ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussion in 'MMM clubs' started by Ddees70, Jan 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gein

Gein Bekend lid

Aug 19, 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    stiertje; ja vreselijk zijn die weken. Je maakt jezelf helemaal gek, maar goed morgen mag ik testen en dan is de onzekerheid over tenzij ik zwanger blijk te zijn. Jij morgen weer richting dusseldorf voor een tweede? spannend veel succes en hopelijk brengt morgen ons geluk. Ook voor lets!

2. NTP

NTP Bekend lid

Dec 3, 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik kijk een dag niet en er is toch veel geschreven! Lukt me niet om op iedereen te reageren (mag bijna wel aantekeningen maken ;)).
    Lees van alles over een milieusticker?! Nog nooit van gehoord, ook nooit een boete gehad gelukkig. Hoop er ook nooit weer te komen, want :):
    IMG_1743.jpg

@Gein: 4-cellig cryo (dag 2), type 1. Nu 10 dagen na TP. Het is nog vroeg....maar zo ver zijn we dan maar weer. Mocht van DD pas zaterdag testen, maar zou anders vandaag ongesteld worden. Wordt nl altijd 13 dagen na ovulatie ongesteld. Jij succes met testen!

@ Sneeuwmees, vervelend dat je zo lang aan het menstrueren bent. Ook killing voor je BV.... Een aantal dagen voor mijn menstruatie liep mijn BV al achteruit en kwam mijn dochter 's nachts weer....daarna ging het weer veel beter. Ik heb toen (ja wel zelf van internet geplukt hoor deze tip :)) zodra ik merkte dat de BV weer minder werd een aantal dagen domperidon geslikt. Bijwerking hiervan is dat het je prolactine verhoogt. Het hielp bij mij goed.
    Hopelijk slaapt je mannetje vannacht weer wat langer.

@knorretje: leuk hé zo'n bewegende buik. Leidt zijn hele eigen leven :)

@Stiertje: succes morgen.

@Bbibi, spannend zeg. Donderdag weet je dus meer! Geniet je wel een beetje van je dikke buik?

@Arie, fijn dat je vriend weer thuis is! Bedoel je dat hij niet kan 'presteren' in de kliniek? Vond mijn vriend ook altijd heel moeilijk. Wat wel voor extra spanning zorgt. Misschien kun je vragen of ze zijn aantekeningen uit je dossier even willen mailen. Vast geen probleem.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Ziet er goed uit, NTP! :D:D:D

4. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    1,268
    0
    36
    NULL
    NULL
    NTP, zie ik daar wat ik denk dat ik zie ??? :D:D:D

5. NTP

NTP Bekend lid

Dec 3, 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo blij dat jullie het streepje ook zien. Soms begin ik wat aan mezelf te twijfelen ;) haha. Oooh ik hoop zo dat het goed blijft gaan. Lijkt me heerlijk om een mei baby te hebben. Lekker mooi weer en lange dagen. Durf nog niet zo goed blij te zijn. Reageerde (weer) niet zoals ik gedacht had, met vreugdedansjes en tranen. Apart, maar denk dat meer meiden dat wel herkennen?

6. Gein

Gein Bekend lid

Aug 19, 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd NTP! Ziet er goed uit.
    Heb jij een cryo in eigen cyclus gedaan of in gestimuleerde cyclus?

7. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Arie, wat moeilijk zeg...heb echt bewondering voor jullie ... hoop dat jullie er samen uitkomen, uit een beslissing die je eigenlijk niet zou moeten horen maken...dikke kus!

NTP: WAAT, een mooi streepje!! Super!!gefeliciteerd!

8. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Nee niet aanvoelen komen. Wel moe en misselijk.

9. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    NTP !!! Wauw, wat super !

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

Oct 14, 2007
    1,247
    0
    36
    Noord-Holland
    NTP wowh Gefeliciteerd
    Arie Hele dikke knuffel

Voetreflex gaat goed, maar er moet ook veel oud zeer opgeruimd worden. Heb goede en slechte dagen. Probeer ook me heel erg bezig te houden met positief denken en niet te proberen in het negatieve te blijven hangen. Dit vind ik wel heel erg moeilijk.

Zwaai dikke knuffel voor iedereen

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    NTP WOW! Das een mooi streepje! Spannend!! SUPER!:D

12. NTP

NTP Bekend lid

Dec 3, 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfoe Ddees, wat een moeilijke tijd zeg. Hoe vind je het dan om op het forum goed nieuws tegen te komen? Kan me best voorstellen dat het erg steekt. Knap dat je zo je schouders eronder zet.

13. Lets

Lets Fanatiek lid

May 18, 2013
    2,053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gein en stiertje, alvast succes morgen!

14. Gein

Gein Bekend lid

Aug 19, 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Jij ook Lets!!!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @NTP: wow! Gefeliciteerd! Het is weer lang geleden dat we zulke mooie foto's gezien hebben, dus we konden wel weer wat roze nieuws gebruiken. Bedankt ook voor de tip! Ga ook maar eens vaker Googlen... Hihi
    @Gein: hopelijk volg jij vandaag ook met zo'n mooie foto! Ik zal voor je duimen!
    @Stiertje: veel succes vandaag in DD! Ben benieuwd!
    @Ddees: extra knuffel voor jou. Kan me voorstellen dat er een hoop oud leed zit en dat het nog een lange weg te gaan is. Weet dat we er voor je zijn.
    @Lets: jij morgen tp??

Hier weer compleet gesloopt na een dag werken. Ik geef mijn zoontje nu een bordje pap 's avonds, maar vannacht kwam hij nog twee keer. Dus vandaag hakte dat er behoorlijk in. Voordeel van de pap is wel dat hij ' avonds nu ook echt een paar uurtjes slaapt en dan heb ik ook even de handen vrij en kan ik even bijtanken.
    Heb hem net weer gevoed en nu maar weer fingers crossed voor vannacht.
    Morgen lekker vrij, dus kan ik echt even bijkomen. Mijn oude baas, die al 15 jaar weg is komt nog op verlate kraamvisite. Dus dat vind ik wel leuk om hem weer te zien.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Tnx ladies, ik ben benieuwd met wat voor strijdplan hij zal komen.

17. Gein

Gein Bekend lid

Aug 19, 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Stiertje; hoop dat hij met een goed strijdplan komt en je zooo zwanger bent.

Lets; heeeeel veel plezier met de tp!

Ennnnnnnnnn vanochtend vroeg wakker en onze eigenwijsheid word beloond want er stond vanochtend ZWANGER op de test!
    Niet te geloven! Hoop zo dat alles goed blijft gaan.

Attached Files:

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Wauw ... jeetje! !! 2x goed nieuws op het forum. Nu Lets nog !!!

Ik blijf duimen dat het goed mag gaan !!!!! 😚

19. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Succes !!!

20. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

Jan 15, 2010
    3,045
    0
    0
    JEEEEEJ alweer twee DD streepjes!! :D Super meid!

Ook hier draaien duimen voor Lets!

@Imke, ik hoop dat je hier hoop uit kunt putten! Dikke smok van mij!

p.s. nog steeds geen gebroken vliezen oid hier... tamtidamtidam...:p

Share This Page