ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees, gefeliciteerd met je zoontje!! Maak er een mooie dag van op deze mooie dag!!

Thanx dames voor alle superlieve berichtjes!!

2. mikka

mikka Actief lid

31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Lets, SUPER!!!! Gefeliciteerd meid!!! En nu spannend, zijn het er 1 of 2.... Weet je al wanneer je een echo hebt? En laat je die ook in DD doen? Al kwaaltjes?:D.

@Sneeuwmees, gefeliciteerd met je zoontje en alvast smakelijk eten voor vanavond:p.

3. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Lets .. wauw, super zeg. Van harte hoor !!!! 😊

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Het is te veel om op iedereen te reageren. Maar Lets van harte gefeliciteerd meid. En Jippie gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een roze golf hier met positieve testen en gezonde baby's. Daar word ik blij van!
    Wij mogen volgende week dinsdag heen voor een intake:D spannend weer. Dit geeft in ieder geval weer veel hoop

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Jeetje 5 alweer. Wat leuk ook dat je bij de verjaardagsceremonie mocht zijn op school.

@Mariska; wat fijn dat je eindelijk binnenkort kunt gaan beginnen in DD!!
    Spannend ook voor jullie.

@Lets; ook ik ben benieuwd of je meteen een afspraak hebt gepland voor de eerste echo en zullen het er 2 zijn? Hihi, meis, nogmaals van harte gefeliciteerd met dit super mooie nieuws!!

@ego; Net terug van het CB. Ons meisje weegt 4154 gram en is 53 cm lang. Hihi, ik vond haar toch wel erg klein zo alleen met haar luier om op het aankleedkussen bij de arts. Ze groeit goed, dus we gaan zo maar door met het drinken. Wel gaf de arts aan dat we eventueel over kunnen stappen op Nutrilon Omneo ivm de buikkrampjes.
    Ze had honger en nu heeft ze 70 ml op. Ach, ze krijgt in ieder geval genoeg binnen blijkbaar. Hoewel het aantal ml op een dag toch wel het minimale is van wat een baby van haar leeftijd hoort te krijgen. Het moet in ieder geval niet minder worden.
    Ik ben blij weer thuis te zijn, het was toch best een pittige wandeling. Zeker met al die stoepjes op en af. Ach ja, zo kweek nog eens spierballen, hihi.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ tassie fijn dat alles weer goed was met jullie meisje! Geef je nu volledig fv inmiddels of nog wel de borst? En jammer dat je niet echt bij kunt slapen vanmiddag! Miss straks als je man thuis is eventjes ?

@sm ohh had ik het toch goed met vandaag! Hihi
    Fijn dat het zo leuk was vanmorgen! Leuk dat je erbij mag zijn als de tractaties worden uitgedeeld! Zo te lezen wel een erg druk dagje voor jou zo... Pfffoeh... En dan vanaaf naar de Mac! Altijd goed !

Lets proficiat meid!! Super goed nieuws!

7. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lets, super...... gefeliciteerd. Wow ben er stil van.

8. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Bbibi; Hoe is het met jou, meid? Trek je het nog?
    Ik geef nu eenmaal per dag moedermelk voor het slapen gaan en de rest van de dag krijgt ze kunstvoeding (nutrilon). Ik kolf helemaal niet meer, ben nu 3 dagen geleden gestopt. We hebben nog wel wat moedermelk in de vriezer staan. Deze gebruiken wij dus voor de laatste voeding voor de nacht.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tassie: fijn dat alles goed was met de kleine meid. Blijkbaar heeft ze een klein maagje, want ze drinkt per keer misschien niet zo veel, maar groeit dus goed. Hopelijk gaat het met de andere melk beter.
    @Bbibi: je hebt, ondanks je zwangerschap, een goed geheugen want je had het goed onthouden. Vroeg me ook af hoe het met je is. Ben ook benieuwd naar je buik. Krijgen we binnenkort nog een keer een buikfoto te zien.
    @Lets: al klaar met stuiteren?

Hier vanaf het zkh gelijk door naar de tandarts. Zal wel op mijn kop krijgen vanwege achterstallig onderhoud. Maar dat is dan maar zo.

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Yes!!!

Ik kom speciaal ff voor jou hier kijken, super nieuws zeg!!!:D:D:D

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Zat net met zoon aan borst, die is net klaar, ik kom gauw ff een update doen, lig nog veel op bed ivm hoge bloeddruk.... nu zoonlief verschonen en dan weer plat!

12. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    WAUW! Wat geweldig voor jullie! Gek genoeg twijfelde ik er eigenlijk niet aan. Je was zo positief gestemd! Hoe voel je je? Dringt het langzaam al een beetje door?

13. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rustig aan Jippiejee, en geniet!! Hopelijk zakt je bloeddruk snel en kun je wat meer doen. Denk dat je het mooiste jongetje op aarde hebt gekregen 😉?!

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    haha, ja het is echt zo, ben zo week, zo ben ik anders nooit, zelfs tranen bij het hielprikje... (bij mij dus ook:))

Voor de liefhebber, een foto van ons ventje in mijn album!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: wat een prachtig kereltje. Als ik hem zo zie, scheelt hij weinig met mijn bulletje van 6 maanden...hihi.. Wat een heerlijke bolle toet. Ja, en zo'n kleintje infecteert je ook gelijk met weekmakers en daar kom je helaas nooit meer vanaf. ;)
    Maar... hoge bloeddruk? Had je dat ook al tijdens je zwangerschap? Nou, meid lekker rustig aan doen en laat je nog maar even lekker vertroetelen nu je nog kraamzorg hebt.

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie superlieve reacties! Ben supermoe want ben nig geen uur thuisvan het werk maar wat zal ik hopelijk lekker slapen vannacht!!
    Ga morgen weer minder egoberichtjes plaatsen hihi!

6 okt is onze eerste echo in dusseldorf.. Ga vragen of de tweede daar ook mag ivm de vorige keer in NL..

Xxxx

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: je kan ons niet genoeg ego berichtjes plaatsen, hoor! Slaap en droom lekker!

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Lets: gefeliciteerd ! Super nieuws !

19. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Jippiejee; doe rustig aan, meid! Heb je medicijnen voor je hoge bloeddruk? Hoe gaat het met je zoontje? Kun je het je al een beetje voorstellen dat hij jullie kindje is? Ik heb het heel lang onwerkelijk gevonden. Pas nu begint het besef te komen dat ik moeder ben......
    Enneh, dat huilen bij de hielprik, vreselijk...dat had ik ook. Mijn man had haar vast en ik lag in bed toe te kijken totdat ik ineens heel erg verdrietig werd bij het zien van ons spartelend meisje en bij het horen van haar gehuil.

@Lets; ik sluit mij helemaal bij Sneeuwmees aan:).

20. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @tassie heerlijk dat je niet meer hoeft te kolven! Linkt me ook een hoop energie schelen! Al helemaalgewend dus aan het moederschap?
    Vraagje he hoe deden ze dat bij jou mbt schildkliermedicatie?
    Hebben ze jou eerst gecontroleerd of mocht jij gelijk de halve dosering pakken direct na je bevalling? Of hoe gaat zo iets?
    Ik vind het allemaal zo onduidelijk!

Hier gaat wel redelijk goed! Nog steeds aanhet aftellen! Alles is af alles is klaar! Zelfs mn fotoboek is af die heb ik zondag gemaakt van alle 40 kaarten die ik had gehad en de vele echo fotos die ik heb ontvangen heb ik een boek over mijn zwangerschap gemaakt :)

@ sm hoe was het gister bij de mac? Zoontje nog genoten? Was het nog gelukt om de foets te bemachtigen? Heeft hij die nu een gekregen voor zijn verjaardag?

@jippie lief manneke hoor! Lekker rustig aan doen!

Deel Deze Pagina