@Boboke; neem de tijd, rust en afstand die jij nodig hebt en weet dat je altijd hier terecht kan! Heel veel sterkte meid! Ik hoop dat de onderzoeken wat gaan opleveren en dat je niet alleen zwanger wordt, maar het ook blijft!!! Een knuffel! @Sneeuwmees; wow, wat een leuke dag/ochtend voor je op je werk! Wat ongelooflijk leuk voor je. Nu nog een week werken en dan is het alweer bijna tijd voor jullie 2e kindje!! Spannend, meid! @Klaproos; nou, je hebt echt een toppertje aan boord! Het is trouwens druk, he, op zaterdag in DD!? Heel veel succes enneh, lekker warm houden je buik (soep eten en sokken aan in bed). @Bbibi; hoe is het gegaan, meid?
Boboke , een dikke knuffel. Klaproos , wow nu maar goed broeden. En op naar een mooi mooie posi test. Voor mij is het nog twee nachtjes slapen en dan eindelijk de uitgangsecho.
Yeah klaproos: Een mooi mini mensje in wording aan boord! Ik ga duimen dat deze 9mnd bij je blijft groeien! Heb je ook een mooie foto? Xx
Hier alles goed...Gisteren me wel wat zorgen gemaakt.. vond het kindje heel rustig in mijn buik, ben ik niet gewend...ik was wel 2d best druk geweest.. savonds rustig op de bank gaan liggen maar na flink wat porren nog niet echt beweging.. op gegeven moment had ik zo iets wacht nog f tot de reclame op tv en anders ga ik bellen, maar toen begon ie gelukkig te bewegen pff.. vannacht slecht geslapen maar gelukkig kindje wel voelen wiebelen en ook nu voel ik het goed... Ben blij als het kindje er is hoor... blijf toch op een of andere manier angst houden dat er nog iets mis gaat en ons dit geluk niet gegunt wordt... hopelijk laat ie obs niet meer te lang in spanning... X
Boboke, Jeetje wat vreselijk meid, kan me voorstellen dat je er echt even helemaal doorheen zit. Pfff wat is het toch vreselijk oneerlijk, hoop dat ze gauw vinden waar het door komt en vooral dat ze er wat aan kunnen doen! Sterkte!! @Klaproos mooi nieuws! Nu maar broeden! Succes!
Tassie man man wat een drukte! Echt niet leuk gewoon. We hebben twee uur moeten wachten,blijkbaar kreeg iedereen terugplaatsingen zeiden ze. Mona,oh wat akelig van je kindje. Kan me goed voorstellen dat je bang bent. Ik heb het zelf van dichtbij meegemaakt en schiet meteen weer in de stress als ik je berichtje lees. Maar jouw situatie is heeel anders dan van mijn schoonzusje en je mooie meisje heb je hopelijk met 40 weken of eerder in je armen. Heb helaas geen foto van de blasto,wel een echofoto in mn album maar daar zie je echt niets op Algemene vraag..ik zit alweer onder de pukkels en mijn LF is normaal maar een dag of 9. Voel ook al echt ongikrampen (denk ik) zou ik nu extra pregnyl nodig hebben of werkt die utro voldoende? Ik had het eigenlijk moeten vragen daar maar vergeten. Baal zo!
@Mona: herkenbaar, hoor! Als het mij iets te rustig is, ga ik ook even liggen of een beetje porren. En haal me van alles in het hoofd. Ja, zwanger zijn is inderdaad ook nog een gestress op zich. Ik heb ook nog steeds de angelsound, dus in geval van twijfel luisteren we nog wel eens even extra. Maar af en toe kan ik ook zo bezorgd zijn dat de zwangerschap niet snel genoeg kan gaan. Gelukkig is je kleine uk weer vollop aanwezig. @Klaproos: fijn dat je emmy on board is en het broedseizoen kan beginnen. Of je pregnyl moet spuiten weet ik niet. Ik heb het gebruikt, maar dat moet dr. S. voorschrijven. Als je dat moet spuiten is dat nl. 3 x 1500 (en dat is een speciale verpakking van de pregnyl), dus niet 5000 IE. In principe is utrogestan natuurlijk ook al om je lf te verlengen. Als je een foto wilt, moet je maandag gewoon even een mailtje sturen, dan mailen ze je zo de foto van je blasto. Leuk voor later voor je plakboek als je zwanger bent. @Loontje: jij gaat ook als een speer, zeg. Ja, bij mij nog een weekje werken (van 4 dagen). Dus ben net een klein kind die aan het aftellen is. Hoe is trouwens jullie herkansing bij de pretecho afgelopen? Wilde de kleine uk nu wel meewerken? De laatste tijd houd ik enorm veel vocht vast in mijn enkels. Ik heb daar altijd al aanleg voor, met warm weer en ook bij mijn zoontjes zwangerschap en nu dus ook weer. Maar sinds een paar dagen ook dikkere en opgezette handen. Vandaag even naar de Ikea geweest, maar merk al dat dat me al te veel is. Dan voel ik mijn handen en voeten warm worden en opzwellen en wil ik eigenlijk zo snel mogelijk naar huis toe. Stom dat je in je hoofd nog van alles wil, van plan bent en denkt te kunnen, maar dat dat stomme, logge lichaam niet echt meer mee wil werken.
@Ddees, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Zal nog even spannend blijven maar na verloop van tijd kun je er ook van genieten. Succes komende weken, op naar de eerste echo met een mooi kloppend hartje. @Boboke, wat een ontzettend slecht nieuws, sterkte met alles komende tijd. de rest een zwaai**
Dames ik heb iets nodig..Dan hoef ik nl niet naar DD as maandag voor medicatie. Als iemand het heeft,pm me ajb. Het staat op ons hoekje en bij mijn foto als laatste berichtje
boboke wat erg voor jullie. Heel veel sterkte! Klaproos: fijn nu een emmy aan boord. Snap niet helemaal je vorige berichtje wat je nu nodig hebt?!
Aklina - ICSI 3 - cryo cyclus - Bevallen Arie77 - Bbibi- ICSI/PICSI 1 - 1e kindje Botala - ICSI/IMSI 3 - 4e en 5e kindje (3 kinderen uit eerdere relatie) - zwanger Boboke - IFV 2 - 1e kindje Ddees70 - ICSI 6 - 1e kindje Dreamer82 - ICSI 2 - Bevallen Elize84 - ICSI 3 - 1e + 2e kindje - Bevallen Fireangel- wij gaan voor een brusje, hopelijk cryo-tp uit 4e poging IMSI Haai10 - IVF 4 - 1e kindje Jippieee - IVF 4 - 1e kindje - Zwanger Lets - ICSI 2 - 1e kindje klaproos - IVF 1 start 24 januari eerste kindje Knorretje 85 - ICSI 3 - 1e kindje Loontje85 - ICSI 1 - 2e kindje (spontaan zwanger) Mikka - ICSI 2 - Zwanger Monatoetje84 - ICSI 4 - 1e kindje - Zwanger Ploon - ICSI2 - 2e kindje Salcia - 1e ICSI - 2e kindje Shaddixxx - IUI-D - 2e kindje Sneeuwmees - na 3 x IVF (spontaan zwanger) - 2e kindje Stiertje73 - eerste IVF (hiervoor 1x ICSI gehad) - 1e kindje - Bevallen Tassie74 - IVF - 1e kindje Tevka -ICSI 2 - 2e kindje (zwanger) Agenda: Februari: 10: klaproos punctie 11: Ddees70: testen 12: Ploon: testen 17: Knorretje 85: uitgangsecho 17: Monatoetje84:Controle VK 37 weken 25: Mees: intake gyn + liggingsecho, 36 wkn 25: lets, uitgangsecho 27: Fireangel, uitgangsecho voor cryo-tp Maart 04: Ddees70: 7w echo ZWANGER en uitgerekend op: 10-03: Monatoetje84 24-03: Sneeuwmees 30-04: Loontje85 10-06: Tevka (tweeling) 24-07: Mikka 14-08: Botala (tweeling) 22-08: Tassie74 24-08: Haai10 03-09: Jippiiee Geboren: 20-12-2012 Meisje - Fireangel (met 39w3d, 3e icsi-imsi poging, 4e tp) 21-12-2012 Meisje i.sa - Juffie26 (met 37en3d, 1e icsi poging) 22-12-2012 Jongen T.ygo - Loontje85 (met 37w3d, 3e icsi-cryo tp) 07-02-2013 Meisje & Jongen M.ila & L.uka - Anjav (met 37w5d, 3e icsi-poging) 13-02-2013 Meisje N.ina - Kippetjuh 17-09-2013 2 jongetjes Jes.per & Flo.ris - Aklina (met 35w4d, 3e icsi-cryo tp) 03-10-2013 Meisje F.aya S.ifra - Stiertje 07-10-2013 Jongen H.ugo - dreamer82 23-10-2013 Jongen L.ucas - Yj81 12-11-2013 Jongen J.urre - Djuuzie 02-02-2014 2 Meisjes - Elize84
@Ddees: was benieuwd of je nog getest had. Hoe voel je je verder? Begint het door te dringen? @Fireangel: spannend om binnenkort weer het traject in te gaan met alle spanningen die erbij horen. Maar als het weer beloond wordt, dan is het natuurlijk meer dan waard.
Klaproos succes met broeden. Wel een mail sturen voor je foto hoor erg leuk om te hebben. Mikka dank je. Jij bent ook al een eind op weg. Alles goed? Sneeuwmees vervelend al die kwaaltjes. En veel willen en weinig kunnen. Elke dag een beetje ipv alles in 1. Jippieee hoe gaat het bij jou? Monatoetje ik kan me goed voorstellen dat je nog steeds niet gerust bent. Ik denk dat ik dat ook zou hebben, maar ook als het net geboren is. Knorretje succes met je uitgangs echo morgen. Ego: Test van vandaag staat in mijn album. Hij is nu al mooi donker dus ik begin het toch wel te geloven. Ik heb nog wel even wat vragen aan degene die al zwanger zijn. Ik heb nu een afspraak in het ziekenhuis bij een echoscopiste voor de 7 weken echo. Maar controleert zij dan alles of doet ze alleen een echo? Moet ik dan alsnog naar een gynaecoloog of moet ik nu een afspraak maken bij een verloskundige. Ik ga dinsdag wel de ha bellen. Maar ik weet nu eigenlijk niet zo goed wat ik moet regelen.
Ddees: ik heb de 1ste echo in dd laten maken. Dan kijken ze of alles er goed uit ziet en of er een hartje klopt. Als hoeft dat geloof ik nog niet als je 6w bent. Daarna heb ik gewoon verloskundige praktijk gebeld en daar een afspraak genaakt. Ik weet niet of jij een medische indicatie hebt om naar de gyn te moeten? Ik heb dat niet en ik vind het ook fijn dat ik gewoon bij een verloskundige zit. Maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk... Ga je meedoen aan Moeders v Moeders? Liefs xx
Goed dat je je hebt aangemeld Ddees! En idd de huisarts inlichten heb ik ook gedaan.. voor de rest hoef je nu niks te doen en gewoon heel ongeduldig af te wachten tot het 4 maart is X