ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Gein Hoe is het met jou ?

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ sm haha leuke fotos van je jongste manneke aanhet papje hihi

@klaasje ja ligt aan aan de diabetes ( suikerschommelingen), aan de prednsion, en trage schildklier en aan mijn ziekte! Daarnaast nog hormonen en het plaatje is compleet! Nog eeeeeven doorzetten we weten waaroor we het doen!
    Weet jij al of je spontaan mag bevalle. Of dmv keizersnee?

@ tassie fijn dat je meisje zo groeit! Zo te lezen gaat alles goed met jullie en ben je al helemaal gewend?

@ lets ik snap dat je teleurgesteld bent! Ondanks een hele mooie kans met 5 eitjes zou ik toch ook teleurgesteld zijn! Had er ook wel meer verwacht gezieN je vele follikels! Wat was de reden dat er maar 5 overbleven je had toch 13 follikels zitten? Balen meis! Hopelijk worden ze wel alle 5 bevrucht zou mooi zijn! Ik duim weer heeeel hard voor je!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ arie hmm niet echt een leuk gesprek dus? Zo balen dat je man nie mee kon... Hoe voel je je zelf
    Erbij? Had je het idee dat er echt nog een kansje inzat voor jullie ofniet? En ECD blijft dus echt onbespreekbaar? Zo jammer want ik ken zove positieve verhalen van de eerste maand zwanger met ecd! Maar als dat jullie keuze is dan moe je het echt niet doen meis! Beterschap voor je mannetje! X

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Ik weet het nog niet Bbibi, ergens tussen de 33e en 35e week word de beslissing keizersnede of natuurlijke geboorte gemaakt. We zien wel, 2 gezonde kindjes in m'n armen is alles wat ik wil en de weg er naar toe...

Jij hebt het niet cadeau gekregen met alle aandoeningen die zijn gaan opspelen en je immuun was al zo ingewikkeld. Mag en kan jij natuurlijk bevallen?

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: veel succes voor straks! Ik blijf, gek genoeg, altijd zelf ook nog zenuwachtig als een van ons op zo'n telefoontje zit te wachten.
    @Bbibi: je hebt het inderdaad niet cadeau gekregen, zowel de weg om zwanger te worden, als de zwangerschap zelf. Maar weet zeker dat je straks voor 300% van je meisje gaat genieten.

Hier eindelijk een normale nachtrust gehad tot 7.45 uur. Zo zie ik het graag. Wel apart dat ik 's nachts wakker gemaakt wordt door m'n zoontje en nu hij doorslaapt, ik zelf wel op de tijden dat hij zich 's nachts meldde nu zelf wakker werd.;)
    Verder nu echt ongesteld geworden. Dacht het vorige week vrijdag ook al geworden te zijn, maar het zette niet echt door en kwakkelde maar wat gedurende de week. Ging ervan uit er gisteren 'klaar' mee te zijn, maar nu begint het dus pas echt :(

6. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets dikke knuffel en ik hoop met je mee voor mooie bevruchtingen.

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    pff nog steeds geen telefoontje...duurt lang!

8. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Jeetje .. wat spannend !!!!!

9. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Lets; spannend!!!!! Hopelijk bellen ze snel.

Klaasje; doe je het rustig aan? Wat een vervelende klachten heb je tijdens de zwangerschap. Denk aan jezelf en de kleine!

Imke; hoe is het met jou? Gesprek kunnen laten bezinken? Was wel positief. Met mij gaat het goed hoor heb alleen onwijs last van mijn darmen, ben emotioneel en erg moe. Word spannend woensdag tenminste als ik woensdag haal.

Arie; dat scholtes nog een behandeling wilt proberen is positief! Hoe is het nu met je vriend?

10. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    jee, sorry voor al mijn egoberichtjes, kan nie zo helder denken meer...iemand ooit nog zo laat een telefoontje gehad?
    moet ik zelf een keer gaan bellen of wat zouden jullie doen?

11. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ik zou gewoon bellen ze zijn tot twaalf uur bereikbaar!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: als het te lang duurt gewoon even bellen, hoor! Volgens mij zijn ze altijd erg druk en chaotisch op de zaterdagen, maar ze moeten ook maar snappen dat het voor vrouwen die op zo'n telefoontje zitten te wachten ook spannend is. Knuffel!

13. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    En en en?

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    3 bevruchtingen!!!
    gezien de 5 eitjes erg blij mee! eicellen waren ook allemaal goed geweest:)

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi meiden, ik lees wel alles met jullie mee. Maar het lukt me niet om op iedereen te reageren:)
    Ben toch begonnen met de studie waar ik enorm over twijfelde om het te gaan doen. Moet nu binnen 2 weken een portfolio schrijven:$ En de komende tijd ga ik het nog veel drukker krijgen. Ben benieuwd. Alleen gelijk al een probleem want op donderdag krijg ik les en mijn intake voor volgende maand valt net op de donderdag. Heb een mailtje naar Dusseldorf gestuurd of ze misschien mijn afspraak kunnen verzetten. Ben benieuwd of dit gaat lukken.:)

Voor alle meiden die het nodig hebben een hele dikke knuffel!!!

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    ow en dat wilde ik nog even kwijt; wat leven jullie ontzettend lief mee! dankjewel lieverds allemaal!

Mariska, hopelijk kun je je afspraak verzetten! xxx

17. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Hey goed nieuws Lets. Wat is nu het plan? Dag drie tp of embryoscoop?

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    ze zitten al in de embryoscoop

19. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Spannend! Over 5 dagen heb je de ukkies in je buik!!!:)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: geweldig, meid. Dit moet hem gaan worden. Nu lekker (opgelucht) verder weekend vieren.
    @Mariska: knap dat je naast je gezin en kinderwens toch met de studie bent begonnen. Logisch dat je tijd tekort komt.

Deel Deze Pagina