Lieve Lets, Ik heb zo aan je gedacht vandaag. En nu lees ik dit... ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat verschrikkelijk. Een hele dikke knuffel.
Lieve Lets, ik weet even niet wat te zeggen, wat krijg jij het voor je kiezen zo. Heel veel sterkte om dit te boven te komen, het is niet eerlijk.
@Lets, lieverd, wat een verschrikkelijk bericht! Meid, de tranen springen in mijn ogen. Wat vind ik dit erg! Heel veel sterkte.
Oh lieve Lets, wat verschrikkelijk nieuws, dit soort dingen zijn zo oneerlijk.. Leef met je mee, begrijpelijk dat je helemaal kapot bent. Dikke knuffel voor je, voor wat het waard is, kan helaas niet meer voor je doen, sterkte!
Ahhh getsie Lets dus toch geen goed nieuws Hoe kan dat nu? Het is oneerlijk lieve meid! Bah wat een rot nieuws... Had het je zo gegund! Dikke knuf xx
@arie weer aan het werk geweest dus pfff wonnen we maar de loterij he dan stopte we meteen hihi.. En wat een nieuws van je collega! Dan denk je echt ... Wonderen bestaan! @ sm je dagje weer overleefd? Wat vervelend gelijk zo druk en gelijk in het diepen! Hoe is het met voeden gegaan? @tassie lieverd hoe was het bij je oma? Blij dat je haar weer kon zien? En zij blij jou met bolle buikje te zien? De reis ernaartoe ook goed gegaan? @hier niet meer gebeld! Vandaag viel het mee! En morgen toch de. 20wkn echo! Urine was sowieso schoon dus geen blaasontsteking! Dus miss toch banden? Wel vandaag gebeld door uwv die echt alles van me wilde weten maarja als ze niet meer zou terug bellen was alles akkoord zei ze... En ben niet meer gebeld dus hoop dst het goed was... Brrrr nog een nachtje slapen...
@Bbibi: ik heb ergens rond de 20/21 weken onnadenkend met (te) zware bloempotten lopen sjouwen. Daar heb ik ook een paar dagen flinke last van m'n buik door gehad. Waren denk ik ook de banden. Fijn dat het weer beter gaat. En morgen weer lekker naar jullie meisje kijken!
Lets oh nee meis wat erg. Word er helemaal naar van. Een hele dikke knuffel. Heel veel sterkte met het verwerken samen.
@Lets: meisje toch, woorden schieten te kort. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. We zijn er voor je als je van je af wilt kletsen.
Thanx dames, jullie zijn lief. Morgen bellen naar dd en vragen voor een afspraak. Heb graag dat ze daar nog ff kijken en advies geven over hoe verder. Medicatie nemen voor een miskraam op te wekken of wachten...of...? En wanneer we weer verder kunnen, want dat we verder gaan dat staat vast.... Alleen wordt het nu veel spannender...naja het merendeel van jullie weet helaas hoe het voelt...
Wat knap lets dat je daad al mee bezig bent! Al snap ik het wel hoor.. Je weer nu dar het kan, gelukkig.. Maar jij moet weer net dr oech hebbdn na zon lange weg dat het mis gaat vind het zo erg voor je meissie! Welk advies gaf je eigen ziekenhuis? En wS er wel iemand bij je toen je in het zkh was? Hopelijk niet alleen daar..? Wat een nachtmerrie knuffel x
@stiertje tja wie weer heb ik idd gister ook teveel gedaan! Was alleen zo eng gevoel... Maak(te) me toch wel zorgen... Morgen maar even bespreken in zkh...
Ja, was samen met mijn vriend. Duurde echt twee min. Voor de gynaecoloog wat zei tijdens het kijken..waren ook pas 45 min later aan de beurt dan de afspraak..dus zat toch al vol spanning en daarna heb ik het hele ziekenhuis bij elkaar gehuild.. Thanx voor jullie lieve reacties
@Lets; bah, het laat me niet los......Dikke knuffel, meid! @Bbibi; morgen de 20-weken echo. Spannend voor jullie! Ik ben benieuwd! @Sneeuwmees; morgen lekker weer vrij, en dus thuis met je mannetjes. Lekker keuvelen en uitrusten. Je zult wel moe zijn, denk ik zo. Het is niet niks om hupsakee weer midden in het werk te zitten en dan ook nog eens tussendoor naar huis voor voedingen. Morgenavond weer met je zoontjes voetbal kijken?? Gelukkig is het dit keer al vroeg in de avond. @ego; nou, dames, ik ben bij mijn oma geweest. Ik heb haar misschien 30 minuten gezien en gesproken. Ze ligt in bed met zuurstof (neusbrilletje). Ze was wel spraakzaam, maar benauwd met een piepende ademhaling. Ze krijgt Penicilline. Ze was echt heel blij om mij te zien (en mijn ouders natuurlijk ook). Ze leeft heel erg mee (ik ben ook haar enige kleindochter), want ze heeft alleen mijn vader als kind. Ze moet veel rusten en daarom zijn wij ook niet lang gebleven. Ik was echt de hele terugweg zo doodmoe dat mijn ogen telkens dichtvielen. Toen ik thuis kwam ben ik bijna direct op de bank gaan liggen. Ik voel mij niet lekker, heb hoofdpijn en ben gewoon helemaal op. Van mijn ouders (en man) mag ik niet meer zulke "verre" reizen maken. De verloskundige moest ik ook echt beloven om meer rust te nemen en dan vooral echt 's middags te gaan slapen elke dag. Dus ja, morgen maar weer proberen........ Mijn man gaat mij morgen verwennen (dat doet hij eigenlijk altijd als hij thuis is) zodat ik in ieder geval voldoende kan rusten en slapen. Ja, ik moet natuurlijk wel fit zijn wanneer morgen Nederland weer gaat spelen!!
Lets wat dapper dat je al in de oplossing gaat denken. Ik blijf heel erg voor je duimen dat je deze dolle achtbaan met een kindje mag verlaten.