@Tassie: fijn dat het dan toch gaat gebeuren met de koelkast. En moet je vader in het zkh slapen. Mijn man heeft ook een slaaponderzoek gehad, maar mocht thuis slapen met allemaal plakkers op z'n hoofd en zo'n kastje om zijn middel. @Bbibi: mijn man was ook geen voorstander van de angel sound, maar toen hij zelf merkte hoe geruststellend het kon zijn voor mij stelde hij soms zelf voor om even te gaan luisteren. Wanneer heb je weer een echo of controle? @Stiertje: lijkt me inderdaad een rot idee het dak open te hebben liggen en het water wat naar binnen komt. Volgens mij morgen weer een natte dag. Dus vrees dat je de emmers klaar moet zetten. @Do: ik heb ook half zitten suffen naast mijn man in de auto. Onderweg nog even ergens gestopt voor een broodje, want had toch wel vreselijke honger. Napijn heb ik eigenlijk niet gehad. Hier weer total loss op bed. Mijn man belde vandaag dat de jongste eerder wakker was geworden en of hij niet een keer een flesje kon proberen. Ik zorg normaal altijd dat ik zondag wat kolf voor noodgevallen voor de aankomende week, maar had ik toevallig niet gedaan omdat we weg zouden gaan. Toen maar wat uit de vriezer proberen te ontdooien. Maar toen mijn man schudde vloog de deksel eraf en was de helft van de melk eruit. Toen maar voorgesteld dat hij naar mij zou komen, maar hij moest nog even wachten op de moeder van een vriendje die bij mijn zoontje aan het spelen was. Die zou kwart voor vijf komen. Maar het duurde maar en duurde maar voor hij kwam. Achteraf kwam die moeder pas om vijf over vijf haar kind ophalen en moest mijn man toen nog naar mij toe. Achteraf was ik dan liever zelf naar huis gekomen want toen mijn zoontje klaar was met voeden kon ik ook naar huis en reden we achter elkaar aan naar huis. Onrustige middag dus.
Ja, wordt weer een natte dag. Ik zie de ellende op buienradar al aankomen. Nou ja, even diep ademhalen en tot 10 tellen. Meiske is vandaag bij de gastouder en ik ben vrij (hele week), dus ik kan ff lekker meters maken (er moeten nog 2 tuinbankjes in de lak, kan ik mooi in de schuur doen, die zit al onder een nieuw dak). @napijn: ik had direct na de punctie eigenlijk nauwelijks pijn. De 2 dagen daarna heb ik wel een beetje krom gelopen van de napijn. Maar het was wel te doen. Ik vond het zo heerlijk dat de punctie onder narcose was. Ik wil nooit meer anders. De punctie in het UMCG was een hel. Daar heb ik echt een trauma aan overgehouden.
@Do; Ik heb dan wel in NL geen puncties gehad, maar in DD ben je gewoon "out". Ik vond het wel spannend, maar ze zijn echt super aardig. De anesthesist neemt de dag van te voren telefonisch contact met je op om één en ander uit te leggen en om vragen aan je te stellen. Dit, omdat de anesthesisten van buitenaf komen, speciaal om de puncties te doen. Je krijgt een infuus en wordt aan de bloeddrukmeter gekoppeld. En als de arts in de kamer is en wil gaan beginnen, krijg je een slaapmiddel ingespoten in het infuus. Dan moet je een paar keer diep zuchten en dan ben je zo weg. Zo heerlijk! Als het achter de rug is, wordt je wakker (althans de meesten) liggend in de uitslaapkamer in een bed. Je zult merken dat er meerdere liggen. Dan komt je partner ook bij je zitten. De arts komt naar je toe om door te geven wat de opbrengst is en dan kun je rustig bijkomen. Oh ja, heel gek, maar je hebt ineens ook je onderbroek weer aan. Ze hebben, vind ik, lekkere koekjes daar en je kunt wat drinken. Zodra je je goed genoeg voelt mag je naar huis. Ik heb ook de terugplaatsing zo laten doen, dus tweemaal. Echt, ideaal. @Bbibi; hihi, bij je ouders in de tuin een fotoshoot! Nou, mooi decor, hoor! En ja, dat benauwde gevoel komt mij heel erg bekend voor. Bij mij zit ze met d'r billen echt helemaal tegen de bovenkant aan en vaak rekt ze zich uit zodat én mijn ribben/sternum én mijn onderkant echt pijn doen. En dan ondertussen is ze aan het friemelen met haar handjes en voeten aan het trappen. Wel balen, hè, dat je niet lekker kunt gaan winkelen. Je wilt wel heel graag, maar het is geen feest als je er eenmaal bent. Althans dat had ik. Ik moest echt om de haverklap mij overal aan vasthouden, omdat ik duizelig werd en soms moest ik per direct de winkel verlaten, omdat ik de neiging had om flauw te vallen. Vooral stilstaan lokte dat uit. Gelukkig gaat dat nu wat beter, maar nu heb ik overal pijn. Maar ja, dat is tenminste een normale zwangerschapskwaal die velen hebben het laatste termijn. @Sneeuwmees; mijn vader heeft ooit al eens een slaaponderzoek gehad in ons streekziekenhuis. Daar kwam niets uit. Nu is hij in een ander ziekenhuis onder behandeling en heeft daar nu ruim een week een polsbandje om gekregen voor thuis die het een en ander registreert. En hij moet woensdag op donderdag slapen in het ziekenhuis met allerlei kabels en toestanden. Hij is namelijk zo ontzettend moe, altijd en al heel erg lang. Hij snurkt heel veel, volgens mijn moeder en hij is gewoon doodmoe altijd. Als hij stilzit valt hij zo in slaap. Hij moet eigenlijk continu bezig zijn. Ik hoop dat er een keer echt wat uitkomt, niet dat slaapapnoe leuk is, maar gewoon voor hem en voor mijn moeder. Hij had het vroeger ook tijdens het rijden in de auto dat zijn ogen gewoon dichtvielen. Hij rijdt trouwens al een aantal jaren geen auto meer. En nee, hij gaat geen voetbal kijken.....ze belden nog op naar hem om de afspraak misschien uit te stellen ivm de voetbalwedstrijd, maar hij gaf aan dat hij geen voetbal hoeft te zien perse. Het loopt bij jullie qua bv nog niet helemaal soepeltjes. Jeetje, wat naar voor jullie alle drie. Jammer dat hij nog steeds niet uit een flesje wilt drinken. Krijg je daar nog hulp bij of probeer je het zelf nog? Ik hoop voor jullie dat er snel verandering in komt of in ieder geval wat verbetering zodat je zoontje in ieder geval iets drinkt uit een flesje voordat jij weer naar huis komt. Dan heeft hij in ieder geval een bodempje. Het zijn zo maar drukke dagen voor jou.
@Imke, nog een paar fijne dagen op Rhodos Imke!! @Stiertje, wat een toestand met die waterschade. Ze willen idd vandaag ook weer aardig wat regen hebben. Sterkte hoop dat het nu wat mee gaat vallen. @ Lets, knuffel voor jou!! @Do, spannend vandaag uitslag, ben ook erg benieuwd. @Sneeuwmees, soms denk je alles zo goed gepland te hebben, hoeft dan maar iets niet goed te gaan en je hele planning is geen planning meer ik herken het Ben zelf wel erg goed te spreken over het umcg. dankzij hun hebben we immers ons mooie dochter. Maar ook de puncties vond ik vreselijk, 1 was echt hel. Daarna nog weer eentje gehad die was beter te doen. Scheelt ook of je de eicellen links of rechts hebt zitten. Links is vaak gevoeliger en die keer dat het zo vreselijk was had ik alles zo wat links zitten. Onder narcose lijkt me dan wel fijner, alleen ben ik nog nooit onder narcose geweest, dat lijkt me ook weer eng
@sneeuwmees had jij zelf thuis dus ook een angelsound begrijp ik ? Nouja ik vond het lief dat ik m van mn vriendin mocht lenen maar met 10 weken geprobeerd en niks kunnen vinden.. Werd er onzeker van dus ding in de kast! Pas toen met 20weken een keer gebruikt en meteen kunnen vinden ik dacht mooi, leuk ding voor zo af en toe ff 30 seconde luisteren! Maar de keer erns kon ik het hartje weer niet meteen vinden en moet je hem weer wat langer aanzetten ( anderhalfe min ofzo) en man vond dat absoluut een no go! Vooral omdat mn kind daar voor weg zwemt ( je hoort echt continje blib en dan ben ik het hartje weer kwijt haha) dus hij vind dat ik haar gewoon eens met eust moet laten en ergens heeft hij ook maar gelijk ! Jij dus weer Voedingsellende? Gaat dat in een flesje nog steeds niet goed? Ook niet met die tommy tippee? Wel fijn daf ze zo makkelijk zijn bij jou op hef werk met voeden zeg! Zouden ze bij mijn werk niet om staan te springen vrees ik... @tassie ohh zoooo herkenbaar! Stilstaan kan ik ook absoluut niet! Dan wordt ik ook zo duizelig en niet goed in mn hoofd En lopen, tja dan hijg ik als een hond en ben ik compleet buiten adem... Zou dat toch vraag ik me af iets met onze schildklier te maken hebben?? Die reguleerd namelijk ook de bloeddruk.. Mijn schildklier is de laatste tijd ook weer steeds slecht infesteld namelijk! Morgen of donderdag weer voor bloedprikken en dan vrijdag belafspraak internist!
zonder zwanger te zijn heb ik ook al gauw last om licht in mijn hoofd te worden. Ws toch bloeddruk. Lopen gaat idd best maar als ik tijdje stil sta gaat het mis. Heb het ook altijd na de punctie. Liggend voel ik me heel wat en als ik omhoog ga dan wordt ik licht in mijn hoofd ga ik zweten en mijn oren gaan toeten. Als ik dan niet snel ga liggen raak ik even weg Heel irritant, heb het al eens in de winkel gehad en in een discotheek, mensen dachten die is zat, maar had geen druppel gehad Tijdens de zwangerschap vooral het eerste trimester had ik hier nog vaker last van. Wat bij mij hielp was dat ik Lakrisal op zak had. Van die salmiaksnoepjes. Daar zit zout in, bloedvaten gaan wat uitstaan waardoor bloed beter doorstroomt. Hielp echt.
Oh, zo herkenbaar, die ontzettende allesoverheersende duizeligheid, licht in het hoofd en flauwtes. Ik had vanaf week 11 in de zwangerschap. Mijn bloeddruk is normaliter laagnormaal met een laag Hb. Elke keer na een menstruatie had ik sowieso een lager Hb en tegen de tijd dat de volgende menstruatie kwam, was mijn Hb-gehalte net boven de ondergrens zodat bij een volgende menstruatie mijn Hb weer te laat was. Op een gegeven moment dus te laag zodat ik ijzertabletten moest slikken. Nu tijdens de zwangerschap dus vanaf 11 weken al een hele lage bloeddruk + laag Hb + glucosedipjes en schildklierproblemen (ook al lang mee bekend). Door deze combinatie kon ik niet meer werken. Ik viel zelfs flauw/had flauwtes/was duizelig bij platliggen. Lopen kon ik toen ik thuis zat ook heel slecht, ik viel om en kon absoluut niet rechtdoor lopen. Vreselijk was dat en ook best angstig. Ik kon zelfs niet eens goed voor mijzelf zorgen. Staan en bijvoorbeeld drinken inschenken of eten klaarmaken voor ontbijt en lunch waren hele moeilijke activiteiten. Nu sinds een paar weken voel ik mij niet meer zo duizelig, wel nog af en toe slap (slappe ledematen), nog steeds ontzettend moe en nu dus veel pijn. Die pijn vind ik eigenlijk niet erg, omdat dat er echt bij hoort. Na operaties had ik altijd heel veel last van de morfine die je eigenlijk standaard krijgt. Daar word ik echt ziek van. Als het is uitgewerkt en ik voel de pijn van de operatie, voel ik mij een heel stuk beter. Zo beroerd voelen in je hoofd is voor mij persoonlijk het ergste. Ik kan dan echt niets behalve platliggen en stilliggen. Ik ben vroeger al heel vaak flauwgevallen, zelfs in Versailles (paleis van Lodewijk de zoveelste) waarvoor de ambulance toen moest komen. Het hoort ergens ook wel bij mij, maar tijdens de zwangerschap was het wel erg extreem zodat ik echt nergens naartoe kon zonder beroerd te worden en nu dus nog steeds niet. Ik zit echt bijna alleen maar thuis. Mentaal wil ik heel graag er tussenuit, maar fysiek gaat het gewoon niet. Het is niet anders. Gelukkig gaat het nu ineens heel erg snel en kan ik al echt aftellen.
Nou voor jou is het echt aftellen tassie 33 weekjes! Bij mij is her heel gek! Ik heb een goede bloeddruk, hoge waarde b 12 vanwege de spuiten, en ijzer gehalte is ook netjes! Daarnaast slik ik bloedverdunners dus bloedsdoorstroming zou ook goed moeten zijn dus niet echt een reden voor! Denk gewoon mijn ziekte/schildklier/bijnieren die niet functioneren en omdat ik al zon grote buik heb waardoor ik kortademig ben dat het daardoor komt ofzo heel vervelend! Do al uitslag gehad meid? Lets succes vandaag meissie!
@Lets: ik heb twee keer toe cytotec gehad, maar zonder resultaat. Later bleek het restweefsel meer tegen de baarmoedermond te zitten, vandaar dat de cytotec zijn werk ook niet kon doen. Ik moest toen terugkomen en als het niet weg was, zou ik die dag nog gecurreteerd worden. Maar dat vond de gyn niet nodig, omdat hij er vermoedelijk zelf bijkon. Hij heef toen met een tangetje het restmateriaal eruit gepeuterd. Niet prettig, maar heeft wel een curretage kunnen voorkomen. Ik was zelf ook niet weg van een curretage, dus was blij dat mijn lichaam het zelf op zou lossen. Moet zeggen dat ondanks dat ik niet weg was van een curretage, ik er toen wel klaar mee was en waarschijnlijk die dag wel blij zou zijn geweest met alsnog een curretage. Op een gegeven moment wil je gewoon verder en iedere keer vloeien betekende voor mij ook iedere keer een confrontatie met de mk. @Tassie: mijn man heeft ook slaapapneu. Is bij hem in december vastgesteld. Hij viel ook 10 keer per dag in slaap en zelfs een autoritje van een uur had hij moeite mee. Dat was ook net in de periode van DD en dan reed ik tot aan de laatste parkeerplaats voor DD en dan nam hij het stuur over tot aan de kliniek. In het begin dachten we nog dat het te wijten was aan de combi nachtdiensten en de ritjes van DD die vaak tussen al zijn diensten door ingepland werden. Maar het ging niet over en baarde me toch wel zorgen. Zeker ook omdat hij vrachtwagenchauffeur is en een gevaar op de weg opleverde, omdat hij ook tijdens zijn werk moeite had met wakker blijven. Heb hem heel wat keren 's nachts letterlijk al pratend door zijn nachtdienst heen gesleept. Omdat hij zoveel zweette en snurkte (dat deed hij altijd al, maar de laatste maanden heel raar), heb ik hem gewezen op apneu. Dat bleek zo te zijn en hij bleek ook nog eens een ernstig geval te zijn. Hij had 67 ademstops per uur en een zuurstofpercentage van nog maar 78%. Hij slaapt nu sinds januari met een neusmasker op en hij voelt zich weer stukken beter en kan ook zijn werk weer goed aan. Hij heeft nu weer een normaal zuurstofgehalte en heeft nog minder dan 3 ademstops per uur. Dus een hele verbetering. Hopelijk wordt er bij je vader ook wat gevonden dat hij wat fitter is. Apneu is misschien niet heel prettig, maar gelukkig wel goed te behandelen. @Bbibi: ik heb de angelsound ook van een vriendin geleend. Mijn man stelde voor zo'n ding zelf te kopen, maar omdat zij hem toch niet nodig had, mocht ik hem blijven gebruiken zo lang ik dat wilde. Ik luisterde zelf ook altijd maar kort, omdat ik ook de schadelijkheid ervan niet kon inschatten. De ene keer werd geschreven dat de straling zo klein was dat het geen kwaad kon en de andere keer las je inderdaad veel ernstiger verhalen. Als het niet goed voelt, moet je het niet doen. @Mariska: irritant dat je je vaak zo licht in het hoofd voelt. Ik ben zelf in het begin van deze zwangerschap ook duizelig geweest. Maar mijn bloeddruk was altijd keurig netjes. Maar was toch een vervelend gevoel, ondanks dat je wist dat het erbij hoorde en dat het vanzelf overging. En de combi met werken en 'live' voeden gaat best heel redelijk. Met af en toe een stress moment zoals gisteren. Het is alleen dat die laatste voeding laat in de middag vaak even puzzelen is. Komt mijn man naar mij toe of ga ik eerder naar huis. Dat is nog lastig. Zeker als er dan ook nog vriendjes komen spelen, die niet op tijd opgehaald worden. Met de fles oefenen we sinds ik werk, niet heel veel meer. Het kolven kost best veel energie, en die heb ik nu even niet. Op zich is het een geruststelling dat hij wel de techniek beheerst en kan drinken uit de fles (meneer vertikt het alleen). Ik heb er zelf ook aan zitten denken dat mijn man hem alvast een klein beetje geeft, voordat ik naar huis kom, zodat hij vast een bodempje heeft. Voor de gein zei ik dat ik hem dan daarna zelf zal 'aftanken'. Maar later bedacht ik me dat dat niet handig is, omdat als hij eerst iets uit de fles drinkt, hij minder uit mijn borst drinkt (omdat hij al wat binnen heeft) en dat uiteindelijk consequenties heeft voor mijn bv-productie. Bv werkt op vraag en aanbod en als mijn borsten minder vraag krijgen, wordt er ook minder melk aangemaakt. Dus ik ben er nog niet uit. Wilde in de vakantie, als we iets meer rust hebben (hopelijk) wat meer gaan oefenen en dan heb ik ook wat meer tijd overdag om wat tussendoor bij te kolven. Mijn zoontje is vandaag naar school. Ze zouden van de anwb komen voor verkeersles voor kleuters. Ze waren ook al in juni geweest, maar toen waren we net met vakantie en vond het jammer dat hij dat toen moest missen. Maar toen regende het heel erg, waardoor ze bepaalde dingen niet konden doen. Ze zouden nog een keer terugkomen en dat zou vandaag zijn. Ik al blij dat hij dan toch nog wat mee kon maken hiervan. Maar of de duvel ermee speelt, het regent tot het giet, dus de vraag is of het nu wel door kan gaan. Mijn man heeft mijn zoontje ook aangekleed vanmorgen en ik zat boven mijn jongste te voeden. Ik hoorde vreemde kleding combinaties voorbij komen, maar kon me er niet mee bemoeien omdat ik bezig was. Vrees dus het ergste hoe mijn zoontje gekleed naar school is gegaan.
@Bbibi; hmm, dat is inderdaad "vreemd", dat de uitslagen goed zijn. Heb je ook last van misselijkheid of glucosedipjes? Mijn glucose is goed, maar ik heb echt perioden tijdens de zwangerschap dat ik heel veel moet eten. Dit uit zich in misselijkheid en ook trillerigheid, zweten en flauw/slap voelen. Ik heb dan direct suiker nodig of eigenlijk gewoon eten. Soms had ik het al nadat nog maar een half uur eerder had gegeten en dan de hele dag zo door. Ik merk dan dat mijn buik echt gegroeid is en dat dus waarschijnlijk de baby ook weer gegroeid is. Verder komt het ook misschien doordat de baby zo megadruk is, zodat zij natuurlijk erg veel energie nodig heeft en dat bij mij wegsnoept. Je kunt ook bloeddrukdipjes hebben waarbij je bloeddruk normaliter wel goed is, maar tijdens bijvoorbeeld langdurig staan ineens drastisch daalt waardoor je je ineens beroerd voelt. Jij hebt ook nog eens andere ziekten/kwalen die nu natuurlijk ook kunnen verergeren. @Do; ook ik ben benieuwd naar de uitslag! Heb je al wat gehoord? @Lets; ik hoop op goed nieuws vandaag voor je, meis! Dat je geen curettage nodig hebt. @Stiertje; oh jee, ik zie allemaal fikse regenbuien over het noordoosten overtrekken. Ik hoop dat het er niet al te hard bij waait. Enneh, succes met je klusproject.
@Tassie, herkenbaar wat je schrijft. De meesten om mij heen weten wel dat ik soms wel ineens niet goed kan worden. Gelukkig voel ik het altijd wel aankomen. Wat vreselijk dat je je zo opgesloten voelt Tassie, zo duren de dagen erg lang. @sneeuwmees, wat knap dat je het volhoud het voeden en het werken. Voor mij gaf dat alleen maar stress, terwijl ik nog niet eens aan het werk was., ik ben na 3 maanden maar gestopt met voeden. Achteraf veel spijt van gehad. Haha ben ook erg benieuwd. Hier altijd net zo. Dan ben ik aan het werk geweest en kom ik thuis en denk ik *proest*. Zelfde als met staartjes en haarstrikjes, dat wordt hem dus niet, Maar zelfs een speldje in het haar schijnt al erg ingewikkeld te zijn Regenbuien, op moment is het hier droog. het heeft al even flink geregend, ben benieuwd of je het drooggehouden hebt Stiertje. Vanmorgen met mijn schoonouders en dochtertje naar de juwelier geweest. Ze kreeg een bedeltje aan haar armbandje, alvast voor haar verjaardag volgende week. Ook kreeg ze een ringetje. Helemaal in haar element, geweldig om dat koppie te zien. Toen was het klaar en wilden we weg. Nee, zei ze, ik moet ook nog oorbellen Geweldig!!! Maar nog even te vroeg, we wachten nog even een jaartje daarmee. @ Do, jeetje ze laten je wel in spanning
@Mariska: ja, de kledingkeuze zou niet mijn keuze geweest zijn, zeg maar...hihi... 'Gelukkig' had ons zoontje zich helemaal nat gemaakt bij het handen wassen en toen moest hij andere kleren aan. Dus heb toen zelf maar even wat gepakt. En schattig dat je dochtertje zo blij is. Echt zo'n meisjesding met een ringetje en oorbelletjes. Leuk, hoor. En die blijdschap is dan onbetaalbaar. Ons zoontje wil iedere keer maar nieuwe schoenen. Heeft duidelijk de schoenen fetisj van mijn man geërfd. We noemen hem thuis wel eens gekscherend de nieuwe Roy Donders, want het liefst verkleed ons zoontje zich ook nog 3 keer op een dag. Maar het is zo schattig te zien als hij weer nieuwe schoenen heeft, hoe blij hij ermee is. Het is zelfs wel eens zo geweest dat hij achteraf zijn schoenen in bed had aangedaan en ermee in slaap gevallen is.
Hahaha wat een kereltje is jou zoontje toch sneeuwmees lief !! En idd die angelsound blijft hier even in de kast heb hem echt voor heeeeele extreme uitzonderingen als ik mezelf heel onseker goel en voel dat ik in "paniek" begin te raken! Ikzelf denk dan dat die stress en paniek veel meer schade aanrichten dan 30seconde de angelsound! ( je moet het natuurlijk niet overdrijven met minuten lang luisteren, maar dat doe ik ook niet @tassie ja gek he! Ondanks goede waardes! Mn suiker zit iedere keer rond de 5 dus dat is een hele mooie waarde! Vorige keer gelijk na het eten 6,8 ( logisch want dan moet je insuline nog gaan werken maar zelfs dat was een mooie waarde) dus dat zal het ook niet zijn ! Ik denk echt door mn schildklier en bijnieren! En daarnaast heeft iemand met ME zon 1 tot anderhalve lite lr minder bloed in zijn/haar lichaam.. Nu met de zwangerschap moet dat meer geproduceerd worden dus zal ook daarmee miss iets te make. Hebben?? Wanneer komt je koelkast ? @lieve lets je houd ons in spanning.. Hoe was het? @do jeetje nu nog niks gehoord? @mariska wat heerlijk dat je dochter zo gelukkig werd van de verwennerij hihi... Echt dametje dus! Enne is het eerste ringetje er een geworden met een lieveheersbeestje hihi
Wat leuk Sneeuwmees dat je zoon zich graag mag verkleden. Ons dochter begint dat nu ook erg leuk te vinden. Heb op haar verlanglijstje ook verkleedkleren gezet. Daarom heb ik ook bewust geen Angelsound aangeschaft Bbibi, mijzelf kennende had ik 24/7 met dat ding gelopen En had ik mijzelf continu gek lopen maken. Het is een ringetje geworden met een rood steentje. Een lieveheersbeestje hadden ze niet. Ze kon ook nog niet alles om want ze heeft hele dunne vingertjes. Toen mocht ze een bedeltje uitzoeken en dat werd wel DE lieveheersbeestje. Zag zelf een heel leuk egeltje en een klavertje vier en een hartje. Maar mw wilde het lieveheersbeestje
@Do; ik hoop dat je ondertussen al wat gehoord hebt. Want dat wachten op een telefoontje is zo zenuwslopend. @Mariska; oh, wat leuk, je dochtertje dus helemaal verwend met sieraadjes. Dat vind ik ook zo leuk aan kindjes, dat stralen van blijdschap. Heerlijk om te zien. Enneh, ja, dat thuiszitten is echt heel vervelend. Ik heb net ook alweer geslapen, hihi, toch weer een uurtje. Ik ben nog steeds moe, maar ja..... Ik ga morgen toch maar mijn moeder vragen of zij nog wat spulletjes wilt strijken voor de baby. Ze had het al aangeboden, maar ik zeg eigenlijk altijd "nee". Maar ik kan mij er echt niet toe zetten. Eigenlijk is alles te veel. De vaatwasser moet ook alweer uitgeruimd en ingeruimd worden. Ik heb er echt geen puf voor + dat bukken is ook niet fijn. Verder zit ik de Tour te kijken. Het is eigenlijk mijn man's sport, maar de laatste jaren begin ik het ook meer te waarderen. @Sneeuwmees; hihi, je hoort vaker verhalen over kledingcombinaties van vaders bij hun kinderen. Bij mijn broer kunnen ze er allebei wat van. Daar doet de oudste dochter het haar van de één van de jongste en dat ziet er zoveel beter uit! Ik ben echt slecht in één ding: het haar doen van kinderen. Ik heb gewerkt in de kinderopvang en het was echt niet mijn favoriete bezigheid om de haren van de meisjes te doen. Nu hadden ook wel veel meisjes erg dun haar zodat er ook bijna niet mee te werken viel. Dat wordt nog een uitdaging bij ons meisje later. Enneh, je zoontje met zijn schoenentic, hihi. Heeft hij ook het idee dat hij met nieuwe schoenen bijvoorbeeld harder kan rennen of verder kan springen? Dat zie je ook nog weleens. @Bbibi; jeetje, dat wist ik niet, dat je met ME minder bloed hebt. Misschien heeft het inderdaad daarmee te maken. Sowieso wordt je bloed dunner tijdens de zwangerschap, dit in combinatie met je bloedverdunners maakt je bloed natuurlijk nog dunner. @hihi, nu drinkt één van de katten uit mijn glas met water. Dat gebeurt wel vaker. Ik vind het zo schattig. Misschien niet helemaal pedagogisch verantwoord......Het lijkt mij ook lekkerder smaken dan uit zo'n kunststof bakje. @Lets; hoe is het met je?
Toch op het laatste nippertje werden we nog gebeld! Gelijk excuses maar ze had niet eerder met de arts kunnen overleggen!! Advies icsi met imsi!! Verder gelukkig niets schokkends! Nu mijn bloed uitslagen nog afwachten die komen pas volgende week vrijdag!!!
Hihi wat een schattige verhalen over jullie kindjes!!! Do, dat is eigenlijk niks voor Dusseldorf dat ze je niet bellen... Ik was vanmiddag even shoppen (ja alweer...je moet toch wat he) Nou in Dusseldorf was het weer fijn en vertrouwd zoals altijd. Dokter H. dacht dat een curretage toch niet nodig zou zijn, ze liet het wel nog even afhangen van de bloedwaarden, maar op het eerste gezicht zag het er niet zo erg uit dat er nog heel veel zat. Kijk aan zo'n antwoord heb ik tenminste iets. Morgen bellen ze me voor de bloedwaarden en dan weten ze waarschijnlijk ook of curretage nodig is. (net kwam er inneens wel weer bloed dus er werkt toch nog iets blijkbaar) Vrijdag evengoed naar Nederland dan (die weten ook niet dat we in Duitsland zijn geweest) En morgen naar de psycholoog....jee wat een gedoe zeg een kindje krijgen