ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ja, ben wel benieuwd hoe ze het gaat vinden. Hopelijk gaat ze niet de hele tijd huilen, dat lijkt me heel vervelend (vooral ook voor degenen die naast ons zitten).

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Dat lijkt mij inderdaad ook heel vervelend, maar vooral voor jezelf ook. Helaas weet je van te voren niet hoe het gaat. Het is niet heel lang vliegen toch ? En dan doen die mensen naast jullie maar oordoppen in ;)

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Uurtje of 2 vliegen geloof ik.
    Ik heb gister onderweg bij een autobedrijf nog zo'n milieusticker gekocht (op de terugweg weliswaar, maar ik dacht dan heb ik 'm vast voor de volgende keren). Kostte maar 5,50 euro. Die knakkers van de ANWB vragen 18,15 euro!!

4. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Dat scheelt wel ff Stiertje ! Wij hebben er ook 1 op de auto, altijd handig.
    En 2 uur vliegen valt op zich nog wel mee.

5. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @ dames met een positieve test gefeliciteerd!!! Super mooi nieuws en inderdaad weer een paar mooi positieve testen!

@Lets, ik had ook een 4AA bij de terugplaatsing en die was inderdaad ook super! Het resultaat ligt alweer 9 weken in zijn wiegje:D:D. Dat moet gewoon goed komen. Kan ik jou foto's ook zien? Dan kan ik die van jou met die van mij vergelijken.

6. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Stiertje; lekker vakantie naar Portugal. Je kunt het beste wat te drinken meenemen voor je dochtertje en zorgen dat ze drinkt tijdens het opstijgen en landen. Heeft ze niet zoveel last van haar oortjes omdat ze dat slikt. En ff wat om mee te spelen. Wat afleiding tijdens de vlucht.
    Veel plezier. Wij gaan volgende week een weekje naar sicilie. Heb er zoveel zin in.

Wow Lets nou dat gaat goed komen nu! Spannend die wachtweken. Moet ik nodig zeggen maar probeer je niet gek te laten maken.

Ik lig nu ziek in bed! Ben ongelooflijk verkouden en heb wat koorts. Maar ff rustig aan nu ik weet dat er een klein embryootje verder groeit in mijn buik!

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Gein: Beterschap ! Doe maar lekker rustig aan !

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Had ik ook ten tijde van tp/prille zwangerschap! Toen ook paracetamol genomen tegen de verhoging.
    Nog geen jippie-baby??

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: lijkt me ook spannend te vliegen met een klein kindje. Reden dat ik het ook nooit heb gedaan eigenlijk. Maar hoor altijd van mensen om me heen dat ze meestal voorbeeldig de hele reis slapen. Hoop dus ook maar dat jouw meisje een rustige vlucht heeft.
    @Gein: ach, meid, beterschap! Hopelijk voel je je snel weer beter.
    @Tassie: had nog niet op jou gereageerd, maar kan me voorstellen dat jullie gesloopt waren na zo'n lange reis. Het kost veel energie met een kleintje, al is het maar de spanning van jezelf dat je je zorgen maakt of alles wel goed gaat met je kleintje als je verder van huis bent. Fijn dat je oma haar heeft gezien en dat je mooie foto's hebt kunnen maken.
    @Loontje: de kat was gelukkig vrij snel binnen. Ik heb een kat die overdag niet naar buiten wil, maar als het donker is, een spurt maakt als hij de kans krijgt, om dan uren niet tevoorschijn te komen. Dat vreesde ik dus ook een beetje. Maar na een half uurtje deed ik de deur open en daar kwam meneer. Kon ik gelukkig met een gerust hart slapen.
    @NTP: ik mocht vannacht uitslapen tot half 6. Dus maar een keer, maar wel net zo'n tijd dat je daarna niet echt meer lekker durft te slapen, omdat je bang bent je te verslapen. Mijn oudste slaapt echt als een blok. Die moeten we 's morgens echt wakker maken en uit bed slepen om hem naar school te brengen. Helaas heeft de jongste die genen (nog) niet. Onze oudste was als baby ook een echte slaapkop, die we 's morgens wakker moesten maken en die tussen de voedingen heerlijk uren doorsliep. Mijn man en ik waren al voorbereid, want we zeiden al tegen elkaar dat we alleen maar 'gestraft' konden worden, omdat we niet datzelfde geluk voor een tweede keer konden krijgen. Dat bleek (helaas voor ons) ook nog waar.
    @Jippiejee: is het wachten nog vol te houden? Ook nog geen voortekenen waarvan je iets kan denken...? Krijg de kriebels als ik jouw banner iedere dag weer voorbij zie tikken.

Vanmorgen was mijn zoontje om half 6 wakker, dus had een 'uitslaapdag'...hihi... Ben zelf erg brak opgestaan. Last van mijn rug, keel en hoofdpijn. Blijkbaar een griepvirusje. Dus dat kon er ook nog wel bij.
    Heb net mijn zoontje weer gevoed en die viel al aan de borst in slaap. Hij is ook erg verkouden, dus dan kan hij het beste maar lekker slapen. Ga mijn boeltje weer eens bij elkaar pakken en maar weer terug naar het werk voor een paar uurtjes hard werken.

11. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sow het is echt gezellig druk hier!

Mikka, heb je als vriend toegevoegd, dan kun je in mijn album!

Stiertje, lijkt me ook spannend, vliegen met zon kleintje!

Gein, heel veel beterschap, ik zal proberen me niet gek te laten maken haha..uhm ja..zolang ze me op t werk gek maken heb ik wellicht minder tijd om me over t andere gek te maken;)

Jippiej, wat houd je het toch spannend zeg!

Hier helaas weeeeeer geen cryo's...(die blasto's van me zullen wel net zo weinig van kou houden als ik vrees ik) . Ze gingen flink voor me duimen in de kliniek dat het met de twee goede wel ging lukken...zijn toch wel altijd lief daar he... Maar goed, op naar 22 sept dan maar weer....pfff

12. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb je toegevoegd, ziet er goed uit hoor die 2e foto!!

13. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Heel stom is dat Lets! Nu alle hoop, kracht en liefde naar deze twee knapperds. 22 sept dus testdatum?

14. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Lets....gelukkig zitten de andere blasto's lekker warm in je baarmoeder!

15. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lets, jammer dat je toch geen cryo hebt, maar we gaan er voor dat je die ook helemaal niet nodig hebt. We duimen met je mee voor een posi test.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lets: ik hoop op 'een stiertje' voor jou! Een van mijn twee blasto's kan nu al bijna lopen :):)

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: 22 september is mijn zoontje jarig en dus een mooie dag voor een positieve test!
    @Gein: hoe voel je je? Al weer wat opgeknapt?

18. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo Stiertje...snelle blasto ;). Mijn 8-cellige is nog niet zo ver met 13 maanden, haha.

19. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Lets; jammer dat jullie geen cryo hebben maar goed deze embryo's die je nu bij je hebt geven gewoon een mooie positieve test!

Sneeuwmees; lief dat je het vraagt. Het gaat nog niet zo. Heb vreselijk verkouden dus zit hier met een grote pot dampo en heeeel veel zakdoekjes! Hoe is het met jou en je mannetjes?

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Loontje bedankt voor je info/ ervaring! Goed om te weten en om bij stik te staan dat je dus eerst omtsluiting moet hebben! Wist ik niet ! Maar bij jou dus verder wlles goed gegaan! Welke week was jij ingeleid?

@tassie gefeliciteerd meis! 40jaar alweer wat een mooie leeftijd! En bij je omaatje dus geweest! Gaat het goed met haar? Ze was toch ziek? En leuk zondag meid!

@ ntp bij jou zijn ze dus ook al niet mee naar boven geweest de kraamhulp? Nouja ik vroeg erom en dat wilde ze wel en ook het kamertje vond ze dan wel leuk om te zien zei ze! Was echt een leuke lieve vrouw! :)

@ klaasje jaaaa voor jou schiet het ook op! Ik denk dat ik tegelijk ga bevallen met jou ;) want ik loop 4 weken voor maar jij bevalt van een tweeling! Zeg dat ik met 39wkn beval ben jij 35 wkn! Vrij realistisch ofniet? ;)

@knorretje hoe gaatie met jou met je bloeddruk?

@gein drinkt het al door?

@arie lets dees knuffel

@sm beetje opgeknapt of nog verkouden

@stiertje goed nieuws!

@hier vandaag groeiecho gehad alles was super! Meiske weegt nu son 2000 gran en wordt geschat met 40 weken op 3800 gram! Ze liep voor op schema! Alleen de beentjes dus nog steeds klein maarja dat gaat ook niet meer veranderen! Ben zo trots op ons meiske! Ze had de hik tijdens de echo! Dat zag je heeeeel duidelijk en voelde ik ook super goed! Zo leuk!
    Verder heel fijn gesprek gehD! Bloedverdunners blijf ik tot 37weken gebruiken en met 36weken weer een groeiecho en adhd besluiten wanneer inleiden! Gezien mijn suikers zo laat mogelijk omdat die nog goed zijn dus hij wilde eigenlijk niet voor 39weken en ik wil niet na 38 weken ! Dus dat wordt
    Nog een klein discussiepuntje! Ach laten we hopen dat zij zichzelf eerder aanbied zo net een dag voor de 38 weken ofzo hihi :)

Deel Deze Pagina