Ja Mikka, ik heb ook zo'n brief gehad. Toevallig de dag voordat we voor de TP naar DD moesten. Heb hem toen meegenomen, want snapte er ook niet veel van. Jij en je partner moeten beide dat formulier invullen en ondertekenen. Alleen het bovenste gedeelte (naam, verzekering, adres). De handtekening is het belangrijkst. Onderste gedeelte (over die percentages) hoef je niets mee te doen. Anders even bellen. Ze gooien echt niet zo maar je cryo's weg hoor. Daar moet je een speciaal formulier voor invullen. Stiertje, ik hoop op goede uitslagen. Fijne vakantie alvast!! Waar gaan jullie ook alweer heen? Tassie, lekker geshopt voor je meisje denk ik?! Ik weet nog dat ik de eerste dag alleen met mn dochter pas om 11.45 aan de koffie zat
@Stiertje; ook ik hoop dat je vanmiddag niet wordt gebeld. @NTP; Ja, ik heb inderdaad voor haar kleertjes gekocht. Ik kwam bijvoorbeeld nog een shirt met lange mouwen tekort voor nu. Verder hebben ze bij de H&M van die colletjes met een stukje met borst- en rugpand tegen de kou. Ik merk dat ze toch wel wat "bloot" ligt in de kinderwagen, omdat het lakentje en dekentje tot de schouders reiken en ze dus met haar hals bloot ligt. Dus ideaal zo'n colletje. Hoe gaat het met jou?
@Jippiejee: had nu toch echt verwacht dat je al bevallen was. Ik vrees nog maar een keer grasmaaien vanavond....hihi.. @Stiertje: ach, wat sneu. Je meisje niet lekker en dan ook nog dat gefrunnik aan dat kleine meisje. Gelukkig is ze nu weer lekker thuis. Hebben ze nog gebeld of er iets in de urine gevonden is? @Bbibi: fijn dat jullie er klaar voor zijn. Ons bed heeft ook nooit op klossen gestaan, omdat ik er met geen mogelijkheid meer uit kon komen met mijn bekken. Gelukkig deed onze kraamzorg er nooit moeilijk over. @Tassie: lekker geshopt?? Heerlijk, hè? Ja, zal je altijd zien dat je meisje zich heel voorbeeldig gedraagt en dat als je er net een dag alleen voor staat, ze ineens zo anders gedraagt. Dat hebben mijn zoontjes ook altijd. Net als je dag al anders is dan normaal, worden ze ineens vroeger of later wakker dan normaal of slapen helemaal niet (als je er wel op gerekend had). Ja, go with the flow is het enige wat je kunt doen helaas. Maar je zal vast gesloopt zijn geweest gisteren. @NTP: de banner staat je goed!! @Gein: hoe is het nu met je en je rozeverlies?? Hier weer thuis van het werk en morgen een dagje vrij. Ben total loss. Druk op het werk en dan ook nog eens een weg afgesloten waardoor veel te veel verkeer werd omgeleid. Heel vervelend rijden. Zat overigens gisteren nog eens te lezen in ons vorige deel. Hoe apart dat ik toen een dag na het openen van dat topic bij toeval ontdekte zwanger te zijn (en het ongeloof daarover vooral) en dan nog meer meiden van hier nog zo aan het hopen, dromen en aan het ploeteren en ook die inmiddels al bevallen zijn of zwanger zijn. Bijzonder om even terug in de tijd te gaan en vooral te zien hoe veel levens van ons veranderd zijn in een jaar.
Ben niet gebeld. Dus het zal wel goed zijn met de urine. Maar net had ze wel 38.6 op de thermometer. We hebben haar maar weer een kinderparacetamolletje gegeven en in bed gestopt. Vanavond maar even wakker maken voor een fles. En als 't morgen nog zo is, misschien ff naar de HA. Hopelijk is het snel over, want het is ook niks om zo in het vliegtuig te moeten.
Zo mijn werkmarathon zit er weer op hihi... Morgen dagje vrij! (Viel wel mee hoor, maar ik haat savonds werken en de dag erna meteen sochtends werken...ik droom gewoon nog dat ik voor de klas sta snachts als ik savonds gewerkt heb haha... Stiertje, beterschap voor je kleintje!! Wow sneeuwmees, een half jaar alweer! Tassie, leuk shoppen!! Gein, hoe is het met je bloedverlies? Hopelijk gestopt..ow het zou gewoon nie mogen al die symptomen e.d. Pfff. Kus! Ntp, mooie banner! Bibi, lief dat je aan me denkt! Nog zes nachtjes slapen... T voelt als een eeuw.. Heb het idee in mijn hoofd dat ik vanaf morgen steken moet gaan voelen want dat voelde ik de keer dat ik zwanger was ook... Zal wel nergens op slaan waarschijnlijk en iedere keer anders zijn, maarja als je je wat in je hoofd haalt.. Verder voel ik eigenlijk nog niks..al denk ik soms van wel..naja jullie weten hoe het is.. Zoek maar gewoon veel afleiding..en hoop dat ik volgende week hier positief nieuws mag posten!
Spannend Lets! Ga je je netjes aan de testdatum houden? Ik voel nog steeds niks.... maakt vreselijk onzeker. Vrijdag komt moeders voor moeders, dat voelt een beetje voorbarig op de één op andere manier. Maar ja, vind dat ik moet pissen voor het goede doel
Stiertje; hopelijk knapt je dochtertje snel op. Lets; ow zenuwslopend zijn die weken. Niks voelen kan ook een heel goed teken zijn. Het bloedverlies is zo minimaal maar goed heb gisteren even gemaild naar Düsseldorf en volgens hun is het wat spotting en horen ze dat vaker. Hopelijk klopt het maar goed heb ook wel een vergrootglas nodig om dat drupje bloed te zien. Maar gezien het verleden toch angstig.
Snap t volkomen gein! Zou ik ook hebben! Ntp ik ga zelfs een dag te laat testen. Mijn testdag valt op zondag en aangezien ik door negatieve ervaringen urinetesten niet meer vertrouw kiezen wij ervoor bloed te prikken in dusseldorf.. Sja en die zijn nou net alleen zondags dicht...
@Lets: zo herkenbaar, meid! Nog 6 daagjes. Hopelijk lukt het je afleiding te vinden. En wie weet waar het goed voor is dat het juist allemaal iets anders voelt, dan anders.... Ik hoop op goed nieuws! @Stiertje: fijn dat ze niet gebeld hebben. Geen bericht is goed bericht. Wel sneu dat je dochtertje koortsig is. Ze zijn dan gelijk zo hangerig. Inderdaad meer dan haar lekker laten slapen en goed laten drinken kun je helaas niet. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt voordat jullie op vakantie gaan. @Gein: fijn dat het spotten minder is en volgens DD niet verontrustend hoeft te zijn. Maar snap dat jij liever gewoon niets meer wil zien. Hoe voel je je verder? Heb je al wel iets van kwaaltjes? @NTP: jij gaat flessen vol piesen...? hihi... Knap van je dat je eraan mee doet. Had het mezelf ook voorgenomen, maar ik was zo onzeker en bezig met mezelf toen ik pril zwanger was, dat ik er achteraf helemaal niet meer aan gedacht heb. Ben nu druk aan het googlen. Onze oudste wordt a.s. maandag 5 en we vieren het zondag. Net al de fototaarten besteld. Baal ervan dat we zo weinig tijd hebben om er echt meer werk van te maken. De uitnodigingen zijn al de deur uit voor zijn vriendjes van de klas en mijn zoontje wil een piratenfeestje. Dat vieren we volgende week woensdag. Nu moeten mijn man en ik nog een heel plan verzinnen met een soort van speurtocht en een schat. Ook willen we een nieuwe fiets voor hem kopen, maar degene die mijn zoontje wil is niet in de buurt op voorraad. Het maakt niet uit als we wat verder daarvoor moeten rijden, maar de vraag is wanneer we dat zouden moeten doen. Dus nog even druk, druk, druk.
Jee helemaal naar DD om bloed te prikken. Kan het niet bij de HA? Dan is je HCG al lekker hoog gaan we van uit! Gein, zal idd wel spotting zijn. Ben je al wat geruster? Drukke week SM! Klinkt wel als een superleuke verjaardag!
Nou jippie doet lang over haar bevalling zeg, nog geen baby? Sneeuwmees idd fijn dat alles nu klaar is! De hoeslakentjes heb ik gelijk in de was gestopt en aan de lijn gehangen! Zo nog even strijken en dan oo het bedje / co-sleeper en dan im finishes! Kan ik beginnen met uitzoeken van geboortebord of sticker ofzo ... Even kijken wat we doen! Je oudste alweer 5? Jeetje het gaat hard! Kun je niet even op inet zoeken naar die fiets op merk ofzo? Miss kom je iets tegen? En leuk piratenfeest! @tassie jij lekker geshopt dus gisteren? Wat tijn dat je alweer zoveel energie hebt en jezelf zo goed voelt! Klinkt mij positief in de oren ! Ik ben nog heel hard aan het aftellen hihi @lets pffff wat spannend weer! Die WW duren idd erg lang niet leuk! Fijn dat je nu even rust hebt van je werk
@Bbibi: morgen ook alweer 33 weken!! Moet wel glimlachen: jij hebt alles zo goed voor elkaar! Vergeleken daarmee was het bij ons thuis maar een rommeltje ... @ego: meiske nog steeds niet oké. Temp is nog steeds verhoogd: vannacht 39.6, vanochtend 38.6. Toch naar oma gebracht want ik heb een MEGA deadline voor m'n werk. En oma is er 1 op 1 voor haar.
Gelukkig maar stiertje een lieve oma...beterschap voor je meisje! Bibi, veel plezier met uitzoeken! Ntp, laat ik het zo zeggen als we op en neer naar dusseldorf rijden voor het bloedprikken hebben sneller de uitslag als hier in nederland. Anders moet ik eerst een afspraak maken met de huisarts voor het formulier of zo lang zeuren bij de assistente tot ik er een krijg, vervolgens bloedprikken en dan presteren ze het hier om niet op dezelfde dag de uitslag te hebben voor een onderzoekje dat een paar uurtjes duurt, en dan moet die uitslag ook nog s naar de huisarts die dan weer tijd moet hebben om me te bellen.... Hihi we hebben al alles meegemaakt... We rijden wel een uur (enkel) naar dusseldorf, zo ver is t nou nie voor ons gelukkig!
@Stiertje: hihi... Dacht hetzelfde. Vergeleken met Bbibi was het bij mij ook echt gevalletje slecht voorbereid en nog veel aan het toeval overlaten. Vervelend dat je meisje nog niet lekker is. Gelukkig is ze bij oma in goede handen vandaag. Succes met je deadline! @Bbibi: we hadden inderdaad zitten Googlen en kwamen toen wel wat adresjes tegen van dat merk fiets, maar die zijn helaas niet dichtbij. Maar gaat vast goedkomen. Jij bent in ieder geval lekker op dreef en heerlijk dat alles klaar is. Als ik jou zo goed bezig zie schaam ik me een beetje dat ik toen te laat begonnen was en niet helemaal klaar was toen meneertje geboren werd. @Lets: nog vijf dagjes... Voor het geval je de tel kwijt mocht zijn. De oudste had gisteren last van zijn tong en kon niet goed eten. Vanmorgen dus maar even de dokter gebeld en kon om half tien even langs komen. Heb, in overleg met school, hem tot de afspraak thuis gehouden De huisarts liep enorm uit en 40 min te laat waren we aan de beurt. Daarna hem naar school gebracht en gelijk boodschappen gedaan. Natuurlijk weer veel te veel gekocht. Heb ik altijd als hij niet lekker is, dat ik in de supermarkt van alles in mijn karretje gooi wat hij lekker vindt.
Jippie is vannacht bevallen van een zoon. De in en outs komt ze jullie vast zelf snel vertellen. Ze maken het alle 3 goed !
O, wauw!! Bedankt voor het melden, Imke. Verder wachten we wel af wanneer jippie eraan toe is om hier een berichtje te posten. Jippie: alvast van harte met je zoon!! Hopelijk is het goed gegaan en kun je al lekker van 'm genieten.
@Imke: bedankt voor het doorgeven! Fijn dat ze de kleine nu eindelijk in haar armen heeft. Gek genoeg dacht ik dat ze een meisje zou krijgen. Hoe ik daar nu weer bij kom... @Jippiejee: op deze zomerse dag, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Heel veel geluk samen en geniet ervan. We horen overigens graag nog een keer de details.
@Jippiejee; Van harte gefeliciteerd, meid!! Dus toch nadat je de keukenkastjes hebt schoongemaakt. Ik ben benieuwd naar je verhaal en naar hoe het met jullie gaat. Heel veel geluk in ieder geval met z'n drietjes! @Imke; wat fijn dat je ons op de hoogte hebt gebracht. Ik had al wel een vermoeden ivm de radiostilte van Jippiejee, maar nu weten we het zeker. Hoe gaat het eigenlijk met jou?? @Stiertje; Och, wat vervelend dat je meisje nog zo ziek is, zeker omdat je niet weet waardoor het komt dat ze koorts heeft. Krijgt ze weer tandjes? @Bbibi; hihi, jij hebt inderdaad alles goed op orde als ik het zo lees. Lekker, hoor. Straks heb je je handen vol en wie weet hoe je je op het laatst van de zwangerschap voelt. Ik kon toen echt niet veel meer in het huishouden of zo. Nou ja, eigenlijk de hele zwangerschap al niet. Ahum. @Sneeuwmees; Wat sneu van je zoontje, zeg. Wat zei de huisarts? Wat heerlijk dat je je zoontje zo heerlijk verwend met allemaal lekkere dingetjes als hij ziek(jes) is. @Lets; wat spannend voor je meis! Nog even en je kunt alweer testen. Ik hoop en ik duim voor een hele mooie uitslag, Lets! Gelukkig heb je zoals ik het lees, genoeg afleiding met je werkzaamheden. @Hoe is het eigenlijk met Knorretje, Ollie, Fireangel, Botala, Klaproos en Monatoetje?? @ego; Wij zijn zonet naar Castricum geweest, weer heerlijk gewandeld in het bos. Ik moet zo meteen naar de bedrijfsarts voor controle. Hij wil mij graag terugzien 4 weken na de ks. Gelukkig kan ik nu vertellen dat het goed met mij gaat. Heerlijk! Mijn man en ons meisje brengen mij er naartoe, omdat ik nog niet durf te fietsen (of misschien ook niet mag fietsen?) en ook niet zo ver wil/kan lopen. Het is echt zulk heerlijk weer vandaag en deze hele week ook nog. Echt genieten. Ik heb trouwens Infacol gehaald bij de apotheek vanmorgen. Ik ben benieuwd. Gisteren had ze nergens last van, maar ja, ze had ook hele kleine beetjes tegelijk gedronken.