Ja klopt sneeuwmees. Wij wonen in het aardbevingsgebied in Noord Groningen. Wij hadden voor 6000 euro schade waaronder gescheurde tegels in de badkamer. Ons huis staat nu 2 jaar te koop. We hebben anderhalf jaar lang moeten touwtrekken om het geld van de Nam te krijgen. Uiteindelijk is dat gelukt. We hebben nu dit laatste half jaar 2 kijkers gehad, die konden het bedrag overnemen en zelf de schade late repareren. Maar we hadden nu zoiets van we hebben lang genoeg tegen die scheuren aangekeken, we weten niet hoe lang we hier nog wonen dus laten het maar repareren dan hebben we er zelf ook nog wil van en dan lijkt het ook niet zo raar met al die scheuren. Vandaag dus de derde kijker, ben benieuwd aan de nieuwe badkamer kan het niet liggen
@Mariska; jeetje, meid, wat hoop en duim ik dat jullie woning verkocht wordt. En dan? Blijven jullie wel in de provincie Groningen wonen? Wel erg spannend allemaal. Zo willen wij volgend voorjaar ons huis te koop zetten. Eerst zijn wij ook van alles aan het opknappen speciaal voor de verkoop. Mijn man heeft net een nieuwe vloer gelegd beneden en is nu met de trap bezig. Helaas moet de buitenkant geschilderd worden waarbij alle 3 de woningen tegelijk gedaan moeten worden. Er was een schilder gevonden, echter, deze kan pas van het voorjaar komen ivm drukte. Ik baal ervan, want het is echt nodig en nu moeten wij dus wachten met ons huis te koop zetten totdat het geschilderd is. Ik vind het ook erg spannend, maar ben ook erg klaar met het wonen op deze plek. Trouwens, volgens mij ben je één van de weinige/gelukkigen die een vergoeding heeft gehad van de NAM. Ik las volgens mij nog recent dat er nog vele wachten op een vergoeding. Vreselijk hoor, heel je woongenot is verpest! En, het lijkt mij ook hartstikke eng om mee te maken die aardbevingen.
@Stiertje, ok ben benieuwd waar je woont dan @Tassie: Ja het is erg lastig. Aan de ene kant wil ik hier graag blijven heb al mijn familie en vrienden hier en ik heb een leuke baan. Maar aan de andere kant vind ik al die bevingen en de nasleep er van ook erg frustrerend en dan nog maar niet te spreken over de bevingen die nog gaan komen. Helemaal nu we een kleintje hebben ben ik er wel erg mee bezig. De huizenverkoop ligt hier erg op zijn gat. Ons huis is getaxeerd 2 jaar geleden, inmiddels 20.000 in prijs gezakt en toen kwamen er de eerste 2 kijkers. Hoop in ieder geval dat we er niets bij inschieten, maar winst halen we er ook niet uit. Spannend jullie dus ook plannen om het huis te verkopen. Ze zeggen dat de woningmarkt weer aantrekt, maar daar merken we niks van. We hebben echt last van de imagoschade tgv de aardbevingen. Mensen hier uit de omgevingen kopen nog wel maar mensen van buiten de provincie schrikt het af en willen hier geen huis meer kopen.
Bedankt voor jullie reacties, fijn. Voel me vandaag alweer beter dan gisteren hoor .. Mijn amh werd geprikt, omdat ik steeds te weinig eicellen had na een punctie. Eerste ICSI 10 eicellen, tweede ICSI 6 eicellen, terwijl ik wel heel veel follikels heb. En mijn oma en moeder waren beide vervroegd in de overgang .. Laten we hopen dat mijn waarde gewoon goed is, zal het 10 juli wel horen. @ iedereen, ik krijg niet alles mee, jullie typen nog al veel .. @ Mariska, jij schreef toch ook mee in het UMCG forum ? @ Lets, heel veel sterkte gewenst, weet niet goed wat ik er meer van moet zeggen .. Sorry.
Meiden ik haak vanaf hier weer in! Was teveel terug te lezen met lappen tekst en drukke dagen gehad dus probeer het nu weer bij te houden hihi.. Lets zag wel jou miskraam voorbij komen! Vreselijk dikke knuf meis! Inmke fijn dat de intake goed is gegaan! Krijg je ju ook thyrax? He. Ik ook via DD gekregen en nu ook zwanger! Klaasje mijn intake was ook in juni ik geloof de 10e .. En kijk idd nu een naar Verder waar we staan, wie had dat gedacht! Stiertje owh die waslijn met kleertjes wauwww wat een moment idd .. Dat ik alles gewassen had en ging ophangen werd er ook zo emo van... Echt? Bij ons? Gaat ze dit echt dragen straks? Vind het nog steeds onwerkelijk! @tassie fijn dat de koelkast is gemaakt @mariska fijn dat je weer de badkamer kunt gebruiken! @sm ik weer nog dat ik met jou mijn intake besprak vorig jaar! Dat jij verteldd dat dr s zo snelsnelsnel was en niet de tijd nam! Bij onze intake was dat wonderbaarlijk niet zo! Hij nam echt de tijd! Alleen de afspraken daarna niet meer pfff.. @ all volgens mij ben ik toch wel redelijk bij ofniet? Heb in grote lijn en even doorgenomen! Hihi
@imke, mijn amh waarde is rond de 5, goed dus, maar heb minder eicellen bij de puncties. Vrij raar en onverklaarbaar... @de rest bedankt voor jullie lieve reacties. Mijn vriend was naar huis gekomen. Tot nu toe voelt het niet anders als ongesteld zijn. (Lichamelijk dan) dus hoop dat t zo blijft...
@Bbibi; Ik moest lachen en "huilen" om je felicitatie richting mij......want de koelkast is definitief stuk! Boehoe! Net weer mijn cold/hotpack in de koelbox gedaan en de koelelementen in de diepvries.....Ach ja, zo heb je wat te doen op een dag. Mijn man komt zo thuis en ik heb zo'n zonnig humeur op dit moment, not! Hihi, ik wou gewoon dat vandaag voorbij was.
Fijn dat je vriend bij je is Lets, ik hoop ook voor je dat het niet erger wordt, Sterkte! Klopt Imke, net als jij Maar daar is het erg rustig op moment.
@Lets; wat fijn dat je vriend naar huis is gekomen. Het lijkt mij ook vreselijk om "dit" alleen door te maken. Veel sterkte en laat je maar lekker verwennen door je vriend! Knuffel.
Lets, heel veel sterkte en rust lekker uit. En wel fijn dat je vriend er voor je is. Bij mij voelde het lichamelijk ook net als een hevige ongesteldheid, maar dat was zonder medicijnen. Ik hoop voor je dat je je snel weer beter gaat voelen. Een dikke knuffel.
Imke, op het moment is niemand actief in behandeling. Misschien over een korte tijd weer een heleboel tegelijk zwanger. Daar gaan we wel voor.
Ik bedoelde in het UMCG forum .. Daar melden zich helaas niet veel zwangere meiden aan. Dan is dit forum een stuk prettiger om te lezen hoor, geeft moed.
Wordt tijd dat al die UMCG-dames naar DD komen. Of dat DD een filiaaltje opent in het UMCG, nog beter. Scheelt een hoop reistijd
Imke, ik heb ook 2 behandelingen in het umcg gehad. Lieve mensen daar, maar hier in DD veel kundiger. Bij de eerste icsi spoot ik eerst 150 eenheden puregon, en er groeide toen maar 1 follikel. Met een doorstart moest ik toen op er op 250 eenheden. Met als resultaat overstimulatie na de punctie. Dit terwijl mijn bloeduitslage al uitwezen dat er een hoge kans op overstimulatie was. Ik heb geen verse tp gehad en de cryo mislukt. Erg jammer van de eerste poging dus. Bij de tweede poging waren ze voorzichtiger, maar ging het bijna weer mis wat overstimulatie betreft. De miskraam kon niemand iets aan doen. Dat was kort mijn umcg verhaal. Ik vond Gerrie altijd erg lief tijdens de puncties en tp's.
Zo, hier inmiddels verlof!!! Nog steeds problemen met de laptop dus echt actief meelezen valt niet mee. Heb inmiddels (bijna) alles in huis, kleertjes hangen/liggen gewassen in de kast. Aankomende dagen nog wat "grote" klussen in huis doen, en dan hopelijk nog ff van het komende mooie weer genieten. Geboortekaartjes zijn inmiddels ook besteld en enveloppen zijn binnen. Nu gaat het grote wachten beginnen, maar ben er klaar voor en de kleine ook. Vanmorgen nog een liggingsecho gehad en kleine uk ligt mooi met hoofdje ingedaald in het bekken. Ik was zelfs 0.5 kilo afgevallen!! Wist niet dat dat ook kon, maar alles zag er goed uit. Las dat er momenteel niet veel dames "actief" bezig zijn in dd?
@tassie ooooooh meis echt waar haha zei je toch niet goed gelezen ! Ik zag alleen iets over momteur en koelkast maar nu al kapot ? Jeetje hij was toch pas 3 jaar oud? En nu? Hebben jullie nog garantie ? Lets knuf meis fijn dat je vriend er voor je is, en dijn dat je iig nu weekend hebt! Even bijkomen van alles! Stiertje ik teken meteen als er een DD kliniek opent in utrecht! Das voor mij nog geen half uurtje rijden dan ben ik er al! Ideaaaal ! Mikka wat heeeeelijk verlof! Lekker hoor! Voor jou echt aftellen tot hij of zij zich aandient ! Spannend! Ben je er ook geestelijk helemaal klaar Voor? Had jij eigenlijk nog cryos?