ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah mikka, wat vervelend zo'n helmpje..hopelijk kan iemand je helpen met ervaringen...

    Bibi, ik heb t idd ook wel geweten al aan het al gewend zijn aan alle hormonen...maar mijn moeder dacht dat t ook wel eens door de prednisolon zou kunnen komen, zit wel iets in natuurlijk toch?

    Ntp, ik weet niet of ik na een week weer een echo was, maar gezien hoe het de vorige keer gelopen is zou ik dat toch graag een paar keer willen voor mijn eigen gemoedstoestand..
    De eerste echo was toen ook met 6 weken en drie dagen, de tweede in nederland met 7 weken en drie dagen en toen was t vruchtje al erg klein. Zou nu graag door dokter h laten meten iig twee of drie keer achter elkaar door dezelfde persoon waar ik vertrouwenin heb!
    Ow voor de liefhebber, in mijn album nog een knallende mvm test
     
  2. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Lets: wat een mooie test !
     
  3. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: geniet nog maar even van je klachtenvrije periode. Het kan maar zo omslaan dat je boven de pot hangt. Ik duim voor een mooie echo maandag. Gelijk heb je, als het jou geruststelt om vaker een echo te laten maken en het kan in DD, dan maar een ritje extra daarheen. Met mijn vader gaat het weer stukken beter. Hij had een antibiotica-kuur gehad en dat heeft goed gewerkt.
    @Bbibi: meisje is blijkbaar al flink aan het oefenen daarbinnen. Kreeg je nu volgende week te horen wanneer (en of) je ingeleid gaat worden? Ik zat laatst in ons vorige deel terug te lezen en zo apart dat er nu zoveel nu zwanger zijn (waaronder jij). Jij schreef toen nog dat je ook graag zwanger wilde zijn, zodat je ook van die warme voeten zou krijgen, waar de zwangeren over klaagden. Nou, hopelijk is je droom uitgekomen...hihi..
    @Loontje: zal best erg druk zijn met twee kleintjes. Ik vind het al pittig en dan heb ik nog een kleuter die zich op veel momenten al aardig kan redden. Maar je hebt een prachtstel, dus kan me ook voorstellen dat je enorm geniet van die twee lachebekjes.
    @Mikka: goed geregeld met de kleine man! Voor het eerst weer gaan werken is gewoon lastig. Heb heel wat slapeloze nachten gehad (en traantjes gelaten) de dagen voor ik weer moest beginnen. Maar het went... al ben ik altijd weer erg blij dat ik de voordeur weer binnen stap. Onze kinderen zijn ook altijd thuis geweest. Mijn man en ik hebben ook de luxe dat we om en om werken en dat we daardoor de kinderen altijd zelf kunnen opvangen. Ideaal.
    @Knorretje: hoe is het nu met de kiespijn?
    @Shadixx: leuk weer even van je te lezen. Voor jou, net als Bbibi ook de laatste loodjes. Spannend, hoor!

    Hier de kinderen inmiddels op bed liggen en zelf gesloopt op de bank. Op het werk is het erg druk (is het wel eens anders) en ook thuis is het druk. De kleine man komt nog steeds iedere nacht een keer. Verder is hij wat jengelig. Continue 37,5, wat geen koorts is, maar voor hem duidelijk wel warmer dan anders. Hij had een soort van blaasjes op zijn lipjes en hij kon vandaag naar de dokter toe. Ik had gelezen over een of ander virus en wilde daar even uitsluitsel over hebben.
    Omdat hij ook aan de borst drinkt wist ik niet of dat kwaad kon en we elkaar misschien wel bleven 'besmetten'. Volgens de huisarts konden het meerdere dingen zijn, maar het zijn allemaal dingen die vanzelf over zullen gaan. Maar ze zag wel dat hij er wel last van had. Verder vermoedde ze toch ook dat bij hem de tandenperiode eraan zat te komen en dat hij daar toch ook wel last van kon hebben. Hij eet ook moeizamer en huilt ook regelmatig. Erg sneu, want het is zo'n heerlijke eter en lachebek.
     
  4. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat er nu zoveel zwanger zijn! Wel apart, toen je nog bezig was kon je het je niet voorstellen (wel hopen) en nu is het gewoon zo. Wist iedereen toen maar hoe het er nu voor stond, dat had een hoop zorgen gescheeld..
    Nou ja, vaag verhaal maar denk dat jullie me wel snappen 😉.

    Gelukkig geen krentebaard oid SM!
     
  5. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wbt kwaaltjes en prednison zou het kunnen Lets. Ik ben in week 8 gestopt met prednison en daarna 4/5 weken dag en nacht misselijk geweest. Ook moeten stoppen met de utrogestan in week 10 omdat mijn progesteron torenhoog was. Dit kwam door de tweeling, en van een hoog progesteron toename word je ook hartstikke misselijk.

    Tot week 8 dacht ik, goh, nergens last van :p
     
  6. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    Hoi allemaal, lees een tweeling op komst! Gefeliciteerd Gein!

    Wat een positieve berichten hier allemaal. Dat geeft erg moed.

    Ik heb een vraag, ik heb al mijn vitaminen in huis. Alleen kan ik de vitamine D3 niet in zo'n hoge dosering vinden. Waar hebben jullie deze gekocht?

    Groetjes
     
  7. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Vitamine D3 van het merk Solgar. Kun je online overal vinden. Er zijn tabletten van 1000 ie en dan kun je er daar 2 van nemen.
     
  8. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    Ok dank je Klaasje zal er naar gaan kijken
     
  9. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Mariska: ik heb ze inderdaad ook van Solgar gehad en ook 2 pillen daarvan ingenomen. Ze zijn niet goedkoop, maar dat merk schijnt wel heel puur te zijn. En ja, veel roze nieuws hier! Hopelijk mag je snel achteraan aansluiten.
    @Klaasje: hoe gaat het nu met je? Was je laatste controle goed? Geen last meer gehad?
    @NTP: ik begrijp je..hihi.. Ja, dat vond ik zo mooi van het teruglezen uit het vorige deel. Bij sommigen nog zo'n moedeloosheid van zou het ooit lukken en die dan nu zwanger of bevallen zijn. Ikzelf ook. We hebben een traditie dat de topicopener van een nieuw deel meestal zelf vrij snel zwanger is. Dus er was toen nog wat over en weer 'gegun'. Iemand wilde dat ik het topic ging openen en ik zei dat iemand anders dat toch maar moest doen. Dat heeft ze ook gedaan. Maar een dag na het openen van het topic, bleek ik ineens geheel onverwachts zelf zwanger te zijn. Heel bijzondere tijd was dat toen. Overigens is de topic opener alsnog ook zwanger geraakt en inmiddels bevallen van een tweeling.
     
  10. mariska165

    mariska165 Fanatiek lid

    4 jan 2009
    4.075
    582
    113
    groningen
    Ik ben vanmiddag even naar de drogist hier in het dorp geweest en die had het er staan:D Idd niet goedkoop, maar alles voor het goede doel.
     
  11. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yes! Een heel mooi kloppend hartje gezien! Wel een paar dagen terug gezet. Vind ik zo raar....we weten toch precies wanneer de bevruchting was?
     
  12. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @NTP: gefeliciteerd ! Het meten is nu nog zo lastig dat er mm al wat dagen kan schelen. Ik had een echo met 6+5 en geloof dat uit de meting 6+2 kwam. Met 12 weken was het precies zoals het hoorde. Ook kan je een latere innesteling hebben gehad.
     
  13. Knorretje 85

    Knorretje 85 Fanatiek lid

    21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    NTP, bij mijn eerste echo's kwam de meting ook niet helemaal overeen met de termijn.
    Bij mij liep het ook een paar dagen achter, maar bij de terijnecho met 11 weken klopte het precies.

    Gein gefeliciteerd met de mooie echo en hopend op twee klopende hartjes binnenkort.

    Mijn kiespijn bleek te liggen aan mijn tandvlees. Gelukkig maar want ik was al bang dat er een verstandskies uit zou moeten. Maar deze komt helemaal nog niet door volgens de tandarts.

    Verder gaat het hier goed. Alleen zitten mijn ribben erg in de knel.
    Nog 2,5 week werken en dan lekker met verlof.

    Aan de rest een knuffel en zwaai
     
  14. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @NTP: wist niet dat je een echo had vandaag, anders had ik je wel succes gewenst vanmorgen. Hoeveel dagen ben je terug gezet? Ik had het bij mijn oudste zelfs andersom, dat ik 6 dagen vooruit gezet werd, terwijl dat nooit kon met de bevruchting/eisprong. Wat Loontje zegt, het is mm-werk en bij de volgende echo kan het alsnog maar weer rechtgetrokken zijn (of zelfs vooruit gezet worden). Belangrijkste is een mooi kloppend hartje!
    @Knorretje: fijn dat het alleen maar het tandvlees was. Ik heb een paar jaar geleden een heel ernstig tandvleesprobleem gehad, waardoor ik om de zoveel maanden naar de mondhygiëniste moet en juist tijdens de zwangerschap ben ik vanwege mijn tandvlees wat vaker naar haar toe geweest. Je kan er goed last van hebben. Fijn dat je bijna verlof hebt. Mijn zoontje lag ook altijd heel dwars, zodat ik veel last had van mijn ribben. Heel vervelend. Maar je kan gelukkig aftellen!
     
  15. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja die ribben.....heb nu soms nog het idee dat ze wat los zitten. Gelukkig 'alleen' een tandvleesprobleem.

    We mogen over twee weken weer kijken gelukkig, ben wel benieuwd. Maar wat een heerlijk moment om dat knipperlichtje te zien. Moest echt weer een traantje wegpinken.
     
  16. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ ntp meid ik wist het ook niet meer van je echo! Sorry!
    Maar proficiat! Wat een geweldig mooi nieuws!
    Zoals de andere meiden zeggen dit termijn meten zegt nog niet veel! Ik liep vanaf het begin voor! Daarna een tijdje weer een of 2 dagen achter en nu krijg ik als ik ze moet geloven een hele flinke baby ( met de geboorte bij 40wkn zon kleine 8 pond ... Slik... Hihi..

    @sneeuwmees volgende week idd mijn vermoedelijk laatste groeiecho! Dan wordt er een schatting genaakt en daarna weer een gesprek! Geen idee of ze dan al een datum gaan prikken.. Ben dan "pas" 36 weken natuurlijk.. En als het aan de gyn ligt laatie mij zo lang mogelijk lopen *zucht*...

    @knorretje toevsllig hier ook vorige week naar tandarts en ook tandvleesproblemen! Tandvlees achter de laatste kies ontsteekt iedere keer en zwelt op ( op plaats van verstandskies) moet nu steeds poetsen met zendium of sensodine en dan spoelen en dat werkt gelukkig..

    Oja sneeuwmees mooi he dat oude topic terug lezen? Doe ik oom wel eens! Zo bijzonder als je dan nu kijkt hoe het ervoor staat!
    Enne heb idd wel nu ik zwanger ben het vask wat warmer : lees : opvliegers ;) hihi
     
  17. Ddees70

    Ddees70 Fanatiek lid

    14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    NTP gefeliciteerd met je mooie echo
     
  18. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bbibi: snap je gyn wel dat ze het zo lang proberen te rekken, maar volgende week ben je al 36 wkn, dus wie weet dat je alvast afspraken voor de 38e week of zo kan gaan maken. Het is nu echt hard aftellen. Tenminste dat was mijn ervaring met die laatste 4 wkn. Heb je nog buikfoto's gemaakt? Ben wel benieuwd naar de enorme toeter van je!

    Hier al een productief ochtendje achter de rug, al zeg ik het zelf. Alles was vroeg wakker hier, dus al vroeg de boodschappen gehaald en opgeruimd. Nu even de handen vrij tot mijn zoontje wakker wordt en kan ik even wat werk doen. Ik heb, ivm de drukte, wat werk mee naar huis genomen, zodat ik daar later vrije uren voor kan compenseren. Maar ja, dan moet ik natuurlijk wel even beginnen. Hopelijk slaapt de kleine nog even een klein uurtje door...
     
  19. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    @NTP; Ook ik wist niet dat je een echo had:). Maar, wow, een kloppend hartje! Ik vond dat echt een ontroerend moment.

    @Mariska; Al begonnen met de vitamines? Ik weet nog dat het echt wel een gepuzzel was met al die verschillende pillen. Ik mocht bijvoorbeeld de zwangerschapsvitamines niet 's morgens innemen ivm de Thyrax (ijzer mag niet samen met Thyrax). En eerlijk gezegd zag ik enorm op tegen het innemen van grote pillen, maar eigenlijk ging het wonderbaarlijk goed. Was best trots op mijzelf. Hihi, nu slik ik helemaal niets meer. Nou ja, behalve mijn medicijnen natuurlijk.

    @Loontje; Ik kan mij zo voorstellen dat je het gigantisch druk hebt. Poeh, 2 kleintjes opvoeden, want ja je oudste is natuurlijk ook nog heel jong.
    Wel fijn om van je te horen.

    @Knorretje; Wat heerlijk dat je af kan tellen wat betreft het ingaan van je verlof. Enneh, dat je ribben in de knel komen kan ik mij heel goed voorstellen. Dat kan ongelooflijk pijnlijk zijn. Ik heb heel wat keren madam weggeduwd door tegen haar billetjes te duwen. Soms ging ik expres op een zij liggen zodat ze vanzelf draaide. Poeh, ze had echt puntige billetjes.

    @Sneeuwmees; Heb je nog kunnen werken vandaag? Is je man ook thuis? Ik hoop dat je ook nog even van het mooie weer hebt kunnen genieten. Het was zo lekker zonnig en warm vandaag.

    @ego; wij zijn naar Egmond aan Zee geweest. Heerlijk gelopen over de boulevard en door de winkelstraat. Daar nog gegeten op een bankje en mevrouw haar flesje gegeven. Daarna zijn we nog naar mijn ouders geweest. Daar hebben we ook nog lekker in de tuin gezeten. Zo heerlijk!
    Oh ja, ik ben alweer ongesteld geworden voor de eerste keer. Ik was er gisteren echt beroerd van zodat mijn man zelfs 's middags al naar huis kwam en ik naar bed kon. Mijn moeder kwam ook nog langs. Zij had voor mij Aleve Feminax gehaald.
     
  20. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sm jeetje dat was idd een productief dagje! Is werken er nog van gekomen ? En ook nog wat leuks kunnen doen met de oinders als alleen maar werken ? Is ook belangrijk natuurlijk ;)

    @tassie fijn dat je zo genoten hebt meid! Klinkt als een fijn dagje!
    En wat goed zeg nu al ongesteld! Ben je helemaal borstvoeding-af inmiddels? Knap hoor dat je lichaam het zo snel oppakt!

    @hier vandaag verwend als verassing door mn lieve vriendinnetjes!
    Leuke babyshower gehad! Nou de versiering was alleen al geweldig!!
    Je kon het zo gek nie. Bedrnken of het was knalroze hihi zoooooo leuk ! Heel de tuin vol ! Idereen had rompers gemaakt en versierd en geraden wat de naam van de baby werd met geb dstum en gewicht!
    We hebben een quiz gemaakt ( ik had op een na het meest alles goed jeeeej haha ) en ze hadden een lekkere taart laten maken van borsten en een zwangere buik met een roze jurk met bliemen echt geweldig!
    En alles vol roze snoep cupcakes tompouzen je kon het zo gek niet bedrnken ! Kinderchampagne etc etc!
    Verder verwend met een megaaaaa geote luiertaart versierd met roze uilenslofjes ( ik heb alles met uiltjes voor de baby) !
    En ik heb een super mooie trip trap stoel gekregen! <3 ze wisten dat ik die graag een wilde!!! En nog wat kleine cadeautjes van mn vriendinnen los... Dus echt mega dik verwend! En soooo leuk geweest! Echt een top dagje om terug te kijken :)
     

Deel Deze Pagina