ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    Ntp; gefeliciteerd met het kloppende hartje. Wat een memoires moment is dat he? Genieten nu!!!

    Bbibi; wat leuk een babyshower en wat hebben je vriendinnen er een hoop werk van gemaakt! Was het onverwachts of wist je dat het eraan zat te komen? Nu nog lekker nagenieten

    Lets; jij hebt morgen de echo toch? Succes en ik hoop op een prachtig kloppend hartje of misschien zelfs wel twee!!! Spannend!!
     
  2. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    @Bbibi; wow, dat klinkt als een feest om niet gauw te vergeten. Wat ontzettend leuk en lief van je vriendinnen. Ze hebben er echt veel werk van gemaakt. Ik kan mij voorstellen dat jij ontzettend genoten hebt en nog aan het nagenieten bent. Zo te lezen ben je heerlijk verwend samen met je dochtertje. Hihi, had iemand de naam goed?? Enneh, het verbaast mij niets dat je de quiz bijna foutloos hebt gedaan.

    @Gein; hoe is het met jou??

    @ego; vandaag even een baaldagje. Ik ben heel emotioneel en voel mij niet lekker/moe. Ik denk dat het vooral door de hormonen komt, omdat ik nu ongesteld ben. Nou ja, even een baaldagje zo tussendoor moet kunnen. Hihi, ik lig lekker op de bank met mijn ochtendjas aan (ik heb het ook erg koud) en onder een plaid. Zo lekker lunchen en dan ga ik maar serieus een poging wagen om te slapen.
     
  3. Knorretje 85

    Knorretje 85 Fanatiek lid

    21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bibi, wow wat lief van je vriendinnen. Lekker verwend zo te lezen.

    Tassie, hopelijk knap je snel weer op.

    Ik kijk nu naar : one born every minute op TLC. Omg als ik zo'n man had , kreeg hij van mij een flinke draai om zijn oren. Deze vrouw heeft al een kind, waarbij de bevalling te langzaam verliep en een ks werd. Nu dus aan het bevallen van de tweede.
    De ontsluiting verliep niet snel, maar goed genoeg om in te grijpen.
    Gaat die vent tegen haar tekeer dat het haar eigen schuld is, en dat ze maar voor een ks had moeten kiezen. En wat hij daar nog deed en hij dus ook wel naar huis kon gaan. Wat een idioot zeg.
    Maar uiteindelijk wel een gewone bevalling.
     
  4. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    @Knorretje; Je ziet inderdaad heel wat aparte figuren voorbijkomen bij dat soort programma's. Dan vraag ik mij toch vaak af hoe het verder is gegaan bij die mensen. Ik kan mij niet voorstellen dat het alleen bij de bevalling zo gaat namelijk.
    Nou, ik ga nu toch maar eens lekker dutten op de bank. Gelukkig slaapt ons meisje nu ook (dat is echt heel erg uitzonderlijk overdag). Maar ja, ik neem het er maar van.
     
  5. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk Bbibi dat ze dat voor je organiseren. Hier is het nog niet gebruikelijk. Flink verwend dus! Tripp trapp stoel is echt ideaal.

    Tassie, gister een leuke dag, nu een baaldag. Ach ja, lekker je rust nemen.(en een stuk chocolade!).

    Knorretje, ik voel me altijd erg rijk en gelukkig als ik zulk soort programma's zie... Jouw bevalling gaat vast anders ;)
     
  6. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    NTP, wat fijn een mooi kloppend hartje op de echo!!

    Knorretje, gelukkig dat je geen tanden hoeft te trekken ofzo, succes met je tandvlees!

    Tassie, gisteren heerlijk aan het genieten op de boulevard, echt verdiend! Nu een baaldagje, kan het me voorstellen met dit grauwe weer en ook nog ongesteld.. gewoon lekker even aan toegeven!

    Aah, Bibi wat leuk een babyshower! Zou er ook graag een willen straks, maar mijn vriendinnen zijn daar niet zo van geloof ik...

    Wij hebben morgen met 6 weken en 3 dagen de eerste echo.
    Ik knijp m ontzettend hoor. Bij de vorige zwangerschap bij hetzelfde aantal dagen de eerste echo en toen was er nog geen knipperlichtje te zien. Ik weet dat het erg vroeg is maar t zou mij erg goed doen als we dit morgen wel zagen... maar ik vrees dat het nog net iets te vroeg is. Ga wel vragen als alles goed is of ik volgende week nog een keer een echo in Düsseldorf mag.
     
  7. NTP

    NTP Bekend lid

    3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Lets, veel succes!
     
  8. Tassie74

    Tassie74 Fanatiek lid

    23 mei 2011
    3.145
    541
    113
    Utrecht
    @Lets; heel veel succes morgen, meis!!! Mijn duimen draaien voor een goede echo. Extra spannend: is het er 1 of zijn het er 2???
     
  9. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Lets spannend morgen meis! Ik heb er wel een goed gevoel over! En ergens denk ik toch dat het er 2 gaan zijn dit keer... Spannend !

    @gein en NTP, ja heel lief van mn vriendinnetjes! Ben enorm verwend aan alle kanten! En zon trip trap is idd ideaal! :) heb ook een ikea stoel gekocht kanhet maar beide hebben hihi...

    @knorretje ik moet dat programma ook maar eens kijken hoor er zo veel over :) hihi

    @tassie baken van je baaldag meid! Maar zullen idd de hormonen wel zijn ! Of beter gezegd het wegvallen van de hormonen! Moet je geeoon ff doorheen wss! Verder lekker geluncht vandaag? En rustdagje gehad?

    @hier zojuist ook weer verwend door broer en schoonzus met nog een luiertaart zelf gemaakt in de vorm van een uil omdat ik alles met uiltjes heb in huis voor de baby :) en een uilenlampje! Zo schattig!
     
  10. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Lets: heel veel succes morgen !!
     
  11. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Voor de dames die het leuk vinden , nieuwe fotos in prive album :)
     
  12. Loontje85

    Loontje85 Fanatiek lid

    19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Wat een prachtige buik heb je Bbibi !
    Wat een lieve vriendinnen heb je, erg leuk gedaan en je bent super verwend !! Was de taart lekker ? :)
     
  13. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Thanks loontje! Heel lief! Buik groeit zooo hard! Maarja ook flink kindje natuurlijk! Ben idd dik verwend super lief! En de taart was heeeeerlijk en so mooi <3

    Bij jou was de uitslag goed las ik al wel met jullie meisje in het zkh? Fijn hoor ! Toch een geruststelling!
     
  14. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lets: heeeel veel succes morgen! Hopelijk horen we snel goed nieuws van je!
    @Bbibi: wat ben je mooi zwanger. Bijna topzwaar dat je voorover valt. Heerlijk dat je zo verwend bent. Ik was 25 jaar in dienst een week voor ik met verlof ging. Toen hadden mijn collega's ook een kraammand gemaakt met kleine cadeautjes voor de baby met persoonlijke kaartjes erbij. Erg leuk!
    @Tassie: jij een offday vandaag. Inderdaad hormonen kunnen een hoop met je doen. Geef er maar lekker even aan toe. Hopelijk voel je je snel weer beter.
    @Knorretje: ik kijk ook vaak dat soort programma's en vraag me dan ondertussen ook af wat er van zo'n kind terecht moet komen. Zoals Teenmom en ook zo'n programma dat de dochters zwanger zijn tegelijk met hun moeder die dan weer met de zoveelste man was. Onvoorstelbaar wat er soms in een huishouden kan afspelen.

    Hier druk dagje gehad. Vanmorgen al even gewerkt. Toen visite gehad, die heel laat wegging. Gelijk door naar een verjaardag en daarvandaan door om met kennissen een pannenkoek te eten. Daarna compleet gesloopt. Nog gewerkt, maar was te moe om het af te maken. Nu weer een paar uurtjes proberen te slapen voordat de kleine man des huizes zich weer meldt.
     
  15. do27

    do27 Actief lid

    6 mrt 2014
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lets, heel veel succes vandaag!!

    het is hier wel 1 grote roze wolk zeg! ik hoop dat ik me daar straks bij mag voegen... nog een weekje dan naar DD.
    ik heb straks mijn eerste reiki behandeling, aan de hand van handoplegging laat ze de energiebanen goed doorstromen, en zorgt voor ontspanning. ik wil dit tijdens de behandeling blijven doen, baat het niet, dan schaad het niet denken we maar....

    wij willen zondagavond een hotelletje in DD pakken, zodat we er gewoon relaxed heen kunnen rijden maandagochtend, iemand misschien tips, in de buurt van de kliniek??
     
  16. Bbibi

    Bbibi Fanatiek lid

    20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ sneeuwmees poehhh wat heftig zon drukke dag! Iedereen zegt dat
    Ik altijd al zon drukke ben... Maar als ik jou zo lees ben ik er niets bij hihi.. Wel leuk geweest ?
    En leuk van je collegas! Toch lief als ze zoveel moeite doen!
    Gister ook van broer en schoonzus weer een luiertaart gehad van een uil ( ik heb alles in uilenthema) ... Die hebben ze samen speciaal gemaakt voor de baby! :) kei lief! En nog wat kleine cadeautjes erin verstopt zoals gips voor een voet en handafdrukje van de baby kei leuk !

    Dames hoe was jullie weekend?

    Lets nogmaals succes vandaag meis!
     
  17. Lets

    Lets Fanatiek lid

    18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pff ik ben weer thuis. Was een vruchtzakje te zien met iets heel kleins erin, nl. 2,7mm.
    De dokter zei dat het goed was, maar ik ben totaal niet gerustgesteld...(de vorige zwangerschap was met zelfde aantal dagen 4mm, en die ging al mis..) heb ook nog bloed laten prikken op hcg, zodat ze het verloop kon zien?

    Al met al, ik ben eigenlijk vrij verdrietig...ben zo bang dat het weer misgaat...
     
  18. Ddees70

    Ddees70 Fanatiek lid

    14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Do probeer voor hotels ff mijn berichten terug te lezen. Heb nu geen tijd om ze te plaatsen. Ik denk berichten van nov vorig jaar. Als het niet lukt plaats ik vanavond of morgen wel wat.
    Lets dikke knuffel, probeer moed te houden.
     
  19. Vlinderrr

    Vlinderrr Actief lid

    21 sep 2012
    106
    1
    18
    NULL
    NULL
    Lets ik kan me voorstellen dat je niet gerust bent, dit is niet waar je op had gehoopt, maar iedere zwangerschap is anders. Hoop echt voor je dat de arts gelijk heeft en je hcg mooi stijgt.
    Heb je volgende week nog een echo?
     
  20. Gein

    Gein Bekend lid

    19 aug 2014
    905
    148
    43
    NULL
    NULL
    lets; ik snap wel dat je verdrietig bent maar je moet wel goede hoop houden. Als je vanmiddag tel krijgt en je HCG is mooi omhoog gegaan moet het goed zitten. wanneer mag je weer terug komen? Je hebt volgende week gewoon een heel mooi kloppend hartje. tis nu ook nog wel heel vroeg. Hoe moeilijk ook gewoon positief blijven.

    PS wat rij jij dat stuk snel zeg? woon je in de buurt?

    ego: met mij gaat het goed. Ik groei gestaag door. Merk nu alleen wel dat ik mezelf nu alweer compleet gek loop te maken met allemaal dingen die er tijdens de zwangerschap fout kunnen gaan lopen en zal blij zijn dat ik over twee weken bij de gyn ben geweest om wat dingen door te spreken. Ik wil ABSOLUUT NOOIT meer een kindje verliezen.
     

Deel Deze Pagina