ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees, wat super. Je hebt er keihard voor geknokt, en nu is het eindelijk zover.

Lets, gelukkig wil het ziekenhuis meewerken met het bestellen. Het wordt er niet beter op met alle regeltjes.

Tassie, wat een gedoe met de verzekering. Krijg het nu maar weer recht gebreidt.

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Elize sorry ik vergeet je helemaal te feliciteren!! Gefelciteerd met je mooie meiden. Wel heftige bevalling pfoe..

Bibi,ik vind het zo rot voor je dat je al zoveel geprobeerd hebt en het lukt niet :( Hoop dat deze poging wel lukt meissie.

Tassie wat een gezeik weer met de verzekering! Ik weet nu dat ik dus nooit VGZ en UMC moet kiezen ;)

Mees,nog even volhouden! Dan kun je hopelijk redelijk van je rust genieten op de verbouwing na ;)

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees gefeliciteerd meis :D!!!!! Eindelijk is het dan zo ver. Kunnen jullie t al een beetje geloven?

Elize gefeliciteerd met je dochters! Beterschap voor jou

Ploon ik moet helaas wachten tot 15.30 uur. Eerst nog werken en dan door naar t ziekenhuis. Ben echt heel bang voor slecht nieuws :( De weinige klachtjes die ik de laatste week had zijn weer zo goed als weg...

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Voor de liefhebbers mijn testen van vandaag staan in mijn album. Beetje overkill 3 stuks ;)
    Wat kan een mens onzeker zijn. Als ik even geen pijn in mijn borsten heb dan denk ik al oje. . . Vanmorgen om 5.00 uur getest, toen was ik wakker en moest ik plassen en om 6.15 gaat de wekker dus dat gaat dan niet.
    Wat moet ik nu gaan doen - DD bellen - HA bellen voor een verwijsbrief naar de Gynaecoloog - afspraak maken voor 6 weken echo - En wat nog meer? ? ? Help ! ! ! Hier hebben we nog nooit over hoeven na denken.
    Hoelang hou je buik/menstruatie pijn - pijn in de borsten?
    Er komen ineens een heleboel nieuwe vragen, waar je eerst bijna ervaringsdeskundige bent, ben je nu een leek met veel vragen.

Elize ook hier gefeliciteerd
    Tassie wat vervelend al dat gedoe met verzekeringen.
    Bbibi ik heb eerst alleen lipid infusen gebruikt 2 stuks, maar na het bloedonderzoek voor het 2e infuus bleken de waardes nog niet goed genoeg en ben ik prednison bij gaan slikken.
    Lets fijn dat je toch de medicijnen hebt kunnen bestellen.
    Botala gaat het wel goed met jou en je kindjes? Sterkte.
    Ploon Misschien is een FSH waarde prikken ook iets voor jou ivm het aantal rijpe eitjes. Want eerst heb je 12 eitjes en de 2e keer had je er 7.
    Sneeuwmees je kan nu echt gaan aftellen. Wat gaat het hard bij jou. Ik kan me jou eerste weken nog goed herinneren en nu sta ik er zelf voor.
    Knorretje jij en alle andere zijn nu ook wel eens aan de beurt hoor.
    Boboke hoe was je echo? ? ?

5. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees mooi om t eindelijk te zien staan hè :) Volgens mij kan je t beste eerst DD bellen, die willen zowiezo weten wat het resultaat is. Wil je je eerste echo in DD of in Nl? Met je kwaaltjes kan ik helaas niet helpen, want ik heb ze niet :(
    Mijn echo is trouwens morgen ;)

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: het is alsof ik een flashback van vorig jaar zomer heb. Zo herkenbaar. Zo lang gedroomd en gehoopt op twee streepjes en dan zie je er twee en ben je helemaal van de wereld, onzeker, bang, ongeloof. Heel logisch allemaal, hoor! Het heeft ook even tijd nodig om door te dringen en om jezelf toe te staan erin te geloven. Maar het is toch echt zo, want zoveel testen liegen niet.:D
    Heb de hele dag al een soort van grijns op mijn gezicht als ik aan je denk. Wat heb ik het je vaak gegund en wat heb ik de afgelopen jaren met je meegeleefd. En dan is het zomaar raak! Geweldig, kan er nog steeds niet over uit.:p
    Ik zou het in ieder geval eerst even in DD melden ivm de prednison (en evt. infuus). En daarna kun je naar een zkh bellen om een afspraak te maken voor een echo. Heb je nog contacten met je NL zkh? DD wil ook altijd wel meewerken door echo's te maken, maar dan moet je weer 3 uur reizen. De rest wijst zich dan vanzelf. Je kan/mag evt. in een zkh onder behandeling blijven of als er verder geen medische indicatie is over een paar weekjes je aanmelden bij een vk-praktijk. Ja, meid, je gaat het nu toch echt allemaal meemaken!!;)

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Ddees: Wauw meid wat geweldig. Ga je nu nog meer testen doen of laat je het hierbij ? Ik zou sowieso DD inlichten over de positieve test en dan bij hun of ergens in NL een echo regelen rond de 6,5 week.

@Elize: Gefeliciteerd met jullie meisjes. Wat een heftige bevalling zeg, gelukkig gaat het nu weer een stuk beter.

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Ddees: gewoon ff DD bellen. Rest komt wel daarna.
    @boboke: veel succes vandaag. Ik hoop op een mooi knipperlichtje voor jou! Vandaag precies een jaar geleden hadden wij onze eerste echo ... Hoop dat jij na afloop net zo blij bent als wij toen.

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.328
    681
    113
    Utrecht
    @Sneeuwmees; wat gaat het nu hard, zeg! Voor je het weet is het zover en rijd je terug naar huis om lekker te gaan genieten van je verlof.

@Boboke; heel veel succes vandaag!!! Ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt!

@Ddees; hihi, wat een onzekerheid, he!? Al die jaren ben je bezig geweest om zwanger te raken en dan als het zover is, dan is het zo nieuw en onbekend en daardoor ook stressvol. Ik had DD gebeld na mijn positieve test en ook daarna direct een afspraak bij de ha gemaakt ivm met mijn schildklieraandoening en voor een verwijsbrief voor de gynaecoloog. In DD heb ik de eerste echo laten maken. Spannend, meis!!

@ego; ik ben ondertussen in de tweede trimester aanbeland en ik krijg al een beetje een buikje. Ik hoop dat ik mij snel beter ga voelen!
    Trouwens van onze verzekering hebben we nog geen reactie mogen ontvangen:x

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boboke: veel succes bij de echo vandaag! Ik hoop op een mooie valentijnsverrassing voor jullie.
    @Tassie: het tweede trimester zou het trimester moeten zijn dat je je het beste voelt. Ging voor mij niet helemaal op, maar hoop dat jij wel bij deze categorie hoort. Ik zou gewoon flink de druk op de ketel houden bij de verzekering en ze lekker blijven stalken. Zij hebben de fout gemaakt en hoe eerder dat hersteld wordt, hoe beter.

Hier vanmorgen enorm verwend met een versierd kantoor en een uitgebreid ontbijt met al mijn collega's voor mijn 25-jarig werkjubileum. Als cadeau een kraammand met allemaal cadeautjes voor de baby gekregen, die ik de komende tijd allemaal mag gaan uitpakken. Erg lief! Maar nu weer over tot de orde van de dag en weer een dagje volmaken op het werk.

11. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Succes Boboke met je echo vanmiddag.
    Sneeuwmees leuk dat ze zo een ontbijt en een leuke kraammand georganiseerd hebben.

Hier vanmorgen eerst DD gebeld. Moet tot 12 weken door gaan met de urtogestan, na ja dat wisten we natuurlijk wel. Prednison stond op mijn formulieren dat ik daar na een positieve test 6 weken moest gaan slikken. Ik was natuurlijk al eerder begonnen, maar ga nu dus gewoon door. Over ongeveer 4 weken moet ik dan een bloedtest laten doen in DD.
    Over de superfact zou ze nog vragen aan dokter S. Dus dat hoor ik later vandaag wel. Ook zei ze dat ik een afspraak moest gaan maken voor over 2 weken voor een echo. Dat heb ik dan meteen maar gedaan in het plaatselijke ziekenhuis. (4 maart)

Ik denk dat ik zondag nog een kruidvat test doen en dan woensdag nog een digitale en dat moet ik maar stoppen met testen.
    Eigenlijk zou ik al een banner willen maken, maar ik durf niet zo goed. . . .

12. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @Bibi; vooruit dat is een goede reden, je laatste poging..jeetje heftig zeg! ik ga heel hard voor je duimen en jij mag van mij nu al wel een nieuw topic openen als dat helpt ;)

@ploon, pff 20 febr pas weer een telefonische afspraak en zoveel vragen..ik kan je er helaas niet mee helpen maar succes met het weer wachten

@boboke, succes vandaag, we hopen op goed nieuws!

@tassie, in dit geval;) leuk zo'n buikje...(dat van mij mag er wel wat af haha)

@sneeuwmees, wat leuk zo'n ontbijt voor je jubileum en wat een leuk cadeau!

@ddees, haha ik snap je testdrang hoor!! hopelijk heb je snel je eerste echo!!

13. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey even een misschien wat rare vraag.
    Heeft er toevallig iemand in de afgelopen tijd een clear blue digitale zwangerschapstest gekocht. Die zonder indicator waar dus alleen op staat zwanger of niet zwanger.
    Zijn er drie in een doosje.
    Of de normale clearblue met streepjes...

Ik zoek van beiden nog een kassabonnetje, ik wil graag mijn geld terug maar ze vergoeden niks zonder kassabonnetje en natuurlijk heb ik dat in al mijn gestress toen ik hem gebruikt had perongeluk weggegooid...

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ddees: goed dat je al naar DD hebt gebeld en duidelijkheid hebt over de medicatie. Suprefact kan zeker geen kwaad, dus zou ik tot nader bericht zeker door blijven gebruiken. En ook al gelijk goed doorgepakt met een eerste echo-afspraak.;) Onwerkelijk, of niet?
    En snap dat je een banner erg spannend vindt, maar je hebt er lang genoeg op moeten wachten. Dus ik denk dat die jou fantastisch zal staan!! En zekerheden heb je nooit. Dat was de reden waarom ik zelf toen al heel snel een banner heb geplaatst (ook voor mezelf om het beter door te laten dringen). Al heb ik dat ongeloof nu na bijna 35 wkn nog wel eens;).
    @Lets: kan je helaas niet aan zo'n bonnetje helpen. Ik heb die testen wel gehad, maar die hebben vervolgens bij mij ruim 2 jaar in de kast gelegen, omdat ik ze nooit nodig heb gehad. Mijn bonnetje is dus allang op het oud vuil gerecycled. ;)

15. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Lets ik blijf het raar vinden dat ze een bonnetje willen. Heb je niet toevallig gepind ? Een bankafschrift werkt soms ook. Dan maak je alles zwart wat niet relevant is.
    Ze hebben toch genoeg aan het nummer op het doosje om de productie vast te kunnen stellen. Daar is een kassa bon toch niet voor.
    Als je verdorie een zak chips terug stuurt krijg je daar al een vergoeding voor. En bij zo'n duur ding niet. . . . Schandalig.

16. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet eerlijk gezegd niet of mijn vriend gepind heeft en niet ook meer gekocht heeft bij die test...

Er staat bij: please note that without the purchase receipt we will not progess an investigation, your product will be disposed of and we will not provide a refund..

in het engels dus ook nog, blijkbaar komen die dinger daar vandaan...

17. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas is het ons weer niet gegund :(

18. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    ohnee toch boboke....sniksnik...dikke knuffel..

19. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Jeetje Boboke, ik weet niet zo goed wat te zeggen. Wat zullen jullie verdrietig zijn. Heel veel sterkte

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Zo meteen de knoop maar doorgehakt en een banner gemaakt. . . .scary. .

Superfact moet ik mee stoppen op de 6 weken.
    4 maart de eerste echo. Erg onwerkelijk allemaal.

Deel Deze Pagina