ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Tassie: als 't niet gaat, dan gaat 't niet. Je moet er niet aan onderdoor gaan. En jullie meisje heeft wel de eerste dagen bv gehad, dus dat is beter dan niets.
    Leuk he, met de kinderwagen! En herkenbaar: na 5 minuten al stuk :) Maar je zult merken dat het iedere dag beter wordt.
    Ben benieuwd naar je foto's!

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Tassie: Inderdaad als het niet gaat dan gaat het niet. Je moet je er ook wel goed bij voelen. Wat fijn om te lezen dat het verder zo lekker gaat. Ben benieuwd naar de foto's :)

@Imke: Jeetje meid wat een vreselijk nieuws :(
    Hele dikke knuffel !

3. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Imke: wat vreselijk een hele dikke knuffel.

Lets: jij succes morgen in dusseldorf.

Tassie: je moet je wel goed voelen met kolven. Je hebt er zoveel voor gedaan je moet nu wel lekker kunnen genieten van je mooie meisje. Dat is uiteindelijk veel belangrijker.

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wat een enorme tegenvaller Imke! Bah, heel veel sterkte meid.

Tassie fijn dat alles goed gaat. Jammer van de borstvoeding, maar het is niet anders. Je hebt je best gedaan, meer kan je niet. Geniet maar lekker van je meisje en kalm aan he.

5. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Imke, wat afschuwelijk! Wat voor behandeling is er gedaan? Is het zaad van je vriend slecht?

Snap dat je nu even wat anders aan je hoofd hebt en vooral de teleurstelling voelt dus sorry als m'n vragen ongepast zijn.

6. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ik wou even een vraag stellen. Ik lees dat jullie het hebben over vitaminen die jullie moeten slikken als jullie op intake zijn geweest. Is dat bij iedereen het zelfde, zeg maar een standaardlijstje of wordt dat per individu bepaald. Ik voeg me namelijk af of ik moet wachten op de intake of dat ik alvast met bepaalde vitaminen kan gaan beginnen.

Groetjes

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow even alleen voor imke... Wat een tegenvaller!! Ben er helemaal stil van... Dikke knuffel..
    Hoe kan dat nu?

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tassie, ook aan jezelf denken he?
    En ook ik ben groot geworden zonder borstvoeding! En kerngezond. (Op wat pcos na dan...) Komt ook goed!

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @imke dikke knuffel meid :( wat een vreselijk nieuws..
    Ik snap daf je hier nu miss niet overna ( wil) denk(en) maar je weet nu wel de reden waarom het niet gelukt is...
    Je hebt nooit een eerlijke kans gehad! Je man zijn zaad is wss zo slecht dat dit nooit tot een dag 5 embryo heeft geleid!
    Ik snap dat je daar nu niets aan hebt aan die theorie! Maar je kansen zijn dus echt heel erg goed voor de toekomst meis! Voor nu een dikke knuf!

@sm hoe is het met je zoontje op school? Hoe bevalt zijn "nieuwe klas"? In welke groep zit hij nu? Voor jou ook nog even een knuf wat een gedoe op je werk!

@ tassie wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt! Ik weet je reden die reden had ik deels ook! Wat waren de beweegredenen van de dokter dat het dis niet meer nodig was zeg maar? ( mag ook prive eve tueel als je dat fijner vind ).
    Meestal scheelt het idd wanneer je knopen doorhakt om befer kn ne vel te
    Zitten! Ik ook, ik heb besloten niet meer voor de bv te gaan! Ik voel me psychisch zon hoopje ellende dat ik hormonaal weer mezelf wil zijn! Plus ik he. Zon grote voedingstekorten door mijn cvs/me dat mijn kind mij momenteel "opeet" waardoor ik ook weer
    Zoveel neurologische klachten krijg! Het is te zwaar ik trek het echt niet meer... Dus ik ga zoals de lactatiedeskundige adviseerde 4 dagen bv proberen te geven ( kolostrum?) dan heeft ze ikg een goede
    Start en dan ga ik ook over
    Op fv!

@klaasje heb je al gehoord dat onze gynae weg gaaf bij ons zkh? Hij had zn laatste week en vertrekt naar het zkh in den haag ( daar woonde hij in de buurt). Vind het wel erg hoor! Ik had inmiddels echt een goede band met hem! De wekelijkse controles voerde hij uit! En ik kon alles met hem bespreken! Hij vroeg ook naar mijn ziekte enz en regelde de suikertest waarvoor hij me thuis nog opbelde' pff baaler echt van dat hij gaat :( ben er wel verdrietig over! :(

@hier ook nog "iets" van goed nieuws!
    Vandaag comtrole gehad in zkh! Mijn meisje lag nog steeds in stuit al de gehele zws ( ze keerde nooit eens om... Echt 30 weken lang dezelfde positie) MAAR... De gynaecoloog stomd er zelf ook van te lijke. HAD het niet meer verwacht! Maar ze is uit haarzelf gedraaid!!! Yeahhhh! Zo goed nieuws!! :) dus als ze zo blijft liggen krijg ik gewoon een normale bevalling ( wat ik veel liever wil!) dus heel blij :)

10. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Volgens mij is dit gewoon een standaard lijstje:

Vit. B6 standaard multivitamine -> man en vrouw
    Vit. B12 standaard multivitamine -> man en vrouw
    Vit. C 50 milligram vrouw, 50-100 milligram man
    Vit. D3 2000 IE man -> man en vrouw
    Vit. E afhankelijk van de situatie vrouw, tot max. 50 milligram man
    Foliumzuur 400 microgram -> man en vrouw
    Zink 25 tot 40 milligram man
    Selenium als sporen element -> man en vrouw
    Omega 3 1000 milligram -> man en vrouw.

Zaad vernieuwd 1x per 3 maanden, dus ik zal als ik jullie was gewoon slikken!

11. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ja enorme tegenvaller, totaal niet verwacht. Ik heb 4 september een belafspraak met dr. Scholtes, dus dan hoor ik het hopelijk??

Mijn vriend zijn zaad wordt alleen maar slechter .. Snap er niks meer van. En van mijn 6 eicellen, waren er maar 2 rijp.

12. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wij hebben ICSI met IMSI gehad ..
    Mijn vriend zijn zaad was al slecht, maar wordt blijkbaar alleen nog maar slechter. Terwijl hij met mate drinkt, keurig sinds maart het lijstje vitamines slikt en al 2,5 jaar gestopt is met roken ..

13. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Imke, dat is inderdaad een domper, jeetje..... Daar reken je stiekem toch niet op. Sterkte om dit weer een plekje te geven en hopelijk biedt DD jullie toch nog mogelijkheden.

14. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jeetje Imke, wat erg dat de semen van je vriend zo achteruit gaan. En de behandeling die jullie gekozen hadden is al extra gericht op het zaad.

Wat raar ook dat je maar 2 rijpe eicellen had, die vraag mag je wel neerleggen hoor tijdens de tel afspraak. Jeetje, jij had je wel iets anders voorgesteld van je eerste DD behandeling, dikke knuffel!

Lets, ik wil je even heel veel succes wensen voor morgen lieve meid!

Bbibi, nee wist ik niet! Nu ben ik sinds de 18e week niet meer bij een aio ( wat hij is) maar bij een meer senior gynaecoloog. Is zo besloten omdat het een officiële risico zwangerschap is vanwege de tweeling. Ik heb alleen helemaal 0,0 nergens last van maar toch fijn die controle.

15. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Gein Succes met broedden
    Tassie Goed dat je ook aan jezelf denkt. Borst voeding is niet altijd zaligmakend. Vaak krijg je ook nog commentaar als je het niet geeft. Maar er worden zoveel kindjes groot met fles voeding. En je hebt het geprobeerd. Het ook zo belangrijk dat je je zelf goed voelt. Goed zo. Ga lekker verder met genieten. Het was echt lekker weer, wat zal je trots geweest zijn zo achter de wagen. :) Ja foto's . . . (neem je tijd hoor ;) )
    Imke dikke knuffel. Na hoeveel dagen spuiten had je je punctie? En je had cetrotide. Dokter S heeft nog wel wat truken om je eitjes langzamer te laten groeien en dan de hoop dat er wat meer rijpe eitjes zijn. Een andere platlegger, synarel of superfact. En misschien andere hormonen. Ik had menopur en puregon de laatste keren. Gonal F deed bij mijn niet veel.
    Als je nog vragen hebt.
    Lets Succes morgen
    Oh Bbibi hopelijk blijft ze liggen. Wat gaat het al snel bij je.
    Sneeuwmees knuffel

Even in het algemeen over de vitamines. Als je een immuun probleem hebt is het verstandiger om geen vitamine C extra te nemen.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Imke: knuffel en sterkte. Dit is inderdaad je nachtmerrie-scenario als je zit te wachten op dat rot-telefoontje. Inderdaad goed om een belafspraak met dr. S. te hebben. Zoals Dees zegt, zijn er inderdaad nog methodes om rijpere eitjes te krijgen. En dat is wel erg prettig als de kwaliteit van het zaad minder goed is. Heel veel sterkte!
    @Tassie: inderdaad niet schuldig voelen over het stoppen met bv. Er wordt soms wel eens (teveel) de indruk gewekt dat je je kindje tekort doet als je een kindje fv geeft ipv bv, maar inderdaad met fv krijg je ook je kindje groot. En je kindje heeft meer aan een relaxte en uitgeruste moeder dan een gestresste. Maar toch een dikke knuffel, want kan me voorstellen als je zo je best erop hebt gedaan, dat het dan toch even slikken is. En ook ik ben wel erg nieuwsgierig naar je kindje, dus als je een keer een fotootje hebt...
    @Bbibi: nu de kleine maar goed toespreken dat ze netjes zo blijft liggen! Inderdaad uitzonderlijk als een kindje heel lang in stuit gelegen heeft dat ze alsnog draaien! Mijn zoontje zit nu in groep 2 en heeft dezelfde juffrouwen als vorig jaar. Het is een combi-klas van groep 1-2. Hij vindt het volgens mij wel fijn dat hij weer naar school is en op de een of andere manier vind ik hem veel opener sinds hij op vakantie is geweest (en zoveel vriendjes heeft gehad). Dus hopelijk gaat het praten in het openbaar op school nu ook beter.

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    684
    113
    Utrecht
    Hoi allemaal,

Ik heb foto's geüpload en in mijn fotoalbum gezet.

Groetjes Tassie74

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ahhh, wat een mooie foto's Tassie! Prachtig meisje! En leuk om jou ook erop te zien. Ben bijna een beetje jaloers op jouw OK-foto's; wij hebben vanwege het spoedkarakter alleen maar veraf-foto's en mijn vriend mocht er slechts op afstand naar kijken.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: wat een mooie foto's van jullie prachtige dochtertje! En wat een heerlijke bolle toet heeft ze! Ook zo schattig met de kat erbij (die van mij waren er ook niet bij weg te slaan) en ontroerend die foto van jullie op de OK! Leuk dat je het even met ons wilde delen.
    Hebben jullie veel visite gehad? Of kun je nog een beetje rustig aan doen, nu de kraamhulp weg is. Hoe gaat het met je wond? Veel last van je buik, of niet?

20. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Meiden bedankt voor de reacties op accupunctuur. Moet me er toch eens in gaan verdiepen. Kijken of me dat ontspanning gaat geven.

Imke oh bah meid wat is dit toch een rot telefoontje geweest.
    Dit had je natuurlijk totaal niet verwacht.
    Hoop voor je dat je er iets wijzer uit wordt na het gesprek met dr. S. Was de punctie misschien te vroeg?
    Heb er geen ervaring mee in dd maar las het hier toch wel veel in terug. Dit i.v.m. de maar 2 rijpe eicellen?

Gein voor jou wordt het duimen. Wordt aftellen tot 10 september. Duimen dat dat een mooie datum is want ik ken mijn vriend dan 20 jaar :)

Lets succes morgen. Ben benieuwd wat er te zien is.

Bbibi dank je voor je lieve woorden en voor jou superfijn dat ze nu goed ligt. Hopelijk blijft mevrouwtje zo liggen. Zou inderdaad een stuk fijner zijn voor je. Zo jij bent er idd klaar voor hihi.
    Ook dat heb je lekker onder controle. Dus nu voetjes omhoog en aftellen idd.

tassie. Ken genoeg dames, waaronder mijn zusje, die gewoon de fles geven of gegeven hebben. Niets mis mee hoor en ik kan me voorstellen dat er nu een flinke druk van je af is gevallen.
    Is het echt niet waard als je daardoor niet lekker kunt genieten van jullie mooie dame.
    Zag op de foto dat de kat zich heerlijk bij jullie genesteld heeft.
    Gaat dat verder goed met de katten?

sneeuwmees. Je blijft een bezig bijtje.
    Wat zei je nou foto's van de beer maken?
    Is dat iets van deze tijd ofzo? Heb er nog nooit van gehoord.

ddees. Hoe gaat het deze dagen met je?

ego. Vriend vandaag weer bij zkh afgeleverd. Krijgt morgen een ercp onderzoek. Hij heeft nog steeds pijn helaas. Ze vermoeden dat er nog gruis zit in zijn galwegen ook al zien ze dat niet op de scan. Mocht dit niet lukken dan krijgt hij nog een operatie maar dan helemaal open om beter te kunnen zien. Tja hopelijk niet nodig.
    Bij zijn galblaasoperatie was kennelijk zijn galblaas zo zwaar ontstoken dat ze alles niet goed konden zien dus daar zou dan toch wat mis door kunnen zijn gegaan. En dan denk ik weer waarom horen we dat nu pas en worden ze niet meteen wakker als ie 3 keer voor de pijn terugkomt! Bah rotstelsel hier. Echt ben zo wantrouwig als de pest. Vind dat echt heel vervelend.
    Maar goed nu dus weer afwachten tot morgen.

Deel Deze Pagina