ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; nee wij wonen niet dichtbij mijn zus in de buurt dus hebben iedere keer een behoorlijk rit voor de boeg maar goed veel rijden zijn we gewend. We wonen zelf in noord holland en mijn ouders/zus wonen in het oosten. Daniel ligt ook daar begraven want we willen graag nog een keer terug daarheen. Rijden zowiezo iedere week daarheen. We kunnen altijd wel blijven slapen. Gelukkig gaat het met mijn zus en haar zoontje goed.
    Maar goed genoeg over mij. Hoe is het met jou? en je knappe meid?

2. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Hoi Dames,

Ik red het op een of andere manier niet meer om regelmatig hier te kijken. Elk moment dat ik een beetje vrij ben lig ik op de bank of bed. Nu net even de laatste 10 pagina's bijgelezen. Waarschijnlijk een hoop gemist, sorry daarvoor!

@Lets: Wat ben ik super blij dat het weer gelukt is. Ik blijf duimen dat het nu goed blijft gaan!! Het is je gegund!

@Jippie: gefeliciteerd met jullie zoon!

@Arie: Wat knap dat jullie er nu een punt achter zetten. Daar is ook lef voor nodig. Heel veel sterkte!

@NTP: ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Shaddixxx, bibbi, en wie vergeet ik nu nog.....grrr het schiet echt al op bij jullie. Kamertjes al klaar?? Alle spullen in huis? Nog even genieten van de laatste paar weken de kleintjes in jullie buiken te voelen bewegen.

@ego: Hier nog steeds in gevecht met mijn werkgever. Van de Arbo en verlos moet ik halve dagen gaan werken en daarbij halve inspanning. Werkgever is heel dwars en vatte alles wat de Arbo had opgeschreven anders op. Heb hem gezegd dat hij de arbo maar moest bellen en de volgende keer maar mee moest gaan of zo. Volgens mij heeft hij deze week dan toch echt de arbo gebeld omdat ik aangaf dat het niet meer ging en ik mij anders echt ziek ging melden. Nu zijn ze toch druk bezig met vervanging te regelen. Als het goed is kan ik vanaf volgende week iemand in gaan werken.

Nog steeds heel erg veel (pijnlijke) harde buiken en sporadisch last van bloedverlies. Ook mijn bekken begint nu veel eerder moeilijk te doen dan bij onze dochter. Nog steeds erg moe dus ga regelmatig samen met mijn dochter 's middags op bed liggen. Maar verder niks te klagen hoor, ben super blij dat ik zwanger ben en geniet van elke beweging in mijn buik. Vind het aan de ene kant ook veel te snel gaan omdat ik weet dat dit mijn laatste zwangerschap zal zijn.
    Aan de andere kant ben ik alsmaar bang geweest dat deze kleine veel te vroeg gaat komen dus is elke week mooi meegenomen.
    Ons mannetje doet het goed, ligt een week voor in groei (nu maar hopen dat hij niet TE groot wordt want zou graag deze keer wel natuurlijk bevallen!).

Maar ook mijn gewicht gaat sneller omhoog (nu al 8,5 kilo aangekomen) dan bij onze dochter. Nu al meer aangekomen dan in de hele zwangerschap van mijn dochter (toen totaal 6 kg). Al was ik toen zwaarder voordat ik zwanger werd dan dat ik nu was. Zit nu nog onder het gewicht van voor mijn zwangerschap van mijn dochter. Maar ben ook veel minder aan het spugen geweest.

Sorry iedereen die ik vergeten ben. Veel sterkte, succes etc. voor allemaal!

3. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ FA wij hebben elkaar al prive gesproken maar ook hier even een knuf!

@gein meid jeetje wat heftig! Logisch dat slles even terug komt ! Zo dubbel! Hele dikke knuf! Hopelijk ma het kindje gauw over naar het streek ziekenhuis! En jullie dus morgen echo! Wat ongelooflijk spannend zeg ! Hoelaat moet je en in DD of in nederland?
    Ik duim voor je!

@tassie jij die filmojes dus ook bekeken? Heavy he? Klinkt heel stom , maar toch als ik dat zie heb ik "zin " in mijn bevalling! Ben ik dan heel gek? Haha ... Niet in de pijn maar zon mooi moment dat je je kindje leert kennen en geboren wordt en..... Wauwww

@sneeuwmees hihi nee kon je je dat niet voorstellen? Bij de tweede toch wel neem ik aan? Als je terug kijkt wat was dan beter? Bevalling met keizersnee of normaal! En dan niet alleen de bevalling opzich maar het totaal plaatje ook met herstel enz...
    En wat sneu dat je moeder diabetes heeft :(
    Wel goed dat ze het nu weten er er iets aan kunnen doen!

@hier leuke meevaller! Belastingbrief gehad dat we nog 700€ extra terug horen te krijgen ( had al ruim 3000€ gehad dit jaar) ... Wij dachten dat het niet klopte maar net met mijn vader gebeld ( controller / boekhouden op universitair niveau oftewel man met verstand van zaken ;) ) en nu blijkt het toch wss wel te kloppen ! Dus leuke meevaller! Onze ipad is weer terug verdiend! Haha
    Plus we willen voor onze dochter een rekening openen als ze is geboren ! Dus dacht dan kunnen we er gelijk 500€ opstorten als opening. :) is toch geld waar we niet op rekende .. Dus heeft mn man grootste deel ipad terug en mn kind straks ook blij! :)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: meid, wat een schrik tijdens jullie vakantie. En het zal inderdaad heel confronterend voor jullie geweest zijn. Maar gelukkig gaat alles goed met je zus en neefje. Ik ben ook twee keer zwanger naar Italië op vakantie geweest en deze beide zwangerschappen zijn goed gegaan. Dus blijkbaar heeft Italië goede vruchtbare grond. Dus dat moet helemaal goedkomen met deze zwangerschap! Heel veel succes met de echo! Hopelijk horen we snel goed nieuws van je!
    @Fireangel: wat erg dat je werkgever zo moeilijk doet, als je je al zoveel last hebt van kwalen tijdens je zwangerschap. Hopelijk kun je snel minder werken, want je moet nog een tijdje op de been blijven, voor jezelf en vooral voor je dochtertje.
    @Bbibi: nee, als ik zulke filmpjes keek leek het net of het over iemand anders ging. Het hoofdstuk natuurlijk bevallen had ik al helemaal uit mijn systeem gewist, omdat ik helemaal voor de keizersnee ging. Maar goed ook achteraf, want als ik het van tevoren had geweten hoe een bevalling in zijn werk gaat..hihi... Maar bij mij was het niet prettig omdat het zo snel ging. Ik was er wel snel vanaf, maar daardoor had ik in heel korte tijd behoorlijk vervelende (ontsluitings)weeën. Ik wist me geen raad, omdat ik niet goed wist hoe ik die weeën op moest vangen. De bevalling zelf was niet het zwaarste, want mijn zoontje was er met 4 persweeën. Een natuurlijke bevalling was achteraf wel heel bijzonder. Had altijd het idee dat ik dat niet zou kunnen en als je het dan toch flikt, geeft dat wel een enorme kick. De keizersnee van mijn oudste vond ik ook wel heel bijzonder en de keizersnee zelf is pijnloos. Het herstel was wel pittig en ben je toch wel een week of 6 zoet mee. Ik stond vlak na de natuurlijke bevalling al onder de douche en liep vlak erna al het zkh weer uit. Dat was toch wel prettig.
    En wat goed dat je nog een cadeautje van de belastingdienst had gekregen. Dat zijn nog eens leuke verrassingen!

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi meiden, even snel een berichtje van mij. Ik probeer steeds wat bij te lezen en af en toe te reageren. Heb het erg druk, werk, opleiding en overmorgen komen er kijkers met hun financieel adviseur voor de tweede keer ons huis bezichtigen. En vandaag op intake geweest bij dr S. Mijn man was een beetje sceptisch vooraf. Maar is nu helemaal om. Goed gesprek gehad. Bloed afgenomen bij beiden. Hij zag het positief in. Maandag 13 okt wordt ik door hem gebeld met de bloeduitslagen en de behandelplan.
    hij vond het ook raar dat we na 8 terugplaatsingen geen resultaat hebben gehad. De bloedtesten die vandaag zijn gedaan is om bij mij uit te sluiten dat er problemen zijn, hij verwacht ze althans niet. En bij man ook eens opnieuw het bloed te bepalen. Hij denkt dat de grootste oorzaak is geweest dat de terugplaatsingen allemaal vrij vroeg dag 2 na punctie zijn geweest. Hij zelf wacht liever tot dag 3 of 5 na punctie. En kon dit allemaal goed uitleggen waarom ze hiervoor kiezen.
    Het was erg verhelderend. Eenmaal buiten was ik gewoon wat emotioneel omdat ik eindelijk weer goede hoop heb.:D

6. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel ff kort,
    Gein, wat een verhaal, wat moeten jullie veel meemaken.
    Ik hoop morgen op een goede echo, heel veel succes!

Bibi, leuk zon meevaller!

Mariska, fijn dat je weer nieuwe hoop en goede moed hebt!! Super!

Fireangel, fijn dat het goed gaat met je kindje, dat hij nog maar lekker lang blijft zitten!

Moeders voor moeders is nog geweest en een mooie knaltest weer in mijn album. Ik kan niet wachten tot maandag, ben nog zo onzeker, gelukkig een duidelijke streep weeer!
    De rest, morgen reageer ik ff meer...

Nu slaaaaaap...eindelijk!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mariska: je zal zeker heel druk zijn. Knap hoor dat je naast je werk, je kind ook nog een opleiding volgt. Fijn dat je een goed gesprek gehad. Ik had na afloop ook wel weer een sprankje hoop. Was vooraf ook erg zenuwachtig en sceptisch. Maar hij gaf toch de nodige 'verbeterpuntjes' aan die bij mijn vorige behandelingen volgens hem niet goed waren gegaan.
    En spannend dat jullie serieuze kijkers hebben. Hopelijk is jullie huis snel verkocht (al geeft dat voor jou waarschijnlijk nog meer drukte dan je nu al hebt).
    @Lets: gefeliciteerd met je mooie mvm-test! Logisch dat je onzeker bent, maar zo'n mooie knaller heb je toch maar mooi in de pocket! Slaap lekker, meid!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lets woooow recpect!!! Ga jij gwn nogmaals weer plassen voor MvM? Knap hoor na wat je hebt meegemaakt! Echt een bikkel ben je !

@markska fijn dat je intake zon goed gevoel gaf ! En fijn dat dr s ook zo positief was! Wanneer verwacht je te kunnen beginnen?

@sm zo te lezen heeft beide dus voor en nadelen! En was het oozich bijzonder om beide mee te kunnen maken! Ondanks de pijn ( een tijdens de bevalling en de ander juist erna hihi) .
    Ik hoop nog steeds op een natuurlijke bevalling eerlijk gezegd maar goed we zullen zien ... Als alles goed blijft gaan moet dat gewoon kunnen... :)

Zo mijn ma. Heeft even 3 nieuwe oplaadkabels gekocht voor onze iphones en ipad :) en die zijn vandaag binnen gekomen!
    Ideaal van 3 meter lang :) ... Wij sitten altijd te klote met die korte rot stekkertjes als hij in de lader zit en ik verder wil op telefoon! Nu dat gezeik nie meer! Ook ideaal als ik wat dagen moet blijven in het zkh! Kan ik 24/7 op zp hihi :)

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.342
    694
    113
    Utrecht
    @Gein; Dan moeten jullie inderdaad toch elke keer weer een heel eind rijden. Buiten deze emotionele tijd ook nog eens extra vermoeiend en inspannend lijkt mij. Dus jij komt oorspronkelijk uit het oosten? Wel een heel verschil met Noord-Holland denk ik. Ik vind het eigenlijk altijd een verademing om ergens te komen waar het wat dorpser is en dus ook groener en rustiger. Het allerliefste zou ik richting de provincie Utrecht of Gelderland willen verhuizen, maar gezien mijn man's werk kan dat niet. Dan maar nog wat noordelijker in Noord-Holland (Castricum/Heiloo).
    Hoe gaat het eigenlijk met je zus?
    Met mij gaat het prima en met de kleine meid ook. Ze begint al lekker wat te brabbelen. Zo lief klinkt dat, hihi, echt een heel grappig stemmetje heeft ze. Ze kan ook haar keel schrapen tijdens het drinken. Ik moet vaak om haar lachen eigenlijk. Ook als ze huilt, omdat ze dan echt net lijkt op Donald Duck, hihi. En ze maakt ook hoestgeluidjes waarna ze dus huilt (het is niet echt huilen, maar meer zeurpieten). Daar moet ik ook altijd om lachen, om dat "hoesten". Het klinkt zo echt als een gezellige boel......en dat is het vaak ook.

@Fireangel; jeetje, meid, wat een narigheid met je werk. Bah, alsof je je nog niet rot genoeg voelt.....Trouwens, het lijkt mij ook wel een heel gek idee, wetende dat je nu je laatste zwangerschap hebt. Maak je het nu ook extra bewust mee? Ik ben zelf juist een beetje "bang" dat mocht ik nog een keer zwanger zijn dat ik daar dan juist minder mee bezig ben, omdat ik er dan nog één heb rondlopen en omdat de eerste keer alles nieuw is.
    Ik hoop voor jou dat je klachten in ieder geval niet erger worden en dat je genoeg rust kunt (blijven) nemen en dat je werkgever goed meewerkt en meedenkt met jou.

@Bbibi; hihi, ik was juist blij bij het zien van de natuurlijke bevallingen dat ik dat niet hoefde. Natuurlijk vind ik het nog steeds (ja, ik kijk nog af en toe) wel erg bijzonder en ook emotioneel om te zien. Ikzelf vind het herstel na de keizersnede erg meevallen. Ik had het zwaarder ingeschat, omdat ik én mijzelf heel goed ken (vaak complicaties bij ingrepen), én omdat de hele zwangerschap al zo ontzettend zwaar was. Maar ik voel mij echt als herboren wat ook terug te zien is in mijn bloedwaarden.

@Mariska; wat ontzettend fijn dat je een goed en prettig gesprek hebt gehad met dr. S. Heerlijk, hè wanneer je eindelijk het gevoel hebt van: Yes, kom maar op!! Ik kan mij dat ook nog goed herinneren toen wij waren geweest. Ik heb op de terugweg gehuild en gelachen van blijdschap en opluchting. Er was weer hoop!!!
    Oh ja, ik hoop voor jullie dat jullie woning eindelijk verkocht gaat worden! Blijven jullie daar in de omgeving wonen of willen jullie heel ergens naartoe? Nu zag ik gisteren dat in Groningen-stad ook al een aardbeving is geweest. Wat een toestand in Groningen! Het lijkt mij echt beangstigend eigenlijk als je daar woont.

@Lets; meid, wat bijzonder, toch weer MvM thuis gehad! Wat een blijdschap zul je hebben gehad bij het zien van die knaltest! Ook ik vind het heel erg knap van je dat je toch weer opnieuw hebt gekozen voor MvM!!

@ego; Ik zit heerlijk alleen beneden terwijl de rest (man en kind) nog op één oor liggen. Vandaag gaan we nog maar eens winkelen voor onze meid aangezien zij eigenlijk te weinig shirtjes met lange mouwen heeft voor nu voor op een broek of legging. En nu maar een keertje geen roze:D. Hihi, op een paar broekjes staat geen roze namelijk. Heerlijk om weer een excuus te hebben om te mogen winkelen. Jippie!!
    Ik ga ook zalf halen voor na de vaccinaties (stoten en vallen zalf). Het is goed om dat direct op de plek van de vaccinaties in te masseren had ik gelezen. Nou ja, als iets de napijn kan verzachten dan zullen we dat proberen. We zullen zien hoe ons meisje reageert op de eerste prikken op 15 oktober. Ik ben heel erg blij dat ik niet mee hoef, maar dat mijn man gaat.

10. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.342
    694
    113
    Utrecht
    Oeps, wat een lang verhaal, zeg:$!! Sorry:).

11. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lets, wat super lief dat je weer meedoet aan MvM. Heerlijk dat je zo'n mooie test had. Maandag de eerste echo, ik wens zo enorm dat je een mooi plaatje te zien krijgt. Alle tekenen zijn iig goed!

Mariska, fijn dat Dr S kansen ziet voor jullie. En nu aan de slag!

FA, wat zuur op je werk. Kan me herinneren dat je zelf zoveel hebt ingevallen voor andere collega's aan het begin van je zwangerschap. Het mes snijdt altijd twee kanten op, en dat is op dit moment ook wel het minste wat je werkgever kan doen voor je.

Gein, jij ook bijna echo?

Ik heb deze week weer controle, al ben ik deze week wel 's avonds nog in het ziekenhuis geweest. Had ineens zo'n menstruatiekramp die maar bleef aanhouden. Gelukkig niets ernstigs behalve dat ik nu echt gas terug moet gaan nemen dus ben maar eens begonnen met rusten in bed halverwege de dag.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: succes vandaag!
    @Tassie: jullie weer lekker (verplicht) shoppen vandaag? Hihi... Ja, ik blijf ook maar bezig. Dan heb je weer een paar dagen lekker nazomer-weer en heb je toch weer een shirtje met korte mouwen nodig. Dan is een broekje ineens weer te kort of te koud of te warm. Bij ons kwam maandag de schoolfotograaf, dus ook voor mijn oudste dit weekend nog snel even wat nieuwe kleren moeten kopen. En ook spannend dat jullie ook verhuisplannen hebben volgend jaar. Wie weet af en toe al een beetje speuren op funda. Lekker om alvast een beetje een beeld te vormen van een bepaalde plaats, wijk en soort huis dat je zou willen zoeken enz.
    @Klaasje: vervelend die menstruatiekrampen. Heb het zelf ook vaak gehad tijdens de zwangerschap. Gelukkig was er niets aan de hand, behalve dat je wat rustiger aan moet doen. Kun je met je werk evt. ook al eerder stoppen of bijv. halve dagen werken? Of is dat lastig?
    @Bbibi: zo jij gaat goed voorbereid het kraambed in.;) Toen ik van mijn oudste moest bevallen hadden we ook een netwerkkabel gekocht om de laptop mee te nemen naar het zkh. Ik had het geboortekaartje helemaal zelf klaargemaakt met een account van die site en ik zou dan in het zkh het kaartje zelf gaan klaar maken en bestellen (we wisten toen ook niet wat het zou worden). Maar toen ik in het zkh aankwam en vroeg waar de netwerkkabel ingeplugd kon worden, hoorden we dat op alle afdelingen internet was, behalve op de kraamafdeling.:x Had te maken met storingen op de echo-apparatuur. Nu kun je dat niet meer voorstellen (en dat is nog 'maar' 5 jaar geleden). 5 jaar later zat ik amper 10 min. na de bevalling al weer stiekem op zp te spieken :).

Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest. Het tussentijds bloedverlies kan inderdaad bij het koperspiraal horen (in combinatie met de bv). En dat ik daar nooit eerder last van heb gehad, kan ook, want je lichaam verandert in de loop der tijd en daarmee ook hoe je reageert. Omdat ik eerder ook bv heb gegeven en een koperspiraal had gehad en nooit ergens last van had gehad, maakte me wat onzeker. De klachten die ik had, waren voor haar geen aanleiding te denken dat er iets anders aan de hand was wat onderzocht moest worden. Dus ze stelde voor om het toch nog even aan te zien, omdat dit typische klachten waren die in het begin bij een koperspiraal voor konden komen en die vanzelf weer weg zouden gaan. Ik zie het dus nog even 2 maanden aan en als het zo door blijft gaan, gaat hij er alsnog uit. Het is bedoeld als anticonceptie, maar met onderhand bijna 2/3 van de maand met bloedverlies heb je uberhaupt geen anticonceptie nodig. Bovendien trekt het ook veel energie weg in combinatie met werk en bv. Ze heeft even gekeken en het spiraaltje leek in ieder geval goed te zitten. We zien het dus nog even aan.

13. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Tassie; goed om te horen dat het goed gaat met de kleine meid! Mrt mijn zus gaat het weer beter gelukkig! Lief dat je erna vraagt. Ja ik kom uit Gelderland en mijn man uit noord Holland en we werken daar nu beiden ook vandaar dat we daar wonen.

Ego; echo gehad en jullie raden het nooit twee vruchtzakken. Eerste kindje was goed te zien met een prachtige hartslag, tweede kindje lag er precies achter hartslag wel gezien af en toe maar dokter scholtes kreeg geen mooi beeld van het tweede kindje. Hij zei dat hij met de apparatuur die jij heeft daar geen goede echo van kon maken. Hij adviseerde over twee weken bij de gynaecoloog een echo te maken en het kom dam zijn dat er maar 1 kindje te zien was maar ook twee. Voor nu zag het er goed uit en zoals het er nu uit ziet word het een eeneiig tweeling! Ben benieuwd met de echo over twee weken!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: wat een geweldig nieuws! Je had toch maar een embryo terug laten plaatsen? Zal best even schrikken zijn geweest, of niet? Nu lekker genieten van dit mooie nieuws en even laten bezinken.

15. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Sneeuwmees; ja we hadden er maar 1 terug laten plaatsen dus het was wel ff schrikken idd. Begon ook te huilen! Hoe is het met jou?

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Wooow gein wat een geweldig nieuws, alsof het zo moest zijn na het verlies van je eerste kindje, prachtig!
    Dat dat kan na ivf met 1 terugplaatsing, heel mooi!
    Hopelijk over 2 weken een prachtige echo met 2 kloppende hartjes !

@tassie haha was jij blij ja met het zien van de dilmpjes dst je dat niet te wachten stond? Maar puur vanwege de pijn? Ik vind het toch wel mooi en bijzonder en onwerkelijk als ik het zie! Wauw dat zo iets bestaat ... De natuur zo mooi...

@ sneeuwmees ohh vreselijk geen internet bij de verloskamers nee? Hmm zou je nu niet meer aan moeten denken! Al zit ik altijd op. 3g maar dat zal natuurlijk niet kunnen met de ioad denk ik ofwel ?
    En balen van je bloedingen! Hopelijk trekt het weg en anders idd maar verwijderen! Hou er rekening mee met AC in het algemeen krijg je een te hoog koper niveau ( oftewel tegenhanger "zink" tekort) en zeker met koperspiraal. Hierdoor kun je vreselijk depressief raken als je daar gevoel voor bent ( zoals ik).
    Ik heb sowieso al een zink tekort en tijdens je zwangerschap gaat je koperspiegel heel erg omhoog! Nu ik extra hoge dosis zink slik ( en extra vit b6) gaat het vrij goed! Dus even slleen als til dat je er rekening mee houd...

17. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jeetje Gein wat een bijzonder wonder! Gefeliciteerd!

18. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Gein Gefeliciteerd Hopelijk toch 2 kloppende hartjes. Sterkte met je zus
    Fa wat een gedoe op je werk hopelijk gaat het gauw beter
    Mariska fijn dat dokter S nog ideeën heeft.
    Oh Lets fijn een knaltest van MvM goed dat je het toch aan durft.
    Tassie heerlijk zo'n uitgebreid verhaal te lezen
    Klaasje goed om jezelf en je kleintjes denken hoor.
    Sneeuwmees vervelend hoor zoveel bloedverlies. Hoop dat het gauw over is.
    Bbibi je bent helemaal klaar voor jullie wondertje begrijp ik :)

De rest Zwaaiiii

19. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow gein, wat een mooi bijzonder nieuws!!!
    Nu al kloppend hartje, super! Hoeveel weken ben je nu?

20. Gein

Gein Bekend lid

19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle lieve felicitaties en Lets ik ben nu 7 weken en 3 dagen. Hoop zo dat het over twee weken nog twee prachtige hartjes te zien zijn!

Deel Deze Pagina