Ik had geluk dan bij de kruitvat, heb 9 pakken ingeslagen van maatjes 2 en 3. Maatje 1 heb ik nog voldoende liggen dus dacht we slaan maar vast in, zoals velen met mij!! .
@loontje: ja veel last van bloedverlies deze zwangerschap. Nu "al" en week niet (heel hard afkloppen). Hopen dat het nu wegblijft. 20 weken echo hebben wij met 20w3d op 2 september. Dus nog even afwachten. Wel uitgebreide GUO. Bloedverlies kunnen ze tot op heden niet verklaren. Verloskundige is mij af en toe iets te nuchter. Extra echo hebben ze één keer gedaan. Maar als het misgaat gaat het toch mis. Wel af en toe nog hartje geluisterd. Als ik met 20 weken nog last heb van bloedverlies word ik voor onderzoek doorgestuurd naar gynaecoloog. @bibi: ja hier ook fibro. Nu met zwangerschap echt wel veel meer last. @tassie: kom rustig bij hoor vrouwke. Hoop dat alles goed is gegaan en niet teveel tegen is gevallen. Ben wel heel benieuwd hoe het is "bevallen" en hoe jullie kindje heet natuurlijk!
@ tassie ik kwam ook kijken of er al nieuws was maar helaas. hopelijk is wel alles goed gegaan? En ben je weer bijgekomen van de keizersnee! Nu herstellen! Hoelang moet je nog blijven in het zkh ? En ben zoooo benieuwd naar haar naam! Spannend hoor ik kom straks nogmaals kijken hier of je al wat nieuws hebt geplaatst! @FA hmmm ik heb cvs/me, ( en miss ook fibro aangezien ik ook al in het bezit ben van reuma-antistoffen inmiddels) dus vandaar daf ik het me afvroeg! Je hooet bij veel auto-immuunaandoeningen dat het beter gaat tijdens de zwangerschap! In mijn geval is dit dus absoluut niet zo! Maar bij jou dus ook niet? @ mikka dan heb jij wel geluk gehad zeg hoeveel pakken maat 1 heb jij gekocht?
Ff heel snel @luiers: M.iley was trouwens heel snel uit maat 1. Ik zou niet te veel aanschaffen. Pampers zijn altijd wel ergens in de aanbieding.
Bedankt voor de tip loontje! Ik heb 3 kleine pakjes ( 24 ofzo) en 2 grote pakken (56) maat 1 en ik heb 4 pakken ( 56) maat 2 ... Vond het voor nu wel even prima. Voor dames die het leuk vinden! Nog even wat fotos geplaatst in album!
@Tassie: sorry, kon het niet laten weer even te spieken. Ik ben helemaal niet nieuwsgierig... Hihi @Bbibi: wat ben je toch prachtig zwanger. En wat een mooie buik heb je!
Oke,opnieuw krijg weer een gare foutmelding over token nogwa. Tassie ik kwam ook kijken voor babynieuws. Hopelijk alles goed met jullie. Imke,ja echt belachelijk van dat zkh! Ze hadden nog wel gebeld naar DD maar niemand nam op. Iedereen knuffel!
Tassie je bent Mama ! ! ! Ook ik ben nieuwsgierig of alles goed is. . . Begrijpelijk dat je hoofd niet naar zp staat. Geniet ze. Klaproos ik moest een verwijsbrief van de huisarts meenemen voor de echo's in Nederland. Een verzekerings kwestie. En toen was het geen probleem.
@verwijsbrief: ik ga de echo's ook in NL doen. Toen ik me aanmeldde bij het ziekenhuis in kwestie, begonnen ze ook al over een verwijsbrief. Nieuwe policy blijkbaar ... Kan het me van de vorige keer namelijk niet herinneren. Nou ja, regelen we dat even.
@bbibi, ik weet niet meer precies hoeveel pakken nr 1 ik had. Heb er nu nog 3 liggen van 2 x 45 stuks en 1 x 50 stuks. Dan liggen er nog in de commode en in de luiertas en box. Gemiddeld gebruik ik nu zo'n 6 luiers per dag. Voor iedere voeding 1 (5x) en dan heb je nog wel eens na het badderen een schone aan of als je merkt dat hij vol zit of bij ongelukjes. Dat is wel bij jongetjes, dat pl*ssertje .... Betrap mezelf erop dat ik iedere keer vergeet iets eroverheen te leggen voor het geval dat. De muur is al een paar keer nat geweest .... haha.... Vandaag weer wezen wegen bij het bureau, meneer weegt nu 4300 gr. Hij is in 2 weken tijd 500 gr aangekomen dus dat gaat de goede kant op. Hoe is het verder met iedereen???
Hier net de ogtt ( suikertest ) gehad. Net als Bibi, nuchter prikken, ontzettend smerig drankje drinken, en na 2 uur weer prikken. En tijdens die twee uur rustig in de wachtkamer moeten zitten. Bibi, jij viel toch bijna in slaap tijdens het wachten ? En deden ze bij jou ook het bloed in een soort van rietjes ? Ik werd misselijk en dat drankje kwam ook steeds omhoog. Ik voelde me echt rot. Wat de waardes zijn weet ik niet. Ik krijg van de vk te horen of het goed was of niet. Volgende week woensdag heb ik weer een afspraak. Ik ben zeer benieuwd. Aan de rest zwaai zwaai en voor wie het kan gebruiken, een dikke knuffel.
Zo, mikka, die doet het lekker! Onze dochter hield in het begin ook erg van 'wildplassen'. Hoe vaak ze mij niet te snel af was Alleen dan natuurlijk niet tegen de muur, maar op het aankleedkussen. @knorretje: o, bah, ik word al misselijk als ik dit lees. Ik heb het gelukkig niet hoeven doen.
Tassie houdt het helemaal spannend, hopelijk ben je flink aan het genieten van jullie dochtertje!!! Klaasje, een jongen en een meisje! Wauw hoe superleuk is dat!! Mijn vriend zit niet aan de vitamines, volgens dokter H. heeft dat weinig zin... ik weet het niet zo goed, ik slik ze zelf wel... Bibi, mooie foto weer!! Klaproos, hoe is het nu? Al wat meer kunnen regelen met je ziekenhuis? Mikka, fijn te lezen dat alles goed gaat met je zoontje!! Knorretje, succes met de suikertest, hopelijk alles goed!! Sneeuwmees, al weer aan het werk of heb je nog vakantie? Vanmorgen voor de uitgangsecho bij dokter S. geweest. Wat een lieve assistente heeft die trouwens. Er zaten geen resten meer van de miskraam. We kunnen dus beginnen. Omdat ik vroeg of hij nog iets wist voor meer eitjes heeft hij het schema wat aangepast. Ik krijg nu geen cetrotide meer, maar vanaf dag 1 al suprefact, 2x 3 maal daags. Heeft iemand van jullie dat ook gehad toevallig? Daar zou je dan meer eitjes van moeten krijgen... Nou vanavond de laatste anticonceptiepil innemen, en dan moest vrijdag gewoon tellen als dag 1. xxx
Mikka, bij gebruikersinstellingen en dan bij handtekening wijzigen. Daar kun je de oude weghalen en de nieuwe plakken. Veel succes.
@Lets: ik heb suprefact gebruikt. Remt de cyclus op een wat natuurlijke manier af. Andere middelen doen dat vaak wat rigoureuzer. Daarom kreeg ik het ook, omdat ik moeilijk te stimuleren ben. Ik had vandaag mijn eerste werkdag weer. Ben nu compleet gesloopt thuis. @Knorretje: klinkt inderdaad heel smerig. Ik kreeg gelukkig alleen een vingerprik en mocht tussendoor gewoon eten en dan weer prikken. Kreeg dus ook gelijk de waardes te horen. Ben dus benieuwd naar de jouwe volgende week. @Mikka: mijn oudste was ook zo'n sproeier. Hij deed het altijd standaard als hij in bad gelegd werd of op de weegschaal bij het cb... Hihi. Bij mijn jongste kan ik het gelukkig op een hand tellen.
Hmm ik maakme een beetje ongerust over tassie! Heeft niemand haar nummer? Dat we haar even een berichtje sturen? Vind het niks voor haar om niet online te komen! Tassie als je dit leest ik hoop dat alles goed is gegaan meis!! Mikka ohh genoeg pakken dus? Mijn luiertas is inmiddels al gevuld dus dat komt goed! Heb ik meer nodig mag manlief dit regelen tijdens mijn kraamtijd @sneeuwmees wat lief wel flink al bijgekomen zie je al wel pfff 11 kilo al! @knorretje ja ik was er echt heel beroerd van! Extreem moemoemoe en niet lekker bah twas vreselijk! Jij dus nog even wachten op de uitslag @lets fijn dat de uitgangsecho goed was! Nu dus weer vol er tegenaan ! Dames kunnen jullie mij tips geven wat er in mn vluchttas moet ? En vooral wat voor kleding/pyamas om in te bevallen en voor daarna als ik een paar dagen moet blijven??
@Bbibi: er zijn volgens mij van die lijstjes op internet te vinden. Ik was van plan mijn tasje in te pakken, maar het was toen niet meer nodig....hihi.. In ieder geval voor jezelf een pyjama, ondergoed (ruimzittend ivm kraamverband), evt. shirt om in te bevallen, toiletartikelen, kleertjes voor de kleine, paar sokken (je schijnt koude voeten te krijgen na een bevalling). En niet te vergeten een fototoestel (met volle accu). Die 11 kilo is je niet aan te zien. Je hebt een mooie buik. Ik was tonnetje rond. Maar mijn weegschaal gaf dan ook ca. 19 kilo meer aan op het einde van de zwangerschap.
Ik maak me ook wel wat zorgen om Tassie. Hopelijk gaat alles goed. Ze is nog wel online geweest vandaag zie ik.