geval het krijgen van een wondertje toch wel vele malen belangrijker is dan werk. Houd je daar aan vast! (probeer ik ook;))

sneeuwmees, ik zie het helemaal voor me,jij met je kindjes fanatiek aan het voetbal kijken en de oranjesoesjes!!;)

Klaasje,goed advies wat betreft werk!

Tassie wat een afstand, woont je familie in Noord of Zuidlimburg??

Hier: Voor Vaderdag een fopspeen gekocht voor mijn vader met :'I love opa' (en voor mijn moeder uiteraard ook een met 'oma'
    Voor mijn vriend heb ik een wit rompertje gekocht waar ik zelf iets op geprint heb. (iets van zijn eigen bedrijf met daarbij het woordje baby;))
    Hier gaat alles goed verder,wel wat druk gehad, maar alleen met leuke dingen eigenlijk!
    Ben nu werk aan het zoeken voor volgend schooljaar, moet nu eigenlijk wel wat vinden, aan het einde van de zomervakantie gaat er wel een buikje te zien zijn en dan word ik natuurlijk nooit meer ergens aangenomen. Waar ik nu ben weet ik niet of ik kan blijven, hoop dit binnenkort te weten, want durf zo ook niet mijn zwangerschap aan te kondigen! De tijd dat ik het aan zal kondigen zal waarschijnlijk wel net rond de wel of niet contract verlenging zijn, maar goed daar kan ik ook niks aan doen. Maar zoals ik net al zei, werk is momenteel niet het belangrijkst voor me. Als ons kindje maar goed gegroeid is! Nog 3 nachtjes slapen en dan weten we het weer! Hoop dat de gynaecoloog me toch wel iets meer gerust kan stellen, anders zoek ik een andere;)

Zo dat was weer een heel verhaal;)
    xxx en een fijn weekend!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @sn ben ook benieuwd of het nig gelukt is? En biek van je vader is dus onderweg! Rot-post altijd! Weet je nooit wanneer het komt ! Jij had dus ook geluk met de uren doorschuiven? Ideaal! Bij ons is dat dus ook al is mijn baas niet zo te spreken over collega! Inmiddels sinds ik daar nu werk gaat het wel veel beter met haar dus hooo niet dat hij daar echt een probleem van gaat maken!

@ arie ahhh super zielig voor dat baby musje :( ... Ben blij dst ik geen kat heb zou daar dus echt niet tegen kunnen :( kat van vriendin neemt ook altijd van allerlei dode dieren mee naar huis! Zo sneu!
    En beide zussen dus kinder ! En de een door de pil heen ja? Maar hebben zij beide een hoog AMH dan? Is dat niet genetisch bepaald in jullie familie dan( sorry heb daar echt helemaal geen verstand van omdat ik geen zus heb en het van mn moeder bv al niet weet...) is je zus er wel blij mee? Aangezien het dus niet gepland was ?
    En idd waarom gebeurd dat bij jou dan niet nee :(
    Die meid die met jiu mee was in DD was je zusje toch? Is die nu zwanger dan?

@lets spannend dinsdag meis! Hoe voel je je verder?

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @tassie pfff heeeeel druk weekend voor jou dus? Wel gekocht wa je moest kopen dus? Geotendeels gelukkig! En ga jij idd nu nog achterop de fiets? Met zon buik? Jeetje... Haha!
    Morgen dus ook een lange dag op bday? Trek je dat wel dan?
    En hihi later als je "groot" bent dus een tuin hahaha :)

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    aaah Bibi, was ik jou nog helemaalvergeten in mijn reactie!! Sorry en dat terwijl jij altijd zo lief reageert!!

Wat bijzonder dat je meisje zo schopte bij de controle, ze wou denk ik even aan mama laten weten dat ze er was;)

13. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Tassie nee heb ze ff genoeg gezien haha.
    Kijk gewoon thuis.
    Jep schoonvader voor schoonmoeder in nl gaan wonen.
    Jeetje knap hoor op de fiets. Doe ik nu niet eens haha.
    Sorry moet ook lachen om optocht met autos.
    Tja druk hebben..is maar waar je tijd voor maakt vind ik persoonlijk.
    Niet rot bedoelt hoor maar ik zie mijn familie elke week.
    Maak er tijd voor..al is natuurlijk die afstand wel lastiger.
    Later als je groot bent hihi. Nou hier ook geen vogel meer in de tuin of iets dergelijks. Helaas hoort het erbij. Wil je ze echt in de tuin houden dan?
    Mijne loopt alleen als we thuis zijn buiten en ook niet snachts.
    Vond moeilijk maar hij is happy. Nou vond dit ook niet leuk. Belletje om en dan toch nog dit.
    Veel plezier met hockey kijken.

Lets wat een leuke kadootjes. Eindelijk mag je dat he :)
    Duim voor een goede echo

Bbibi jep was mijn zusje..neefje wordt 1 jaar dus die slanke den had al een kind gefrabiceerd. Zij wel happy. Relatie is er door veranderd.
    Hij is ouder nl en al kids. Was nooit de planning.
    Aangezien het nooit nodig is geweest weet ik niet of zussen ook mijn ellende hebben. Het kan geloof ik wel erfelijk zijn.
    Wel is er een hoop ongi ellende onder ons.

Hoe gaat het met jou verder?

14. ollie85

ollie85 Lid

25 jan 2014
    69
    0
    6
    logopedist
    Vanochtend test gedaan. Omo wit. Helaas. Bij afvegen wordt het ook een beetje roze, dus ongesteldheid gaat nu waarschijnlijk doorzetten. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat ik sinds 2 mnd (een zonder en een met hormonen) al 6 dagen vooraf menstruatie krampen heb...normaal gezien kwam er eerst roze kleurig bloed en dan pas zette de buikpijn Door op dag van menstruatie pas...

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    AAah Ollie,wat jammer:(:( dikke knuffel...en veel sterkte

16. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    He bah ollie. Heel veel sterkte. Kan je niet vertellen waarom je al eerder krampen hebt behalve dat dat bij endometriose kan voorkomen echter herken ik dit niet.
    En ik zie ook in je onderschrift dat er bij jullie niet duidelijk is wat de oorzaak bij jullie is?

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ lets dat geeft toch niet! Ik probeer wel altijd op iedereen te reageren maar vergeet ook soms wel eens tja dan komt dat een ander keer wel hoor hahaha!
    Maar dinsdag had je weer controle toch ? Spannend zeg! Gaat je vriend /man mee?

@ollie owhjee meid :( had ik echt totaaaal niet verwacht! Had zon enorm goede hooo bij je :( wat voor test heb je gedaan? Stond er ook geen mini streepje? Echt blanco ? Knuf

@ arie ahhh zij had dus toen al een kindje vandaar dus! Maar eigenlijk wikde ze niet eens kinderen met haar man dus? En dan toch per ongeluk zwanger? Bijzonder verhaal.. En redelijk vervelend voor jou lijkt me. :( jij wikt het nu net zo graag! Zij of jou andere zis stonden wel open voor ecd voor jou toch, mocht je dat willen of nodig zijn?
    En hoe staat jou vriend/ man in alles? Is hij zo blanco dat het hem niet uitmaakt of er wel of geen kindje komt of hoe moet ik dat zien ? ( sorry voor de vele vragen en niet antwoorden als je niet wilt hoor)..
    Mijn man wilde bv in eerste instantie echt niet adopteren! Plegen ook niet... Wel stond hij open voor ECD, donor, eventueel draagmoeder als die optie er was! Uiteindelijk groeide hij ook naar adoptie toe! Plegen dan weer niet! Na de bijeenkomst had hij juist zo iets van nee, dit wil ik absoluut niet! Te zwaar, teveel bemoeienissen van instanties, en nog geen kind van jezelf! Ik vraag me wltijd af in hoeverre andere op een lijn liggen en hoe jij en je man straks uiteindelijk een beslissing maken tot hoever je wil en kan gaan!
    Met mij gaat redelijk goed hoor meis :) blij als ik mrg weer een echo krijg ... Leef daar toch steeds naartoe.. :)

18. ollie85

ollie85 Lid

25 jan 2014
    69
    0
    6
    logopedist
    @arie, ik twijfel nu ook over dat endometriose. Ik heb januari Kijkoperatie gehad, geen spoortje endometriose te zien, maar ik weet niet wat er in een half jaar gebeurt...

@Bbibi, ik heb vanochtend de action test en een clear blue digital gebruikt. Officieel is mijn test dag morgen, maar het lijkt me heel sterk als het morgen ineens wel zo zou zijn...er was nu echt helemaal niets te zien.

19. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Bbibi nee was niet de planning of tenminste wens was er helemaal niet.nu is ze heel blij. Mijn vriend. Tja die laat mij dus beslissen over ivf. Zegt dat hij het al afgesloten heeft. Vind dat heel raar maar meer krijg ik er niet uit.
    Ecd adoptie pleeg willen we beiden niet. En idd zusje die jij gezien hebt wilde donor zijn.
    Pleeg en adoptie lijkt me beiden heel zwaar en het is duur.
    Dat geld hebben we ook niet voor adoptie. Dat vind ik eigenlijk nog steeds erg voor koppels die dat wel willen..wordt zo zwaar gemaakt en er zijn zoveel kinderen. Maar in ieder geval wij liggen gelukkig op 1 lijn.
    Wel moet ik zeggen dat de hele mmm zon aanslag heeft op je relatie dat ik me daarom ook vaak afvraag heeft het nog zin om door te gaan. Mijn vriend geen prater dus eigenlijk alles zeg ik hier. Maakt het wel eenzaam af en toe.
    Vooral het vele ziek zijn van mij heeft een grote impact gehad.
    Ik was altijd druk en een doener en hup niet zeuren maar doorgaan.
    Karakter is wel veranderd door dit allemaal.
    Hebben jullie daar geen last van?

Fijn dat verder alles goed gaat bij je.
    Je man nog aan het leren gezet hihi

20. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Ollie hoeft natuurlijk geen endo te zijn hoor maar wat is er verder onderzocht behalve een kijkoperatie?
    Ms straks aankaarten in dd. Hoe naar ook denk bij roze afvegen en witte test ook dat het niet is gelukt bij je :(

Deel Deze Pagina