Er is bij mij immuunonderzoek gedaan omdat 4 optimale blasto's niet zijn genesteld, dat vond men in DD uiterst merkwaardig gezien mijn leeftijd en de manier waarop de ivf verlopen is. Dat we uiteindelijk op dag 3 de tp gehad hebben is een beetje langs me heen gegaan qua hoe en wat. Ik had de bm slijmvlies meting afspraak bij 'm en toen heeft hij dit besloten. Hij kijkt echt per individu naar de beste oplossing maar nog eens vragen naar de achterliggende gedachte in jouw geval kan altijd he?
Ja misschien moeten we ook met zijn advies mee gaan. Ti's zoooo lastig want het brengt je toch aan het twijfelen. Had je zelf ook al last van die allergieën? Ik nies me iedere ochtend een bult en heb geen idee hoe dat komt. Is sinds december dat ik dat heb.
Gein wat een ellende hebben jullie meegemaakt. Dikke knuffel. De eitjes gaan altijd in de embryoscoop. Vaak maakt dokter S de keuze voor een dag 3 terugplaatsing bij weinig eitjes. Maar zoals bij jullie elke keer na dag 3 niet meer deelde wacht hij liever tot dag 5. Met het risico dat je geen tp hebt, maar dan ook niet onnodig de wachtweken ingaat. Ik heb 1 keer bij 1 embryo ah gehad bij een dag 3 terugplaatsing. 1 keer geen bevruchtingen zelfs gehad, en 2 keer een dag 5 tp gehad. De laatste keer met prednison en intralipid infusen. Daar ben ik wel zwanger van geworden, maar bij 7 weken was er niks te zien op de echo. Maar heb al die keren wel vertrouwen in Dokter S gehad dat hij alles deed om het maar te laten slagen. Succes Tassie Wat heerlijk om te horen dat de kleine het goed doet. En dat je er zo van kan genieten. Snap best dat dit nu het enigste belangrijke in de hele wereld is. Neem je tijd en zo af en toe een leuk verhaal van je is alleen maar goed. Arie Misschien ook aan de voetreflextherapie. Wordt je wel rustig van. Ik begrijp je gevoelens heel erg goed hoor, ik heb wel hetzelfde gevoel. Jippiee Jij gaat al bijna dagelijkse meldplicht krijgen Bbibi Voetreflex: Eerst worden er vragen gesteld en maakt ze een dossier. Dan gaat ze je voeten "masseren" drukken op alle drukpunten. En dan voel je al dingen in je lichaam gebeuren. De 2e keer kreeg ik ook een flesje met bloesems mee om het te ondersteunen. Ik merk wel dat ik er vrolijker van wordt. Lets ik ga weer voor je duimen deze poging Succes
Gein ik heb wel een aantal allergieën waaronder hooikoorts, mijten, pollen een een aantal huisdieren. Het ene jaar is het rampzalig het andere jaar bijna niets. Nu worden er hele volksstammen met allergie zwanger dus het hoeft geen dealbreaker te zijn. Echter in het immunologisch onderzoek week die waarde extreem af ( naast vit D) en was het totale immuunsysteem veel te actief. Daar heb ik de prednison voor gebruikt. Die immuunonderzoeken zijn niet heel makkelijk te begrijpen vond ik, ze prikken wel 50 waardes in je bloed. Uiteindelijk doet de immunoloog een aanbeveling en conclusie waarop je van DD medicatie kunt krijgen. Als er iets aan de hand is dan, niet iedereen heeft afwijkingen op dit onderzoek.
whahaha, ja bijna meldplicht inderdaad! Nou voor nu alles nog rustig hoor, morgen afspraak bij vk en ik verwacht dat deze afspraak gewoon doorgaat!
Sneeuwmees..stenen zouden weg moeten zijn op mri was schoon. Echter was een avondje weg en pijn was er weer. Weer opgenomen. Kom net thuis. Krijgt nu morfine en verder onderzoeken. Bah was zo blij weer samen te zijn. En dan gedachte morgen werken. Blegh. Ddees zal me er eens in verdiepen..zat ook aan accupunctuur te denken maar moet ook even op het kostenplaatje letten..
Hoi Arie, Wat vervelend voor je man. Hopelijk weten ze gauw meer. Ik heb ook 2 acupunctuur behandelingen gehad en het is mij goed bevallen. De derde behandeling doe ik een dag voor of op de dag van de terugplaatsing. Ik zit bij pno in het goedkoopste pakket en kreeg 100 euro vergoed. Dit was op 5 euro na 2 behandelingen.
Hou Arie, Wat erg van je man!! Hopelijk kunnen ze gauw wat onderzoeken doen en medicatie geven zodat de pijn minder word! Ik doe ook acupunctuur in Amsterdam. Ti's bij mij ook niet zo heel duur 35 euro ( soms hoor je van die hoge bedragen) en ik moet zeggen dat ik er wel veel rustiger van word!
@acupunctuur hier ga ik ook, wekelijks! Krijg niets vergoed helaas ( alles was al op ) maar ga al mijn hele zws iedere week. A 50 Duur grapje maar wel de moeite @ arie hoe gaatie nu net je man? Nig genoten van de muziek van mysterieland? Hihi .. Vind het zo sneu om te lezen hoe je erin staat... Kan me goorstellen dat je nu nog banger bent je man te verliezen zeker gezie. Jou gezondheidstoestand en diertjes wil je er niet alleen voor komen staan ik moet er ook niet aan denken! Dan heb ik echt een gigantisch probleem ... Ik hoop zelf echt met heel mijn hart dat Dr S toch nog een "geheime wapen" voor jou heeft en jullie kan helpen! De wonderen zijn de wereld niet uit dat weet je! En als iemand het verdiend mama te worden ben jij het lieve meid! Knuf @dees klinkt goed! Klinkt idd een beetje als achojnctuur gezien de drukpunten maar dan dus voor onder je voet! Fijn dat je weer wat beter in je vel komt het ks ook allemaalniet niks! @sm lekker genoten van de pannenkoeken? Vandaag begint voor jullie dus weer het normale leven? Zal wel weer even wennen zijn zeker? Vooral voor je zoontje! @ gein / hier 14 terugplaatsingen gehad! 1x verse blasto = licht positest maar even later werd in alsnog ongi, daarna pogingen met dubbele embryos met assisted haching en nu de laatste 2 embryo's/cryos weer de embryoscoop in tot blastos en teruggeplaatst en zwanger van 1. Ook dmv prednison en intralipid infuzen door immuunafwijkingen! Persoonlijk zou ik nooooooit meer kiezen voor AH gezien mijn ervaring. Maar toch voor embryoscoop gaan! @jippie jij moet idd gaan voldoen aanje meldplicht hihi ben zo benieuwd ... Wisten jullie nu zelf wel wat het werd ( geslacht?) of goor jullie ook een verrasing? Ik vermoed een jongetje bij jou. hihi @tassie leuk weer wat van je te horen! Fijn dat alles goed gaat buiten de bv om. Je meisje begint nu weer aan te komen dus gelukkig? Idd erg associaal van je collegas zeg echt niet tof dat er gewoon niet gereageerd word! Kan me voorstellen dat je daar echt niet meer terug wil straks ! Dikke knuf! Ps ik wil eigenlijk nog wel een uitgebreid bevsllingsverhaal lezen van jou toch benieuwd hoe het gegaan is ( voor mocht ik nu toch een keizersnee krijgen doordat ze in stuit ligt).
Hi lady's ! Baarmoederslijmvlies: 9 mm. Linker eierstok: 2.5, 1.7, 1.6, 1.5, 1.4, 1.0. Rechter eierstok: 1.7, 1.6, 1.5 en 3 van 1.1. Wordt terug gebeld ..
Imke ziet er goed uit!!! Binnenkort dus punctie. Succes. Zo eigenwijs dat we zijn hebben we toch besloten voor woensdag de tp met ah. Voelt voor ons beter. Maar goed vandaag worden de embryo's ontdooit eerst maar eens kijken of dat goed gaat. Fingers crossed!
Imke: mooi, da's overmorgen al! Vanavond pregnyl? Spannend joh! Hoe lang is het voor jullie rijden? Bij ons vandaan 3 uur enkele reis.
Vanmiddag om 16 uur laatste cetrotide en om 24 uur pregnyl. Voor ons ook bijna 3 uur, gaan dinsdagavond in dusseldorf slapen.
Hij gaat lekker Imke! Hoppa met die laatste spuit. Ga voor je duimen woensdag. Gein, heel veel succes! Ondanks al je overpeinzingen, je kunt het niet verkeerd doen. Toi toi!
Wauw, succes imke!! En jij ook Gein! Gewoon doen wat zelf goed voelt! Hoop dat ze goed ontdooid gaan worden! Hier vrijdag eerste follikelmeting. Doen we in dusseldorf weer zoals gewoonlijk. Ben benieuwd wat de suprefact nu voor invloed gaat hebben... Krijg een beetje een wollig hoofd van dat spul volgens mij!
@Imke: wat een mooie score! Vanavond hopelijk voor altijd de laatste spuit erin. Succes, meid! @Gein: als dat voor jullie goed voelt is het prima, toch. Anders zou je je alleen maar afvragen, wat als we wel voor AH gekozen hadden. Ik hoop op een succesvolle tp! @Arie: vroeg me ook af hoe het nu met jou en je vriend is. @Lets: een beetje high van de suprefact...hihi.. Als het maar een positief effect heeft. Ben heel benieuwd naar de eerste fm.