ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lets, ik hoop echt dat je morgen positief verrast zult worden!!
    Knorretje: ik had geloof ik ook niet echt veel vragen van tevoren. Laat het maar over je heenkomen. Misschien is het goed om jezelf even de vraag te stellen wat jij verwacht van de kraamhulp, wat jij echt belangrijk vindt. Ik had zelf bijvoorbeeld als verzoek dat ik een kraamhulp wilde die heel veel ervaring had met het helpen bij de borstvoeding, omdat ik dat zelf heel belangrijk vond. En wij hebben honden, dat ze dus goed overweg moest kunnen met de honden.

Vandaag de driedubbele verjaardag gevierd van mijn moeder, mijn neefje (3 weken ouder dan ons meisje) en alvast van ons meisje. Was heel leuk en gezellig. Ze heeft een babywalker en een loopfietsje gekregen. Ze is alleen nog steeds niet fit. Gelukkig geen koorts meer, maar wel ontstoken oogjes en nog steeds een snotneus. En je merkt dat ze nog slap is van die koorts, dus veel slapen en veel huilen.
    Hopelijk morgen weer wat beter dan vandaag, want morgen vliegen we naar Portugal!
    Ik zal hier dus vermoedelijk 2 weken niet zijn, want er is geen wifi in het appartement.
    Als ik terugkom, wil ik vooral graag lezen over nieuwe zwangerschappen, dus dames, doe je best!! Ik duim voor jullie.

2. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets dikke knuffel. Ik vind het zo spannend voor jou.
    Stiertje fijne vakantie.

De rest ook een dikke knuffel

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: kan me voorstellen dat je het spannend vindt, maar we duimen voor goed nieuws!! Hopelijk lukt het je vannacht lekker te slapen.
    @Stiertje: een hele fijne vakantie en alvast gefeliciteerd met je meisje! Heel veel plezier!

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Lets; Heel veel succes vandaag!! Ik hoop zo op goed nieuws voor jullie!

@Stiertje; een hele fijne vakantie!! En beterschap voor jullie meisje!

@Knorretje; ook ik had niet echt vragen die ik wilde stellen aan de kraamzorgconsulente. Zij had zelf een heel verhaal en stelde zelf ook vragen, met name rondom het aantal uren dat je denkt hulp nodig te hebben en of de kraamdoos compleet is enz. Verder kon ik nog per email vragen stellen als er mij wat te binnen schoot op een later tijdstip.

@Ddees; jij ook een hele dikke knuffel!! Jullie hebben trouwens echt geboft met het super mooie weer. Vanaf nu wordt het wat minder, hoewel nog steeds prima weer.

@ego; Gisteravond na het eten was ik naar bed gegaan, omdat ik zo moe was. Omstreeks 23.30 uur kwam mijn man naar boven en die was best chagrijnig. Ons meisje had de hele avond nauwelijks geslapen en was huilerig en wilde ook niet drinken. We hebben elkaar wat afgewisseld bij het naar bed brengen met het drinken geven, troosten (krampjes) en het in bed stoppen. Ze was hartstikke moe, maar wilde niet slapen en ook niet goed drinken, terwijl ze ook heel erge honger had. Zo sneu. Ze was echt van slag. Uiteindelijk hebben we haar maar met matras en al tussen ons in in ons bed gelegd. Ze is boven op mijn man in slaap gevallen uiteindelijk, toen was het 2 uur!! Ze had 60 ml gedronken, heel weinig.
    Ze heeft de hele nacht heel goed geslapen en heeft om 6.45 uur de eerstvolgende fles weer gehad. Nu dronk ze 100 ml. En nu ligt ze weer te pitten. Mijn man heeft maar 3 of 4 uurtjes geslapen vannacht en moet natuurlijk werken vandaag.

5. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames
    Ik merk dat ik het niet allemaal bij kan houden hoeveel er geschreven wordt ;) Ik zie dat er meiden zijn die positief getest hebben!! Gefeliciteerd!! En er is ene klein mannetje geboren, ook super gefeliciteerd!!!
    Vandaag een spannende dag voor Lets, heel veel succes, hopelijk krijg je heel snel goed nieuws!

As woensdag gaat het voor mij beginnen. Ik heb dan een afspraak staan om het behandelplan door te spreken en krijg als het goed is gelijk recepten etc voor de medicatie mee. Moesten jullie dat direct afrekenen daar of krijg je daar een rekening van? Tot nu toe heb ik van de bloedonderzoeken en het gesprek steeds achteraf ene rekening gekregen. Hoe was dat bij jullie?

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ stiertje fijne vakantie en proficiat met je meisje alvast'

@sm was jou zoontje nu jarig vandaag? Zo ja proficiat!

@tassie wat fijn te horen dat het zo goed met jou gaat! Hele verademing dus zo na de zws? Fijn hoor!
    En balen van de slopende nacht! Zal voor je man geen pretje zijn!

@ lets heeeeel veel succes vandaag meis!!

@dees hoe was je vakantie?

@knorretje hier gevraagd of ze alles even mee wilde langslopen. Ons bed , de co sleeper, wat spulletjes zoals flesjes, pampers , lakentjes of alles goed wAs ! Vond dat wel fijn eerlijk gezegd die bevestiging! :)

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stiertje, een hele fijne vakantie!

Zo nu weer thuis en nu maar wachten. Het was echt megadruk met bloedprikken vandaag, nog nooit zo druk gezien!!

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @vlinderrr; Spannend voor jullie, nu jullie echt gaan beginnen. De rekeningen krijg je inderdaad thuis gestuurd, dus je hoeft niets daar contant te betalen.....alleen aan de anesthesie bij de punctie, maar dat hoor je op tijd, hoor.

@Bbibi; Hoe gaat het met jou? Het is alweer bijna oktober. Spannend voor jullie nu de zwangerschap zo opschiet.
    Ja, ik ben zo superblij dat ik weer van alles kan doen. Vanmiddag de eerste afspraak bij het CB met de arts. Nog geen prikjes gelukkig. Ik ga lopend daar naartoe en dat zal toch wel zo'n 20/25 minuten zijn heen en terug. Hopen dat de timing qua drinken goed gaat.

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Lets; Nu begint heet zenuwslopende wachten.... Wanneer hoor je de uitslag? Moet je zelf bellen? Mijn duimen draaien, meis. Ik vind het ook superspannend!

10. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vlinder, nog als aanvulling op Tassie, de medicatie moet je wel gelijk betalen. Zowel in nederland als duitsland.
    Ik weet niet of je al iets geregeld hebt met je eigen apotheek, maar uit ervaring blijkt dit nog best moeilijk te zijn. Ik heb de medicatie in DD gehaald.
    Die apotheek zit op de hoek vlak bij de kliniek, en is dus niet te missen.
    Veel succes.

Lets, hier wordt een kaarsje voor je gebrandt. Ik hoop het zoooo.

11. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ok dank je wel voor de info.
    De assistent gaf aan dat de medicatie thuis bezorgd wordt, als je bij cz of menzis zit en bij die laatste zitten wij... Ik zal het woensdag anders nog eens voor de zekerheid navragen.

Spannend Lets! duim voor je

Stiertje fijne vakantie! Hopelijk knapt je dochtertje daar snel op.

Tassie, fijn dat je zo snel opknapt na de ks, en hopelijk vannacht wat meer slaap voor jou en je man. Kun je overdag wat bijslapen, of kom je daar niet aan toe?

12. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Succes met je aankomende poging Vlinder! Ik was in 2013, ten tijden van mijn IVF ook bij CZ en kreeg de medicatie toen ook thuis bezorgd. Alleen was het systeem toen nog niet veranderd dus heb ik die nota nooit gezien.

Lets, wat ben je al vroeg op en neer geweest! Ik hoop dat het de allerlaatste keer was!!

Ddees, hoe gaat het ondertussen met jou?

13. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Vlinderrr; Dat zou fijn zijn dat je de medicijnen thuisgestuurd krijgt. Dat scheelt een hoop gedoe.
    Enneh, helaas, bijslapen overdag lukt mij vooralsnog niet. Ze slaapt namelijk zelf overdag wat onrustig (korte slaapjes) en wilt meestal tegen mij aan slapen/dutten. Ik heb vanmorgen wel nog een paar uurtjes kunnen slapen, dat lukt meestal wel.

14. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jaaaaaa, het is positief!!! :)

15. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Lets wauw gefeliciteerd!!!! Nu lekker genieten.

16. Vlinderrr

Vlinderrr Actief lid

21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!!! Wauwwww wat fijn voor je!!!!

17. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Lets; Wat een geweldig nieuws!!! Tranen in mijn ogen.....Wat fantastisch!! Wow, meis, ik ben zo ongelooflijk blij voor jullie!!

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets GEFELICITEERD ! ! !

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd Lets! Geweldig nieuws joh, heel blij voor je :D

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: wat geweldig, meis!! Kreeg gewoon kippenvel en tranen in mijn ogen toen ik het las! Van harte meid en wat is het je gegund!!
    @Tassie: wat vervelend dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad. Ons zoontje had het ook wel eens en altijd net op een nacht als mijn man ook heel vroeg op moest. Vervelend dat je overdag zo weinig kan bijtanken. Herken het wel. In het begin zijn die voedingen zo onregelmatig en als je dan eens je handen even vrij hebt, dan is er ook je huishouden of moet je zelf ook nog even eten. Succes bij het cb!
    @Bbibi: mijn zoontje is inderdaad jarig vandaag! Bedankt voor de felicitaties!
    @Vlinderr: spannend dat je bijna gaat beginnen. De rekeningen krijg je inderdaad thuis gestuurd (en die heb je overigens wel heel snel op de deurmat). Ik ben zelf nog van het tijdperk voor alle veranderingen in het medicijnen-gebeuren. Dus daar heb je al antwoord op van de recentere ervaringsdeskundigen!

Onze oudste is vandaag jarig en 5 jaar geworden. Gisteren al gevierd met de familie. Vandaag op school. Ik had afgelopen zaterdag al een hele uitputtingsslag in de supermarkt gehad, om iets te vinden wat geschikt was voor alle 3-4 allergieën in zijn klas. Bleek mission impossible te zijn, dus had maar veel soorten fruit gekocht. Mijn man leek het aardig(er) dat we daar fruitspiesjes van maakten, dus vanmorgen moest ik die nog klaar maken. De jongste had tot 6 uur doorgeslapen en toen ik die om half 7 weer in bed had, ben ik maar gelijk begonnen met schillen en stukjes snijden. Om 8 uur was ik ermee klaar.
    Heb mijn zoontje zelf naar school gebracht en ze vieren de verjaardagen gelijk al bij het begin. De juffrouw vroeg of ik erbij wilde blijven. Dus dat leek me wel leuk. Ze maken er een heel ritueel van, wat ik erg leuk vond. Alleen houdt onze oudste niet van zoveel aandacht, dus even werd het hem te veel en begon hij te huilen. Maar volgens mij vond hij het achteraf toch allemaal wel erg leuk.
    Ik ben toen gaan werken, maar heb weinig kunnen doen, want er waren allemaal rare last minute klusjes.
    Vanmiddag (nu dus) ben ik vrij. Zometeen met mijn vader naar het zkh en daarna door naar de tandarts. Vanavond gaan we naar de mc Donalds met onze oudste. Is voor kleintjes toch vaak het 'lekkerste' restaurant als je het vraagt.

Deel Deze Pagina