ICSI in Düsseldorf deel 4

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ddees70, 25 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Boboke: kan bloed niet via de huisarts misschien? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt joh!
    Jippie: ik heb de utro ook afgebouwd, in ongeveer anderhalve week of zoiets. En met 12 weken was ik er helemaal af. Spannend he! In DD zeiden ze volgens mij dat ik al eerder mocht stoppen, maar dat durfde ik niet ... En menstruatie-achtige krampjes heb ik ook wel een paar weken gehad.

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Met 2x prikken kan je inderdaad pas goed zien of het stijgt. In DD hebben ze bij mij maar 1x geprikt en dat was schijnbaar genoeg. Nou ik ga heel hard duimen dat er donderdag een knipperlichtje te zien is ! Blijf je nu trouwens testen of wacht je nu donderdag af ?

3. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Stiertje zou ik kunnen doen, maar volgens mij zegt 1x prikken niet zo veel. Ik bijt nog even door tot donderdag ;)

Loontje ik heb nog 1 test liggen dus misschien dat ik die woensdag of donderdag doe. Maar aan de andere kant is het toch ook zo dat de testen op een gegeven moment ook lichter worden omdat het hcg niet meer meetbaar is? Dus echt wijzer ervan worden zal ik niet vrees ik ;)

4. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    #664 Knorretje 85, 17 feb 2014
    Laatst bewerkt: 17 feb 2014
    Boboke, ik wil je natuurlijk niet de put in praten, maar bij mijn miskraam van vorig jaar was het bij mij ook erg verwarrend.
    Ik kreeg bloedverlies, en mocht voor een echo komen, het vruchtzakje was kleiner dan zou moeten. Dus werd mij verteld dat het niet goed zat. Vervolgens stopte het bloeden vrij snel. Ik had nog een extra afspraak staan voor een controle echo twee weken later.
    Ongeveer een week na het bloedverlies had ik nog een dikke posi test. :(
    Ik begon weer een klein beetje hoop te krijgen. Maar helaas. Vlak voor de echo nog een bloeding en op de echo was niets meer te zien.
    Ik hoop voor je dat het goed zit natuurlijk, maar wil je geen valse hoop geven.

Hier er weer een hele rit opzitten.
    De uirgangsecho was goed. Geen bijzonderheden. Dus op dag 3 beginnen.
    Ik spuit net als voorheen puregon. Oja, mijn amh was 7,63.
    Met mijn recepten op zak. Vrolijk de deur weer uit. Maar niet voor lang. In eerste instantie wou de apotheek wel meewerken. Maar nu had ik een medewerker aan de telefoon met pms volgens mij. Ik wou haar vragen of pregnyl leverbaar is in nerderland, anders zou ik het in DD halen. Mevrouw deed zo moeilijk en geiriteerd aan de telefoon, dat ik haar vriendelijk heb bedankt. En we zijn gelijk naar de apotheek gegaan. En daar moesten we 'even' € 1422 betalen. OMG veel geld.
    Maar we gaan ervoor. Ook gelijk de verzekeringspapieren maar weer ingevuld.
    En nu wachten op mijn menstruatie.....

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    @Boboke, ik hoop ook van harte dat het toch nog goed is, je weet natuurlijk niet zo heel precies als met IVF/ICSI hoever je bent. Helaas was het bij mij ook de vorige keer niet zo, ondanks dat mijn HCG nog dapper aan het stijgen was... Ik weet niet wat verstandig is (en of je hier ook maar zelf iets over te zeggen hebt:cool:) of je toch een beetje hoop moet hebben of dat je er helaas toch van uit moet gaan dat het niet goed is.... Sterkte nog even met die laatste dagen en ik hoop dat je donderdag duidelijkheid hebt, wat die onzekerheid is ook waardeloos!

lfs

6. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    Knorretje je praat me niet de put in hoor ;). Juist de negatieve verhalen houden me ook met beide benen op de grond en zorgen ervoor dat ik niet te veel hoop ga krijgen. Bloedverlies heb ik alleen tot nu toe niet gehad, maar ja met mijn eerste MA was het vruchtje al 3 weken gestorven en geen bloed, dus ik weet dat dat ook niks zegt.
    Fijn dat je nu weer bijna van start mag. Wat een bedragen hè! Hopelijk betaald de verzekering t snel terug.

Jippiejee het is inderdaad niet zo duidelijk als met een tp, maar ik heb wel ovutesten gebruikt dus weet wel precies wanneer mijn ei was. Ik probeer de hoop tot een minimum te houden, maar een sprankje is er toch en daar heb ik ook weinig invloed op :)

7. Lets

Lets Fanatiek lid

18 mei 2013
    2.053
    0
    36
    NULL
    NULL
    @boboke..jeetje wat een verhaal zeg..pff.. ik blijf duimen maar weet ook niet of je nog veel moet hopen... je kunt je gevoel natuurlijk niet zomaar uitzetten dus een beetje hoop zul je vast wel houden.. succes en sterkte meid!

@knorretje..pfoe wat een bedrag he.. vraag me trouwens af waar het verschil zit, ik heb vandaag toevallig ook mijn medicatie opgehaald en zelf gepind.., 900 euro... is toch een stuk minder...

@sneeuwmees en monatoetje, de laatste loodjes..ben benieuwd naar jullie wondertjeS!!

8. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Maya succes met je nieuwe poging
    Loontje je krijgt een eigenwijs meisje ;)
    Boboke wat een onzekerheid. Ik duim nog wel even door voor je
    Monatoetje Ik begin ook nieuwsgierig voor jou te worden
    Knorretje fijn dat alles goed is. Wat een gedoe met die medicijnen. Wat heb je een hoge AMH

Hier begint de vermoeidheid toe te slaan. Heb ook nog steeds pijn in mijn borsten en buikkrampen zo af en toe dus het zal wel goed gaan.

9. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ddees, ja hoge amh, vond ik ook. Maar dat is dus ook de reden waarom ik overstimulatie het gehad. Bij de vorige poging was het ook net op het randje.
    Maar moet straks nog minder spuiten dan de vorige keer. Dus dan zal het wel goed komen.

Lets, hier mijn rijtje medicatie:
    2x puregon 900
    1x puregon 300
    4x orgalutran
    1xpregnyl 5000 , maar ik heb er 3
    Utrogestan 90 stuks
    Misschien heb jij andere medicatie dan mij ?

10. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Ddees: Haha ja inderdaad een eigenwijs meisje, dan lijkt ze in ieder geval op haar broer ;)

Je "klachtjes" klinken goed ! Op naar 4 maart !!

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Boboke: snap dat je de 'hoop'-knop niet uit kunt zetten. Ik hoop en duim van harte dat je hoop beloond wordt donderdag. Heb op zich wel wonderbaarlijker verhalen gelezen, dus je weet maar nooit.
    @Ddees: moe zijn en pijnlijke borsten is niet zo prettig, maar wel als het een bevestiging is van je zwangerschap. Klinkt erg goed allemaal! Heb je het al mensen verteld, of wacht je nog even af?
    @Loontje: goh, dus mevrouw had er de tweede keer nog geen zin in....hihi.... Met recht een eigenwijsje. Ik hoop dat 3 x scheepsrecht mag zijn.
    @Mona: yes, weer een mijlpaal! Kan me die nieuwsgierigheid goed voorstellen. Hier begint het ook te kriebelen wie toch die druktemaker is.

Hier de kop eraf van de laatste week werken. Voelt toch wel gek, ook al tel ik de dagen af. Het inwerken van de twee collega's had op zich nog wel wat meer tijd mogen hebben. Maar we moeten ook niet overdrijven. Zo spannend is mijn werk nu ook niet, dat er ook geen rampen gebeuren als er iets fout gaat en ik neem aan dat beide dames een Hollandse mond hebben, dus ook gewoon om hulp vragen als ze dat nodig mochten hebben. Dus moet zeggen dat ik wat dat betreft er best relaxed in sta die laatste paar (= 3) dagen.
    Verder gaan ze morgen beginnen met het uitbreken van een muur van de douche, dus de komende dagen zullen we stof moeten happen. In dat opzicht is het zo slecht nog niet dat ik nog een paar dagen 'van huis' ben.
    De bekkenpijn valt momenteel mee. Ik heb zo'n vermoeden dat de kleine uk aan het indalen is, gezien de heftige pijn en steken helemaal onderin de buik bij het lopen. Dat zou ook verklaren dat de bekkenpijn iets minder heftig is. Volgende week zal ik het horen als ik bij de gyn de liggingsecho krijg.
    Wil morgen nog wel even de urine weg brengen. Ben nu bijna aan het eind van mijn ab-kuur en de kweek duurt 5 werkdagen. Dus als ik het morgen wegbreng is de uitslag er waarschijnlijk volgende week dinsdag als ik bij de gyn ben.

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @sneeuwmees: Lijkt me heel raar zo een "laatste" week. Vorige keer kwam ik plotseling in de ziektewet dus heb niet meegemaakt hoe dat is :). Wat fijn dat de bekkenpijn wat minder is. En de verbouwing gaat beginnen, dan is het zeker wel ff fijn om van huis te zijn. Hoe lang zullen ze ongeveer bezig zijn ?

@echo: Dit was al de 3e echo ! We gaan ook niet nog een keer terug, als ze niet wil, dan wil ze niet ;)

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Loontje: de ziektewet, dat is niet zo mooi! Zit er een kans in dat je nog moet werken of ben je waarschijnlijk tot het einde toe thuis? De verbouwing zal 2 wkn in beslag nemen, met alleen de eerste dagen het stof-gebeuren omdat ze dan gaan slopen en breken. Daarna dus het opbouwen. Het duurt niet 2 wkn aan een stuk, maar er zitten ook 'droogdagen' tussen. Ben heel benieuwd.

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @Loontje: een eigenwijs meisje zeg! Dat wordt nog wat ... Die is vast later goed in kiekeboe spelen :)
    @sneeuwmees: heerlijk zeg, je laatste werkweek!
    @Ddees: 'fijn', kwaaltjes!
    @boboke: sterkte nog even met de onzekerheid. Poeh, lastig hoor.
    @hier: eerste pak kunstvoeding gekocht, want kan het ff niet bijbenen met kolven. En dat vind ik dus helemaal niet leuk! Hoop dat ik de kunstvoeding tot een minimum kan beperken! Gek he, dit had ik van tevoren nooit van mezelf gedacht.

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Sneeuwmees: ziektewet was bij T.ygo en ben toen vanaf 28+5 in de zietewet gekomen. Dit keer ben ik dat niet van plan :D.
    Ben heel benieuwd naar het resultaat. Ga je wel foto's plaatsen ?

@Stiertje: Hopelijk lukt het om de kv tot een minimum te beperken, zou wel fijn zijn aangezien je dat zelf wil.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: lijkt me inderdaad dubbel, maar je bedoeld dat je dochtertje zoveel 'vraagt' dat het niet aan te slepen is. Ik heb mijn zoontje altijd vanaf het begin een combi van fv en bv gegeven. Voor hem (en voor mij) werkte dat prima. Dus ik wist niet beter, maar kan me voorstellen dat dat voor jou anders ligt. Hoe bevalt de combi met werken en het moederschap?
    @Loontje: oh, fout gelezen.:) Schrok al dat je nu in de ziektewet zat. Nee, hoop dat je dat deze keer bespaard blijft, want dat lijkt me niet prettig. En kan inderdaad foto's plaatsen, maar stel je er niet teveel van voor, want het nog steeds een heel mini-badkamertje zijn.;)

Heb net zitten googlen op indalingspijn. Herkennen sommigen van jullie dit. Ik heb, als ik ga staan, echt een trekkend en pijnlijke druk onder in de buik. Bijna stekend. Heb ook de laatste dagen meer last van bandenpijn. Vindt het zo lastig omdat ik nu net tussen de vk en de gyn inzit en als je naar het zkh belt, je zo'n gyn niet te spreken krijgt en ik eigenlijk ook niet meer bij de vk thuis hoor. Maar ja, misschien dat ik me anders maar even dom houdt en morgen toch even de vk bel.

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Sneeuwmees: Je kan toch gewoon de poli van de gyn bellen ? Dat zou ik gewoon doen. Uitleggen wat je voelt en misschien kan de assistent je wel gerust stellen. Ik herken het in ieder geval niet. Heb bij de vorige zwangerschap helemaal niets qua indalen gevoeld.

18. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @sneeuwmees: indalingspijn kan ik me niet echt herinneren.
    Hoop idd dat het lukt om nog wat langer bv te geven. Als ik haar 'live' voed, krijgt ze wel genoeg, maar als ik kolf, lijkt er minder uit te komen.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Stiertje: bij mij liep de bv ook terug tijdens het kolven. Het voelde voor mij toch wat onnatuurlijk en moet ook zeggen dat ik me ook nooit zo goed kon ontspannen in zo'n onpersoonlijk kolfhokje.
    @Loontje: ja, je hebt gelijk. Misschien dat ik inderdaad morgen even de poli bel. Wie weet mag ik dan nog even langskomen of kunnen ze me zeggen wat het is. Als ik nul op het rekest krijg, kan ik altijd de vk nog proberen.

20. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben net opzoek geweest naar een ander topic om mijn zwangerschaps dingen te delen, zodat ik het niet hier hoef te doen. Het kan nog wel eens pijnlijk zijn voor dames die nog bezig zijn, maar ik voel me bij die andere topics niet thuis horen. Hier is het vertrouwd. Misschien zou ik zelf een topic kunnen openen. . . Zwanger na MMM . . .
    Snappen jullie wat ik bedoel ?

Deel Deze Pagina