ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Haha, dacht ik ook al: als die kleine mini-Tassie maar niet stiekem eerder aan het komen is ...
    Kortom: meldplicht!
    Zonder gekheid: Tassie, ik hoop dat het goed gaat met je ...

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Hihi:D, Tassie present!!! Enneh, mini-Tassie zit nog steeds op d'r plekje.
    Sorry, hoor, dames, ik merk dat ik jullie zenuwachtig maak...... Ik heb een enerverende nacht achter de rug en ben zo erg moe. Mijn ogen vallen dicht. Ik zou graag willen slapen nu, maar mijn moeder gaat ook nog langskomen vandaag en ik weet niet hoe laat.

@arie; ik vroeg mij al af hoe het met je gaat. Helaas geen fijn bericht. Wat ontzettend moeilijk en zwaar voor jullie. Ik heb er ook bij jou geen woorden voor......ik begrijp je standpunt/twijfel volkomen. Wel of niet doorgaan. Beiden hebben consequenties en bij de eerste helaas geen garantie van slagen, maar misschien nog wel een kans. De tweede zal misschien voor rust zorgen op den duur gepaard gaande met angst en twijfel of je er wel goed aan gedaan hebt. Bah, meis, dit is zo oneerlijk! Misschien toch wel naar het gesprek met dr. S. gaan? Dan kun je het hierover hebben en met hem delen. Ik wil je in ieder geval een knuffel geven en natuurlijk veel sterkte!

@Mikka; wow, wat fijn te lezen dat het goed gaat met je zoontje en met jou! Je hebt het uiteraard heel erg druk, maar ik lees ook dat je echt geniet van je zoontje en van je verlof. Het weer is natuurlijk ook wel heerlijk geweest (nu de komende dagen niet geloof ik) om er lekker op uit te gaan. Heb jij nog iets van ouderschapsverlof opgenomen?

@ego; vannacht denk ik iets van indalingsweeën te hebben gehad. Ik werd wakker van een enorme pijn downunder en een zeer druk bewegende baby. Alsof ik met een mes van onderen werd gestoken (gelukkig weet ik niet echt hoe dat zou voelen:)). Ons meisje duwde ook echt haar hoofdje tegen de onderkant. Ik ben op een gegeven moment maar uit bed gestapt (ging niet makkelijk) en ben schuifelend naar de badkamer gegaan en heb een tijd op het toilet gezeten. Op een gegeven moment was het weggezakt zodat ik weer terug naar bed kon.
    Oh ja, gisteren de laatste controle bij de vk gehad. Alles was goed. De baby wordt nu geschat op 3200 gram, dus erg netjes.
    Zondagochtend moet ik naar het ziekenhuis voor een gesprek op de afdeling en voor wat onderzoekjes: bloeddruk, ctg. En dan maandag is het zover.
    We zijn nu een digitaal fotoalbum aan het maken van de zwangerschap met o.a. info van DD, echo's, buikfoto's en foto's van de babyspullen.

3. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Leuk Tassie een fotoalbum. Mogen wij ook een paar foto's mee spieken?
    Hopelijk blijft ze zitten tot maandag. Alvast succes.

4. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gelukkig, alles nog rustig bij Tassie. Je maakt ons niet zenuwachtig hoor, maar wel heel benieuwd. Laat je niet opjagen hoor, als je geen puf hebt om hier te posten, dan laat je ons maar lekker wachten. Succes met de laatste loodjes en de voorbereiding op wat komen gaat ...

5. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Ddees: heftig en knap zeg dat je nu de beslissing hebt genomen om te stoppen. Wens je heel veel sterkte en kracht!

Arie: Wat moeilijk is de hele medische molen he, als je nu maar eens garanties aan het begin kon krijgen.

Ook Lets heel veel sterkte met het opnieuw ingaan van het hele traject!

Tassie: echt aftellen nu, spannend hoor!

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#4066 Klaproos, 12 aug 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 aug 2014
    Tassie ik kwam ook al loeren op babynieuws hihi. 😊Ik duim voor je dat de keizersnee makkelijk gaat en jullie je wondermeisje snel kunnen knuffelen!

Dees,alleen maar respect voor jou. Wat ben je dapper. Wat heb je een lange weg afgelegd. Wat is het allemaal oneerlijk. Ik ben er nog steeds een beetje boos over omdat ik vind dat je een kleine verdiend na alle moeite!,, Bah!

Arie,voor jou ook een dikke knuffel. Dappere meid. Ik hoop altijd op een wonder voor dames die stoppen met de mmm omdat ik het hier wel es lees maar dat is zoveeeel geluk hebben en altijd bij iemand anders. :( persoonlijk kan ik die zeikverhalen ook niet uitstaan met ja als je ermee stopt in de mmm komt het vaak wel vanzelf. Eg nie!!

Hier weer ongesteld na vmk. Heb afgelopen maand een vmk gehad op 4,4 wk. Hele grote teleurstelling dus effe afwezig. Nu mezelf weer bij elkaar rapen. En ik wil 10 kilo afvallen voor de volgende icsi want ik ben veels te dik.

Lets,alles goed met je meis? Kun je je verdriet bij je man of vriendinnen kwijt? Dikke knuffel. Het zal nog wel lang duren voordat je er overheen bent denk ik maar ik hoop voor je dat je misschien sneller zwanger bent en je eerste kindje altijd in je hart kunt koesteren..

Sorry voor wie ik allemaal vergeet! Knuffel voor jullie!!

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Arie, dikke knuffel en superveel succes net de beslissing die niet te doen is...

Ddees, ik vind het zo knap hoe jij t kunt opbrengen toch nog interesse in ons en in alle zwangeren hier te tonen!! Respect!

Klaproos, een vroege miskraam, wat heftig weer.... Was t van een icsipoging of een spontane? Wanneer ga jij weer beginnen? Een hele dikke knuf ook voor jou!

Oeh tassie, het is bijna zo ver, wat spannend!

Sneeuwmees, een fijne vakantie?

Ik heb gisteren net dd gebeld om een uitgangsecho in te plannen. Helaas is mijn eigen arts dokter h net vanaf volgende week op vakantie voor twee wk, dus het grootste gedeelte zal bij anderen zijn, waarsch dokter s.
    Nou kon ze alleen geen afspraak inplannen want ik moet bellen als ik ingesteld word. Das toch juist veel te laat ofnie? Want als ik bel op dag 1 dan moet ik eigenlijk toch al meteen voor dag er na een afspraak omdat je op dag drie moet spuiten? Of hoe was dat bij jullie?
    Ik moet zelfs mijn pilstrip eerst opslikken, dus kan nog redelijk zeggen wanneer ik ongesteld moet worden.

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Fireangel; hoe is het met jou?

@Klaproos; och, meid, wat een afschuwelijk bericht. Ik kan mij voorstellen dat je even niet mee wilde schrijven hier. Ik wil je heel veel sterkte wensen en je een knuffel geven.

@Ddees; ik sluit mij helemaal aan bij Lets. Ondanks je eigen narigheid heb je altijd wel interesse in een ander en toon je je medeleven. Meid, je bent echt heel bijzonder en ik vind je echt een kanjer!

@Lets; hmm, ik ben het wel met je eens dat die afspraak best laat is. Normaal moet je inderdaad op dag 3 van de cyclus beginnen met spuiten.
    Wat raar en stressvol om nu tijdens je menstruatie pas langs te komen voor een uitgangsecho. Misschien nogmaals bellen met DD en evt. vragen om overleg met een arts?

9. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    @Lets: lijkt mij ook een beetje laat, al mag het wel tijdens menstruatie de uitgangsecho. Maar als je eerder op dag 3 startte met spuiten zou ik idd misschien ook nog even een keer bellen of mailen.

@klaproos: dan denk je zover te zijn, gaat het toch nog mis. Sterkte meis.

@tassie: Misschien mag ik niet zeuren maar blijf het spannend vinden. Nog steeds af en toe bloedverlies en heel veel last van harde buiken. Werk 3 dagen vast en 2 dagen op een andere school op invalbasis. Heb nu (1 week voor einde zomervakantie) gemaild dat ik voorlopig even niet kom invallen omdat ik bang ben dat ik dan teveel ga doen. Mede door mijn fibromyalgie deze zwangerschap al heel vroeg ook al last van mijn bekken/rug/benen. Dus moet echt even opletten.
    Verder hebben we afgelopen zaterdag een pretecho laten doen. Vond het wachten op een volgende echo zo lang duren en we waren toch wel nieuwsgierig of we een jongen of meisje zouden krijgen.

En...we krijgen een jongetje. Ben zo blij, meer had ik niet kunnen dromen, straks gewoon een jongetje en meisje.

Voor alle andere die nog bezig zijn, wachtende zijn sterkte!

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw, fireangel, een jongetje! Gefeliciteerd hoor. Natuurlijk mag ook jij je hart luchten hier. En als dat is omdat je je zwangerschap zwaar vindt, dan is dat zo. Jij hebt het ook niet kado gekregen.

Klaproos: wat erg, een miskraam. Sterkte met jezelf bij elkaar rapen. Zal niet meevallen.

Knuf voor alle meisjes die dat nodig hebben ...

11. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Het is een hele stap om er echt een punt achter te zetten en niet meer verder te gaan met de behandelingen.
    Voor jou en je man een hele dikke knuffel en veel sterkte met het verwerken van dit alles.

Lets, idd wat laat voor een uitgangsecho. Ik heb die van mij ongeveer ruim een week voor ik ongesteld werd gehad. En als je eerst de pilstrip op moet maken is het alleen maar makkelijker plannen lijkt mij. Ik zou voor de zekerheid toch nog even bellen.

Klaproos, wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte dit te verwerken en een dikke knuffel.

Arie, veel sterkte met het maken van de keus om te stoppen of toch nog door te gaan.
    Het is eigelijk zo'n onmogelijke beslissing.

Tassie, nog even wachten en dan is het zover....

Fireangel, een jongetje... wat leuk gefeliciteerd.

Hier niet veel bijzonders te melden. Alles gaat z'n gangetje.
    Ik werk niet meer hele dagen omdat de hele dag staan niet meer gaat. Maar verder heb ik niets te klagen gelukkig.
    De baby inkopen zijn ook al bijna klaar. Verder is het echt genieten voor mij en mijn man. Al heeft mijn man nog maar weinig gevoeld van de bewegingen in mijn buik. Elke keer als hij zijn hand op mijn buik legt, stopt ze spontaan met de schopjes en bewegingen. Wel jammer maar niets aan te doen.

Aan de rest , zwaai zwaai.

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Klaproos wat naar nu weer voor je Dikke knuffel
    Lets meestal doen ze niet zo moeilijk voor een uitgangs echo. Het kon ook wel eens een week van te voren. En zeker als je nog de pil slikt kan je makkelijk je ongi bepalen. Gauw nog ff bellen of je eerder kan komen.
    Tassie rustig aan he die laatste daagjes. Ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren, ks en moeder zijn.
    Fireangel Fijn dat alles nog steeds goed gaat, wel mega onzeker zeker door dat bloedverlies. Oh een jongen geweldig, dan heb je een koningspaar.
    Stiertje spannend weer de mmm in. Hoe gaat het met de kleine meid? Wanneer moest ze weer op controle?
    Knorretje wat ben ik blij dat ik je heb "overgehaald" om naar DD te gaan. Geniet van je zwangerschap (ook voor mij)
    Sneeuwmees aan het afkicken? Hoe gaat het met je vakantie, beetje redelijk weer?

Ego. Ik probeer hier de draad weer op te pakken. Het was niet voor niks dat ik hier zo stil was. Ik kon het even niet opbrengen te reageren. Maar het leven gaat door en ik gun het jullie allemaal van harte. Jullie moeten er net zoveel voor doen als dat ik moest doen, alleen bij de meeste met resultaat en bij sommige zonder, Helaas. . . .

Allemaal Dikke knuffel

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hier even een teken van leven van mij. Internet is vreselijk slecht. Ik had een internet kaart gekocht van mijn provider en die werkte perfect tot we op de camping waren. We zitten dichtbij Guernsey en op de een of andere manier pikt hij die zendmast van daar, waardoor mijn internet het helemaal niet doet. Tenminste overal behalve op de camping. Lees af en toe, onderweg in de auto snel bij, of zoals nu op een parkeerplaats bij een supermarkt. Leef nog steeds met jullie mee en denk aan jullie.
    Na een slechte zondag met stormachtig weer en veel regen is het weer aardig opgeknapt hier, maar nog steeds met windkracht 5-6 per dag. We genieten van het mooie uitzicht en als je uit de wind zit van de zon. Tot snel maar weer en een knuffel voor iedereen die het gebruiken kan.

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, internet in frankrijk is slecht:)
    Geniet van je vakantiedagen!!

Leuk fireangel, een jongen en een meisje!
    (Pff, moet stiekem toch wel denken, als het geen miskraam geweest was had ik dat nu ook kunnen weten...slik...maar ik ben blij dat jij het wel hebt hoor!! )

Stiertje, we gaan redelijk dicht op elkaar weer beginnen!

Zo uitgangsecho voor volgende dinsdag gepland bij dokter s. Benieuwd hoe die is. Wellicht eens goed een andere arts, misschien andere ideeën over aantal hormonen enzo.

Verder de medicatie weer besteld bij de apotheek. Heb maar een potje menopur nodig maar ze zitten per vijf verpakt. Zucht. Dus als ik pech heb moet ik er vijf kopen...gelukkig een lieve meedenkende apotheker, bestellen een verpakking en dan kan ik tijdens het traject kijken of het nodig is nog. Zo niet, dan hoef ik het niet af te nemen... En gelukkig ook nog cetrotide. Dus heb nu alleen de gonal f en de pregnyl besteld... Toch ook weer in de zevenhonderd euro...

15. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, dure grapjes, Lets! Jij hebt nog een vergoede poging toch? Toevallig heb ik vandaag even bij de dichtstbijzijnde (dorps)apotheek gevraagd of ik bij hen ook de medicijnen kan bestellen. Ze deden een beetje vaag: waarschijnlijk wel. Maar waarschijnlijk eerst zelf betalen en dan declareren. Als t niet bij hen kan, kan t iig bij de UMCG-apotheek besteld worden, weet ik inmiddels, maar ook dan zelf eerst betalen.

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee, ik heb geen vergoede pogingen meer helaas...
    Medicatie is in nederland overigens wel veel goedkoper dan in duitsland!!

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @fireangel; Goed van je om een stapje terug te doen ivm je klachten en het bloedverlies gecombineerd met harde buiken. Ik hoop dat die klachten door meer rust te nemen ook afnemen.
    Verder hartstikke leuk nieuws: een jongetje! Dat wordt weer lekker shoppen.

@Knorretje; Lekker, he, als je zo'n beetje alles al in huis hebt. Mijn man had dat trouwens ook in het begin....dat als hij zijn hand op mijn buik legde, dat de baby stil bleef. Misschien kwam het ook wel doordat hij koude handen had. De baby bleef dan stil, maar ik niet. Brrrr. Hele koude handen kan hij hebben. Nu al sinds een hele tijd beweegt de baby wel op zijn aanrakingen. Je hoeft maar tegen haar billetjes aan te duwen of ze gaat weer verschuiven/verdraaien.

@Ddees; Kun je het wel een beetje kwijt bij je man en/of familie, vrienden? Het is allemaal niet niks waar je nu doorheen moet gaan.
    Knuffel, meis!!

@Sneeuwmees; Ik zie je al zitten met je laptop(?) in de auto bij een supermarkt in Frankrijk. Wel balen dat het weer niet echt meewerkt. Ik hoop dat het nog goed gaat bijtrekken de komende dagen. Kun je ook een beetje uitrusten?

@Lets; Dat is alweer snel, de afspraak voor de uitgangsecho. Heb je het nog weten te vervroegen ivm je menstruatie? En je zult weer dezelfde medicatie gebruiken, omdat je nu al medicatie hebt gehaald/besteld bij de apotheek? Of zou je nog iets anders willen proberen iom dr. S.?

@ego; Ik begin een beetje de bibbers te krijgen. Voor de ks en natuurlijk voor de geboorte van ons meisje. We hebben het er vaak over, hoe het zal zijn als zij er eenmaal is. Maar ja, dat weten we natuurlijk niet precies. De geboortesticker is ook al in huis. Mijn man had ik gistermiddag het centrum in gestuurd om voor zichzelf nieuwe spijkerbroeken te kopen én om bij het Kruidvat luiers te gaan halen. Die waren gistermiddag/avond in de aanbieding. Helaas, mijn man kwam 10 minuten nadat de actie was ingegaan de winkel en de luiers die wij wilden waren uitverkocht. Best een teleurstelling. Maar ja.....ik ga maar rondsnuffelen op internet voor aanbiedingen. Mijn man vond het trouwens ook maar niks om te gaan winkelen, terwijl ik thuis jaloers zat te wezen. Hihi, ik wil zo graag winkelen. Nou ja, nog een aantal weken geduld en dan hopen dat ik weer lopend of fietsend naar het centrum kan gaan. En dan met de baby natuurlijk. Mits ze zich gedraagt:D.

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Haha, die Kruidvatactie: ik ben ook nog op jacht geweest. Heb nog 2 pakken kunnen scoren in 1 maat groter dan ze nu heeft. Verder waren ALLE Pampers uitverkocht. Behalve die soorten die niet in de aanbieding waren.
    Tip: Pampers zijn eigenlijk altijd wel ergens in de aanbieding, ik koop ze nooit voor de volle prijs. Ik ben geabonneerd op zo'n e-mailnieuwsbrief die die aanbiedingen bijhoudt. Als je in google intypt 'pampers' en 'aanbieding' kom je ze wel tegen. Wehkamp heeft trouwens maandboxen, die zijn ook wel eens in de aanbieding. Maar dan moet je wel van tevoren goed inschatten of je nog een maand die maat nodig hebt (als ze halverwege een grotere maat nodig heeft, is dat ook weer zo zonde).

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Dank je voor je tip Stiertje;). Ik ga meteen even googlen. Mijn man was echt behoorlijk teleurgesteld dat het al na 10 minuten uitverkocht was.
    Ik had nog wel andere spulletjes nodig, die hij gelukkig wel heeft kunnen kopen.
    Hoe gaat het met je dochtertje? Maakt ze het huis al onveilig?

20. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    Ook een goede tip om je aan te melden bij euroclix. Je krijgt dan wel van die mailtjes waar je betaald voor krijgt per geklikt mailtje 1 cent. En voor het invullen van enquêtes krijg je nog meer clix = euro's.

Maar als je dan luiers besteld bij wehkamp of bol.com (ik wacht idd ook altijd de aanbiedingen af van de maandboxen) spaar je heel snel een hoop punten (lees euro's) bij elkaar.
    Wij hebben inmiddels alweer 150 euro terug laten storten op onze rekening.

@lets: snap helemaal dat het moeilijk voor je is omdat we maar een paar dagen scheelden. Vind het hier toch ook moeilijker om te schrijven over de zwangerschap dan over de strijd om zwanger te worden.

Deel Deze Pagina