Tassie heel veel succes morgen, hoop dat alles voorspoedig verloopt voor jullie! En dat jullie snel in drievoud thuis zijn.
Allereerst, lieve tassie, heeeeeel veeeel succes morgen!! Ga duimen dat alles goed gaat!! Thanx ddees, ik ga nu nog de vitamine c uit mijn bakje halen.... !!! Imke, dan loop jij denk ik dadelijk precies een week voor op me!! Heel veel succes!! Dokter s op vakantie?? dokter h was op vakantie en daarom krijg ik dinsdag dokter s... We zullen zien! Bij mij wordt de gonal f iets hoger, 225 en de menopur blijft 75, had een bepaalde reden, die had met mijn leeftijd te mk ofzo... Ik heb alleen het idee dat we dadelijk weer weinig eitjes hebben...dus als ik dokter s heb zal ik die ook s vragen... Heb nu zo iets van, kom maar weer op laat me maar weer beginnen... Sneeuwmees, fijn dat je er weer bent! En voor de rest even zwaai zwaai!
@Imke: fijn dat je van start kunt gaan. Heel veel succes! @Lets: inderdaad even navragen waarom ze zo voorzichtig zijn met de hoeveelheid. Misschien met ietsjes meer spuiten net ook iets meer eitjes. Jij ook weer veel succes! Hier ligt inmiddels iedereen in bed. Kleine man moest even wennen in zijn bedje, maar sliep toch snel. De oudste komt nog wel eens met smoesjes uit bed, maar was gelijk gevloerd. Hij wil altijd graag op vakantie, maar je merkt dat het toch ook veel energie van hem kost. Nu zelf nog proberen te slapen. Welterusten allemaal!
@ imke spannend weer beginnen, succes meid! @loontje! 2,9? Jeetje dat is wel erg laag! He. Je daar geen last van nee ? Vraagje hoe zit jij met je suiker na friet? Bij mij gaat het super! Waardes over het algemeen netjes onder controle totdat ik ffiet eet ! Dan is het ellende... Mijn broer heeft dat ook met friet ik vroeg me af of dat bij jou ook zo was! @stiertje lekker dat je nog op vakantie gaaf wanneer had je intake! @lieve dees jij inmiddels weer aan het werk? Vakantie er helemaal opzitten? Balen dat jullie zon slecht weer hadden! mijn man is nu ook vrij 2 weekjes maar tot nu toe ook alleen maar weggeregenr. Hier gaat het mwah... Ups en downs nog helaas @ tassie lieverd heeeeeel veel succes maandag! Ik denk aan je! Morgen gewoon mama! Super ... Denk aan je! X @lets zenuwachtig voor weer de nieuwe behandeling? @sm heerlijke vakantie gehD dus? Ik hou daar ook altijd van hoor! Wel de gezelligheid van een camping maar dan wel inderdaad de lixe variant en das gewoon een stacaravan met wc en douche hihi... Anders hoeft het van mij ook niet! Hoe was het weer daar? Beter dan hier? Fijn dat je mannen nu wat beter geslapen hebben!
Tassie, veel succes vandaag! Prachtige dag om geboren te worden. Imke heel veel succes deze poging, ik duim mee dat je deze ronde een keer al het geluk mag hebben en zwanger mag worden. Lets ook voor jou heel veel succes! Ik vind totaal 300 ie toch wel stevig ipv voorzichtig hoor. Zeker bij pcos dus heb vertrouwen, je lichaam snapt het, nu blijven snappen. Ik duim enorm voor je. Ddees wat dapper dat je hier toch weer een lief woord voor iedereen achter laat. Hier gaat het snel, zowel de tijd als de groei van mijn buik. Met de kindjes gaat alles goed en de 20 weken echo was dan ook in orde. Elke dag voelt het opnieuw als een wonder, gun het jullie ook zo om deze dankbaarheid en blijdschap te ervaren.
@bbibi: ik heb daar ook last van met friet. Ook met pasta's, pizza. Alle P's dus ! Maar wat goed dat het zo goed gaat. Je hoeft niet te spuiten toch ? Ik zou echt de P's even vermijden en ook oppassen met fruit, zit ook veel suiker in.
Thanx ladies, 300 is best veel, maar vorige keer had ik 275 en toch weer maar 8 eitjes en maar twee bevruchtingen... We zouden zo graag s reserves hebben.... Vind het raar dat ze bij iemand met pcos niet meer eitjes kunnen kweken... Klaasje, fijn dat alles goed was met de kindjes! Wist jij nou eigenlijk ook al de geslachten? Bibi, succes met de suiker!!
@tassie: waarschijnlijk nu al mamma, genieten!! @suikertantes: bij alle p's (pasta, patat, pizza) etc. moet je toch ook na het eten spuiten. Omdat deze koolhydraten/suikers er langer over doen. Het duurt dus langer voordat deze suikers gaan werken waardoor je later hoog komt te zitten. Als je voor het eten spuit heb je kans na het eten laag te zitten en later toch nog weer hoog te komen (mijn man heeft suikerziekte, dus bekend ermee). @loontje: hoe is het nu met twee kindjes? Erg druk? Of is het goed te doen. @bibi: wij krijgen idd een jongetje, zo super leuk! @ klaproos: jeetje wat balen zeg dat je voor niks bij het ziekenhuis staat. Zo stug kunnen ze af en toe zijn, beetje medewerking of even een telefoontje met DD plegen is toch een kleine moeite?!
@Fireangel: Klopt dat je dan daarna moet spuiten. @2 kindjes: Het is behoorlijk aanpoten, zeker in het begin was het wel heel erg druk. Nu nog wel op dagen dat ze bijvoorbeeld op het kdv zitten, maar het gaat gelukkig al wat beter. De oudste is natuurlijk ook nog niet zo heel erg oud en vraagt erg veel aandacht. Maar ik geniet van mijn prachtige kindjes. Jij alweer bijna op de helft. Gaat het voor je eigen gevoel ook snel ?
@loontje: nee voor mijn gevoel nog erg langzaam, maar zeker ook omdat ik nog zo onzeker ben. Vind dat bloedverlies doodeng en voel dit kindje ook nog niet. Dochter al bij 15 weken. Vind de 20 weken echo nog heel spannend (bij mijn broer kwam er toen uit dat hun kindje een zeer ernstige hartafwijking had dat het niet zou gaan overleven). En denk dat ik dan mijn grens weer verleg tot 25/26/27/28 weken (levensvatbaar). Moet zeggen dat ik bij mijn dochtertje meer kon genieten. Toen ging ik er nadat ik zwanger was gewoon van uit dat alles goed zou gaan.
@Fireangel: Heb je nog veel bloedverlies ? Extra controles ? Sorry als je het al verteld heb. Kan mij voorstellen dat je daardoor extra onzeker bent. Is er een verklaring voor ? Moet je extra rust nemen ? Wanneer heb je de 20 weken echo ? Ga heel hard duimen dat alles in orde is. Wat een vreselijk nieuws heeft je broer gekregen zeg Ik kon bij de 2e zwangerschap juist meer genieten. Bij de 1e totaal niet genoten en tot aan de bevalling bang geweest dat het fout zou gaan.
Lets, heb je die vraag ook al eens gesteld hoe en of er meer eicellen bij je gekweekt kunnen worden? Zitten er ook onrijpe tussen of kunnen ze in principe gebruiken wat er groeit? Hoe hoog is julllie bevruchtingspercentage? Las iig dat jullie ook ICSI doen, zet je je partner dan ook even goed aan de supplementen en preparaten? Alle beetjes helpen. Wij weten idd het geslacht; een jongen en een meisje. Super te gek! FA: succes met de 20 weken echo, vond ik samen met de allereerste echo het meest eng in de zwangerschap.
@Tassie: kwam ook even spieken, maar weet van mezelf nog wel dat die eerste uren zo overweldigend zijn dat je even niet aan zp denkt. @Klaasje: wat geweldig een jongetje en een meisje! Fijn ook dat alles zo goed gaat. Zwangerschap. Hier ook, voor mijn gevoel, de tweede keer bezorgder geweest dan de eerste zwangerschap. Komt dat ik nu, met dank aan zp, meer bewust was wat er allemaal mis kon gaan.
Ik denk ook de hele tijd aan Tassie. Hopelijk gaat alles goed en zijn ze heerlijk aan het genieten met zijn drieën.
Nog iemand hier ... Zo benieuwd. Hopelijk inderdaad vol verwondering het nieuwe mensje aan het besnuffelen ... Tassie, neem je tijd hoor!
Kwam ook even spieken bij tassie! Loontje nee nog niet spuiten gelukkig! Waardes zijn over het alvemeen goed! Ook bij fruit pasta en rijst zit ik perfect ! Alleen dus niet bij friet! Daarom zo typisch dat mijn broer dst ook heeft met type 1 diabetes! Ondanks dat ik dan maar 15 pinnetjes friet eet ofzo dan nog hoge waarde! En bord vol gebakken aardappels niet! Gek he? @ fa 20weken echo bijna! Spannend zeg! Enne las ik nou dat jij " ook" fibro hebt? @sm stiertje lets klaasje dees klaproos imke en alle andere zwaai!