ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hahaha klaproos grappig ! Nu nog het woordje H... Erachter en he is compleet! Haha had je ze gefeliciteerd met het WK ja? Grappig... Niet met de sieg van WO ipv WK.. Sorry ik kom niet meer bij.. ( even ter verduidelijking natuurlijk niet het onderwerp zelf..)
    Maar meid, lekker die vriendinnen links laten liggen! Ze weten niet beter! Helaas is dat bij veel mensen zo :( .. Hebben altijd een oordeel terwijk ze niet eens weten door wat voor een hel jij iedere dsg moet gaan! Gunnen ze jou dan ook niet een klein beetje geluk? Ik hoop echt dat icsi-2 jou meer geluk gaat brengen meis!

Tassie toch jammer dat je broer met zijn kindjes zo ver weg woont.. Hoe is hij daar terecht gekomen in limburg? Door zijn vrouw? Of voor werk of studie ofzo? Lijkt me toch moeilijk als je broer zo ver weg woont! Hoe gaatie trouwens met je omaatje?

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Babyenschede welkom! Aantallen zien er mooi uit hoor! En bmslijm ook van prachtige dikte... Wanneer denken ze dat je pregnyl mag zetten en wanneer de punctie plaats vind?

3. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hoi Lets,

Bij mij is het dus net zo, ik slik ook nog gewoon de pil. Nou dan ga ik maar een afspraak maken. Bedankt.

Hoe is het met je? Nare tijd heb je achter de rug.

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Babyenschede; Je bent van harte welkom hier! Uiteraard wel jammer dat het nodig is......Jullie hebben ook al het nodige aan behandelingen gehad. En nu dus 4e ICSI in DD. Eerlijk gezegd kan ik mij niet herinneren dat mij de grootte van de eitjes heel nauwkeurig is meegedeeld door dr. S. Ik ging helemaal uit van zijn deskundigheid en oordeel. Maar eh, 7 follikels dus. Dat klinkt als een mooi aantal. Nu hopen dat ze ook mooi willen rijpen. Heel veel succes!

@Sneeuwmees; nog plannen voor vandaag? Lijkt mij trouwens wel vervelend dat vloeien. Zeker omdat je niet weet wanneer het gaat stoppen. Gelukkig is het nu niet heel warm. Dat vind ik zelf het allerergste met menstruaties als het echt warm weer is.

@Imke; spannend, hoe je schildklier reageert op de medicatie. Hoeveel Thyrax gebruik je? In het begin moet het inderdaad goed nagekeken worden, omdat eerst moet blijken hoe je schildklier reageert. Het kan dus best zijn dat je nog een paar keer de dosis moet aanpassen.
    Wat betreft de afspraak voor de uitgangsecho in DD, ik moest geloof ik 3 dagen later ongesteld worden. Je kunt het anders voor de zekerheid vragen aan I. Ik weet niet of je haar emailadres hebt?

@Fireangel; Dus jullie hebben ook een caravan?! Fijn, he!? Heerlijk meid!
    Ik wil je alvast heel veel plezier wensen.
    Wat een onzekerheid, meid, wat je zwangerschap betreft. Kun je echt niet bellen voor de zekerheid of desnoods een pretecho laten maken? Misschien toch wel zo prettig voordat jullie met vakantie gaan.

@Klaproos; Ik hoop dat je je weer wat beter voelt na vanmorgen. En, inderdaad, best hilarisch wat die mail betreft. Hihi, zo grappig.
    Enneh, dat is een deal: als jij zwanger bent, dan spreken we gezellig af!

@ego; jammer dat een aantal van jullie ook pech hebben (gehad) met "vriendinnen". Zwangerschapsgym heb ik bewust overgeslagen, omdat ik van tevoren al wist dat ik een keizersnede wilde en het toch veelal is gericht op het omgaan met een vaginale bevalling (puffen, ademhalingstechnieken, houdingstechnieken enz.). Verder is zwemmen voor mij ook geen optie gezien mijn schouderaandoening(en). Dat vind ik wel jammer, want zwemmen op zich is best lekker. Ik zou bijvoorbeeld wel graag met de baby willen zwemmen, maar ja, ik hoef dan geen borstcrawl te doen met haar:p. Ik zie ons al gaan, zij op mijn rug liggend en ik die de borstcrawl doet. Hihi. Sorry, hoor, ik word een beetje melig geloof ik. Ik luister naar onze muziek via de pc (Itunes) en op dit moment speelt Pater Moeskroen het lied Lucky Luke. Ik weet niet of jullie deze groep kennen, maar ze hebben zeer melige teksten.

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Bbibi; hihi, jij dus ook al aan het schaterlachen door die mail van Klaproos?! Zo grappig!
    Enneh, mijn broer en zijn gezin zijn inderdaad naar Limburg verhuisd voor het werk van mijn schoonzus. Zij was klaar met haar opleiding in Groningen en moest uiteraard een baan vinden. Nou ja, dat werd dus Limburg. Zij heeft daar ruim een half jaar alleen gezeten in een huurhuis in eerste instantie, omdat de kinderen nog naar school gingen in Groningen. In de zomervakantie zijn ze toen verhuisd naar dat huurhuis. Nu wonen ze sinds afgelopen oktober in een koophuis in Limburg. Het was een hele zware tijd voor het hele gezin dat ze niet bij elkaar woonden. Mijn schoonzus ging zo vaak als mogelijk was naar Groningen, soms zelfs alleen voor een nachtje. Tja, het is wel zeker 3 uur rijden!!
    Ik vind het wel jammer, hoor, dat ze helemaal daar zijn gaan wonen. Mijn broer wilde beslist niet naar Noord-Holland, dat vindt hij te druk. Mijn schoonzus heeft achteraf wel spijt dat ze voor Limburg heeft gekozen, zij had wel liever naar Noord-Holland teruggegaan. Tja, er zijn daar toch ook wel meer banen en ze hebben ook nog heel vrienden daar wonen, ook nog van hun oudste zoon.

Wat ga jij eigenlijk nog doen vandaag? Ik moet nog stofzuigen beneden. Mijn moeder komt vanmiddag de was terugbrengen en ook nog de ramen lappen. Ik wil dan wel het huis wat aan kant hebben. Toch heb ik de laatste paar dagen dat ik weer wat duizelig ben ineens. Daarstraks ook weer. Ik hang nu weer op de bank in de hoop dat het weer bijtrekt.
    Ik had trouwens gisteren een Baby-invulalbum gekocht bij Babypark. Zo leuk! Ik heb ook zo'n boek van mijn babytijd.

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @FA: kun je niet 'op aanvraag' een echo krijgen, als je even gerustgesteld wilt worden. Snap die angst, hoor. Ben zelf net zo. Soms wil je gerustgesteld worden, maar soms ook liever de kop in het zand steken. Is je baarmoedermond niet extra gevoelig en dat die bloedingen geeft? Gebruik je ook nog utrogestan? Zou je niet liever onder behandeling van een gyn zijn nu je bloedverlies hebt? Knuffel en hoop dat het bloeden snel stopt.
    @Klaproos: kan me je rotgevoel voorstellen van je vriendinnen. Misschien moet je je zelfs afvragen of het wel 'echte' vriendinnen zijn. Probeer, hoe moeilijk ook, er boven te staan. Jij weet wat je mankeert en wat je voelt. En inderdaad grappig hoe zo'n 'fout' in de mail kan ontstaan. Wel goed dat ze je even gebeld had.
    @Imke: ik heb de uitgangsecho wel eens een week voor de menstruatie gehad, omdat er eerder op de menstruatie geen plek was. Komt niet heel nauw. Dr. S. zei altijd dat er niets zo onvoorspelbaar is als een vrouwenlichaam, dus het moet maar een beetje op de gok gepland worden.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: moet helaas werken vandaag. Maar was wel heel laat op mijn werk.:) Toch een beetje vakantie-gevoel. Ik was gisterenavond zo moe dat ik vanaf 7 uur al zat te knikkebollen. Ben op tijd naar bed gegaan en heb onrustig geslapen, raar gedroomd. Mijn jongste zoontje had vannacht zich helemaal bloot getrapt. Gebeurd nooit, want hij ligt altijd keurig onder zijn dekentje. Dus weer voorzichtig wat toegedekt, maar even later was het weer zo. Dus daardoor ook wat onrustig geslapen uit angst dat hij het te koud zou krijgen. Vanmorgen met koppijn wakker geworden en heb lekker rustig aan gedaan. Op mijn gemak zitten ontbijten. Toen ik naar het werk reed, bleek voor de zoveelste keer weer een kruispunt dichtgegooid te zijn ivm asfaltering, dus moest toen weer helemaal omrijden, waardoor ik nog later op mijn werk kwam.:) Morgen ben ik vrij en gaan we een dagje naar de Efteling. Heb dit weekend gelukkig thuis al flink huisgehouden en mijn moeder heeft de berg strijkwas weggewerkt. Maar dat moet ik natuurlijk nog wel allemaal in de kast pakken. En lang rust heb je helaas niet, want heb vanmorgen al weer een wasmachine volgepropt en de volgende ligt er al weer klaar voor de machine. Fijn dat je moeder je een handje komt helpen. En het is ook nog gezellig, toch?
    Ik had zelf overigens ook bekkenklachten en kon niet alles meedoen met zwemmen, dus paste sommige oefeningen wat aan, zodat het voor mij te doen was. Het is overigens (tenminste het zw.zwemmen bij ons) vrij laagdrempelig. Als je even niet aan iets mee kon doen, dan wachtte je even aan de kant. Ik was zelf helemaal niet zo van het zwemmen, maar moet zeggen dat ik het toch leuker en gezelliger vond dan ik gedacht had.

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; oh ja, natuurlijk moet je nog "gewoon" werken. Ik had je al vakantie gegeven.......dat komt omdat je zoontje vakantie heeft. En wat een nare start om te laat op je werk te komen. Nou ja, je hebt in ieder geval een relaxed ochtendje gehad vanmorgen thuis. Hoewel, ik lees dat je een onrustige nacht hebt gehad. Je hoort dat wel vaker inderdaad dat die kleintjes hun lakentje van zich afschoppen en dan "bloot" liggen. Misschien een dun slaapzakje?
    Ik denk dat ik nu maar niet meer mee ga doen aan speciale zwangerschapsclubjes, zoals bijvoorbeeld zwemmen. Ik verwacht wel dat ik goed zal blijven drijven nu met mijn megabuik. Hihi!
    Morgen moet ik naar de gynaecoloog om te praten over de keizersnede en in te plannen?? Ik heb geen idee wat ik kan verwachten. Ik hoop alleen niet dat ik weer opnieuw mijn keuze voor een keizersnede moet gaan uitleggen. Het eindigt vaak in een emotionele toestand.....:(

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: bij mijn oudste zoontje heb ik ook nooit wat aan een of ander clubje gedaan. Ik zag mezelf niet liggen puffen op een matje. En ik was toen zwanger in de zomer, en toen ik wilde gaan zwemmen, hadden ze een zomerstop. Dus heb toen ook maar niets meer gedaan. Omdat dit mijn laatste zwangerschap was, had ik zoiets om dan ook 'all the way' te gaan en alles mee te maken....hihi..
    Hoop inderdaad dat je niet nogmaals uitleg hoef te geven. Als het goed is, staat het toch in de indicatie, overdracht of in de computer? Bij gevoelige vragen gewoon afkappen en zeggen dat de reden bekend is of dat je er niet verder over uit wilt wijden. Spannend dat je al snel weet wanneer je mama gaat worden.
    En het zal, als het zo doorgaat, toch op een slaapzakje uit gaan komen. Onze oudste was ook al zo'n kruiper. Dus uiteindelijk heeft hij nog tot vrij late leeftijd alleen in een slaapzak geslapen (zonder deken-toestanden). Dus vrees dat we binnenkort ook op zoek moeten naar een slaapzak voor onze jongste deken-trapper.;)

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sneeuwmees: wij hebben onze dochter ook altijd in een slaapzakje. Gelukkig zijn er ook dunne zomerslaapzakjes (HEMA bijvoorbeeld). Ze ligt soms helemaal opgekruld boven in haar ledikantje. Dus dan is zo'n slaapzakje geen overbodige luxe :)
    @zwangerschapscursus: ook nooit geweest.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: ja, als ze zoveel gaan schoppen is een slaapzakje heerlijk. Ik heb er voor mijn zoontje ook verschillende gehad, maar omdat ze een half jaar in seizoen schelen, lopen de maten net niet parallel dat ik die van mijn zoontje kan hergebruiken. Dus binnenkort maar even op jacht naar een dunne (kleine) slaapzak.;) Gelukkig geen straf om te moeten baby-shoppen.;):cool:

12. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Slaapzakjes; toen bij het jongste pleegkindje hadden wij ook slaapzakjes. Hij denderde door het hele bed, zelfs met slaapzak en al.
    Zodra ik zwanger was wilde ik echt gaan voor lakentjes en dekentjes. Dat vind ik toch wat schattiger eerlijk gezegd. Maar ja, ik heb toch ook een slaapzakje gekocht (eh gekregen) voor het geval dat......Hihi, uiteraard zal ons meisje heel voorbeeldig zijn en stilliggen in bed:D.

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: ik vind een lakentje met een dekentje ook zoveel leuker. Dus was al blij dat we een voorbeeldig kindje hadden die braaf met de armpjes boven het lakentje/dekentje uit bleef slapen. Overigens lag hij, volgens mijn man, straks weer braaf onder zijn dekentje, dus blijkbaar had hij een onrustige nacht. Maar als hij echt zoveel op zijn grote broer gaat lijken, zal ook hij met alleen een slaapzak straks in bed liggen.
    De oudste is ook zo onrustig met slapen. Je kan 20 keer bij hem kijken en 20 keer ligt hij anders. We hebben hem wel eens tussen ons in laten slapen, maar dan heb je zijn benen en armen overal en nergens liggen. Niet echt ontspannen slapen voor ons.

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ tassie sow jou schoonzus zo lang zonder haar man en kinderen gewoond? Jeetje wat linkt me dat vreselink moeilijk... Voor die kinderen ook om van hot naar her te verhuizen.. Wat doet je schoonzus voor ( belangrijk) werk als ik vragen mag? Ben wel heel nieuwgierig geworden :) .. Hier komt mijn kindje trouwens in een slaapzak. ( zonder mauwen) en onder een lakentje en dekentje :)
    Die slaapzakjes met mauwen zweten ze schijnbaar heel erg in!

@hier pffff de formulieren zijn binnen van suikertest! Jezus man anderhalf uur! Wat moet ik daar anderhalf jur gaan doen zeg .. Echt geen zin .. En ook brieven van internist binnen! Ik vrijdag nog gezegd dat ik absoluut niet akkoord ga met weer 6 weken er tussen ... Maken ze een afspraak met 5,5 week ertussen ( 3 dgn minder *zucht* eikels...) morgen dus maar weer bellen ...

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha klaproos, wat een grappige fout;)
    Och ze moeten daar ook af en toe wat te lachen hebben toch;)

Ow bibi, wat lang ja...ik heb sowieso het idee dat alles in duitsland sneller gaat..overweeg zelfs om nooit meer naar een nederlands ziekenhuis te gaan, haha wij wonen niet zo heel ver van duitsland, maar zal wel een beetje lastig zijn als ik in duitsland wil bevallen ooit;)

Grrr ik kreeg net een folder van babydump...eens kijken of je je daar ook voor kunt afmelden...

Ik hoop zo dat mijn hcg deze week onder de 1 komt, anders kan ik dadelijk niet aan de pil beginnen voor ik op vakantie ga en duurt t weer drie weken langer voor we verder kunnen en daar heb ik echt geen zin in!!

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; Het is in ieder geval, zoals je al eerder aangaf, weer erg leuk om te gaan winkelen voor je zoontje. Ik lees dat hij overdag wel keurig lag onder zijn lakentje. Wie weet, misschien toch een eenmalige actie? En je oudste ligt dus door zijn hele bed heen? Nou ja, dat is in ieder geval wel optimaal gebruik maken van het hele bed.

@Bbibi; Begrijp ik dat je anderhalf uur in het ziekenhuis moet verblijven? En dan? Wat gaat er gebeuren? Moet je elke keer prikken? Heb je nog gebeld met de afdeling gynaecologie om je afspraak te vervroegen? Het zal wel een vergissing zijn geweest, toch? Maar ja, wel vervelend dat je er weer achteraan moet.
    Enneh, mijn schoonzus, is heel "spectaculair" arts. Hihi, valt dus best mee.
    Maar eh, het verhuizen heeft de kinderen, met name de oudste niet veel goed gedaan.
    Bij ons sliep het kleinste pleegkind met een rompertje met korte mouwen en een slaapzak met lange mouwen in de winter. We hebben best veel slaapzakken eigenlijk. Wij hadden dunne slaapzakken zonder mouwen van het Kruidvat, van die gestreepte. Daar hadden wij ook rompers en sokjes van. Zo leuk.....Het stond 'm ook zo pittig, omdat hij zelf een lekker kleurtje had. Hihi.

@Lets; ik duim met je mee, meis, dat het hcg goed gezakt is. Vrijdag moet je toch weer terug?

@ego; nou, mijn moeder heeft de ramen gelapt en dat is toch wel heerlijk, hoor. Ik vind het zo superlief van haar! Verder hebben we heerlijk gekletst.
    Ik heb echt een heerlijk dagje gehad.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @tassie nou wel een goede baan dus je schoonsis! Nouja logisch dat ze wel voor een goede baan gaan verhuizen! Maar wat is eigenlijk de reden waarom dat jij en je man op hun kids hebt moeten passen/plegen/ verzorgen? Ben ik wel heel benieuwd naar ..
    En nee niet meer gebeld was al te laat, morgen ff doen! En ook bellen naar gynae voor controle! Toch gek voel de beeb weer zo super weinig al2 dagen! Snap niet wat de reden is hoor... Maar vind t niet leuk!
    Hier mijn schoonmoeder ook vorige week de ramen gezeemd binnen en buiten en gister de voortuin gesnoeit de heg en gespit en planten verzet! Hele dagbezig gewest ! Super lief :)

@lets ohhh weer zo confronterend ja de babydump :( meid hopelijk dat je lekker na je vakantie weer in die folder kunt kijken maar dan met een bestelformulier erbij :)

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: dat zal inderdaad een klap in je gezicht geweest zijn die mail van de babydump. Inderdaad maar even voor afmelden. Gaat gelukkig vrij gemakkelijk. Ik hoop dat je snel weer met een behandeling kunt starten, zodat je je hopelijk ook snel weer kunt aanmelden voor de babydump mailing.
    @Tassie: heerlijk dat alles weer spik en span is dankzij je moeder. En nog gezellig kunnen kletsen ook. Misschien voor jou net zo gezellig als ze even komt poetsen, zodat je ook even gezellige aanspraak hebt.
    @Bbibi: jij moet dus weer gaan bellen morgen? Lastig als mensen niet doen wat de afspraak is. En ondanks dat je de kleine niet dagelijks even veel hoeft te voelen, bij twijfel even bellen, hoor. Ik ging wel eens languit op bed liggen en een beetje aan mijn buik porren om de kleine wakker te maken.

Hier het huis ook weer spik en span gemaakt. Heb vandaag gewerkt en onze jongste was de hele dag niet zo in zijn hum. Vanmorgen al vroeger wakker dan normaal. Dus toen is mijn man naar mij toegekomen en heb ik hem gevoed en hebben we gelijk nog even een broodje gegeten. Vanmiddag was hij al weer vroeg wakker en enorm aan het jengelen. Mijn man heeft hem toen een fles geprobeerd te geven en dat ging wonderbaarlijk best goed. Het gekke is alleen dat hij niet verzadigd lijkt van een fles. Aan de borst wordt hij ook vaak wat doezelig of valt hij in slaap, maar van de fles wordt hij juist klaarwakker. Dus toen ik thuiskwam wilde hij toch weer aan de borst, ondanks dat hij net een flesje op had. Dus fijn dat voor noodgevallen hij een keer een fles kan krijgen. Maar het betekent (nog) niet dat hij er genoeg aan heeft en voldaan is. Maar wie weet is het begin er nu.
    Mijn man moest vanavond weg, dus heb nog een tijd met de jongste aan de borst gezeten, heb hem gebadderd en heb toen de oudste naar bed gebracht. De jongste huilde behoorlijk hard beneden. Heb hem maar even laten huilen, maar moest hoognodig even de was in de kasten pakken.
    Toen ik even later beneden kwam, bleek hij in slaap gevallen te zijn. Dus toen gelijk maar even spullen klaar gelegd voor morgen (we gaan naar de Efteling), vloer gedweild, wasmachine leeggehaald en een nieuwe aangezet. Nu dus 11 uur geweest en nu heb ik avond. Wil in ieder geval op tijd naar bed, want morgen een drukke dag voor de boeg.

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; een hele fijne dag vandaag!! Is je oudste zoon niet uitgelaten? Ik weet nog van vroeger toen ik zelf klein was, ik echt door het dolle kon zijn voordat we zoiets als jullie gingen doen.
    Ik hoop trouwens dat je jongste zoontje zich vandaag weer wat beter voelt. In ieder geval wel hoopgevend dat hij in ieder geval uit een flesje wilt drinken. Maar ja, bij mamma is natuurlijk veel fijner:).

@Bbibi; ehm, misschien heb ik het niet helemaal goed geschreven, maar ik heb juist nooit op de kinderen van mijn broer opgepast. Hoe leuk ik het ook had gevonden. En de pleegkindjes waren "vreemden" via pleegzorg waarbij wij ingeschreven stonden. Hihi, sorry, voor de spraakverwarring.
    Wat vervelend trouwens dat je je meisje weer minder voelt. Je mag ook een beetje porren, hoor. Ik was in het begin ook wat voorzichtig, maar je mag best een beetje duwen op je buik. Wie weet is ze heerlijk aan het dromen/slapen/mediteren? Je hebt uiteraard helemaal gelijk dat je bij zorgen het ziekenhuis belt om langs te komen. Ik hoop natuurlijk dat je haar weer goed hebt gevoeld in de tussentijd en anders inderdaad bellen!

@ego; nou, wat een horroravond heb ik gehad, zeg!! Ik krijg weer kippenvel, alleen al om het op te schrijven. Brrrr.......
    We gingen naar bed gisteravond en ik wilde het voedingskussen achter mijn rug leggen zodat ik niet op mijn rug kan rollen. Het voedingskussen lag op de grond naast mijn bedhelft. Ik had 'm net neergelegd, hup, dekbed over mij heen en ik voelde gekriebel aan mijn been. Ik wist meteen: dit is een beest! Dus ik spring overeind (normaal kost het mij heel veel moeite om overeind te komen vanuit ligpositie) en ik zie tot mijn grote schrik dat er een grote spin op mijn been zit:$. Ik in paniek, sla die spin van mijn been af en spring uit bed en weer op bed en heb echt gegild (lekker met het raam ver open vanwege de warmte). Mijn man moest mij echt bedaren en heeft een zaklantaarn gepakt (wij hebben zo'n noodzaklantaarn op de overloop die je in het stopcontact doet zodat je ook een nachtlampje hebt) en scheen daarmee onder het bed. Daarna onder een ladekast en jawel daar zat "meneer". Mijn man is wild gaan meppen met de wisser en heeft mij daarna, toen "meneer" volgens hem het hoekje om was, getroost. Want, mijn man weet hoe panisch ik ben voor spinnen, ook voor kleintjes. Hij had echt met mij te doen. Ik was schrikachtig, zelfs bang van mijn eigen lange haren die ik op mijn rug voelde bewegen en overal zag ik spinnen opdoemen. Toen hebben we nog maar even televisie gekeken als afleiding. Ik heb nu slippers naast mijn bed staan, want echt niet dat ik nu op blote voeten durf te lopen 's nachts naar de badkamer.
    En ik weet dat er meestal nog zo'n spin moet zijn, aangezien ze vaak volgens mij met z'n tweeën leven (of meer:$). Brrrr........
    Ik ben nu alweer een tijdje uit bed en heb echt een giga hoofdpijn en ben uiteraard heel erg moe........Maar ja, het is overdag (in het licht voel ik mij toch wat "veiliger") en ik ga straks naar het ziekenhuis voor het gesprek.

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Sm fijn dat je mannetje al wat uit de fles drinkt inmiddels! Toch idd fijn voor noodgevallen! Of mocht de productie om welke reden dan ook minder worden natuurlijk...
    Ik denk dat ik toch maar zo zkh ga bellen ( moest toch nog voor afspraak) en dan niet voor
    Volgende week maar toch maar deze week! Voel haar echt amper.. Ik snap gwn niet hoe dat dat kan... Ze was zo duidelijk aanwezig .. Wordt zo weer helemaal overnieuw onzeker pffff werd er zelfs wakker vsn vanacht :( niet leuk...
    Veel plezier vandaag in efteling!!

@tassie ohhh god kippenvel!
    Ik wordt dan ook zooooo panisch! Ik heb dat nog een keer bij mn ouders gehad met zilvervisje! Bahhhh voelde ook van alles bewegen in bed dus spring ook omhoog en JA HOOR! Bahhh dan gil ik het ook uit ! Ik ben ook zoooooooooo panisch en bang van insecten! Echt walgelijk gewoon ! Mijn man moet er ook altijd bij komen om ze te lozen ! Haha
    En ja ga zo ff bellen! Moest toch nog een afspraak maken.. Voelt gewoon niet fijn... Ik wil gewoon een reden weten! Mijn meisje reageerd niet oo mijn hand of beweging in mn buik dan nog blijft het stil... Plat op mn rug blijft het stil.. Comtinue :(
    Ik kan wel zoals de meesre zeggen cola of koffie drinken kijken wat er gebeurd .. Maar ik kan zelf niet ( wegens mijn ME) niet tegen cafeinne, daar krijg ik spiertrillingen en paniekaanvallen van ... Dus niks voor mij bij! Dus zo even bellen kijken wat ze zeggen :(

Deel Deze Pagina