ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mikka: heftig dat jullie auto gestolen is. Dat lijkt me al vreselijk, laat staan als het dan ook nog naast je deur gebeurd. Dan maar liever op een 'gewone' parkeerplaats. Sterkte met al het geregel weer wat er weer bij komt kijken.

2. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, ik heb helemaal geen voorgevoel voor wat het wordt.
    Veel mensen in mijn omgeving denken dat het een meisje wordt.
    Nog 2,5 week en we zullen het zien. Ik ben heel benieuwd.

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Botala; Wat een mooie kindjes hebben jullie! En, inderdaad, gelukkig was hun gewicht bij de geboorte best goed. Ik kan mij voorstellen dat jij ontzettend moe en op bent, gezien het vele bloedverlies. Doe inderdaad maar rustig aan, neem je tijd om te herstellen. Gelukkig kun je je kindjes via een camera thuis bekijken. En wat ontzettend fijn dat je de kindjes kunt knuffelen op de borst! Heerlijk dat lijfelijk contact. Dat lijkt mij echt genieten, voor allen. Ik ben benieuwd wanneer jullie zoontje geopereerd gaat worden, het zal vast niet al te lang meer duren, denk ik, aangezien hij volgens jou toch wat meer moeite krijgt met ademen. Daarvoor heeft hij die CPAP ook nodig natuurlijk. Ach gossie, zo'n kleintje......

@Arie; och, galstenen. Dat kan ontzettend veel pijn doen! Echt koliekpijnen. Meestal halen ze volgens mij inderdaad de galblaas eruit vanwege herhaalde galstenen. Wanneer krijgt je man opnieuw een gesprek hierover? Wel ontzettend spannend natuurlijk. Maar het is een veel voorkomende operatie/ingreep.

@Bbibi; ah, wat ontzettend leuk! Je hebt je meisje gevoeld! Speciaal gevoel, hè?! Ik spreek ons meisje juist soms toe om even te gaan slapen, hihi, omdat ze echt uren achterelkaar druk in de weer kan zijn. En dan bedoel ik echt druk, met ik weet niet wat allemaal, ellebogen, schouders, voeten, handen, knieën........in ieder geval veelal puntige onderdelen.

@Mikka; jeetje, wat ga jij hard, zeg! Maar wat balen dat je een blaasontsteking hebt. Tja, tips, behalve heel veel drinken (spoelen) en ab gebruiken, eigenlijk geen tips. Oh ja, niet je plas ophouden.
    Oh en 's nachts plassen is echt vreselijk, dat heb ik eigenlijk altijd al. Eigenlijk is het tijdens de zwangerschap minder vaak dan ervoor. Voorheen moest ik altijd 3-5 keer per nacht eruit, nu 2-3 keer. En ja, dan weer een fijne slaaphouding vinden is echt lastig nu. Ik worstel me suf met het voedingskussen! Hihi! Om uit bed te komen buig ik het bovenste deel terug, maar soms bovenop mijn man. Ik vind dat dan echt enorm grappig, mijn man echter niet......:p.
    En jullie auto gestolen, en dan ook nog voor jullie huis!! Wat een onprettig idee en gevoel. Bah.
    Wat lekker dat je nog maar 3 dagen hoeft te werken!! Heerlijk!

@Knorretje; Wat heerlijk hè, een kinderwagen uitkiezen, vooral met al die extra's erbij! Enneh, spannend, maar vooral ontzettend leuk, wanneer je te horen krijgt wat het geslacht is van jullie kindje. Dat schiet al op, die 20-weken echo.

@ego; hèhè, ik voel me weer wat beter! Goed bijgeslapen.
    Verder komt morgen een monteur langs voor de koelkast. Eindelijk. Ik hoop dat de koelkast gerepareerd kan worden, hij is nog geen 3 jaar oud. Nu nog de koelkast schoonmaken.
    Mijn man heeft mijn ouders gisterochtend weggebracht. Poeh, hij was 's avonds laat thuis, 21.30 uur, van zijn werk (hij begint om 7 uur) en moest de volgende ochtend alweer om 4.50 uur op. Daarna, om ca. 5.40 uur was hij thuis en dook direct het bed weer in. Gelukkig hebben mijn ouders hun buren gevraagd om de post weg te halen. Veel beter!

4. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @botala, wat een mooie kindjes! Jammer dat je ze nog niet zoveel bij je kunt hebben en zien, wel fijn dat je in de moderne wereld met apps leeft nu! Succes met herstellen, ook voor je zoontje straks met zijn operatie!

@mikka, wou jij gaat ook alweer snel poeh, de auto voor je huis gestolen, eng zeg!
    Straks maar lekker genieten van je verlof!

@tassie, gelukkig voel je je weer wat beter...hopelijk kan de koelkast snel gemaakt worden,

@arie, gelukkig niks ernstigs, maar naar het schijnt wel pijnlijk. Sterkte voor je man.

@bibi, geniet maar lekker van je meisje:)

@ sneeuwmees, weer een beetje bij kunnen komen dit weekend?

@knorretje, oeh ok ben ook benieuwd wat het wordt

Gisteren wat vrienden die ik het deze week pas verteld heb op bezoek gehad. We hebben goede gesprekken gehad, heb even flink mijn hart kunnen luchten. Zelfs de botte mannen waren erg begripvol en meelevend. Hebben het zelfs over de inrichting van het 'ruk'kamertje in dusseldorf gehad. Haha, ook wel goed kunnen lachen. Een paar hadden zich behoorlijk lullig gevoeld omdat ze al een jaar opmerkingen maken over of ik zwanger ben. Die zullen zoiets vast nooit meer aan iemand gaan vragen.
    Morgen eindelijk naar Dusseldorf, wat duurt zon week lang zeg. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen, ook over hoe het er nu weer uit gaat moeten enzo. Pff daar zie ik nog wel tegenop..
    En ben ook benieuwd of ze al iets over een nieuw plan kunnen zeggen...zou toch wel fijn vinden als er eens meer eitjes gemaakt konden worden en meer bevruchtingen zodat we eens in kunnen vriezen.. Blijf het raar vinden dat ze bij dames met een lage amhwaarde meer eitjes kunnen maken dan bij mij met mijn hoge waarde.
    Nog even een hele andere vraag, heeft iemand van jullie het lijstje voor de vitamines vd man en vrouw nog. Ik wil mijn vriend ook aan de vitamientjes hebben, maar dokter h zegt dat dat niet hoeft, maar t schaadt ook niet lijkt me zo..

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: fijn dat je je wat beter voelt en dat het probleem van de post opgelost wordt. Is in ieder geval weer een zorg minder voor je man (en voor jou). Ook fijn dat er een monteur langs komt. 3 jaar is inderdaad nog erg jong voor een koelkast om al kapot te zijn. Hopelijk is het iets kleins, zodat je morgen weer lekkere koele toetjes kunt kopen.
    @Lets: ik heb je het lijstje toegestuurd. Mijn man was er ook erg sceptisch over, maar slikte braaf zijn pilletjes. Hij zei zelf na een tijdje dat hij het gevoel had dat hij zich fitter voelde. Dus heb zeker het vermoeden dat die vitamines toch wat doen. Ik blijf het ook vreemd vinden dat jij, gezien je hoge amh, toch relatief weinig eitjes hebt. Hoe zijn de andere waardes (dhea en fsh e.d.)? Sommige vrouwen wordt bijv. geadviseerd om dhea te slikken omdat ze een lage amh waarde hebben. Ik heb ook een lage amh (0,34), maar had blijkbaar wel weer een goede dhea-waarde, waardoor dhea voor mij geen zin had. Dus het is ook afhankelijk van een combi van verschillende waardes, blijkbaar. Wat geven ze in DD voor een verklaring daarvoor? Heb je zelf nog ideeën voor verbetering? Heel veel succes morgen weer in DD en hopelijk kunnen jullie snel weer verder.

We zijn gisteren naar de Ikea geweest. Vorige week was ons gasfornuis onder water gekomen doordat een handvat afbrak van een pan. Mijn zwager heeft dat toen allemaal weer in orde gemaakt, maar hij zei wel dat onze keuken wel een beetje z'n langste tijd gehad had. Daar waren we zelf ook al achter en stond nog op ons lijstje om ooit een keer aan te gaan pakken. We hebben ook een heel klein keukentje, dus veel spannends kan het niet worden.
    Maar mijn zwager had het idee om de indeling van onze woonkamer te veranderen, dus de keuken achterin onze woonkamer en waar nu de keuken is bij de woonkamer te betrekken. Mijn man werd al helemaal enthousiast en wilde gisteren alvast keukens snuffelen bij de Ikea. Ik vind dat ook allemaal wel leuk om te kijken, maar ik ben altijd iemand die hele grote veranderingen (die ik nu nog niet kan overzien) moeilijk vind. Mijn man heeft dan al wilde ideeën hoe hij het allemaal wil hebben, dus die heeft gisteren zijn hart op kunnen halen. Vrees, als ik mijn man zo meemaak, dat het geen karweitje is wat nog jaren uitgesteld gaat worden.

6. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik kijk nu naar Pregnant in heals op TLC . Omg wat erg die mensen.
    Hoe erg kun je je aanstellen?

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Lets; wat fijn dat je vrienden zo begripvol reageren en zich zelfs schamen voor hun "verkeerde" vragen/opmerkingen eerder.
    Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen morgen in DD. Wat lijkt mij dat moeilijk om te praten over hoe nu verder, ook m.b.t. de miskraam.
    Ik denk dat het heel goed is om hele kritische vragen te stellen over wat voor nieuwe behandeling/aanpak. Het lijkt mij ook veel geruststellender om sowieso extra bevruchte eicellen over te houden die ingevroren kunnen worden.
    Nogmaals, heel veel succes morgen!!

@Sneeuwmees; zo, toe maar, een hele nieuwe keuken! Hihi, je man is helemaal enthousiast lees ik. Bij de Ikea hebben ze mooie keukens vind ik.
    Wel een heel spannend idee om de benedenverdieping te verbouwen/om te gooien. Je zwager is aannemer of zo? Altijd handig, een vakman in de familie en/of vriendenkring.

@Knorretje; hihi, dat heb ik ook weleens gekeken! Wat een types, hè!? Zo wereldvreemd en zo onvoorbereid op het hele ouderschap. Ik heb bij dat soort mensen echt het idee dat ze een baby willen, omdat dat erbij hoort of zo. Ze komen vaak niet echt heel enthousiast over. Zo lang hun eigen leven maar "gewoon" door kan gaan........Vermoeiend dat soort mensen. Maar ook wel weer vermakelijk...

@ego; daarnet maar eten besteld, natuurlijk lekker en leuk, maar de reden is toch vooral omdat de koelkast stuk is. Ik mis echt lekkere koele drankjes en uiteraard gewoon verse groente en salade en, en, en...! Mijn man had lekkere koude coca cola besteld. Hihi, dat was weer ouderwets genieten voor hem.
    Morgen is mijn man weer later thuis uit het werk. Hmm. Hij wil graag dat ik het voetballen op pauze zet zodat we kunnen kijken zodra hij thuiskomt. Hij mist als het goed is de eerste helft. Ik denk dat ik dat wel voor hem over heb.....hihi, leuk zo'n machtspositie:D.

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @tassie: 't is dat hij al zo lief en zorgzaam voor jou is, maar anders was hij tot morgen 18 uur zwaaaar chantabel ...:D

@ego: kan geen aardbei meer zien! Wij hebben een grote moestuin met heul veel aardbeien. En die zijn natuurlijk allemaal tegelijk klaar! Pff.

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; hihi, één misstap en hij kan het vergeten:D.
    Ohhhh! Aardbeien! Heerlijk!. Vooral uit eigen tuin. Ik kan mij voorstellen dat je er op een gegeven moment "gek" van wordt als je al dagen niets anders meer eet. Later als ik groot ben, en ik een echte tuin heb, wil ik ook wat groente en fruit gaan verbouwen (heel kleinschalig).
    Misschien kan je jam maken van de aardbeien, of aardbeientaart, aardbeiensorbet, aardbeien smoothie, of ehm....iets anders met aardbeien??
    Hoe gaat het eigenlijk met je dochtertje? Merk je al veel verschil t.o.v. voor de operatie?
    Enneh, jullie willen toch weer voor een brusje gaan? Heb je ondertussen al een afspraak in DD staan?

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ha, ik heb al smoothies gemaakt, tig potten jam en ook gewoon zakjes schoongemaakte aardbeien ingevroren. En heel veel opgegeten en weggegeven. Maar er komt geen eind aan, lijkt het ... Ik wil nog ijs gaan maken!
    Met ons meiske gaat het prima, de wond heeft zich goed hersteld en ze heeft er weinig pijn aan gehad. Wij kunnen nog geen verschil merken, omdat ze nog steeds antibiotica krijgt. Op 30 juni hebben we controle en ik verwacht dan te horen wanneer we daarmee mogen stoppen. En dan wordt het spannend: gaat het goed of krijgt ze een infectie? Ze willen pas over een jaar de onderzoeken gaan doen die met zekerheid kunnen vaststellen of de operatie geslaagd is.
    Wat betreft een brusje: wij willen eerst een paar maandjes zelf proberen (mijn cyclus komt net weer op gang). En dan na de zomer naar DD. Nog geen afspraak dus.

11. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stiertje wat lekker al die aardbeien. Maar ik kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment wel van kunt spugen als je er zoveel hebt.
    Fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje.

Mijn man is de hele dag al in de weer geweest met het leggen van nieuw laminaat op de bovenverdieping. We zaten er al langer aan te denken om dit te doen, maar stelden het steeds uit. Nu hebben we een hele goede reden.
    Het vergt wel enige moeite om het een beetje netjes te krijgen. We wonen in een huis wat ongeveer 60 jaar oud is. De vloeren zijn allemaal van hout en niet overal even recht. Als het er in ligt zet ik wel een foto in mijn album.

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, het a4tje vol vragen ligt klaar...

Reageer morgen wat uitgebreider, nu naar bed, want moeten al om 8 uur in dd zijn! (Gaaaap)

13. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Veel succes morgen Lets.

14. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Lets heel veel succes morgen.
    Ben benieuwd wat je gaat horen.
    En dapper dat jullie nu eerlijk over het hele ivf gebeuren en de mk zijn.
    Dat moet echt een mega opluchting zijn.
    Je hebt geen idee hoeveel stellen dit ondergaan allemaal zonder erover te praten.
    En huilbuien..nou gooi het eruit hoor.
    Ik schaam me er ook niet voor. Waarom zou je..vind het heel knap dat jullie morgen in dd zitten.

Tassie nou blijf het ook zeggen wat een lieve man heb je zeg.
    Wat een gedoe met kapotte ijskast nu.
    Alleen errruugg vervelend als je niet kunt koken hihi.
    Fijn dat jullie niet meer zoveel heen en weer hoeven naar je ouders.
    Hoe gaat het me je oma trouwens?
    Ach van galblaas is vervelend maar ik ben heel nuchter met operaties dus ik maak me niet druk. Zo dacht ik zelf toen ook, je wordt als het goed is beter.
    Het is wel handig dat hij ms kan nu hij thuis zit.
    Zijn baas heeft geen administratie werk voor hem dus morgen nog thuis.

Sneeuwmees uh mag ik je man ff lenen hihi.
    Hier moet nog zoveel afgemaakt worden. Ik heb er eentje die alles net niet afmaakt..grrrrr.. badkamer is nog in de staat van 5 jaar geleden en toilet beneden ook. Dussse ruilen?
    Denk dat shoppen voor een keuken geen straf is en ja heel herkenbaar ik kan me ook heel slecht voorstellen hoe iets eruit kan zien. Ben ook niet zo moedig.
    Wil zelf kleine dingetje veranderen beneden en dat vind ik al lastig.
    Ben ook in de tussentijd beetje dingen aan het opruimen.
    Zo ook mijn oude poppenspullen..had ze meegenomen voor als.
    Nou weg ermee. Knuffels ben ik ook een goed doek voor aan het zoeken.
    Heb behoefte aan een leger huis. Dus aan het marktplaatsen

15. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Mariska beetje laat maar wilde toch nog zeggen dat het enorm jammer is dat je cryo mislukt is.

Mikka irritant gedoe met internet..schiet al aardig op voor jou.
    Ben je er klaar voor?

Bbibi eindelijk je meisje gevoeld..wat heerlijk voor je.
    Heb je je in kunnen houden tijdens de stilte op de bruiloft hihi.
    Lief van je van de tip maar dat gaat hem niet worden.
    Voor de endo heb ik er ook wel eens naar gekeken maar je moet daar heel goed mee oppassen en is heel zwaar..en je kunt er alsnog erg ziek van worden als je dat niet goed doet..ideaal is het niet maar ik doe het ook zonder blinde darm en 1 eileider dus zal vast goedkomen.
    Je bent al aardig aan het inrichten he? :)
    Heb je nu een beetje rust in je hoofd?

Knorretje goed excuus idd om eindelijk de laatste klussen te doen.
    Jij bent ook lekker aan het shoppen lees ik.
    Hoe gaat het verder met je?

Stiertje. Hihi aardbeien tot in je neus. Wel lekker maarre zoveel :)
    Wordt dus binnenkort spannend voor je meisje.
    Is wel heel fijn als ze eindelijk geen antibiotica meer hoeft.
    Qua brusje heb je helemaal niet het idee dat je op moet schieten?
    Hoe is het met de endo?

Klaasje..toen ik pno aanvroeg had ik net 2 maanden fysio en dat zou per 1 januari weer stoppen. Normaal heb ik dus geen fysio. Ik had nu fysio omdat ik heel veel problemen door de lucrin had gekregen.
    Als ik het had geweten had ik tot 1 januari gewacht :(
    En pno was keihard ook al zou fysio stoppen.
    Maar ja zal toch nooit tot ivf 4 meer gaan door de endo.

Ddees hoe gaat het met jou? Heb je al wat rust in je hoofd kunnen krijgen?

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Lets; op dit moment zit je al in DD. Jeetje, wat vroeg! Ik hoop echt dat je er met goede moed en nieuwe hoop vandaan komt. Verder als ik eraan denk dat je ook gaat praten over hoe nu verder met de miskraam.......:(. Ik hoop niet dat je al te lang moet blijven doorlopen....

@Stiertje; hihi, ja ik dacht al dat je vast al die opties al gekozen had met de aardbeien. Je kunt ze ook in een stalletje langs de weg zetten???
    Wat fijn dat het met je dochtertje goed gaat, dat de wond goed genezen is en dat ze niet al te veel pijn heeft gehad. Het lijkt mij voor jullie super spannend om straks te stoppen met de ab. Jullie gebruiken dit al heel erg lang immers. Ik hoop uiteraard met je mee dat jullie meisje geen urineweginfecties meer krijgt en dat ze heerlijk zonder de ab kan! Mijn duimen draaien!!
    Was jij nou ook bevallen met een keizersnede? Ik weet het niet meer zeker. Maar kreeg jij ook het advies om dan pas na 1 jaar weer te proberen voor een brusje? Ik vind 1 jaar wachten zo lang......Ik begrijp uiteraard dat er zo min mogelijk risico's moeten zijn op complicaties, maar 1 jaar...
    Natuurlijk moet eerst je cyclus weer goed op gang zijn gekomen. Moet je eigenlijk weer opnieuw wachten voor het maken van een afspraak in DD? Ik bedoel is de wachttijd dan weer opnieuw een maand of wat? Of mag je, omdat je al bekend bent, gewoon direct een afspraak maken?

@Knorretje; zo, ook jij hebt je man aan het werk gezet:). Het is zo fijn als je meteen resultaat ziet! Dat vind ik zo fijn van een vloer (laten) leggen. Het oogt meteen zo compleet anders.

@Arie; Staat je man op een "oproeplijst" voor de operatie? Ook wel weer spannend wanneer het gaat plaatsvinden, eindelijk.. En inderdaad, hij is dan meteen van die vreselijke koliekpijnen af.
    En wie weet, kan je man weer lekker verder met klussen! Heeft hij geen excuses meer, toch? Het is wel super irritant inderdaad wanneer er op meerdere plekken tegelijk geklust is en niet één klus echt klaar is. Vooral als je afhankelijk bent van je man of de klus geklaard wordt of niet. Hmm, best frustrerend.
    En jij bent een handeltje begonnen op mp? De reden is echt belabberd:(. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al mijn poppen en poppenkleertjes enz. bewaard had. Toch heb ik ook praktisch alles weggedaan (weggegooid), omdat het zo stonk. Vooral de stoffen poppen. Hihi, en de haren! Ik had er altijd zo'n voorstelling bij dat ze er nog net zo uit zouden zien als toen ik zelf ermee speelde, maar ja, al die jaren in dozen hebben ze geen goed gedaan. Ik wil toch ook liever nieuwe en frisse poppen of zo.
    Het kostte mij wel enigszins moeite om ze weg te doen vanwege alle herinneringen. En het ruimt zoals jij al zegt, ook enorm op! Heerlijk, toch weer meer ruimte in huis.
    Met mijn oma gaat het alweer beter. Het is echt een taaie:). Ze was alweer op en voelde zich ook weer een stuk beter. Ik hoor alles altijd via mijn vader. Hij belt haar sowieso elke zondag. Ik bel haar nooit, omdat ik haar gewoon echt niet kan verstaan en geen zin heb om overal maar "ja" of "nee" op te zeggen zonder dat ik weet wat ze zegt. Ze is halfzijdig verlamd door het groot herseninfarct van een aantal jaren geleden en nu ze ook nog eens met een heel orkest praat (piepende ademhaling), is de communicatie echt heel erg lastig. Ze praat erg binnensmonds en ze springt van de hak op de tak zodat ik soms een paar woorden herken, maar ze niet in een context kan plaatsen.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Knorretje spannend meis! Ben heeel benieuwd war het wordt hihi

Sm wat leuk dat jullie zijn gaan kijken naar een keuken! En wordt een hele verbouwing dus als ik het zo eens hoor! En dat zo na de badkamer! Heftige tijden voor jullie zo naast een kleintje hihi..
    Vandaagr werken?

Ohhhh stiertje ik kan er geen genoeg van krijgen! Kan ik niet een paar bakken komen halen! ( je woont aan de andere kant vh land maar toch hahaha) ...

Tassie goed te hiren dat je oma zon "taaie" is en het goed doet! Jammer dat je haar zo slecht kunt verstaan! Als de baby straks geboren is ga je er dan wel naartoe?

Arie ohh nou als het idd nier goed voelt moef je het nier doen hoor! Ik heb het zelf wel gedaan een leverreinigingskjjr maar op 2 andere manieren! Eenmaal met bioresonantiekorrels en eenmaal met een drankje van de natuurwinkel! Kruidendrank echt megasmwrig maar had wel het idee dat het echt wat deed en dat ik daarna ook mijn medicatie enzo weer beter opnam , plus dat mijn huis er weer beter uit ging zien! Dus was toch niet voor niks!

@hier ondertussen dat ik dit typ lig ik nog rustig in bed en voel ik van alles bewegen! Ook mijn darmen zijn druk aanhet borrelen maar heb toch het idee dat mevrouw lekker mee aanhet bewegen is! Wat een drukte in mijn buik zeg! Heerlijk haha :D
    Zomereen eerste afspraak bij VK! Hoop wel dst ze ff hartje gaan luisteren hoor! Heb voor het eerst geen echo tussendoor gepland ! Dus er zit dit keer zelfs 9 dagen tussen mijn GUO en volgende echo! Kijken of ik het kan... :)

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Oooooh en LETS meissie heeeeeel veel succes in DD! Hopelijk kun je al je vragen stellen en krijg je de antwoorden waar je op hoopt en kunnen ze miss iets doen qua verzekeraar meis! Veel sterkte xx

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Bbibi; heerlijk gevoel, hè!? Het voelen van ons meisje gaf en geeft mij heel veel zekerheid. In het begin ging ik ook weleens tussendoor voor een pretecho met mijn man. Maar sinds ik haar voel hoeft dat niet meer. Soms zeg ik haar dat ze maar eens moet gaan slapen, omdat ze zo druk is en zo lang achterelkaar (echt uren!). Hihi! Ik hoop voor je dat ook jij je wat zekerder gaat voelen nu ja haar kunt voelen.
    Helaas is mijn oma eind juli pas jarig. Dan ben ik bijna 37 weken zwanger. Ik denk dan ook niet dat ik op visite ga:(. Ik merk dat ik echt veel rust moet houden en zoals je weet is het niet echt naast de deur en ik word altijd wat emotioneel als ik bij oma geweest ben.
    Maar natuurlijk ga ik wel langs als de baby er eenmaal is. Ik weet natuurlijk niet wanneer, maar ik wil haar wel showen:D.
    Mijn oma leeft heel erg mee met de zwangerschap. Helaas kan ik haar niet vaker zien of spreken.

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @lets: heeel veel succes en sterkte vandaag!
    @Bbibi: kom maar langs hoor,voor die aardbeien, haha!
    @tassie: stalletje langs de weg: de aardbeien zijn zo rijp dat ze eigenlijk meteen verwerkt/opgegeten moeten worden. Dus niet zo'n optie. Maar we doen het altijd wel met pompoenen en courgettes enzo.
    Ik ben idd bevallen met een keizersnede. De vk zei idd: een jaar niet zwanger worden. Maar bij de nacontrole was de gyn heel relaxt: hij zei: laat de natuur maar gewoon z'n gang gaan. Kans dat je heel snel zwanger wordt is niet heel groot en mocht het wel snel zo zijn, dan kom je maar bij mij en dan maken we een plannetje. Geplande ks kan altijd nog. Het schijnt dat het litteken vooral tijdens de bevalling te lijden heeft en niet zo zeer tijdens de zwangerschap, omdat de spanning dan natuurlijk maar heel geleidelijk wordt opgevoerd.
    Een afspraak in DD is inderdaad sneller als je daar al bekend bent. Ik meen een paar weken.
    @arie: met de endo is het goed. Ik heb sowieso vrij weinig pijn. En ja, ik voel wel zeker de tijdsdruk. Maar aan de andere kant: ik wil m'n meisje ook heel graag zo lang mogelijk bv geven. In DD willen ze je niet hebben voordat je 2 maanden gestopt bent met de bv. En ik wil gewoon niet om die reden stoppen. Want het is nog maar de vraag of ik nog een keer zoveel mazzel heb om zwanger te raken, en dan zou ik gestopt zijn voor niets. Dat lijkt me heel vervelend. Meisje is nu ruim 8,5 maanden en ik merk duidelijk dat we in de afbouwfase zijn. Ze krijgt al heel veel bijvoeding, dus ik denk dat het binnen nu en 1-2 maanden wel afgelopen is met de bv. Aangezien mijn cyclus nu weer terug is (ben 2 keer ongesteld geweest nu), gaan we het eerst gewoon even lekker zelf proberen. En dan zien we in september of zo wel weer verder. Die paar maanden doen het 'm ook niet. En ik heb nu even lekker rust aan m'n kop.

Deel Deze Pagina