ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Bbibi; och, meis, ik hoop dat je snel naar het ziekenhuis kunt vandaag voor een echo. Bah, ik kan mij voorstellen dat je je druk maakt.
    Sterkte!!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Nou gebeld kan vrijdag ochtend terecht... Had eerlijk gezegd liever eerder gehad maarja niks aan te doen.. Blij met mn angelsound voor " noodgevallen"... En hartje klopt gelukkig..
    Woedt weer wat dagen in spanning! Nou ga ik vrijdag maar meteen suikertest laten doen! Heb 10.15 afspraak dus dan maar van. 8-9.30uur suikertest laten doen.. Dan heb ik maar alles meteen gecombineerd! Pfff

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey Biebs,

Ik heb dat ook een paar keer gehad zo rond die periode, net als ik wilde bellen was er weer beweging in mijn buik. Ik zelf had achteraf het gevoel dat het een groeispurt was, de dagen daarna voelde ik het kindje juist weer sterker, net of het energie had gespaard... Het hartje klopt dus probeer niet teveel zorgen te maken (en ja ik weet makkelijk gezegt...), das niet goed voor de beeb! Volgens mij kunnen ze ook verschrikkelijk vast slapen rond deze tijd hoor, niet wakker te krijgen. Ik hoop dat je gauw een enorme schop krijgt;)!

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Nou, dames, ik ben weer terug van het ziekenhuis enneh, ik weet nu wanneer de keizersnede ongeveer gaat plaatsvinden. Ze willen het zo laat mogelijk doen, dus na 39 weken. Het wordt tussen 15 en 19 augustus.
    De afdeling inplanning geeft nog een definitieve datum door aan mij.
    Ik ben ook bij de afdeling anesthesie langs geweest om een afspraak te maken en ik moest alvast een vragenlijst invullen.
    De controle was prima. Ze ligt al iets ingedaald. Mijn bloeddruk is weer zoals deze voor de zwangerschap ook was: 120/70 mmHg, super mooi! En dat zorgt er dus echt goed voor dat ik mij de laatste tijd een stuk beter voel.
    Verder viel het gesprek met de gynaecoloog ook mee. Ze wilde helaas wel weten waarom ik vaginisme heb.........dit, omdat zij wil voorkomen dat collega's van haar haar toestemming voor een keizersnede wellicht niet zullen begrijpen. Zij zelf twijfelt geen moment aan het feit dat een keizersnede voor mij de beste "optie" is.
    Ik moet 28 juli weer naar de verloskundige en naar de anesthesist.
    Het wordt nu wel echt spannend, hoor.

5. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oeh tassie idd spannend, komt nu wel echt dichtbij he?

En bibi, het zit vast wel goed hoor! En anders duim ik gewoon voor je!

Sneeuwmees, je had prachtig efteling weer, of was het iets te warm? Hopelijk niet te druk daar en genoten!

Morgen weer hcg prikken...hoop nu toch wel echt dat t minder is dan 1, anders moet ik in frankrijk ergens laten prikken ofzo en dat lijkt me nie erg handig.lll

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: raar dat je vrijdag pas terecht kan. Ze zouden toch moeten weten hoe ongerust een vrouw is. Maar lang leve de angel sound.
    @Tassie: ik ben ook zo'n held met spinnen en muizen. Ik gil dan ook alles bij elkaar. En dat betekent dat jij mama gaat worden als we op vakantie zijn. Dus reden te meer om wifi te regelen als we er zijn. Aftellen nu dus.
    @Lets: hoop met je mee dat het nu goed gezakt is. Gezien de vorige daling heb ik er alle vertrouwen in.
    Ik duim voor je.

Hier nog steeds in de efteling. Er bleken meer mensen het idee gehad te hebben vandaag daarheen te gaan. Inderdaad heerlijk weer gehad. Zometeen weer in de auto richting huis.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hey meiden!

Soery sorry sorry voor laten reactie!
    Vandaag kwam een forumvriendinnetje! En was "iets te gezellig".. Dus die was pas laat naar huis waarna ik gelijk kon eren bij schoonmoeder waar ik weer verwend ben met kleertjes! En ook van mn forumvriendinnetje! Dus echt ik zwemmmmmm in maar 56 ohh god hahaha ! Maar goed leuke dag gehad en nu savonds op de bank in coma zo moe! Vandaar laten reactie!

@jippie dankjewel voor je ervaring en geruststelling meid! Ik denk dat je gelijk hebt! Het is nu wekelijks een dag of 2 dat ik haar steeds niet voel en dan daarna weer wel idd, en vandaag was het zover! Mee dat mn vriendin er was begon mevrouw! Heb er weer genoeg gevoeld vandaag. ( ook nu ik dit typ) toch raak is steeds gestresst als ik haar niet voel, want je bent zon vast ritme gauw gewend.. En dan reageerd ze echt sirieus nergens op! Pfff ellende! Jij dus ook gehad? Hoe gaatie verder meis? 33 weken alweer jeetje jij bent geeoon bijna toe aan bevallen! Alles klaar een voorbereid?

@sm hoe was de efteling? Druk geweest dus? Wel altijd leuk he! Hebben jullie een abbonement? Ik wik er straks wel graag een! Maarja is voor mij ook maar 10min rijden naar efteling :) en vind het zo leuk!
    Mannetjes ook genoten?

@tassie jeetje zo laat pas keizersnee? En wat nou als de bevalli g eerder op gang komt dan? Wat dan?
    En wauwww ik ben nu ook jaloers op jou bloeddruk hoor meid ! Schijnbaar is dat heel normaal zei de gynae! Eerst dalen tot dieptepunt nu rond dit termijn waar ik zit! En dan richting de bevalling faat hij weer omhoog !

@lets dank meid! Wanneer vertrek je precies naar frankrijk? Ben wel een beetje jaloers hoor! Wij wilde ook naar italie of frankrijk dit jaar! Maar durf niet met controles en prednison enz! Maar wel lekker hoor heeerlijk genieten !

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: fijn dat je de kleine weer goed gevoeld hebt. De stress zal je denk ik blijven houden tot je de kleine in je armen hebt. Heel herkenbaar, hoor. En zo te horen heb je een gezellige dag gehad met verwennerij en je vriendin. Wij hadden kaartjes via de ah gekocht met korting. We gaan eigenlijk altijd een keer per jaar. Helaas moeten we nu voor de oudste ook al het volle pond betalen, dus dat tikt aardig aan. Wat betreft de planning van de ks. In ons zkh ging dat ook in de 39e week. Als de weeën eerder beginnen wordt de ks gewoon vervroegd. Als kindjes niet zo'n haast hebben als de mijne ;)

9. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hai ,

Ik heb de bevestiging van pno gekregen dat ik de medicatie uit het umcg mag halen .. goed nieuws dus.

Ik ga even een paar uurtjes slapen, laatste nachtdienst gehad.

Zonnige dag allemaal .. 😆

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Lets; veel succes vandaag met bloedprikken en vooral natuurlijk met de uitslag hiervan. Ik hoop dat je hcg goed gedaald is en je zaterdag "onbekommerd" op vakantie kunt gaan.

@Sneeuwmees; hihi, een heel goede reden om wifi te hebben op je vakantie! Wel een lekker vooruitzicht, hoor, met je mannen op vakantie!
    Ben je al een beetje aan het idee gewend?
    Jullie dagje weg gisteren was dus zeker geslaagd in de Efteling?! Hoe vond je oudste zoontje het? En, oh jee, de volle mep betalen voor toch nog een jong kind. Jeetje.......want in heel veel attracties kan/mag hij nog niet.
    Ik weet nog dat wij weleens gejokt hebben over de leeftijd van de oudste pleegzoon. Eigenlijk nooit rare blikken en/of vragen gehad. Vaak moest je namelijk vanaf 3 jaar betalen voor toegang en 0-2 jaar was gratis. Hihi. Erg, hè!?

@Bbibi; het klinkt echt als een heerlijk dagje. Lekker verwend dus weer met kleertjes. Hihi, je kunt zo een winkeltje beginnen. Ach, misschien wordt jouw dochtertje wel een mega-knoeier en moet je haar meerdere keren per dag wat anders aantrekken. Hihi! Ik had gisteren een pakketje van Babywalz binnengekregen met kinderkleertjes maat 62/68. Zo leuk! Alvast voor het najaar.
    Trouwens wat fijn dat je haar weer goed voelt! Wat een geruststelling.
    Ik heb nu de laatste tijd dat ik merk dat ze meer slaapt (eindelijk:)). Ze is nog steeds wel hartstikke actief, maar tussendoor kan ze ook echt iets langere tijd inactief zijn. Soms wiebel ik dan met haar billetjes en dan begint ze weer wat te bewegen. Dat doe ik alleen als ik ietwat ongerust ben en wil kijken of het allemaal nog goed gaat met haar.
    Enneh, er is mij verzekerd dat ik sowieso een keizersnede krijg, ook als de bevalling spontaan zou beginnen tenzij het hoofdje er al uit hangt:p.
    Verder ben ik inderdaad heel erg blij met mijn bloeddruk. Het dieptepunt (gemeten in het ziekenhuis) was 80/50 mmHg. Maar het kan uiteraard dat het thuis nog lager is geweest. Toch heb ik de laatste week dat ik praktisch elke dag wel weer een moment heb dat ik niet lekker word (flauwte). Dit kan zeker ook met de warmte te maken hebben.
    Mijn eigen lichaamstemperatuur loopt op tijdens warme dagen, zodat ik tot wel 38.5 graden kan meten. Heel vervelend. Gisteren ook zo warm gehad. Mijn hoofd is dan warm en ik heb hoofdpijn en voel mij ook wel beroerd. Niks aan. Ik heb trouwens op koude dagen ook wel eens een hele lage temperaturen gehad (2x 35 graden). Ook raar en ook daar was ik toen heel beroerd van. Zomaar ineens... Er is iets mis met mijn thermostaat.
    Vandaag ook maar rustig aan doen. Ik heb ook alleen maar zin in koude dingen eten/drinken, het liefst vloeibare dingen eten. Hihi. Eens kijken wat er allemaal in de koelkast ligt/staat.

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Wat fijn dat het geregeld is met PNO! Enneh, welterusten!!!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Imke: fijn dat het met de verzekering rond is. Is altijd weer even spannend. Maar jij kunt de apotheek straks dus met een gerust hart overvoeren met recepten.
    @Tassie: we waren gisteren met kennissen met een dochtertje (die bij ons zoontje in de klas zit) geweest, dus die twee hebben zich prima vermaakt. Mijn man ging de 'gevaarlijke' attracties in met de man van dat gezin en ik heb met de vrouw voornamelijk op bankjes zitten kletsen. Ik durf toch nergens in en zij is pril zwanger. En die prijzen van die pretparken zijn inderdaad vreselijk duur. Als we met zijn drietjes zouden zijn, zouden we al ruim 100 euro kwijt zijn (parkeerkaart kost ook al 10 euro) om uberhaupt binnen te zijn. En als je daar bent wil je ook een hapje eten, drinken, ijsje e.d. Dus kan me voorstellen dat zo'n uitstapje voor veel gezinnen gewoon niet te betalen is. Kan me best voorstellen dat mensen over de leeftijd liegen. Het scheelt toch behoorlijk en als ze erin trappen....

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wat handig, imke. Dan hoef je niet eerst voor te schieten? Voor mij ook handig om te weten als wij tzt voor een brusje gaan. Je bedoelt de UMCG-apotheek (de Sprong) en niet apotheek Hanzeplein hè? Bij de Sprong moet je alleen soms zo gruwelijk lang wachten vind ik.

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; klinkt echt heel gezellig zo met een ander gezinnetje erbij.
    Ook fijn dat je man in de diverse "heftigere" attracties kon en jij je ook vermaakt hebt met kletsen. Heerlijk!
    En inderdaad, wat een prijzen!! Je bent inderdaad niet klaar met alleen toegangsbewijs en uitrijkaart. Je wilt toch ook wat eten of drinken.
    Meestal nemen wij zelf wat eten en drinken mee, juist omdat het anders helemaal duur is/wordt. Maar ja, inderdaad je wilt toch ook wel een lekker ijsje of patatje of zo.
    Ik ben er al heel lang niet meer geweest. Ik vond het Sprookjesbos toch ook altijd leuk, zelfs als volwassene. Hihi. Vroeger kwam ik er best een aantal keren per jaar. Ik vond het altijd helemaal super!
    Ik kijk er nu al naar uit om dat over een tijd met ons meisje te doen.
    Jij bent weer aan het werk? Of zit je ondertussen thuis te lunchen en je zoontje te voeden?

@warmte op het werk; voor degenen die werken:), is het een beetje uit te houden qua temperatuur? Ik ben echt heel erg blij dat ik nu niet werk, omdat het op mijn werk verschrikkelijk heet wordt. De hele middag staat de zon op de grote ramen te branden. Geen airco:(. De temperatuur loopt daar binnen zo op naar bijna 30 graden.

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wij hebben gelukkig airco op het werk, tassie. En de zonneschermen naar beneden, dan is het prima uit te houden.
    Wel medelijden met m'n vriend en schoonvader die op het dak zitten te zweten. En ze hebben ook nog bedacht dat ze willen hooien :$

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; dat meen je niet!!?? Op het dak zal het helemaal "lekker" warm zijn. Poeh! Ik heb het idee dat je vader echt veel doet. Als ze maar goed voor zichzelf zorgen. Als mijn man aan het klussen is in huis probeer ik hem toch wel wat te verwennen met drinken en wat lekkers.
    Enneh, klinkt inderdaad wel aangenaam op jouw werk.
    Hoe is het met jullie meisje? Kan ze een beetje slapen met dit hete weer of is het bij jullie in huis wel redelijk koel?

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Klopt hoor de Sprong. Nee je hoeft niet eerst zelf te betalen. Beter hè. 👍

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Da's idd fijn, Imke. Hoop dat ze dat bij de Sprong dan ook echt zo gaan doen. Je hebt ook nog van die apotheken die dan lekker eigenwijs gaan doen :x
    @tassie: ja, ik hoop dat ze idd goed aan zichzelf denken en goed blijven drinken. Morgen ben ik er weer om ze van catering te voorzien.
    Onze slaapkamer was vannacht wel redelijk warm. Kabouter ging net huilen toen wij gingen slapen (ze slaapt bij ons op de kamer). Dus toen maar in bed genomen. Maar ze was wat onrustig (beweeglijk), dus wij hebben wat minder geslapen. Vannacht hopelijk beter!

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Stiertje; Ach gos, arm meisje en arme jullie......geen echt geslaagde nachtrust dus. Hopelijk inderdaad vannacht beter.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: heb vandaag inderdaad gewerkt. Bij ons is het redelijk koel, maar de klap is dan extra groot als je het kantoor uitloopt. Vandaag niet heel veel gedaan. Tussen de middag eerst naar huis om te voeden en daarna nog wezen lunchen met wat collega's ivm hun vakanties. Nu lekker weekend.
    @Lets: hoe is het gegaan? Dacht dat je bloed moest prikken, toch?
    @Stiertje: en zit het dak weer dicht. Mooi weer is prettig, maar dit is een beetje teveel van het goede. Verwen ze maar goed morgen.

Hier erg warm in huis. De kamer van de jongste is vreselijk warm, dus zie nu al op tegen vannacht. De babyfoon heeft een thermometer en die piept af en toe dat het te warm is in de babykamer. Dus alles nu maar even goed losgezet in de hoop dat het boven iets afkoelt. Net even wezen wandelen met mijn zoontjes. De kleine lekker in een romper in de wandelwagen en de oudste op de fiets. Samen een ijsje gegeten en nu weer thuis aan het uitpuffen.

Deel Deze Pagina