ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussion in 'MMM clubs' started by Ddees70, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sm ja had echt de schrik van mn leven! Bahhh! Ik snap het gen niet ze is normaal zo druk... Vanwaar die omschakeling? Raar toch ?
    Nu net nou ik naar bed ging was ze gelukkig weer ecen lekker druk ! Pfieuwww daar maakt ze me toch weer even gelukkig mee dat ik weer geruster ben... Kan mn meisje niet meer missen hoor :(

Fijn dat toverland zo leuk was! Toch nog genoten dus? En idd het weer viel mee ! Pas rond 6uur regende het hier en moest ik er net door! Pfff verzopennnn toen ik thuis kwam van een paar stappen buiten de auto ... En toevalli wij wilde ook eerst naar pannenkoekenhuys.. Maar
    TOch maar besloten lekker lasagne te gaan halen en lekker sla erbij *jummm*

2. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    @Tassie, het was op zich snel genezen. Maar het gaf een soort druk. Vooral na een stukje lopen had ik het gevoel dat er een basketbal tussen mijn benen hing. Dat werd langzamerhand steeds beter. Verneem het nu nog wel als ik menstrueer. Volgens mij kan ik bij een volgende zwangerschap wel weer gewoon bevallen, is mij ten minste niet verteld dat ik dan een keizersnee zou moeten.

@Bibi, ik loop heel af en toe met vlagen eens en dan zwakt het weer af, heb ik geen moed meer. Nu had een collega van mij een stichting opgezet voor hun 10 jarig zwaar meervoudig gehandicapt dochtertje. Zij kan een hele dure behandeling krijgen in Curacao, dit hebben ze gecombineerd met de jaarlijkse loop hier in het dorp. Ik heb gezegd ik doe mee voor het meisje en laat me sponsoren:) maar wie a zegt moet ook b zeggen haha. Maar heb het volgehouden, kom nu geen stap meer vooruit van de spierpijn:D
    Wat akelig dat je de baby niet meer voelde, gelukkig hebben ze je eerst weer wat gerust kunnen stellen. Ik heb zelf een perfecte zwangerschap gehad, maar heb er eigenlijk amper van kunnen genieten. Bij mij overheerste altijd zo de gedachte: wat als....... was altijd bang om het te verliezen. Was pas echt rustig toen ze gezond en huilend op mijn buik lag:)

@ Sneeuwmees, leuk een dagje uit. Het weer viel idd nog wel mee naar wat ze voorspeld hadden. Gelukkig heeft het geen roet in het eten gegooid.

Hier lekker 2 dagen vrij met mijn meisje. Na een paar dagen gewerkt te hebben nu eerst weer eens de voorraden bijvullen, dus boodschappen doen. Het huis is 1 grote bende, dus dagje puinruimen vandaag. De eerste was hangt al buiten, dus even geen regen graag:D

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; wat fijn dat het weer zo mee viel in Toverland. Had je man genoten van zijn verjaardag? Jeetje, je zoontje alweer bijna vakantie. Heeft hij wel een gewone schoolweek deze week of is het gatenkaas met allerlei activiteiten? Oh, en pannenkoeken gegeten. Lekker, hoor!!

@Bbibi; oh jee, dat is schrikken, meid dat je ineens je meisje niet meer voelde. Gelukkig kon je direct terecht in het ziekenhuis om alles even goed na te laten kijken. En je meisje was zich van geen kwaad bewust, die was vrolijk aan het gymnastieken in je buik zo te lezen:),
    Ik ga straks inderdaad maar even bellen om een afspraak te maken voor het afleveren van de nieuwe koelkast. Ik ben benieuwd. Ik hoop dat het niet weer dagen gaat duren.
    Verder heeft mijn man ook weer wat plinten in de huiskamer geplaatst waardoor 2 kasten wat naar voren zijn gezet (kunnen waarschijnlijk vanavond weer terug tegen de muur staan). Hihi, de ondertiteling lezen is nu wel gemakkelijker, nu de tv dichterbij staat. De box is gisteravond neergezet. Toch nog best groot. De katten kijken er eigenlijk niet echt naar om. Wel wat gesnuffel, maar meer niet. Ik maak later foto's van alles, als het meubilair weer goed staat.
    Verder kan ik nu echt niet meer goed lopen door verschrikkelijke pijn in onderrug, bekken, liezen en down-under. We wilden eerst naar de Ikea gisteren, maar bij het boodschappen doen kwam ik al nauwelijks vooruit. Vreselijk. Dus toen maar besloten om thuis te blijven. Bah, ik zit echt alleen maar thuis. Ik moet nog medicijnen ophalen, maar het komt er niet van......Het is echt een paar honderd meter van mijn huis gelegen, maar ik kan dat echt niet lopen:(.
    Verder moet ik nog een afspraak inplannen voor het laten maken van een nieuw paspoort. Ik heb mijn man maar weer gevraagd of hij mij dan zou kunnen brengen. Tja, het is normaal iets van 18 minuutjes lopen, wat nu echt niet meer gaat. Gelukkig heb ik in ieder geval de pasfoto's al laten maken.

4. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hai lieve meiden,

Hoe is het met jullie ?? Wij genieten vanaf de 29 ste al op rhodos en gaan donderdagavond weer naar huis.

Ik kan niet terug lezen, wifi is hier erg slecht ..

Liefs ..

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Bbibi: ja, je snapt soms niet waar zo'n kleintje zich verstopt houdt als je haar even niet meer voelt. Ik voelde mijn zoontje ook dagelijks en toen ineens 3 dagen amper tot niet. Wist wel dat het rond die termijn ook niet dagelijks hoefde, maar zat er toch over in. Vaak kan een angelsound, of even de gyn bellen je dan geruststellen. En het was net of de duvel ermee speelde, vaak als ik dan geweest was, of de angelsound gebruikt had, was meneertje weer vollop aanwezig. Mijn zoontje leek altijd wat boos te worden van het doppler apparaat, want als die maar op mijn buik gezet werd, kwamen er gelijk een paar protest-trapjes tegen het apparaat aan. En lekker, lasagne. Ben ik ook zo'n liefhebber van.;)
    @Mariska: ik had na deze bevalling ook een paar rot-hechtingen. Heb de eerste dagen er zoveel last van gehad, dat ik ook amper kon zitten. Ik dacht dat het daarna over was, maar toen ik laatst ging fietsen, leek het net of er in mijn schaamlip een verdikkinkje zat (die je letterlijk op het zadel voelde). Hoop dus maar dat dat met de tijd nog minder wordt. En jij lekker aan het puinruimen. Heerlijk. Heb ik afgelopen weekend ook gedaan. Een kast van ons barste uit de voegen van alle rotzooi, mappen e.d. die erin zaten. Ook stond er nog een radio in die kapot was (en die we nooit meer gebruiken). Dus een halve clicko aan rotzooi en oud papier eruit gemest en nu een strak en half lege kast (even zien hoe lang het duurt voordat die zich weer vult;)).
    @Tassie: nou, fingers crossed voor je koelkast deze keer! En heeft je apotheek geen bezorgservice? Bij ons kan dat kosteloos als je zelf niet in de gelegenheid bent om je medicijnen op te halen. Erg handig! En heeft de gemeente geen avondopenstelling, zodat je een keer 's avonds met je man kan gaan? Als je zoveel pijn hebt, is inderdaad iedere meter er al een teveel. Ik heb tijdens mijn zwangerschap zelfs toestemming gekregen om op mijn werk de invalideparkeerplaats te gebruiken:), omdat anders de afstanden tot aan ons gebouw enorm zijn.
    En ja, nog een weekje naar school. Afgelopen vrijdag kreeg ik al allerlei speelgoed mee naar huis om af te wassen (iedere ouder moet wat speelgoed meenemen om thuis schoon te maken). En deze week mogen ze op woensdag hun fiets of step meenemen. Mijn zoontje wil steeds ook met de fiets naar school, maar dat trekt mijn bezorgde moederhart even niet. Dus zo lang hij nog in de fietskar mee kan, vind ik het best. Maar ja, dan gaan ze op school weer zo'n actie bedenken dat alle kinderen hun fiets mee moeten nemen en wordt het vlammetje bij hem dus toch weer aangewakkerd. En natuurlijk net op woensdag, als mijn man moet werken. Dus dan moet ik met de fiets in de kofferbak en mijn twee zoontjes naar school. Op school natuurlijk fiets uitladen met ook nog een maxi-cosi erbij. En ik heb mijn tijd al 3 dubbel nodig als ik alleen ervoor sta met 2 kinderen 's morgens. Maar weer even zien hoe we dat gaan oplossen;).
    @Imke: zwaai terug! Ik zie dat je deze week een belafspraak hebt? Ben benieuwd wat er uit komt. Geniet nog even van je vakantie. Rhodos, klinkt heerlijk;)

Hier weer begin van de nieuwe werkweek. Gelukkig is er bijna niemand, dus even rustig opstarten. We waren gisteren total loss. Mijn zoontje kon niet slapen en mijn man was boven gaan zitten met hem. En even later ook in slaap gevallen.;) Ik had de hele bank voor mezelf en de kleine sliep ook lekker in zijn wipstoeltje, dus heb ook maar even de kans genomen alvast lekker languit op de bank te liggen tv te kijken. Was volgens mij binnen 2 minuten al in slaap gevallen.:)

6. do27

do27 Actief lid

Mar 6, 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij vertrekken zo weer richting dusseldorf! Alleen maar voor het zaadonderzoek dus waarschijnlijk zo weer weg daar! Morgen krijgen we daar de uitslag al van hiervoor hebben we al een bel afspraak staan! De uitslag van mijn bloed komt 18 juli ook via een bel afspraak!!

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Pff, gisteravond echt mega-lekkage gehad. Het regende binnen bijna net zo hard als buiten. Dat krijg je dus als je dak eraf is. Er zaten wel zeilen overheen, maar aan de zijkanten was dat lastig. Dus vanmorgen bijna de hele boel maar leeggehaald en tijdelijk in onze bijkeuken-to-be neergezet.
    Leuk hoor, zo'n verbouwing ... :(

8. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heyhey, ben even wat minder actief hier soms...

Ah bibi, wat spannend weer dat je haar nie voelde, gelukkig is alles nog goed!

Sneeuwmees, leuk naar toverland!

Tassie, wat een soap zeg met je koelkast..ben ik dus nie de enige die altijd pech heeft met dat soort dingen..hopelijk komt ie snel. En jij rustig aan doen!

Do, hoe was het in dusseldorf?

Oejee stiertje, nu weer alles droog?

Vandaag contact gehad met de gynaecoloog in nederland. Hcg was nog 450 dus nog vrij hoog. As vrijdag een afspraak, zitten er dan nog resten dan meteen curretage. Toch heb ik niet veel vertrouwen in nl en wil graag de mening van dusseldorf, daar kan ik morgen gelukkig al terecht. Ik vind de nederlandse arts gewoon niet duidelijk reageren.
    Ik zei, moet er dan curretage? ' antwoord:'ja dat kan...' Dus....
    Dus morgen maar weer een ritje dusseldorf...voor de zekerheid en vooral voor de duidelijkheid

9. Champetter

Champetter VIP lid

Mar 5, 2013
    6,825
    3,809
    113
    Lets, was al benieuwd hoe het met je ging. Niet lekker dus, ook nog eens lichamelijk. Heftig om te gaan curreterern, snap dat je dat enorm tegenstaat. Laten we hopen dat het er vrijdag toch anders voor mag staan.

Op eerdere pagina's schreef je dat je dit jaar toch nog een poging gaat doen. Echt dapper, rust maar even flink uit voordat je weer begint. Lichamelijk is het niet niks om van het geestelijke nog maar niet te spreken... Sterkte!

Do, succes met jullie onderzoeken vandaag!

@de rest; wat kletsen jullie toch allemaal gezellig :)

10. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx klaasje.
    Over twee weekjes gaan we lekker drie weken op vakantie. Dan ff goed bijkomen, al vind ik het toch dubbel.
    Daarna willen we toch zsm weer beginnen. Niet te kang rustpauze, blijf er hoe dan ook toch wel steeds mee bezig dus ga niet zitten wachten. Ga wel praten bij een psycholoog, hopelijk heeft die wat tips om ermee om te gaan.

Hoe is t met jou en de tweeling?

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Lets: mijn gyn liet ook duidelijk de keuze aan ons over. Dat een curretage kon, maar dat we ook konden afwachten met een herhaling van cytotec. Dat is dan zo lastig, want je wil zo graag geadviseerd worden. Ik hoop ook nog steeds dat een curretage niet nodig zal zijn. Al hoor ik ook van vrouwen dat ze het toch wel prettig vinden, omdat ze het dan wel gelijk af kunnen sluiten. Een dikke knuffel!

12. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx sneeuwmees, helaas ook ervaringsdeskundige,
    Ik heb vannacht mijn tweede kuurtje cytotec genomen maar vloei niet meer dus heb niet het idee dat het nog geholpen heeft.
    Hoelang duurde het bij jou na de cytotec voordat t weg was?

Enige waar ik bang voor ben bij curretage is dat er wat mis gaat en daarna nog moeilijker is zwanger te worden...

13. do27

do27 Actief lid

Mar 6, 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was een vlot bezoekje aan dusseldorf!! Waren heel op tijd weg gereden, waren er om 14.10 al en hadden pas om 15.20 de afspraak dus eerst in de buurt ff een kop koffie gedronken en waren om 5 voor 3 in de kliniek, mijn man werd vrijwel gelijk geroepen en zaten dus om kwart over 3 al weer in de auto richting huis!! Morgen al uitslag! Ben heel benieuwd wat er hier uit komt!!

Nog wel een dingetje waar ik tegenop zie nu we 2 keer een rit dusseldorf hebben gehad.. De terugreis nadat ik de punctie heb gehad!! Duurt natuurlijk nog wel even naar goed, daar kan ik me nu al druk over maken!! Hoe hebben jullie dat gedaan? Hotel gepakt, of wel gewoon terug in de auto??

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ do fijn dat het goed ging! En je krijgt punctie onder narcose! Dus pas als je goed wakker ent kun je weg! Wij zijn daarna lekker broodje gaan doen bij de subway daar in de buurt! En daarna naar huis amper eegens last van! De pijn van lichte overstimulatie kwam bij mij daarna pas. :)

Als ik er zo overna dacht is mijn DD avontuur ook best intiem en bijzonder geweest met mijn man als ik erover terug denk.. Ik heb veel aan hem gehad en we hebben veel gedeeld hebben jullie dat ook dames?

Tassie meis ik ken het vreselijk!! We mogen natuurlijk niet zeiren want we zijn zwanger en een ander zou graag in onze plaats staan natuurlijk. ;) maar ik kan ook echt niks meer! Vandaag rondje dorp met mam! Tja 3 winkels ff 5 min en ik was kapot buiten adem en kon niet meer! Ik moest naar huis echt wat was ik moe ik moest mn tuinstoel in met een kopje thee... En ik moet nog zo lang hahaha erg he? Hoeist met de koelkast?

@sm ohhhhh zo herkenbaar ! Amgelsoung heb ik hier ook van vriendinnetje! Maar gebruik m eigenlijk nooit! Mag niet van mn man ! Beeb wordt helemaal onrustig en wild iedere keer als ik m gebruik ze heeft zoveel last van die straling of iets dus toen ik vertelde tegen mn man dat ik dke zaterdag nacht had gebuikt werd hij mega kwaad! Dat hij dat ding meteen de kliko in zou gooien als ik m nog een keer aanzetten :( van hem mag ik mn dochter daar absoluut niet mee lastig vallen haha! Mareeee je hebt gelijk hoor! Ze is weer zooooo druk vandaag snap er niks van maar ben er wel blij mee haha!

@imke geniet van je vakantie!

@stiertje owhjee :( en nu ?

@lets oh meissie toch... :(
    Nu nog 450?? Vind dat ook vrij hoor heel eerlijk gezegd! Er zit dus zeker weten helaas nog wat... Goed dat je morgen naar dd gaat! Hoelaat kan je komen? Knuf

@ mariska ohhh die angst... Hier the same.. Het overheerst! Hoor je toch vaak na de mmm.. Ik hoop zo voor je daf je het snel nog eens mag overdoen! Hopelijk kan je dan meer genieten!!

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,328
    681
    113
    Utrecht
    @Imke; Oh, lekker, vakantie op Rhodos! Heerlijk! En deze week een belafspraak met de uitslagen. Spannend!

@Sneeuwmees; oh jee, de fiets mee naar school. Niet echt handig voor jou met je 2 kindjes en je werk. Inderdaad, een fietskar is zo ideaal!
    Ook wel fijn trouwens dat het op je werk rustig is qua personeel.
    De koelkast komt woensdag, morgen na 16.30 uur kan ik online bekijken hoe laat ze zullen komen. Ik ben benieuwd. Mijn vader moet een nachtje slapen in het ziekenhuis (slaaponderzoek) zodat wij mijn moeder hebben uitgenodigd om bij ons te komen eten en voetbal kijken. Gezellig!

@Do; wat fijn dat jullie al iets hebben gevonden om in alle rust koffie te drinken in DD. En wat fijn dat jullie zelfs eerder werden geholpen en dus ook lekker snel weer naar huis konden. En morgen de uitslag. Spannend voor jullie.
    Ik denk dat iedereen wel na de punctie naar huis is gegaan. De lichte narcose is vrij snel uitgewerkt (ongeveer na 2 uur) en je kunt lopend naar de auto. Je zult waarschijnlijk nog wel moe zijn, maar meer niet.
    Gewoon rustig aan doen en vroeg naar bed. Scheelt weer, toch? Hoef je niet nog eens extra in een hotel te blijven overnachten.

@Stiertje; jeetje, wat ongelooflijk vervelend dat je lekkage hebt gehad. Het heeft echt hard geregend met daarbij ook nog eens een harde wind. Oh bah, heb je ook echt waterschade? Hopen dat het dak snel gemaakt is. Bah, wat lijkt mij dat schrikken, zeg, als het water je huis binnen komt.

@Lets; he, gatsie, meis, ik hoop echt zo dat je helemaal schoon bent en dat je niet ook nog eens een curettage moet ondergaan. Ik duim voor goed nieuws morgen in DD! Wat fijn voor je dat je daar morgen al terecht kunt. Enneh, meid, ik begrijp dat je een dubbel gevoel hebt bij het op vakantie gaan. Je had het begrijpelijk heel anders voor je gezien. Ik vind het echt heel dapper hoe je toch vooruit kijkt en het liefste zo snel mogelijk door wilt gaan met de volgende behandeling. Deze week heb je toch het gesprek met de psych? Spannend, meis! Heel veel succes!!!

@Klaasje; hoe is het met jou?

@Bbibi; hoe is met jou gegaan vandaag? Heb je de koprollen van je meisje gevoeld?

@Ddees; hoe is het met jou?

@Fireangel; hoe is het met jou? Waar ben je?

@Monatoetje; hoe is het met jullie? Lekker druk natuurlijk!!

De rest; zwaai!!

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    @do: gewoon weer in de auto terug hoor. Wij mochten na een uur naar huis. Je mag natuurlijk zelf niet rijden. Dus vriendlief reed en ik zat lekker te suffen met de stoel in de relaxstand.
    @lekkage: nee, dat was allesbehalve relaxt. Hoop dat t snel klaar is, maar dat duurt nov wel een weekje of 2. Wij zitten al jaren in de verbouwing en meestal kan ik dat goed hebben omdat het niet in het woongedeelte plaatsvindt en ik gewoon s avonds de deur dicht kan trekken en op de bank kan ploffen. Maar dat was nu ff anders. Nou ja, het komt wel goed.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ tassie goed goed ze was weer lekker druk vandaag ( en momenteel gelukkig!! Heeeel blij mee!!)

Dames nieuwe fotos in album voor de dames die mij niet
    Op fb hebben :)

18. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

May 23, 2011
    3,328
    681
    113
    Utrecht
    @Bbibi; wow! Mooie buik, hoor! En ook leuk buiten-foto's. In jullie tuin??
    En trouwens, wat jammer, he, dat je door die vermoeidheid zo weinig kunt doen. Winkelen is dan echt een uitdaging.

19. do27

do27 Actief lid

Mar 6, 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie reactie stellen me alweer gerust : ) echt heel fijn om hier alles te kunnen delen!!
    Hadden jullie geen pijn dan na de tijd of kwam dat later pas? Ik had met de puncties die ik in nl heb gehad best wat pijn gelijk na de punctie, dan was het meestal ook al wel een uur of 4 na de tijd, aangezien wij een transport ziekenhuis hadden dus was de verdoving waarschijnlijk al verder uit gewerkt!!

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    4,762
    3
    38
    Dusseldorf
    Do ik denk echt dat dat anders is! Dat roesje/narcose is zooo fijn daar! Ikzelf had echt absoluut geen pijn ( heb ook het idee dat de artsen veel kundiger en ervaren zijn dan in nederland!) en na te gaan ik had toch echt 19 eicellen om aan te prikken! Dus ze hebben genoeg geprikt in mijn lichaam ;) maar pas pijn door de
    Overstimulatie dag naderhand maar die dag zelf eigenlijk helemaal niets :)

Tassie hihi is bij pap en mam in de tuin :) vandaag gemaakt! Buik groeit idd erg goed! Gaat heel snel! Enige nadeel is dat mijn longen al in de verdrukking zitten en ik dus weinig lucht krijg! Rest niks te klagen ! Maar dat shoppen gaat hier helaas ook niet nee :( 1 winkel kan ik uitzoeken zoals de babydump of prenatal maar na een kwartier kun je me opvegen hihi

Share This Page