ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, de verzekering rekent een zwangerschap langer dan 12 weken als doorgaand dus heb je gewoon weer recht op 3 pogingen.
    Maar ik snap wel dat je aan het vooruit denken bent. En wat Sneeuwmees zegt, je wil niet te veel betalen maar ook niet voor verrassingen komen te staan.

Sneeuwmees, ik had al een zwembandje voor ik zwanger werd. Die komt nu mooi naar voren, en goed positie ondergoed doet wonderen. Ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn buik :D

2. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    De goedkoopste aanvullende van pno geeft al recht op 200% buitenland. Heb nu een beetje spijt dat ik pakket drie heb gepakt. Had beter of 1 of 4 kunnen pakken. Van de rest gebruik ik bijna niks.. Maja niks meer aan te doen, al baal ik als een stekker.

Vandaag gaat het weer iets beter. Een nieuwe auto gevonden! Zijn er erg blij mee!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Knorretje: stom, je hebt helemaal gelijk. Bij Bbibi gaat de teller natuurlijk weer op 0.:cool: En ik heb helaas nooit een echte mooie buik gehad. Bij mij kwam het eerst op de billen en heupen te zitten en later pas op de buik. Daardoor was het pas later zichtbaar dat ik zwanger was. :( Helaas heb ik ook beide zwangerschappen een soort van taille gehouden. Maar met positiekleding kon je inderdaad een hoop camoufleren. Maar ben toch altijd wel heel blij met mijn buik geweest. Staat alles weer op de plek in de kamers?
    @Lets: wat fijn dat je geslaagd ben voor een nieuwe auto! Ook fijn te horen dat het vandaag iets beter gaat. Hebben je collega's nog gereageerd, of had je het alleen aan je leidinggevende verteld?

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @lets ohh wat leuk wat voor auto?

@sm en knorretje! Haha ik merk dat ik niet duidelijk ben! PNO pakket 4 ga ik sowieso niet nemen! Die is mega duur 175 euro en ik wil never nooit geen 4 icsi pogingen doen.. Met mijn voorraad eieren ben ik dan jaren bezig haha! Dat ben ik niet van plan! Dus het gaat om OF PNO pakket-3 zodat als ik in 2015 een nieuwe icsi wil doen ik 200% vergoed krijg! Dit pakket kost 150€ maar vergoed maar weinig alternatieve geneeswijze!

Of

Ik ga terug naar zilveren kruis! Betaal "maar" 125 euro krijg onbeperkt fysio voor dat geld en heeeel veel alternatieve geneeswijze vergoed! Maar wel maar 1500€ voor een icsi mocht ik besluiten in 2015 verder te gaan! Oftewel dan moet ik 3500€ bijleggen voor een poging en dat ga ik niet doen dus in dat geval moet ik wachten dan tot 2016...

Lastig lastig die keuzes zeg :( miss moet ik eerst maar eens kinke. Hoe de bevalling gaat! Denk ik daarna veel fysio nodig te hebben? Hoe voel ik me? Is alles goed met ons kleine meisje, kunnen we wel nog een kindje aan.. Maarja heb ik dat in nog geen 2 maanden bedacht?
    Ik ben de laatste tijd zon twijfelkont! Wordt moe van mezelf haha !

Ps SM ik vond je een hele mooie buik hebben hoor! Je kon echt goed zien dat je zwanger was hoor! Iedere buik is mooi! Iedereen draagt anders , ik vind dat juist heel leuk en bijzonder :)
    Ik zal binnenkort ook weer eens een foto maken!

Ondertussen dat ik dit typ is er een heeeeel actief in mijn buik ! Iedere ochtend en avond vaste prik ks ze heel druk en wakker! Vast ritme nu al! Beloofd nog wat als ze geboren is hihi

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Was er maar gewoon een verzekering waarin alles vergoed werd he?

Op mijn werk weinig collega's, de mannelijke durfde volgens mij nie echt wat te zeggen, de andere twee vrouwen waren erg lief.
    Nou, de eerste pil neem ik nu dus om twaalf uur op mijn werk in... Pff raar idee.
    Zou je eigenlijk ook weer wat slanker worden als je baarmoeder krimpt omdat het eruit is?

Sm en bibi en tassie en knorretje, jullie buiken zijn prachtig!!

6. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Hallo, lieve meiden!

@Lets; even een knuffel voor jou, meis! Wat lijkt mij dat ontzettend raar en moeilijk om tussen je werkzaamheden door vandaag je eerste pilletje te nemen. Je klinkt wel erg nuchter, maar toch......
    Enneh, wat fijn dat jullie een auto hebben gevonden!! Ook ik ben nieuwsgierig naar wat voor één het is.
    Sterkte vandaag op je werk.

@ego; Gisteren hadden we het hier toch over "zieke" dieren? Nou, wat denk je.......ik zie gister eind van de middag ineens één van onze katten kwijlen terwijl ze smakt en tig keer achterelkaar slikt. Echt hele draden slijm hingen er uit haar bekje. Ik had echt het idee dat er iets in haar keelholte of in haar slokdarm moest zitten wat ze niet weggeslikt kreeg.
    Ze kroop ook echt helemaal weg en bleef heel stil zitten. Zo zielig.
    Helaas is zij van de 4 katten die wij hebben de lastigste om vast te pakken. Zij is heel snel in paniek. Dus ja, ik zei tegen mijn man wat ik zag en hij bleef gewoon staan met zijn armen over elkaar. Ik wist dat ik niet op de grond kon gaan liggen dweilen met mijn dikke buik en ik dus afhankelijk was van mijn man. Maar ja, hij deed dus niets en wilde het eigenlijk afwachten. Toen, op zijn verzoek heb ik snoepjes gepakt om haar uit haar verstop plek te krijgen. Het werkte, maar de snoepjes kreeg ze niet weg! Ze gaf een gilletje en spuugde het snoepje uit met weer slijm. Ik raakte in paniek, omdat ik wilde dat er ingegrepen werd, maar er niets gebeurde (lees: mijn man deed nog steeds niets). Toen ben ik naar boven gegaan, omdat mijn man toch wilde ingrijpen. Na een aantal minuten kwam ik beneden en hij had de kat in zo'n transportkoffertje gekregen en hing al aan de telefoon met de dierenkliniek. We moesten het aankijken werd ons verteld.
    We lieten haar vrij en eigenlijk ging het meteen al goed met haar. Ze slikte niet meer krampachtig en was rustig. Ik denk door de spanning, ze raakt echt door het dolle heen als je wilt pakken, en doordat mijn man in haar mond en keel had zitten wroeten, de obstructie verdwenen was.
    Ze heeft een half uur later lekker zitten eten van het blikvoer.
    Dat ging heel goed, net als anders, alleen heeft ze wel veel meer gegeten dan normaal. Ik heb geen idee wat het geweest is, maar ik denk iets van buiten (dakterras), omdat ze de hele middag boven is geweest. Het kan een blaadje zijn geweest dat is blijven plakken of misschien een insect of zo.
    Nu ligt ze lekker te zonnen op de bank beneden. Hihi, ik ben echt een held op sokken! Nou ja, ik zei later ook tegen mijn man dat ik zo overstuur reageerde, omdat hij niks deed en ik afhankelijk was van zijn actie wat dus bij mij zorgde voor frustratie, angst, irritatie en boosheid. Een cocktail van emoties dus eigenlijk.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Pffff schrikken tassie! :( altijd vreselijk als je je diertje het moeilijk ziet hebben! Krijg daar ook altijd zon stress van! Fijn dat het iig vanElf over is gegaan! Misschien van spanning wat beter geslikt en idd het blaadje of iets doorgeslikt ! Fijn dat het iig nu goed gaat!

Lets pffff op je werk zon pilletje nemen ja? Vreselijk dat je dat op je werk moet doen? Kon je niet nog een extra dagje thuis blijven ? Knuffel meid!

8. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Bedankt dames ! Wij zijn er klaar voor ! We hebben pas om half 4 gesprek, dus moeten nog even wachten.

Fijne dag allemaal.

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Bbibi; ja, het is echt vreselijk als er iets met je huisdier gebeurt. Nou, ik heb haar in ieder geval vanmorgen extra geknuffeld.

@Imke; heel veel succes, vandaag!! Moeten jullie ver rijden?

10. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Bedankt .. :D

2 en 1/2 uur .. Vanuit Groningen.

11. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Zo,heel stuk getypt nu dus weg. Wat is ditde laatste tijd voor gezeik ???

Your submission could not be processed because a security token was invalid.

If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.

Lets,wat stom dat je geen 4e poging krijgt! Moet je nu wachten tot volgend jaar? :( het zit je ook niet mee.

Bibi,haaai :D jouw icsi was net zo duur alsde onze we hebben ook effe 4500 euro mogen dokken. Wat erg trouwens dat je je maandelijke medicatie niet vergoed krijgt! Ik krijg dat gelukkig wel.

Ik wist niet dat je na 12 wk recht had op nieuwe pogingen. Hoe word een ma gerekend? Kindje is gestopt met 11 nogwat maar ik ben ook een keer een week teruggezet omdat de groei achterliep. Wat niet klopttrouwens want ik had de innesteling gevoeld en gezien.

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ imke spannend we tellen mee af .. Bijna de auto in dus? Goed voorbereid?

@lets meid ik denk aan je.. Het id tijd voor je pilletje! Bah nie leuk knuf!

@tassie hihi goed gedaan meis :) hoeveel katten had jij nu? 2of3?

@SM weer aan het werk vandaag? Daarna lekker weekend?

@ klaproos hmm je zou zeggen dat jij dan ook wordt terug gezet ! Maar jij was toen nog niet met icsi bezig toch? Dus in dat geval hs. Jij nu nig recht op 2 pogingen en als je volgend jaar overstapt naar pno nog 3 gelukkig! Dus nog heel wat kansjes! Moet goed komen met de intralipid en prednison! Ik heb er echt heel veel vertrouwen in bij jou ! Zeker gezien de hoogte van jou NK-Cellen! Die moeten echt naar beneden en dan komt er zeker een kindje voor jou meid. :)

13. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Klaproos; oh, dat is balen, dat je getypte tekst om de één of andere vreemde reden niet geplaatst kan worden. Ik vind het fijn om weer wat van je te mogen horen, al begrijp ik uiteraard je radiostilte!

@Bbibi; wij hebben 4 katten.

@Sneeuwmees; weer aan het werk vandaag. Ik hoop dat je vandaag je zoontje thuis kunt voeden.

@Fireangel; ook ik ben benieuwd hoe het met je gaat.

@Imke; Al onderweg natuurlijk naar DD. Heel veel succes en ik hoop dat je met een fijn/goed gevoel weer naar huis gaat straks.

@all; als het goed is komt morgen de monteur om het nieuwe onderdeel (compressor) te plaatsen in de koelkast. Jippie! Nou ja, een voorzichtige jippie. Ik hoop natuurlijk dat het probleem daarmee inderdaad is opgelost.....We gebruiken nu de koelbox voor wat simpele spulletjes zoals drinken en toetjes. Nu moet ik elke keer koelelementen in en uit de vriezer doen afgewisseld met een hot/cold pack van mijzelf. Hihi, het is behelpen, maar het is best wel koel zo in de koelbox en daardoor ook wel te doen.

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaproos, ik had dat zinnetje laatst ook al een paar keer...heel irritant!

We hebben een ford gekocht. Een station.
    (Dus ga maar weer voor de tweeling in september;))

Ik ben nog uit aan het zoeken of je twaalf weken het vruchtje in je moet hebben gehad, of dat het twaalf weken geleefd moet hebben. Vrees het laatste...

Het pilletje zit er in. Voel wel dat t iets doet, beetje duizelig.
    Ik was juist blij dat ik t op het werk kon doen, dan werd t voor mijn gevoel niet zo'n groot moment. T was wel toen ik het werk er al op had zitten maar nog even wat papierzaken moest afronden. Nu thuis nog een beetje werken op mijn gemak en dan benik rond half vier klaar.

Ja fireangel ben ik ook benieuwd naar!

Xxxx

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: de auto heb je in ieder geval al. Nu de tweeling nog, maar daar gaan we hard voor duimen de komende maanden! Toen ik een MA had met 8,5 wkn groeide mijn buik gewoon nog door. Daardoor had ik nooit opgemerkt dat het vruchtje gestopt was. Toen ik dat met 11,5 wkn aan de vk vroeg, zei hij dat het kwam omdat je lichaam nog niet door heeft dat het vruchtje is gestopt en dat daardoor je baarmoeder nog gewoon doorgroeit. Het zal dus nog even duren voordat je buikje weg is. Vaak zit het er sneller aan, als dat het eraf is. Maar wie weet gaat het bij jou sneller. Ik was natuurlijk al wat meer 'uitgerekt' door mijn eerdere zwangerschap.
    @Tassie: fijn dat het weer goed gaat met je kat. Maar het zal zeker even stressvol geweest zijn. Ik had ook zo'n kat die je nooit kon pakken. Dus heb mijn handen dicht mogen knijpen dat ze niet ziekelijk was. Maar toen ze een keer weggelopen was en gewond terugkwam, moest het toch. Een heel gedoe. Eerst met valium geprobeerd te verdoven. Toen de dierenambulance in huis gehad met een grote vangkooi en een grote tang. Het arme beestje vloog (zonder resultaat) alleen maar tegen het plafond aan. Nooit geweten dat een kat in stress zo hoog kon springen. Uiteindelijk heb ik ze weggestuurd. Later kwam er een dierenarts bij me thuis en die kon haar toen ineens pakken. Blijkbaar was ze zo moe van de eerdere stress of gewoon erg blij dat er 'hulp' onderweg was, dat ze zich gewoon liet pakken. Maar dat is inderdaad een zorg als een kat erg schuw is en toch hulp nodig heeft. Gelukkig was het bij jullie achteraf niet nodig.

Hier weer in afwachting van mijn man, voordat ik weer terug naar het werk kan. Vanmorgen allemaal gestress op mijn werk (veroorzaakt door andere collega's). Dus het wordt een chaotische dag, vrees ik. Iedereen wil weer wat van me en snappen niet dat ik nog niet alles paraat heb (als voor die tijd) en gewoon een hele dag minder werk. Maar goed, nog een middagje en dan straks weer weekend.

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi allemaal!

@ Lets: sterkte hoor! Leef erg met jullie mee!

@ Imke: ben zo benieuwd hoe het jullie vandaag vergaan is? Ik ben vandaag gebeld door de ass. wij mogen 2 oktober op Intake komen. Heb je nog tips voor mij?

Dan heb ik nog een vraag...voor de Intake wat is dan wijsheid...kan ons dochtertje van 3 jaar mee of is dat niet verstandig. Gaan ze tijdens de Intake ook nog onderzoeken doen??

*zwaait naar iedereen*

17. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mariska, tijdens de intake kan het zijn dat je moet bloedprikken. Verder worden er geen onderzoeken gedaan.
    Maar of het verstandig is om je dochtertje mee te nemen weet ik niet.
    Het gesprek gaat vrij snel en misschien is het dan niet handig dat je op je dochtertje moet letten.
    Tijdens de behandeling is er weinig tijd voor vragen, dus wil je zo veel mogelijk info opdoen tijdens je intake gesprek.
    Ter voorbereiding op je intake, een lijstje maken met alle vragen en opmerkingen die je hebt, zodat je niets vergeet te vragen/melden.
    Nog succes met wachten.

Imke, hoe is het gegaan ? En wanneer kun je ongeveer beginnen ?

Lets, dikke knuffel.

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Doen ze niet ook een echo bij de intake? Erg zeg, ik weet het gewoon niet meer. Zou ik op de factuur moeten kijken, daar zetten ze het altijd op.

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ok, nou dan lijkt het me beter denk ik om maar alleen met zijn tweeën te gaan:)

Bedankt hoor!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mariska: wij namen ons zoontje ook altijd mee. Houdt er rekening mee dat er in de wachtkamer niet veel te beleven valt voor kleine kinderen, dus neem zelf wat mee, want soms kun je pech hebben en lang moeten wachten.
    @Stiertje: bij de intake heb ik geen echo gehad. Meestal moet je dan wel bloedprikken. Maar dat hadden wij twee weken voor de intake al laten doen.
    @Tassie: en doet hij de koelkast het alweer?
    @Imke: ben benieuwd hoe je intake verlopen is. Hopelijk heb je er een goed gevoel over.

Hier weer weekend. Baalde wel want mijn man belde op dat mijn zoontje wat begon te jengelen. Ben toen mijn werk gaan afronden en wilde naar huis gaan. Tot een collega perse wilde dat ik even naar een mail keek. Had al gezegd dat ik echt weg moest en dat ik het vanavond wel even zou bekijken. Maar het moest nu toch echt en zou twee minuten duren. Nou ja, dat ken je dan wel.
    Ik daarna snel naar huis gereden en toen ik thuis kwam was mijn zoontje inmiddels al ontroostbaar. Voelde me zo rot. De volgende keer toch beter mijn grenzen aangeven en echt vertrekken. Omgekeerd doen mijn collega's het ook als ze zelf wat hebben.

Deel Deze Pagina