ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: positief dat alles net even anders gaat dan anders. Dat maakt het het allemaal nog extra spannender. Ik duim voor je, meid! Dat nr. 7 ook voor jullie het geluksnummer mag zijn.

2. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; dank je voor het plaatsen van mijn naam op de lijst!
    Tjee, lijkt mij ook niet erg fijn meer, zoals jij je voelt. Het duurt nu best wel lang en zeker bij verkoudheden of andere "ziektes" is het belangrijk dat je goed kunt uitrusten voor het herstel.
    Oh ja, over de geboortekaartjes: hoezo zou die kunstenares er achter komen? Tenzij je het groot in de krant zet:D. Maar, uiteraard begrijp je gevoel hierbij. Volgens mij heb je niets aan mijn berichtje:).
    Je vroeg trouwens hoe het mij gaat: nou vandaag weer een behoorlijke off-day. Ik ben weer helemaal slap, brak enz. Ik lig weer de hele dag op de bank en heb alweer geslapen. Ik heb echter voldoende suikers tot mij genomen en zout. Bah, ik baal er ondertussen toch echt erg van. Ik moet morgen ook nog naar Amsterdam met de trein (gynaecoloog), en ik vraag mij echt af hoe ik in godsnaam alleen het station al red. Ik moet lopend (fietsen durf/kan ik helemaal niet).
    En ik wil eigenlijk ook dinsdag weer gaan werken. Kortom: het is een zootje!
    Gelukkig heb ik nu wel wat afleiding: schaatsen kijken!

3. haai10

haai10 Lid

4 jan 2011
    30
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dames loop weer onwijs achter en schrijf bijna niet ben te misselijk geweest.... Ik ben nu 12 wkn wat een mijlpaal en nipt test gedaan in olvg was volledig normaal dus helemaal happy...

Heb hier nog meds liggen: gonal, menopur, decapeptyl, suprefact, utrogestan en pregnyl. Mochten er zelf betalende poging dames zijn dan hoor ik het graag. Wil er een kleine bijdrage voor hebben.

4. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Sneeuwmees, v.w.b. geboortekaartje. Ik heb het er ook eens met m'n man over gehad (die zit een beetje in die business) en hij zegt ook: gewoon doen. Zo kleinschalig als jouw kaartjes verspreid worden. De kans is zo klein dat zij hierachter komt. Hij zei ook dat Disney figuurtjes ook zo vaak op kaartjes worden gebruikt. En daar wordt Disney ook echt niet voor gevraagd.
    Zo had hij op zijn werk een keer een stel die een afbeelding van Blond hebben gebruikt (zonder toestemming). En dat is dan zelfs nog binnen NL. Maar ook nooit iets van gehoord.
    Tuurlijk mag het niet, maar de pakkans is nihil.
    Ddees, je maakt het spannend. Ik hoop het zo voor je. 7 wordt in het algemeen als hét geluksgetal beschouwd, dus.....
    Tassie, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt en dan ook nog dingen moet gaan doen die energie gaan kosten, waar je eigenlijk de energie helemaal niet voor hebt. Bah! Hopelijk gaat het snel beter met je. Maar... het schaatsen was wel top!!! GOUD!
    Haai, fijn dat de NIPT-test goed was. Een hele opluchting lijkt me. Er zijn vast mensen hier die graag de medicatie van je over willen nemen.
    Lets: hoe is het nu met je? Je bent nu begonnen met de pil toch? Ben je eigenlijk nu al ongesteld geworden (of is dat een domme vraag?)?
    Boboke: hoe is het met jou? Kun je het nog volhouden? Nog 5 daagjes....
    Loontje: alles goed bij jou? En met de kleine in je buik? Goed bewegelijk?
    Ego: heb besloten morgen niet te gaan testen. Te vroeg lijkt me toch echt. Wordt woensdag. Ga eerst bij Ddees afkijken hoe het moet ;)
    Weinig kwaaltjes hier. Daarom ook nog maar weinig vertrouwen. Nog maar iets zere borsten, geen steken in de liezen meer, net even buikpijn (naderende ongi?). We zullen zien woensdag.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ploon: bedankt voor het navragen. We neigen zelf ook naar 'gewoon doen'. Het scheelt dat we het zelf helemaal via internet kunnen doen en geen ontwerper of drukker voor dat karretje hoeven te spannen. Daarnaast eerst nog maar eens afwachten of het een jongen of meisje is, voordat we er heel veel werk van maken. En nog even de moed erin houden. Naast ongesteldheidsgevoel, zijn er denk ik, net zo veel mensen die zwanger bleken, terwijl ze weinig kwaaltjes hadden (en er daardoor ook geen vertrouwen in hadden). Eigenlijk was dat bij mij, bij deze zwangerschap ook. Ik had geen kwaaltjes die op een zwangerschap konden duiden, maar eerder die met een aankomende ongi te maken hadden.
    @Haai: gefeliciteerd met je 12 wkn grens èn het feit dat de uitslagen allemaal goed waren. Nu lekker verder genieten op de roze wolk.
    @Tassie: als ik het zo hoor, zit werken er niet in voor je. Heftig, hoor, dat je je zo slap voelt. Een schrale troost is dat het vanaf deze periode beter zou moeten worden. Dus dat hoop ik van harte, anders duren nog 28 wkn wel erg lang.

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

#446 Klaproos, 9 feb 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2014
    volgens mij heb ik haar niet op FB,ik pm je even om de namen,ben erg nieuwsgierig:)

Elize,als je dit leest en je wilt het niet zeggen: mijn excuses alvast!

Mees,ik hoop dat de dokter iets voor je kan doen. Ik vind het knap dat je het allemaal zo goed volhoudt zonder keihard te gillen. vooral het werken aan de badkamer:p trouwens ik zou het vragen van het geboortekaartje,misschien heeft ze wel een veel betere kwaliteit afbeelding. En is ze idd trots. Ik denk de hele tijd dat je een jongen krijgt en ga er telkens vanuit als ik je banner zie,wat kan ik er toch langs zitten:$ Het kan net zo goed een meid zijn.

Haai en Tassie,gefeliciteerd met de mijlpaal!!! Misschien wil ik wel pregnyl hebben als S het morgen niet voorschrijft. Ik ben bang voor mijn korte LF. Ik laat het je wel weten.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaproos: had me altijd voorgenomen als ik weer zwanger zou zijn, ik (omdat het mijn laatste zwangerschap zou zijn en ik er lang op heb moeten wachten) van A tot Z er met volle teugen van zou genieten. Helaas gooide de bekkenpijn vanaf week 16 roet in het eten en dat heeft me al wel de nodige traantjes gekost. Heb helaas geen andere keus dan door te gaan, maar het valt me soms wel zwaar en kan wel eens jaloers zijn van die stralende vrouwen die fluitend door de zwangerschap heen fietsen. Maar besef me dat ik niet mag klagen, omdat ik nog erg bevoorrecht ben om überhaupt over pijntjes te kunnen klagen in vergelijking met velen hier op het forum die vooral pijn hebben van het nog niet uitkomen van de lang gekoesterde kinderwens.
    Nog een paar weekjes en dan zullen we weten of je het geslacht juist had. Persoonlijk heb ik ook nog steeds een voorgevoel dat het een jongetje is (mijn man denkt een meisje). Maar ik vind het prima om er naast te zitten, want een meisje is natuurlijk meer dan welkom.

8. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ach sneeuwmees, iedereen heeft zijn eigen dingen waar ie mee zit toch...van mij mag je rustig klagen over de pijn hoor! Hoort er allemaal bij!
    En over de geboortekaartjes ik zou het ook gewoon doen, denk dat dat sowieso vaak gebeurt! En het is voor privegebruik, en anders moet ze het maar niet zo op internet zetten, maar met een beveiliging dat je het niet op kunt slaan ofzo.

Ploon, geen domme vraag hoor, ik ben dinsdagavond/woensdag dan ook echt ongesteld geworden, veel meer en heftiger en langer dan normaal. Hadden jullie dat ook?
    Donderdag ben ik weer met de pil begonnen... T blijft dubbel..maar goed aan de ene kant kunnen we daardoor wel best snel weer verder...
    Dat je het nog zo lang uithoudt niet te testen!
    Pff ploon en ddees. Vind het weer echt spannend voor jullie.
    En klaproos alweer bijna de punctie!

9. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Hoi meiden,

Ik lees en schrijf al een heel tijdje niet meer elke dag mee maar denk vaak aan jullie.

Ddees, wat ben ik voor je aan het duimen joh. Ik hoop echt zo van harte dat de aanvullende meds je ontbrekende sleutel is!

Elize, proficiat met de meiden!

Sneeuwmees en Monatoetje bijna aan de laatste loodjes, wat fijn meiden. En ik geloof ook echt wel dat jullie het pittig hebben.

Lets, fijn dat je weer door mag met de volgende poging

Ploon, ik hoop ook voor jou op 2 streepjes deze week. Duim, duim.

Ik heb zelf inmiddels mijn hystero gehad, geen problemen met de baarmoeder. Pfieuw! De immuunonderzoeken lieten wel het eea zien. Mijn allergieen zijn wel hevig en het immuun systeem is overactief ( NK cellen). Aldus S een verklaring waarom mijn vorige 4 blasto's niet zijn blijven zitten. Heb nu prednison en intralipid voorgeschreven gekregen voor de cryo poging die eind deze maand begint!

10. Klaproos

Klaasje bah niet fijn wat je te horen hebt gekregen. Hoop dat dit je nu helpt!

Morgen punctie *ril* ik vind het zo genant dat iemand aan mn intieme delen komt en vooral omdat daar nog nooit een mannelijke arts is geweest. Ja bij de echos vorige week voor het eerst,schaamde me toen ook.:(

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaasje: fijn dat het bm-onderzoek goed was en hoe dubbel ook dat er op immunologisch gebied wel wat gevonden is. Het is pittig om steeds infuzen en prednison te moeten, maar het is hier al vaker de gouden greep gebleken. Hoop ook bij jou! En spannend dat je al weer zo snel verder kunt met een cryo!

12. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Klaproos, als je eenmaal een tijdje in het traject zit gaat het wel makkelijker. Je moet maar zo denken dat hij er genoeg per dag ziet en zich die van jou na een minuut al niet meer weet. Ik heb in nl wel eens gehad dat we net aan de punctie zouden beginnen er nog 3 leerlingen binnen kwamen en mee keken en mijn man aan eentje vroeg of hij op snuffel stage was. :)
    Succes morgen. Ik duim voor mooie eitjes.

Klaasje balen van je immuunsystheem. Fijn dat er verder niks gevonden is.

Lets ik had na de vorige poging ook meer bloed en krampen. Je lijf heeft toch wel iets gedaan denk ik.

Sneeuwmees het is ook wel goed om te horen dat zwanger zijn ook nare dingen heeft. Klaag maar hoor. Het is al erg genoeg dat je zoveel pijn hebt. Gelukkig krijg je straks wat moois. Net als je dan eindelijk een kindje hebt en het heel veel huilt dan kan ik me ook voorstellen dat je dan niet blij bent.

Gelukkig werk ik morgen, en zijn we 's avonds naar stijldansen dan kan ik me niet zo druk maken.

Iedereen dikke knuffel

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klaproos, niet al teveel bij nadenken...je merkt er niks van...! Al moet ik toegeven dat ik wel blij ben dat ik een vrouw heb hoor..maar dat is meer voor de echos dan voor de punctie en ze is gewoon superlief.
    Komt goed meid en lekker koekjes eten en thee drinken morgen;)
    Succes! Hopen op veel eitjes!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaproos: wat Ddees zegt, hoe langer je meedraait, hoe makkelijker het 'blootgeven' wordt. Ik moest eens in NL bij de gyn zijn en ik moest me even uitkleden. Hij wees in een bepaalde hoek, maar ik snapte niet wat hij bedoelde, dus kleedde me in zijn kamer uit. Toen bleek er een apart 'kleedhokje' te zijn. Hij maakte daar nog een opmerking over ivm de privacy. Toen maakte ik ook zo'n opmerking dat als je al zo vaak je blootgegeven had je het stadium van 'preutsheid' of schaamte inmiddels wel voorbij was.
    Laat het allemaal maar over je heen komen. Je gaat even lekker slapen en als je wakker wordt is het allemaal achter de rug (met hopelijk een mooie score).
    @Ddees: ik was even in de war met de dagen, dacht dat je morgen mocht testen. Maar je moet nog een dagje wachten. Gelukkig veel afleiding. Merk aan mezelf dat bij mij de spanning ook begint op te bouwen bij de wetenschap dat jij al bijna mag testen. ;)

15. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha, sneeuwmees, ik vind die omkleedhokjes ook nooit echt veel toegevoegde waarde hebben;) enige voordeel is dat ze dan niet zien hoe slecht ik mijn kleren op kan vouwen haha en hoe ik dan soms kluns van de spanning om mijn broek uit te krijgen....
    En ben ook al lang over de schaamte heen....

16. Klaproos

Hahaha Mees :D

Ik ben best een zeikert want in mijn vorig zkh had ik alleen maar vrouwen.

Dees,ik moet om jou ook lachen :D Die jongen schaamde zich rot zeker? Ik duim voor je,wanneer ga je testen?

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Klaproos: Succes vandaag, ik duim voor mooie rijpe eicellen. Zelf heb ik juist altijd liever een man, geen idee waarom.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Klaproos: veel succes vandaag! Je zal zien dat het allemaal meevalt.
    @Ddees: nog een dagje... (voor je het zelf vergeten mocht zijn).
    @Ploon: alles nog onder controle bij jou?

19. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Klaproos heel veel succes vandaag. Komt goed! Hopen dat er veel bevruchtingen uit voort komen.

20. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    Klaproos, heel veel succes vandaag! Ik hoop op een goede vangst:).

Deel Deze Pagina