Ik zwaai weer even naar iedereen ...... Vandaag weer voor het eerst aan het werk Hopelijk heb ik nu weer tijd (in mijn pauze ) om meer te reageren Voor de mensen die willen ga ik nu een nieuwe foto uploaden
@kriebelen: dat herken ik wel, we hebben 2 prachtige gezonde kindjes en toch kriebelt het af en toe, maar wij zullen niet meer voor een 3e gaan.
Ach, Loontje, wat een ontzettend leuke foto! Wat een lief stel! Smelt, smelt. Jeetje, wat is het snel gegaan, zeg! Ook alweer aan het werk. Dat zal wel enorm wennen zijn. En je kindjes ook voor het eerst naar de kinderopvang? Spannend, hoor, voor jullie allemaal.
Het gaat inderdaad snel, maar dat vind ik van jou ook ! Alweer bijna 34 weken zwanger . maar voor een ander gaat het altijd sneller. Oma past vandaag bij ons thuis op en gister is M.iley wezen wennen op het kdv en ze heeft bijna alleen maar geslapen . Ik vind het op zich wel weer fijn om aan het werk te zijn.
@Loontje: werkse weer. Toch weer even schakelen lijkt me. Fijn dat de kleine meid het zo goed heeft gedaan op het kinderdagverblijf. @Tassie: heb ook wel gedacht om het een paar maanden uit te stellen, maar ik word volgende maand 43. Dus moet wel reëel blijven en mijn zegeningen maar tellen. Hier is de menstruatie weer gestopt. Wel hoofdpijn en een draaierig gevoel in mijn buik. Mijn man loopt de hele tijd te vragen of ik al getest heb. Was dat toch al van plan om morgen te doen voordat het spiraaltje erin gaat. Maar zie daar ook best tegenop. En ik had maanden geleden me nog zo voorgenomen nooit meer te testen.
Hey ff hoe het hier is: Dinsdag ook nog ff op controle in dd geweest. Ze gaf aan dat het er toch best goed uit zag op de echo, het meeste was weg en curretage leek haar niet nodig, ze wilde wel ff de bloedwaarde afwachten. Op zich was die al goed gezakt, vrijdag nog 450 en dinsdag 129. Morgen nu afspraak in nl. Zij maken dan een echo, kijken nog of curretage nodig is, maar als dokter h dat al zeg dat t niet hoeft, dan hoeft t van mijn nie. Ben ondertussen weer iets meer gaan vloeien dus er zal toch wel weer heel wat uit zijn. Ga er dus vanuit dat het niet nodig is, moet wel nuchter komen, dan kunnen ze ev smiddags nig curretage doen, pff tot de middag nuchter blijven! Nu hoop ik hele aal dat t nie nodig is! Verder nog een goed gesprek bij de psycholoog gehad, fijne vrouw. Geeft gewoon bevestiging van wat ik zelf wel weet maar toch prettig dit van een vreemde te horen. Xxxx
@Loontje; wat goed, zeg, dat je dochtertje het zo goed heeft gedaan op haar eerste wendag. En dan ook nog eens veel geslapen daar. Hihi, was het zo saai? Voor jullie ook wel heel erg prettig dat het zo goed ging. Wat fijn dat je ook graag weer aan het werk bent. Dat maakt de overgang toch een heel stuk makkelijker en prettiger. En vandaag zijn je kindjes dus heerlijk verwend door oma? Enneh, ja klopt, de tijd vliegt nu voorbij. Het gaat nu echt hard en ik vind het nu ook echt spannend worden. Er komt een dag dat ze gehaald gaat worden en dan begint het andere leven. Ik kijk er enorm naar uit, maar soms vind ik het ook wat beangstigend. Hoe zal ze zijn? Hoe ben ik als moeder? Hihi, het is toch compleet anders dan toen met die pleegkindjes. Ze is zo kwetsbaar en zo ontzettend afhankelijk en ze blijft altijd ons kind. Ik ben gewoon zeer benieuwd hoe alles zal gaan...... @Sneeuwmees; oh jee....dus toch maar een testje voor de zekerheid. Lijkt mij ook wel gek inderdaad.......Ook wel spannend, want wat kom er uit de test? Ik begrijp je dilemma volkomen. En je man is ook zenuwachtig, lees ik.
*breekt even in* Ik heb even een vraagje aan de PNO dames... Wij willen (waarschijnlijk) in september starten met het ICSI traject voor een 2e kindje. De pogingen voor ons zoontje vielen onder CZ: formulier invullen en klaar. Nu zie ik dat ook dat je bij PNO ook nog een kostenplaatje moet hebben. Hoe hebben jullie dat gedaan? Dr S heeft het aanvraagformulier al ondertekend, maar moet hij nu voor mij serieus de kosten op een rijtje gaan zetten? Alvast bedankt! *breekt weer uit*
Kiekse, ik heb nooit bij pno een kostenplaatje in hoeven leveren hoor? Alleen formulier toestemming buitenland!
Vandaag de 20 weken echo gehad. Ik vond het erg spannend in het begin. Maar alles zag er goed uit. De kleine werkte soms niet erg mee. Dus moest de gyn soms best in mijn buik porren om alles goed te kunnen bekijken. De groei was goed en de benen liggen voor op de groei ( 20+4 ) En toen we wisten dat alles goed was, het geslacht bekijken..... We krijgen een meisje ♡♡♡ Helemaal in de wolken......
Wat leuk Knorretje, gefeliciteerd. Ook dat alles medisch in orde is is zo fijn! Geniet maar lekker verder.
@Knorretje; wow, gefeliciteerd, meis! Wat heerlijk, goed nieuws! En jullie krijgen een dochtertje. Wat zul je opgelucht zijn dat alles goed is met jullie meisje! Nu kunnen jullie lekker gaan brainstormen over meisjesnamen. Leuk! @Lets; je hebt het er maar druk mee. Van wat je vertelt lijkt het mij ook dat je morgen te horen krijgt dat je niet gecuretteerd hoeft te worden. Ik hoop echt dat je na morgen weer verder kunt. Ik bedoel, dat je weer vooruit kunt kijken en kunt gaan genieten van de voorbereidingen voor jullie welverdiende vakantie. En wat fijn dat je een psych gevonden hebt waarbij je je op je gemak voelt. Goed zo, meis. @ego; ik heb vanmiddag mijn hoofd hard gestoten toen ik opstond nadat ik met één van de katten naar buiten had zitten kijken. Hihi, klinkt heel gek, denk ik. Ik had het raam opengezet en bij het opstaan stootte ik dus tegen het raam. Ik was wel even draaierig en heb wat hoofdpijn. Bah. Daarna heb ik nog even geslapen op de bank. Ik hoop dat het wat bijtrekt. Ach, mijn man is ook al weer onderweg naar huis. Gezellig! Eet smakelijk (alvast) voor iedereen!!
Ah knorretje een meisje wat leuk!!!heerlijk in de wolken!! Oeh tassie voorzichtig doen!! Ja ik ben er idd maar druk mee. Voelt zo niet eens of ik vandaag vakantie heb gekregen. Maar nu eens even goed nieuws: na de vakantie zeeeerr waarschijnlijk weer werk!! Joepie want dat wordt straks weer de beste afleiding!!
@Kiekse: ik heb ook nooit een kostenplaatje hoeven in te leveren. Alleen toestemming buitenland formulier. Succes! @Lets: fijn dat de hcg zo snel zakt (al had ik het je liever andersom gegund). Als de echo er al goed uitzag en je hcg zakt mooi door denk ik ook niet dat ze gaan curreteren. Fijn ook dat je een goed gesprek met de psycholoog hebt gehad. Moet je nu wekelijks terug? @Knorretje: gefeliciteerd met de goede echo. Het is inderdaad spannend, maar daarna voel je je kilo's lichter. En nog een roze shopper erbij. Het wordt echt een meisjes boom wat er aan zit te komen. @Loontje: eerste dag weer overleefd? Hoe is het met de kinderen gegaan? @Tassie: ach, meid. Je hoofd stoten is niet prettig. Auw! Hopelijk valt het mee. Hier weekend. Had eigenlijk nog even naar de supermarkt gemoeten. Toen mijn man eind van de middag mijn zoontje van school ging halen ving hij op dat kinderen morgen de juffrouwen een cadeautje geven op de laatste dag. Dacht dat dat alleen gebruikelijk was als je van klas en leerkracht wisselt. En ons zoontje blijft dezelfde jufs houden. De jongste sliep lang door. Mijn man moest daarna nog naar mijn werk, eten koken en zich klaar maken voor z'n werk. Dus hij zag geen kans nog iets te regelen. Nu ga ik dus maar even iets van lotion of iets anders zoeken. Je bent maar druk met een kleuter op school.
Hallo allemaal, ik heb moeite om jullie bij te houden als ik een paar dagen heb gewerkt @Lets, gelukkig'' zakt de hcg. Hoop dat curettage niet meer nodig is. Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met een psychologe. @Knorretje, gefeliciteerd een meisje Kan me de 20 weken echo van onze dochter nog herinneren als de dag van gisteren. Vond het heel mooi en interessant. @Tassie, voorzichtig meis!! Ego: zit met een dilemma. Ik mag van mijn werkgever een opleiding gaan volgen die ws 2 a 3 jaar gaat duren. En ik wil dit zo graag!!!! Maar ben bang dat ik het niet kan combineren met mijn behandeling die mij staat te wachten in Dusseldorf. Een brusje voor onze moppie staat natuurlijk op de eerste plek. Maar aan de andere kant heb ik de opleiding ook weer voor mijn functie nodig, grrrrr. Waarom worden andere mensen altijd makkelijk zwanger en kunnen ze het zo plannen dat de rest allemaal door draait. Ik kan daar soms zo vreselijk van balen
Tassie: Las dat je vroeg hoe het met me gaat.. hier gaat het heel hoed.. ben volop aan t genieten van ons mannetje... alweer bijna 4mnd oud... tijd vliegt! Tis een heel lief tevreden kereltje! Hier kriebelt het af en toe ook al voor een 2de wonder maar door de keizersnee adviseren ze 1jr niet zwanger te worden... en manlief wil t ook nu nog niet... maaar ik mag niet klagen want we hebben het geluk gehad dat het ons gelukt is er 1 te krijgen en dat gun ik jullie allemaal... Sorry dat ik jullie zo verwaarloos maar er wordt zoveel geschreven dat ik het niet meer bij kan houden.. mijn dagen vliegen zo snel voorbij.. kom soms tijd tekort.. zeker nu ik weer aan t werk ben.. Maar weet dat ik aan jullie denk en voor iedereen die nog niet zwanger is duim dat het snel mag lukken en voor alle zwangeren dat alles goed gaat met jullie wondertjes! Liefs
@Mariska: ja, een moeilijk dilemma. Weet je werkgever van jullie traject of überhaupt van jullie kinderwens. En is dat evt. een probleem als je zwanger mocht raken, dat je de opleiding even kunt opschorten. Ik heb zelf ook zoiets gehad, dat ze mij bij een klus wilde betrekken, terwijl wij 'bezig' waren voor een tweede. Dat voelt dan heel ongemakkelijk. Zou het mogelijk zijn 'open kaart' te spelen. Dat je wel wil, maar dat je ook graag een tweede kindje wil. @Mona: ja, een klein kindje vergt veel en dan ook nog eens werken erbij. Het is je vergeven, hoor. Hier de cadeautjes voor de juf weer klaar en het vriendenboekje dat mijn zoontje mee had gekregen afgemaakt. Klaar voor de laatste halve schooldag. Morgen mag ik weer naar het cb voor de laatste prikken voor mijn zoontje. Ben benieuwd wat hij nu weegt. Dan 's middags de afspraak bij de ha. Menstruatie is compleet gestopt. Heeft achteraf nog geen dag geduurd. Weet niet wat ik nu moet doen. Een spiraaltje plaatsen ze meestal tijdens de menstruatie omdat dan de bm-mond open staat. Maar die zal nu wel weer gesloten zijn. Misschien morgen even bellen en overleggen.
Ik hou het even kort! Vreselijke pijnen vandaag, kan echt nie goed zijn... Dus blij dat ik morgen ochtend naar zkh moet lijken wel mijn nieren... Sniksnik... Tassie koelkast weer lekker gevuld? Hoe was je broodje tomaat? En bijna. 40 alweer ja? Pfff jeetje de tijd vliegt he! Sm spannend voor morgen! Miss moet je maar gen smorgens een testje doen is die nega dan gwn naar zkh, ze zullen het toch moeten zien en kunnen ze dan beoordelen toch? Zou gen even gaan !' @mona zwaai en knuf voor je manneke! @loontje hoe was je eerste dag? @lets fijn dat alles goed was gegaan bij psych! Succes mrg! @knorretje fijn dat alles goed was meid! En ook sl een meisje leukkkk! Het lijkt net of bijna alle eenlingen uit duitsland alleen maar meiden zijn ? Op dit moment iig wel .. Jij ik tassie hihi toch het beste zaad denk haha! @mariska wat een lastige keuze! Zelf ook vaak voor die keuze gestaan helaas.. Weet je baas van de mmm? @rest zwaai en weltruste!
@ knorretje, wat leuk dat jullie een meisje krijgen ... @ Mariska, ik heb vorige zomer gekozen voor mijn opleiding en ben in mei afgestudeerd. Het was geen makkelijke keuze, maar het is wel de juiste geweest. Je kunt je werk inlichten over jullie traject en vragen of er begrip voor is, toch ?? Vanmorgen gebeld met Scholtens en mijn amh is 6.8 , wat gelukkig goed is. Schildklierwaarde is te hoog, straks tabletten halen bij en dan met 4 weken controle. In augustus even voordat ik ongesteld wordt een echo in dusseldorf en dan de behandeling opstarten. Goed nieuws dus .. ik hoop dat mijn schildklier het probleem was en dat we nu een eerlijke kans krijgen. Ik heb er zin in.