ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    10 a 15 follikels is het meest wenselijke aantal voor een punctie in zijn algemeenheid. Om zo kwaliteit te borgen ipv kwantiteit. Ook de eiceldonatie klinieken die een ivf behandeling bij volkomen gezonde donoren toepassen streven naar dit aantal. Meer is gewoon niet beter is men na al die jaren achter.

Pcos tast de kwaliteit van je eicellen helaas aan, en door een mindere zaad kwaliteit heeft dit ook effect op het aantal embryo's. Dat is een lichamelijke beperking van de combinatie m/v.

Kansen zijn wisselend. Een tp met een blastocyste zit rond de 35%, met twee rond de 40 a 50% afhankelijk van je leeftijd en de kwaliteit van zo'n blastocyste. Deze hebben ook allerlei ratings AA, AB, BB enzovoorts. Boven de 35 ligt dit lager helaas. Cryo slagingspercentages zijn idd bedroevend laag, het zijn slechts bonuspogingen maar wel kansjes.

Probeer echt je energie te richten op rusten, gezond leven en positief denken. Hoe zwaar ook, dat is nl het enige wat je zelf in de hand hebt. Op het aantal eicellen, bevruchtingen en de de rest heb je simpelweg geen enkele invloed.

2. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Lets: wij hebben ook in juni onze vierde icsi gedaan en hiervoor nooit geen cryo's gehad en zo ineens bij de vierde wel. Dus ik hoop voor je dat je lekker wat cryo's overhoud en zwanger word van de verse poging.

Het mezelf "gek" maken is weer begonnen. Ik voelde de eerste drie dagen na de tp wat steken en rommelen in de buik, maar nu is alles weer verdwenen. Ik mag 10 september pas testen. Wat een vreselijke weken zijn dit toch!!!!!

3. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Thanx klaasje en gein, voor de goede info en de nieuwe moed;)

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets kom op meid. Het is al eens gelukt, dus wie weet . . .
    Krijg je nog extra ondersteuning na de tp?
    Gein sterkte in de ww. Het is verschrikkelijk.
    Stiertje spannend stoppen met de ab.
    Tassie blij te horen dat je je beter gaat voelen. Lekker verder met genieten.
    NTP succes met de ww.
    Arie wat een ellende weer. Sterkte. Succes morgen in DD. Kan er niet iemand anders met je mee?
    Imke wij hebben TESE in NL laten doen, dus ik kan je niet helpen.

5. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tuurlijk Lets we zijn er toch voor om elkaar er doorheen te trekken!

Arie; hoe is het met jou? En met je vriend? Weten ze al iets? Hou je taai!

6. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik voor mij niet voor de borst gestoten, echt niet meid. Heb vertrouwen !

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ja Lets, goede vraag van Ddees, wat mag je na tp gebruiken? Utro en weer prednison neem ik aan en daarbij nog pregnyl of suprefact als extra remweg?

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yep, utro uiteraard 6 bollen per dag, suprefact 2x1 per dag en prenison 7,5mg per dag!

Arie, moest jij morgen! Succes alvast!

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Klinkt super goed Lets!

10. arie77

arie77 Bekend lid

6 sep 2013
    564
    0
    16
    noord holland
    Lets vind 10 absoluut niet slecht hoor.
    Nu duimen dat er idd in alle 10 iets zit en je nu de goede formule hebt.

Tassie jeetje wat doe je al veel! Doe je ajb voorzichtig is niet niks zo'n keizersnee.
    Wel fantastisch om te lezen hoe jullie genieten van jullie wondertje.
    Houd dat lekker vast!

Klaasje zo onschuldig is echte aspirine niet hoor.
    Wordt gebruikt als bloedverdunner dus als je dat langer wilt gebruiken moet je wel zeker weten dat je daarmee geen problemen hebt.
    Is ook een van de redenen dat ik dat niet zo maar durfde te nemen.
    Dat soort problemen zit wel bij mij in de familie van 2 kanten.

Gein grrrr.... Die heerlijke wachtweken en dan dat broekloeren in de tweede week.
    Heel veel sterkte deze dagen.

Imke ben benieuwd welke uitslagen er idd nog niet binnen waren?

Ddees hoe gaat het nu met je?

Bbibi alles nog ok?

Sneeuwmees bezig bijtje :) al weer nieuw ritme gevonden

Ego nog steeds tussen thuis, werk en zkh pendelen.
    Leverwaarden gaan steeds meer omhoog dus willen dingen uitsluiten.
    Slokdarm gaat steeds beter. Nog wel constante pijn maar niet meer zo erg.
    Vandaag ct scan gehad dus weer op uitslag wachten.
    En ik dus snel gaan slapen morgen alleen naar dd.
    Om 11.15u afspraak..rit is 3 u enkele reis.
    Op deze manier heb ik er totaal geen zin in maar afzeggen is voor helemaal stoppen dus ik dwing mezelf.
    Mocht hij nog wat weten dan volgende maand pas weer starten.
    Zo niet dan stoppen we ermee.
    Is dus afwachten.
    Trust allemaal

11. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wat sneu dat je het gesprek alleen moet ingaan. Ik hoop dat hij nog iets nuttigs in zijn trukendoos voor jullie in petto heeft.
    En wat een onzekerheden met je vriend zeg, Sterkte !

12. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Arie; veel beterschap met je vriend. Ben benieuwd naar wat er uit gaat komen! Dapper van je in je eentje naar Düsseldorf! Hoop dat scholtes nog met een geniaal idee komt!! Succes.

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Arie, superdapper van je!

Hoop dat de acupunctuur, chinese kruiden en vitamines, en de suprefact en de 10.000 pregnyl woensdagavond gaan zorgen voor megagoede rijpe eitjes;)

Net weer op een hele bijzondere plek mijn menopur gezet haha! (Denk aan een donker kamertje in een groot schoolgebouw. En dan is het geen wc..)

14. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Oh Lets ik hoop het ook zo voor je!! Ga heel hard duimen.

Knorretje85; hoe gaat het met je? Bloeddruk weer gedaald? Voel je je al wat beter?

15. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Arie...wat klinkt dat maar. Hoop dat alle uitslagen goed zijn voor je vriend.
    Alleen naar DD is niet niks...goede reis en succes.

Lets, met al je inspanningen verdien je mooie rijpe eitjes!

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: tien is een mooie score. Ik had twee pogingen bij elkaar nodig om dat aantal te halen..hihi. En wat zou het leuk zijn later tegen je kleine uk te kunnen vertellen in welke bochten met spuiten je je hebt moeten wringen om hem/haar te krijgen.
    @Arie: wat dapper dat je alleen naar DD gaat. Is er echt niemand die mee kan rijden, al was het maar de weg ernaar toe je gezelschap te houden. Het is lastig te regelen, anders was ik graag met je mee gegaan. Knuffel voor jou en sterkte met je vriend. Wat ben je toch een sterke meid!
    @Tassie: fijn dat jullie zo genieten van jullie meisje. En inderdaad goed op jezelf passen. Een ks is toch een flinke buikoperatie en heeft echt tijd nodig.

Nou, we gaan maar eens proberen te slapen. De kleine man was afgelopen nacht om vijf uur wakker en hij was 's avonds ook al zo lang ontroostbaar. Regeldag of tandjes, ik weet het niet. Hopelijk gunt hij me vannacht wel mijn nachtrust.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ arie wat stoer dat je morgen alleen gaat meis! Knap hoor!
    En wat erg van je man! Hij blijft tobben! Kunnen zijn verhoogde leverwaardes niet zijn van de anti depressiva? Daar kun je ook verhoogde waardes van krijgen namelijk! :(

@tassie heerlijk dat je zo geniet van je meissie! En fijn dat het zo goed gaat! Voel je je nu echt gelijk zoveel beter nu de zwangerschap voorbij is ? Mijn buurvrouw is net bevsllen en die zei dst ook! Veel meer energie! Weer zin om dingen te ondernemen en weer meer haarzelf al had ze noglast ve hormonen! Maar wel minder! Hoe is dat bij jou?

@knorretje wat schrikken hoe is het nu net je blieddruk?

@gein mag je nie eerder testen dan 20sept?

@lets en imke hier ook pcos maar dus wel lichte overstimulatie met 200 eh puregon! En wel veel eitjes ondanks een laag AMH, raar toch ?
    Jullie hadden beide wel een hoog AMH toch?

@ dees hoe gaatie met de voetreflexologie? ( of zo iets hihi)?
    Voel je nog steeds merkbaar vooruitgang!

@klaas ik wist niet dat jij niet meer liep bij hem! Dacht van wel maar jij hebt dus eerder al afscheid genomen? Vind het nu toch wel balen dat hij weg is! Geeft toch vertrouwen en een band :(

@ jippie ik vraag me af of je al bevsllen bent? Je hebt je nl nietmeer gehouden aan de meldplicht? Is de beeb er al :)

@sm hoe gaatie met je zoontje op school? Hij heeft dus nog dezelfde juf en klasje! Gaat het goed? Balen dat het slapwn ze slecht allemaal gaat de laatste tijd met de jongste :(
    Nog een gesprek met je werk gehad ? :)

@all zwaai

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: met mijn zoontje gaat het goed op school. Hij gaat er vrolijk naar toe. Gisteren weer een speelafspraak gehad na school, dus hij is in zijn in element.
    Had gisteren een gesprek willen hebben op het werk, maar het liep anders. Zal vandaag moeten, maar zie er enorm tegenop. Kan slecht tegen onrecht op het werk nl.

Zometeen mijn oudste maar eens wakker maken. Hij moet uit bed, maar is nog compleet gevloerd. Mijn man heeft nachtdienst, dus ik moet het alleen doen, dus heb mijn tijd wel nodig. Helaas geen complete nachtrust, want de kleine man vond vier uur wel een geschikte tijd voor een maaltijd...hihi.

19. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Sneeuwmees: join the club, hier ook een slecht nachtje gehad. Ik wil nu ook 's nachts niet meer voeden. Maar ze werd natuurlijk wel wakker, en wat doe je dan? Ze wilde geen slokje water en ook geen diksap, dus uiteindelijk maar een fles klaargemaakt. Die op ging, dus ze had wel trek. Hoop wel dat dit niet meer zo lang gaat duren, want ik wil wel weer eens een nachtje doortukken.
    @arie: succes vandaag in DD. Bah, in je eentje. Hopelijk een goed gesprek!
    Inderdaad: @Jippie, waar ben je?? Is Jippie-beeb er al??

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hoi bbibi,

Hoe gaat het met jou verder ?

Klopt, mijn amh waarde is 6,17. Ik heb 225 ie gespoten. Nu achteraf had ik toch wat beter voor mijzelf op moeten komen, maar ja .. dat weet ik nu voor de volgende keer.

Even over jippiejee, gisteravond nog geappt, toen was alles nog rustig.

Deel Deze Pagina