ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Lets: Hoe heb je het gisteren met je werk geregeld ??

2. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Dames ik krijg het niet meer bijgehouden met lezen EN reageren. Maar leef nog steeds met allemaal mee hoor!

Ben weer begonnen met werken en daarna echt kapot. Megaveel last van harde buiken (af en toe echt pijnlijk).
    Vandaag afspraak bij verloskundige en vanmiddag GUO. Daar maar even advies vragen wat verstandig is.
    Thuis doe ik echt niet gek veel meer, voel mij af en toe echt schuldig wat mijn man nu al allemaal moet doen.

Sterkte en heel veel succes allemaal!!

3. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @lets, ik had 11 follikels, 8 eicellen waarvan er 4 bevrucht waren.
    1 tp gehad waarvan het resultaat nu in de box ligt en nog 1 in de vriezer dus 10 is een heel mooi aantal!!
    Succes.

Hier vanmiddag de eerste prikjes bij onze jongen, ben benieuwd hoe dat gaat, denk dat ik er meer last van heb :(. Gelukkig gaat papa ook mee.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Fireangel op een gegeven moment moet je wel voor je kleintje kiezen hoor! Ik piep ook niet zo snel maar nu het niet voor mezelf is maar voor de kleintjes trek ik wel mijn grens.

Wbt een hoog amh wil gewoon niet zeggen dat je per ronde meer follikels hebt, alleen dat je waarschijnlijk heel lang een menstruatie zal hebben, tot een jaar of 50 itt tot iemand met een laag amh. Mijn maandelijkse follikels etc zijn nl nog volstrekt normaal alleen heb ik doordat het amh onder de 1 zit minder kracht in de eierstokken.

5. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Als je PCOS hebt, is vaak, dus niet altijd je amh waarde hoger dan normaal. Dat is het gekke van alles. Volgens mij geeft het ook wel degelijk je eicel voorraad aan, maar goed.

Mijn moeder was 44 toen ze in de overgang kwam en had een normale amh waarde. Dus dat je normale/hoge amh waarde ervoor zorgt tot je tot je 50-ste ongesteld bent, klopt dus niet altijd. Iedereen is verschillend.

6. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Staat ook waarschijnlijk Imke ;). Wat is je moeder vroeg in de overgang gegaan zeg, en bij jou dus nog geen voortekenen. Dat is wel heel fijn.

7. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nog over de amh.
    In mijn geval ook een hoog amh ( boven 7 )
    Elke poging veel follikels , en bij de eerste poging overstimulatie. Toch bij die poging maar twee cryo's. De rest van de eicellen was niet goed en een verse tp ging niet door vanwege de overstimulatie.
    Bij poging 2 en 3 minder medicatie, evenveel follikels, meer bruikbare eicellen.
    Nu dus zwanger van verse tp en nog 11 cryo's in de vriezer.
    Tijdens de eerste onderzoeken is de term PCOS wel gevallen maar nooit verder uitgezocht. Maar het zet me wel aan het denken.

8. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Arie; hoe is het gegaan in Düsseldorf?

Lets; hoe is het met jou?

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    688
    113
    Utrecht
    @Arie; jeetje, wat vreselijk, zeg, dat je man nog steeds zoveel pijn heeft en dat zijn leverwaarden nog steeds stijgen. Bah, wat zorgelijk! Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen en dat hij eindelijk goed behandeld kan worden zodat hij snel van de klachten af is.
    En jij vandaag alleen naar DD voor een heel belangrijk gesprek! Och, meis, ik leef zo met jullie mee! Knuffel!!

@Lets; hoe is het met jou gegaan???

@Mikka; och, dat is niet leuk.......Ik moet er zelf ook niet aan denken dat ons meisje prikken krijgt. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ook bij mij de tranen in de ogen springen. Ik hoop dat je zoontje niet al te ziek wordt na de prikken.

@Fireangel; Denk goed om jezelf (en je kindje) meis! Bij harde buiken moet je toch goed rust nemen en eigenlijk een stap(je) terugdoen.

@Jippiejee; ook ik ben benieuwd naar jou!

@Sneeuwmees; Ik hoop dat je een goed gesprek kunt voeren op je werk. Ik snap helemaal dat je er tegenop ziet.....ik ben ook echt geen held met dat soort dingen. Hmm en die slapeloze nachten en/of gebroken nachten zijn inderdaad niet leuk. Hihi, onze meid wil soms echt niet slapen en is klaarwakker met een heel arsenaal aan geluidjes. Afgelopen nacht heeft mijn man haar naast hem in bed gehad (op een niet-gevaarlijke manier) en ze was heerlijk rustig.

@ego; vandaag weer wezen wandelen met ons drietjes. Ik bloed nu wel weer wat meer........misschien toch rustiger aan doen? Het was namelijk zo goed als over (alleen nog een beetje oud bloed), nu weer vers bloed.
    Nou ja......
    Verder waren vanmiddag 3 collega's van mijn man langsgekomen met een hele grote mand vol met kadootjes. Zo lief!
    Morgenmiddag komt de verpleegkundige van het CB langs voor een kennismakingsgesprek.
    En nu......ga ik eten. Hihi....

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Arie hoe was t,
    Ow ik ben net zon ongelooflijke muts geweest.
    Spuit ik alleen de vloeistof van de menopur erin..(was iets te verdiept in gtst haha)
    Dus daarna maar een nieuw potje vloeistof gepakt en die maar gemengd en nog een keer gespoten...
    Zal geen kwaad kunnen toch...??

Toen wist ik ook nie meer of ik de suprefact nu wel of nie genomen had...dus misschien die nu dubbel?

Ben er nie helemaal bij, morgen gelukkig de laatste shotjes..

Jullie even zwaaai zwaai!!

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey dames,
    ja sorry, hou me niet aan mijn meldplicht.:)
    Maar nog geen baby, of tekenen van een naderende bevalling..
    Maar gelukkig kan Imke jullie geruststellen als ik me een tijdje niet meld;)!

Hier veel verdriet omdat we gister ons oudste hondje hebben moeten laten inslapen, vandaag de hele dag lopen janken, pffff begin nu weer een beetje te bedaren. Verdriet en hormonen zijn een heftige combi moet ik zeggen...:(:(:(
    Ze was bijna 13, heeft een fijn leven gehad en het was beter zo, ze kon niet meer lopen omdat de achterpootjes het niet meer deden. Triest genoeg deed de rest het nog best goed, ze at nog dronk nog en koppie was goed, maar als ze zelf niet meer een stukje kunnen lopen om de behoefte te doen heb je geen keus meer.
    Maar de timing is zo K*T, ze was gek op kinderen, vooral baby's nu was het eindelijk bijna zover dat we zelf een baby in huis krijgen en nu moeten we haar laten gaan. Het zou wel zo moeten zijn...

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hey Imke ;) zie je net online:p

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: vandaag officieel uitgeteld. Lijkt me een spannend idee als het nu echt iedere dag kan gaan gebeuren. Ik heb die bewuste 40 wkn grens zelf nooit gehaald en bij de tweede zwangerschap compleet verrast door de komst van mijn zoontje een week voordat hij met een geplande ks ter wereld had moeten komen. Knuffel en sterkte met het verlies van je hondje. Kan me voorstellen dat je er veel verdriet van hebt, zeker met de wetenschap hoe leuk ze het gevonden zou hebben.
    @Arie: ben erg benieuwd hoe het gisteren gegaan is. Hopelijk heb je een goed gesprek gehad. Hoe is het nu met je vriend? Knuffel ook voor jou, omdat je het zo verdiend.
    @Stiertje: en hoe heb jij vannacht geslapen? Ik had weer 2 keer nachtdienst vannacht...hihi..
    @Tassie: je kan inderdaad weer even meer bloedverlies krijgen als je actiever bent geweest. Hoeft niet altijd te betekenen dat je teveel gedaan hebt, maar toch. Goed op jezelf passen. Leuk dat je man's collega's op visite komen. Nog wat van je eigen werk gehoord?

Hier gisterenavond een drukke avond gehad. Mijn zoontje was wat onrustig, dus wat vaker aan de borst gehad. Ik heb weer een soort van menstruatie, voor wat het te betekenen heeft. Maar waarschijnlijk daardoor misschien weer minder toeschietreflex, waardoor hij wat gefrustreerd is.
    Om half 12 had ik hem voor het laatst gevoed en op bed gelegd. Een half uur later werd hij ineens weer huilend wakker (gebeurd anders nooit), dus maar weer eruit en een troosttietje gegeven. Meneer sliep weer gelijk, dus ik ben zelf toen ook in slaap gevallen. Om half 3 werd hij weer krijsend wakker. Mijn man had nachtdienst en had een lange rit. Ivm zijn apneu vind ik dat toch wel weer spannend, dus heb hem ook vannacht nog zitten bellen om even de geruststelling te hebben dat hij fit genoeg is om zijn werk te volbrengen.
    Toen ik amper sliep daarna, werd mijn zoontje om 6 uur weer wakker. Dus maar weer gevoed en teruggelegd. Ik kon toen nog net een uurtje slapen voor de wekker weer zou gaan. Werd dus gebroken wakker.
    Nu zo de oudste naar school brengen en dan rustig even ontbijten. Ik moet eigenlijk nog kolven vandaag, omdat ik gisteren op het werk zo gestresst was door de werkdruk dat ik niet echt 'relaxed' kon kolven (voor zover dat kan). Door de menstruatie was de opbrengst ook nog eens iets minder. Dus vandaag moet ik even wat bijkolven om genoeg te hebben voor morgen.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ach, Jippie, wat verdrietig. Ik weet helaas precies hoe het voelt: afgelopen februari hebben wij ook een van onze honden moeten laten inslapen. Eigenlijk hetzelfde verhaal als wat jij beschrijft. En dan ben je ook nog eens hoogzwanger. Sterkte meis!!

Sneeuwmees: hier om 4 uur wakker geweest. Niet stil te krijgen voordat er een fles in ging. Dus flesje gemaakt. Vriendlief trekt het niet zo goed, die gebroken nachten. Hij heeft migraine :x dus een regelmatig leven nodig.

Kreeg vanochtend bij het CB het advies om er wel steeds minder poeder in te doen. En o ja, ze was 9110 gram en 75 cm. Lekker Hollands welvaren. En nog 2 prikjes gehad. Even huilen en toen was het klaar. Ik ben bijna klaar met de bv. Heb al 2 nachten niet meer bv gegeven. Maar vanochtend voelde ik nog wel harde plekken in de rechter borst. Dus kwam goed uit bij de prikjes, kon ik haar een troosttiet geven.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: dat je dochtertje hollands welvaren is, was al duidelijk op de foto's :D, maar fijn dat het op het cb nog maar weer eens bevestigd werd....hihi.. Inderdaad handig dat je haar nog even met een troosttietje kon troosten na de prik. Ik vind bv met tijden soms best heel pittig, maar dat zijn inderdaad wel de grote voordelen dat je een stukje troost altijd bij je hebt.;)
    Hoe gaat het lopen van je dochtertje? Ze stond al bij de tafel laatst, maar is er al vooruitgang?
    Ja, die nachtvoedingen hakken er soms wel in, ja! De ene keer kan ik het beter handlen dan de andere keer. En vaak heb ik juist meer last als de voeding heel laat in de nacht (eigenlijk vroege ochtend) is, omdat je dan nog maar zo'n korte tijd hebt om lekker door te slapen, maar dat het ook nog te vroeg is om op te staan. Ik had nu eigenlijk nog moeten kolven, maar omdat ik vrij was, heb ik mijn zoontje ook maar zelf wakker laten worden. Moet zeggen dat ik daarna geen puf meer had en als je weinig energie hebt is het ook niet bevorderlijk om nog te kolven. Geeft alleen maar frustratie. Dus ik moet de diepvriezer maar even plunderen morgen als aanvulling.
    Wil dit weekend voor het eerst met fruit beginnen. Het cb had dat geadviseerd om met bijvoeding te beginnen omdat hij erg geïnteresseerd is in eten. Maar moet zeggen dat ik het toch wel een drempel vind om te gaan beginnen. Het is toch weer een stapje op de ladder op weg naar groot groeien en een stukje minder baby-zijn.;)

16. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Respect hoor meiden, gebroken nachten en je gezin en werkleven door laten draaien. Ik heb nog geen idee hoe dat voelen moet, al proberen mensen je er op voor te bereiden.

17. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @klaasje: gewoon doorgaan :)
    Maar ik vind 's nachts eruit moeten om een flesje te maken véél pittiger dan 's nachts slaapdronken een kind aan je tit hangen en vervolgens lekker weer in slaap vallen. Maar goed, het hoort erbij. Binnenkort vakantie gelukkig en dan ff goed bijtanken.
    @sneeuwmees: meiske wil echt de hele tijd kruipen en staan. Bij de stoel, de bank, de muur, in bed. En dan valt ze wel eens om, dus van de week al een tand door de lip. En als je haar vasthoudt, wil ze 'stappen'. Vindt ze helemaal geweldig. Maar m'n rug houdt dat niet zo lang vol.

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jippiej, wat spannend zeg! Ben benieuwd! Alvast heel veel succes, en ook nog sterkte met het verlies van jullie hond...

Vind het ook knap hoor stiertje en sneeuwmees! Jullie rennen wat af, maar volgens mij zijn jullie geweldige mama's!!!

Zo, vanavond om half elf een dubbel shot pregnyl en morgen weer even spuitvrij;) (zo noem ik het altijd haha)
    Blijf het raar vinden dat zo'n neusspray je eisprong tegenhoudt trouwens...

19. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Had ik hier trouwens helemaal niet verteld maar wij gaan trouwens picsi doen deze keer...(op eigen verzoek... Willen gewoon iets meer doen...)
    Iemand daar ervaring mee?

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Geen ervaring mee. Wou ik ook graag, maar te weinig zaadcellen. Ik wens je veel succes lets.

Deel Deze Pagina