ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    @Gein; wow, wat bijzonder, meid! En wat een verrassing. Nu wachten op de volgende echo om te kijken hoe het met de 2 is gesteld. Wat zullen jullie raar hebben gekeken toen dr. S. vertelde dat hij 2 vruchtjes zag. Of zagen jullie het zelf ook meteen?

    @Klaasje; jeetje, wat zul je geschrokken zijn, meid. Gelukkig gaat het met de baby's nog goed en hoef je niet in het ziekenhuis te blijven. Nu voldoende rust houden, hoor! Heb je nog bepaalde series om te kijken? Of misschien een goed leesboek of leuke tijdschriften?

    @Sneeuwmees; Hmm, dus nog even afwachten hoe je lichaam zich nog aanpast aan het spiraal. Enneh, ja weer lekker gewinkeld. Ze weer lekker verwend. Inderdaad toch wel fijn om een goed excuus te hebben om weer wat nieuws aan te schaffen.
    Zo, mevrouw moet nog even drinken en dan nog even spelen en dan lekker in bad.

    @Bbibi; Nee, de reden voor mijn voorkeur voor een keizersnede is een hele andere.......en eigenlijk geen keuze......hoewel de pijn die ik vaak zie bij de vrouwen toch wel afschrikwekkend is, voor mij dan.

    @Ddees; zwaai terug!! Hoe gaat het met jullie? Ook zo genoten van het mooie weer? Ik probeer zo veel mogelijk naar buiten te gaan. Helaas zit fietsen er nu nog niet in met de kleine meid, maar het is zulk lekker fietsweer (geweest) met weinig wind. Heerlijk!

    @Arie; hoe gaat het met jullie, meid? Je schreef dat het met je gezondheid weer wat beter gaat en jullie hebben nu dan toch de knoop doorgehakt wat betreft de kinderwens. Ik vind het tegelijk heel aangrijpend om te lezen, maar ook heel erg moedig gezien je gezondheid. Ik hoop dat het met je man weer wat beter gaat en dat hij geen erge pijnaanvallen meer gehad heeft.
     
  2. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ tassie ik weet jou reden idd! Heel fijn dat ze daar ook zon rekening mee hielden in het ziekenhuis ! Fijn hoor ! Daardoor nu toch een mooi meisje gekregen <3
    Ik vind de pijn ook heftig om te zien hoor maar toch de rest eromheen is wel prachtig!

    Lets wanneer heb jij je echo?

    Arie vroeg me ook af hoe het met je ging ( had je ook al gekrabbelt hihi)

    Stiertje wl terug van vakantie?
     
  3. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Gein! Wat geweldig! Al moeten jullie misschien ook even wennen aan het nieuws? We lopen bijna gelijk op.
     
  4. Fireangel

    Fireangel Bekend lid

    12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    @Gein: Super zeg! Gefeliciteerd. Duim voor je mee dat er over twee weken twee mooie kindjes te zien zijn.

    @Tassie: Ik ben wel heel bewust van deze zwangerschap en probeer er ook echt van te genieten, maar zorgen overheersen nog het meest. En ja het is drukker. Maakten we bij onze dochter nog elke week een buikfoto, nu heb ik er pas 4 gemaakt.
    Ben er wel heel bewust mee bezig en dan gaat het soms echt te snel. Eigenlijk ben ik nog niet zo klaar met het zwanger zijn. Misschien juist omdat het niet zo makkelijk gaat is de wens om kindjes te krijgen alleen nog maar groter. Maar de medische molen wil ik niet meer in. Vroeger wilde ik graag 4 kinderen. Nu ben ik al heel erg blij dat we er twee mogen krijgen en besef ik hoe bijzonder het eigenlijk is.

    knuffel voor iedereen!
     
  5. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Gein: kan me voorstellen dat je je even aan de tafel vast moest houden van schrik...hihi.. Hoe bijzonder. Een embryootje dat zich nog gedeeld heeft. Ga je nu over 2 wkn naar je 'eigen' zkh? Hoe reageerde je man? Die zal ook wel een hartverzakking hebben, of niet?
    @Tassie: het was inderdaad heerlijk weer. Fijn dat je haar weer lekker verwend hebt. Hopelijk gunt ze je vannacht een beetje rust.
    @Bbibi: dat van dat zink wist ik niet. Bedankt voor de tip. Merk wel dat als ik ongi wordt het nogal 'binnenkomt'. Ben dan zo chaggie, down en huilerig. Wie weet weer eens wat zinkpillen gaan slikken. Je weet maar nooit waar het goed voor is.
    @Fireangel: ik had me ook voorgenomen erg te gaan genieten als ik weer zwanger mocht zijn. Toen ik zwanger was, verkeerde ik de eerste weken in een soort ongeloof, toen maakte dat plaats voor onzekerheid en zenuwen. Na de 12 wkn (en de goede nekplooi) kon ik echt even 'zwanger' zijn, maar toen begon de bekkenpijn enkele weken erna. Ik heb me letterlijk door de zwangerschap heen geworsteld en veel moeten laten vanwege de pijn. Ook werkte ik 4 dagen per week en dan met een kleuter en het huishouden, vlogen de weken voorbij. Bij mijn zoontje was ik zwanger en stond de rest op de volgende plaatsen. Maar deze keer was ik druk met het werk, mijn zoontje enz. en was ik ondertussen ook nog zwanger. Ook was ik de hele zwangerschap veel bezorgder, waardoor ik ook niet echt 100% kon genieten.
     
  6. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ sm graag gedaan! Wie weet heb je er iets aan! Was alleen even een kanttekening dat als je je minder prettig voelde dat je weet waardoor het kan komen!

    @hier rotnacht achter de rug! Sliep pas na 5.00uur tot 7.00uur.. Ik vermoed dat ik soort van oefenweeen had ofzo! Sinds gister aaf opeens rugpijn ( alsof ik zwaar ongesteld ging worden ) en daarna vanacht ook kramp en zon gevoel alsof ik ongesteld ging worden.. En wat steekjes... Dus oftewel er is wel wat gaande.. Maar de beeb was wel weer opeens mega druk en dat was ze al een week niet meer ivm indalen dus dat is wel gek...

    Hopelijk blijft ze nog eventjes wat langer zitten! 35 weken is toch nog wel net iets te vroeg om te komen :(
    Ik ga wel maar vanaf vandaag stoppen met de utro denk ik... Was al sinds 3 weken afgebouwd van 6 bolle. Naar 4 bolle. Per dag ( alleen nog smorgens en savonds) ...
    Maar wie weet houd dat toch wel het eea tegen van het verweken van baarmoeder enz! Dus voelt nu niet meer goed mee door te gaan ... Dus denk dat ik maar stop! Zo veel had ik ook niet meer..

    Wat is jullie advies stoppen of doorgaan?
     
  7. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, zit je nog steeds aan die rotbollen? Ik hoef ze maar tot 12 weken te gebruiken en dat vind ik al lang. Wat heeft de arts voorgeschreven?
    Ik heb nooit oefenweëen gehad, maar het zou idd kunnen. Heb je nog een controle deze week? Dan kunnen ze wel voelen hoe het er voor staat. Spannend... 35 weken is wel wat vroeg, dus hopelijk was het ter voorbereiding.

    Ik heb me ziek gemeld, ben kotsmisselijk de hele dag. Zal morgen vragen of ik er misscien wat voor kan krijgen. Ben al 3kg afgevallen....dat kan ik niet echt hebben.
     
  8. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    NTP nee micht eigenlijk ook afbouwen vanaf 12 weken en dan bij. 16 ofzo stoppen maar voelde voor mij niet prettig dus ben ermee door gegaan! Had nog een helemvoorraad thuis en heb van lieve forummers gekregen/gekocht! Dus vandaar zolang doorgegaan! Maar nu maar stoppen denk! 35 weken is idd lang genoeg! Moet wel zeggen dst het went dus vind het nu nie meer erg om te gebruiken eerlijk gezegd!
    Zit jij nu ook aan de utro? Balen dat je zo misselijk bent :( 3 kilo lichter is al veel in zon korte tijd idd :(
     
  9. mikka

    mikka Actief lid

    31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Gein, wat bijzonder!!! Gefeliciteerd en hopelijk toch 2 mooie hartjes over 2 weken. Dat dat kan joh, heel bijzonder!!
    @Bbibi, nog steeds aan de utro? Jeetje, dat je dat zo lang vol hebt kunnen houden. Denk wel dat je er met 35 weken mee kunt stoppen;). Haha.... Gewoon doen waar je je goed bij voelt.
    @Lets, hoe gaat het bij jou? Wanneer heb je echo? En doe je die ook in DD?

    Hier heeft de kleine man vandaag weer spuitje gehad en nauwelijks een kik gegeven! Zo trots op ons manneke. Hopelijk krijgt hij er gedurende de dag niet veel last van. Was ruim een kilo aangekomen, zit nu op 5700 gr met 12 weken. Ben zo verliefd op hem!! Haha....
    Nog 4 weekjes verlof en dan mogen we weer aan de slag:(. Heb er op zich wel zin in maar moet er ook weer niet aan denken om ons manneke de hele dag te moeten missen.
     
  10. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Gein: Geweldig nieuws ! Gefeliciteerd. Op naar de volgende echo.

    @rest: zwaai :)
     
  11. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @mikka jaa denk het ook! Vanmorgen maar niet meer genomen ! En dan zie ik het wel! De krampen steken en menstruatiepijn zijn weg dus zal toch vast voorweeen of oefenweeen ofzo zijn geweest misschien hele lichte? Of toch weer pijn van het indalen miss...

    Wat een mooi gewicht heeft je mannetje al! Heerlijk dat je er zo van iunt genieten! En jeetje over 4 weken dus alweer werken? Lijkt me ook dubbel! Hoeveel uur ga je werken en heb je oppas ?

    @loontje hoe gaatie met jou meid? Zwaai terug!
     
  12. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Goed :)
    Behoorlijk druk met 2 kleintjes. Ben 's avonds echt gesloopt en daarom ook weinig actief hier. Probeer wel alles te volgen, maar zelfs dat gaat minder op het moment :).
    Morgen gaan we met M. een heupecho laten maken, om te kijken of alles in orde is. Ik verwacht niets, maar aangezien mijn zus en ik heuppatienten zijn/waren doen ze dat standaard.
    M. is trouwens een super lief en tevreden meisje. Ze lacht de hele dag. T. is ook een heerlijk mannetje en begint al wat last te krijgen van de peuterpubertijd ;)

    Lief dat je het vraagt !

    Ik ga zo eens lezen hoe het met jou gaat, anders "moet" je alles weer typen hihi !
     
  13. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gein, je had dan eigenlijk toch best laat nog een echo?
    Ik krijg al een week eerder een echo!
    A.s. maandag al, met 6 weken en 3 dagen..ik ben superbenieuwd, kan niet wachten! In Dusseldorf uiteraard en ga vragen of ik de week erna en de week daarna ook nog in Dusseldorf mag...(hier spreekt een groot Dusseldorffan ;))

    Fireangel, kan me voorstellen dat het genieten soms toch nog best moeilijk is naar de MMM... toch proberen he;)! XX

    Bibi, hopelijk blijft je meisje nog even goed zitten!
    Pfoe ja wat heb jij het lang volgehouden met de utrobollen!

    NTP: beterschap!

    Loontjuh, goed om te horen dat alles goed gaat met je kindjes!!

    Sneeuwmees, hoe gaat het met je vader?

    Hier gaat alles goed, net van MvM de grote geboortegids gekregen. Heel dik boek! Erg leuk!
    (kreeg ik ipv omslagdoek, omdat ik die al had;))
    Ik zag al dat jullie het zo knap vonden dat ik weer mee deed, maar toch; ik vind het echt een kleine moeite en ik weet hoe belangrijk het is. Mocht het weer misgaan, dan is een smsje sturen naar de informatrice al genoeg dus ja, zo'n stap vond ik het zelf niet weer mee te doen!

    Vroeg me trouwens af; zou het door de prednisolon kunnen komen dat ik weinig last heb van kwaaltjes? Prednisolon onderdrukt toch vanalles of niet?
     
  14. Alles was hier met 17 weken al klaar :)

    Jouw meisje is gewoon alweer ruim een maand oud joh, wat gaat het snel! De laatste keer dat ik hier keek was ze nét geboren!

    FireAngel; Jij bent ook alweer ver, zeg!

    Lets; Knuffel! Heb m'n vingers nog steeds gekruist! :D

    Ik schrijf hier al een hele lange tijd niet meer mee, maar ik volg jullie allemaal nog hoor meiden! Via PBtjes, via facebook en heel soms via dit topic; ik hou jullie in de gaten! ;) Op naar een heleboel mooie embryo's, zwangerschappen, baby's, dreumesen, peuters, kleuters.. :)
     
  15. mikka

    mikka Actief lid

    31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    @Bbibi, ik ga 3 dagen werken.
    1 dag past mijn schoonmoeder op, 1 dag mijn moeder en dan ook nog een 1/2 mijn moeder en heeft mijn man een papamiddag. Dus we hebben het voor dit moment op die manier opgelost. Misschien dat we over een jaar wel naar een dagverblijf willen overstappen voor een dag maar voor nu is het zo prima geregeld. Beide oma's vinden het ontzettend leuk om op te passen en gelukkig kan mijn man ook voor 1/2 dag per week ouderschapsverlof opnemen dus ook wat qualitytime met zijn zoon. Ben wel heel benieuwd hoe het gaat als ik weer moet werken, denk echt dat ik ons manneke ontzettend ga missen. En ik denk hij mij ook maar dat zit tussen mijn oren! haha.... Hij is zo geliefd bij iedereen dus wordt ontzettend verwend en iedereen is dol op hem. Hij is ook ontzettend tevreden en lacht bijna altijd als hij wakker is. We genieten echt volop van hem!!!
     
  16. mikka

    mikka Actief lid

    31 mrt 2011
    401
    43
    28
    NULL
    NULL
    Iemand hier trouwens enige ervaring met helmpjes voor correctie van een afgeplat hoofdje? Ons manneke heeft gisteren bij fysio een meting gehad en vandaag de uitslag binnen en was ik best van geschrokken. Hij heeft een Oddi meting van 113% en dat valt in de categorie zeer ernstig :(. Hij heeft echt een hoofdje wat in een puntje loopt, schuine afplatting. Nu ben ik me aan het inlezen over die helmpjes maar lees er echt hele verschillende verhalen over :x.
     
  17. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Mikka: ja ik. T. Heeft het gehad !
    Via whatsapp is voor mij wat makkelijker :)
     
  18. Ddees70

    Ddees70 Fanatiek lid

    14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Hoi Meiden die nog weer een behandeling gaan beginnen, ik heb nog het een en ander in de kast liggen. Pb me maar ff.

    Zwaai naar iedereen.
     
  19. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lets, is ook een kleine moeite. Ik doe ook weer mee! Had mijn omslagdoek per ongeluk bij de donkere was gedaan &#128513;, dus heb nu een nieuwe. Jij hebt dan iedere week een echo? Ik morgen met 7w3d voor het eerst en Dan met 10 weken weer.

    @mikka, goed geregeld! Geen ervaring met een helmpje...

    @Loontje, kan me voorstellen dat het druk is met twee kleintjes! Maar je geniet er wel van zo te horen.
     
  20. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @lets durf het niet te zeggen meid maar ik had ook vrijwel geen kwaaltjes en natuurlijk ook aan de prednison ... Maar of het daaraan ligt durf ik niet re zeggen ! Ik wijd het eraan aan de vele hormonen die wij al gewend waren uit de MMM dat je misschien een soort immuun bent geworden voor hcg kwaaltjes ;)

    @loontje goed te horen dat het met M en T zo goed gaat!
    Morgen dus naar zkh... Altijd weer de minder leuke dingen ! Hopelijk valt het morgen allemaal mee met jullie meisje!

    @mikka goed geregeld zeg! Wij gaan beetje hetzelfde doen als jullie! 2 dag moeder oppas, een dag schoonmoeder oppas, en een dag doen mijn man en ik om en om met ouderschapsverlof! Dus ene week is hij die dsg vrij en de andere week ik. Dus gemiddeld neemt hij ook 4 uur per week verlof! Ik vond dat ook wel goed inderdaad om hem ook tijd met zijn kindje te geven! Denk dat dat voor het kind ook goed is die afwisseling. :)
    NOg even lekker genieten van je manneke meid voor je weer moet gaan werken ! :)
     

Deel Deze Pagina